دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۴۶May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بازار نیوز 18 مرداد 1400 - bazarnews.ir

بازار نیوز 19 بهمن 1396 بازار نیوز 29 اسفند 1397 بازار نیوز 29 اسفند 1398 بازار نیوز 1 فروردین 1399 بازار نیوز 31 فروردین 1400 بازار نیوز 30 اردیبهشت 1400 بازار نیوز 1 خرداد 1400 بازار نیوز 30 تیر 1400 بازار نیوز 31 شهریور 1400 بازار نیوز 30 مهر 1400 بازار نیوز 30 آبان 1400 بازار نیوز 30 آذر 1400 بازار نیوز 30 دی 1400 بازار نیوز 30 بهمن 1400 بازار نیوز 29 اسفند 1400 بازار نیوز 2 مرداد 1400 بازار نیوز 3 مرداد 1400 بازار نیوز 4 مرداد 1400 بازار نیوز 5 مرداد 1400 بازار نیوز 6 مرداد 1400 بازار نیوز 8 مرداد 1400 بازار نیوز 9 مرداد 1400 بازار نیوز 10 مرداد 1400 بازار نیوز 11 مرداد 1400 بازار نیوز 12 مرداد 1400 بازار نیوز 13 مرداد 1400 بازار نیوز 15 مرداد 1400 بازار نیوز 16 مرداد 1400 بازار نیوز 17 مرداد 1400 بازار نیوز 18 مرداد 1400 بازار نیوز 19 مرداد 1400 بازار نیوز 20 مرداد 1400 بازار نیوز 21 مرداد 1400 بازار نیوز 22 مرداد 1400 بازار نیوز 23 مرداد 1400 بازار نیوز 24 مرداد 1400 بازار نیوز 25 مرداد 1400 بازار نیوز 26 مرداد 1400 بازار نیوز 28 مرداد 1400 بازار نیوز 30 مرداد 1400 بازار نیوز 31 مرداد 1400 
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۰۹:۱۷    
این روز ها در حالی بیش از هر زمان دیگری همدان نیازمند طرح های اشتغالزا است که همچنان ماجرای تمام نشدنی همدان و پروژه های بلاتکلیف را نظاره گر هستیم و خبری از تکمیل آن ها نیست.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۱    
قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته با 2.05 درصد کاهش به 45 هزار و 298.11 دلار رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۱    
ذوب آهن اصفهان با تولید و مصرف گاز های فرآیندی علاوه بر خودکفایی در مصرف برق سالانه بیش از 60 درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی می کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۱    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: امروز 50 طرح فعال در صنعت پتروشیمی داریم که تا پایان سال 1404 به بهره برداری می رسند و ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی را به 135 میلیون تن می رسانند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۱    
بر اساس اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه نقدی مربوط به مردادماه، ساعت 24 فردا چهارشنبه (20 مردادماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۶    
در 2 سال اخیر افزایش خارج از قاعده قیمت مسکن بخش اعظمی از جامعه را از امکان خرید خانه محروم ساخته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۶    
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، ضمن بیان اینکه برای نخستین بار، سال گذشته اورهال این شرکت بدون حضور نیرو های خارج از کشور انجام گرفت، گفت: صادرات 700 میلیون دلاری انواع محصولات پتروشیمی داشتیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۶    
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی، از افزایش 30 درصدی بهای انواع نان در استان مرکزی خبر داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۱    
زمان پرداخت تسهیلات مشخص شد متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن باید اطلاعات خود را برای انتخاب شعبه بانک تکمیل و با مراجعه به شعبه مورد نظر در روز های آینده وام ودیعه خود را دریافت کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۶    
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تمامی مناطق 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمادگی دارند تا نسبت به واگذاری انشعاب برق موقت به تکایا در ایام محرم اقدام کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۱    
گزارشگران حرفه ای بازار سرمایه، با ثبت ناهنجاری عمده ای که موثق و همراه مستندات است، می توانند از سازمان بورس و اوراق بهادار پاداش دریافت کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۶:۲۱    
طرح های شیرین سازی آب در مناطق مختلف دارای شرایط متفاوتی هستند و شرایط هر منطقه باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرد ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۱    
مفتح گفت: اگر موضوع برق مطرح نبود بازار سیمان به آرامش بازگشته بود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۱    
مرکز مانیتورینگ شرکت ملی نفت ایران که با هدف گردآوری، تجمیع و نمایش برخط و مستمر اطلاعات مربوط به روند تولید، توزیع داخلی و تجارت خارجی نفت، گاز، میعانات گازی، مایعات گازی و نفتا ایجاد شده است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری آخرین وضعیت فهرست کشور های پرخطر و ویژه را در حوزه درگیری با کرونا تشریح کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۶    
طبق اعلام مرکز آمار، تغییرات میانگین شاخص قیمت تولیدکننده محصولات مرغداری های صنعتی کشور در داخل کشور در چهار فصل منتهی به فصل بهار 1400 نسبت به مدت مشابه در سال قبل به 79.8 درصد رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۱    
شورای رقابت، دستورالعمل تنظیم بازار پسماند را با توجه به انحصاری تشخیص دادن بازار پسماند در حوزه جمع آوری و دسترسی فعالان صنعت بازیافت به انواع پسماند قابل بازیافت، مصوب کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۶    
رییس جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا طی مصاحبه با بلومبرگ گفته است که مجموعه تحت مدیریت وی در حال بررسی و تصمیم گیری پیرامون چارچوب قانون گذاری منسجم برای بازار رمزارز ها است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۶    
قیمت سکه امامی در جریان معاملات امروز دوشنبه 18 مرداد 1400 به مبلغ 11 میلیون 179 هزار تومان رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۳۱    
براساس گزارش دیوان محاسبات، صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی در دو ماه ابتدایی امسال برای تامین منابع مالی از جمله پرداخت حقوق بازنشستگان به ترتیب از تنخواه گردان خزانه و تسهیلات کوتاه ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: مشترکین گاز باید در زمان پرداخت قبوض به اطلاعات قبض به ویژه شناسه پرداخت توجه ویژه ای داشته باشند چراکه اگر اشتباه واریز کنند امکان بازگشت مبلغ وجو ندارد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی گفت: استفاده از تاکسی های هوایی به دلیل قوانین دست و پاگیر رونق نگرفته است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۱    
مرکز آمار اطلاعات مربوط به شاخص قیمت تولیدکننده در فصل بهار را منتشر کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۶    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار چهارشنبه در پی نگرانی سرمایه گذاران نسبت به افزایش زودتر از موعد نرخ های بهره در آمریکا 4.4 درصد ریزش کرد و به پایینترین حد در بیش از چهار ماه گذشته رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۶    
طبق گزارش مرکز آمار، نرخ تورم تولیدکننده صنعتی در چهار فصل منتهی به فصل بهار 1400، با 21.7 درصد رشد به 78.5 درصد رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۶    
مشاور رئیس شورای رقابت با اشاره به چگونگی نحوه قیمت گذاری خودرو های خارجی در بازار گفت: شورای رقابت وظیفه قیمت گذاری خودرو های چینی و خارجی را ندارد و سازمان حمایت باید آن ها را قیمت گذاری کند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۱    
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: برای بخشی از کالا های صادراتی به افغانستان باید به دنبال بازار جایگزینی بود، اگر نه ممکن است این کالا ها روی دست تولیدکنندگان بماند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۶    
عملکرد ضعیف دولت روحانی در اقتصاد، انتخاب مهره های اقتصادی در دولت جدید را از اهمیت ویژه ای برخوردار کرده و فعالان رسانه ای و اقتصادی این موضوع را به صورت جدی دنبال می کنند و در گمانه زنی ها چهره ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۱    
اردبیل-رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: باتوجه به ظرفیت کشت و صنعت مغان تلاش خواهیم کرد تا دپارتمان ملی مهارت در حوزه فنی و حرفه ای بخش کشاورزی را در این مجموعه راه اندازی کنیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۱    
طبق اعلام شرکت توزیع برق با افزایش مجدد دمای هوا، همکاری تمامی مشترکان درمدیریت بار شبکه توزیع برق شهر تهران ضروری است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۱    
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با یک دلار و 41 سنت معادل 2 درصد کاهش به 69 دلار و 29 سنت رسید.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۱    
متولی زاده گفت: باتوجه به خشکسالی بی سابقه در کشور و کاهش بارندگی، امسال چیزی بالغ بر 7 هزار مگاوات تولید نیروگاه های برق آبی را از دست دادیم.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۱۱    
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات امروز با رشد 5 هزار و 400 واحدی به رقم یک میلیون و 480 هزار واحد دست یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۶    
قیمت نفت روز دوشنبه تحت تاثیر رشد ارزش دلار و نگرانی ها نسبت به محدودیت های کرونایی جدید در آسیا به خصوص چین، دو درصد سقوط کرد و به روند نزولی هفته گذشته ادامه داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۱    
شرکت توانیر در پی افزایش مصرف برق در پی افزایش دما، با اشاره به بروز خاموشی های پراکنده در سراسر کشور، راهکار های ساده ای را برای کاهش مصرف برق خانگی اعلام کرد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۱    
یک کارشناس اقتصادی اظهار داشت: در حال حاضر رشد نقدینگی سرعت گرفته که دو عامل در تحریک آن تاثیرگذار است؛ نخست نظام بانکی و نحوه نظارت بر آن، که البته در سال های اخیر این موضوع تقویت شده است ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی صنعت برق گفت: در صورتی که هموطنان در ساعات بین 12 تا 18 که اوج بار روزانه است و 20 تا 23 که پیک شبانه است، مصرف خود را با خاموش کردن روشنایی های اضافی و تنظیم دما روی 25 درجه کاهش دهند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۶    
احتشامی گفت: ظرفیت روزانه تصفیه فاضلاب و پساب تولیدی در واحد های یک تا 4 تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با اتمام تعمیرات، به 419 هزار متر مکعب افزایش یافت.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۶    
دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعرفه برخی واحد تولیدی صنفی استان تجاری لحاظ شده بود، گفت: با پیگیری شورا مشکل فعالان اقتصادی در این حوزه حل شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۱    
شاخص کل بورس تهران در ادامه روند افزایشی خود با رشد بیش از 6 هزار درصدی تا ساعت 10 صبح امروز به پیشروی در کانال 1.4 میلیون واحدی ادامه داد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۶    
پالایشگاه های دولتی هند برنامه ریزی کرده اند 27 میلیارد دلار (2 تریلیون روپیه هند) برای افزایش ظرفیت پالایشگاهی این کشور هزینه کنند.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۶    
تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان از ساعت 20:30 امشب و در چارچوب دیدار فینال جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۱    
کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد برخی از منابع درآمدی دولت را متوقف کرد، گفت: مدتی قبل برنامه خوبی برای مولدسازی دارایی های دولت تنظیم شده بود که توسط آقای دژپسند متوقف شد.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۶    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با ورود منابع مردم به سمت بازار سرمایه، بنگاه های اقتصادی و شرکت هایی که در بورس حضور دارند می توانند تامین مالی قوی تری را از این بازار داشته باشند و از این طریق ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۱    
شمش یکی از فراورده های فلزی است که به صورت تقریبا خالص تولید می شود.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۶    
یک اقتصاددان ضمن انتقاد از نظام بانکی کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر نظام بانکی بدون ربا تعارضات متعددی با اصول بانکداراسلامی دارد و این درحالی است که بسیاری از کشور های اسلامی با اجرایی کردن سیاست ...
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۱    
قیمت نفت خام در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی با سقوط 2 درصدی سقوط سنگین روز جمعه را ادامه داد که نگرانی ها از تشدید شیوع کرونای دلتا در جهان و کاهش تقاضای سوخت بر بازار ها حاکم شده است.
بازار نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۹:۲۶    
18 مرداد 1362 بر اثر بمباران های شیمیایی پیرانشهر توسط هواپیما های عراقی، 120 نفر شهید یا مجروح شدند.