پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۳:۵۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 3 شهریور 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 شهریور 1398 بهداشت نیوز 2 شهریور 1398 بهداشت نیوز 3 شهریور 1398 بهداشت نیوز 4 شهریور 1398 بهداشت نیوز 5 شهریور 1398 بهداشت نیوز 6 شهریور 1398 بهداشت نیوز 7 شهریور 1398 بهداشت نیوز 8 شهریور 1398 بهداشت نیوز 9 شهریور 1398 بهداشت نیوز 10 شهریور 1398 بهداشت نیوز 11 شهریور 1398 بهداشت نیوز 12 شهریور 1398 بهداشت نیوز 13 شهریور 1398 بهداشت نیوز 14 شهریور 1398 بهداشت نیوز 15 شهریور 1398 بهداشت نیوز 16 شهریور 1398 بهداشت نیوز 17 شهریور 1398 بهداشت نیوز 18 شهریور 1398 بهداشت نیوز 19 شهریور 1398 بهداشت نیوز 20 شهریور 1398 بهداشت نیوز 21 شهریور 1398 بهداشت نیوز 22 شهریور 1398 بهداشت نیوز 23 شهریور 1398 بهداشت نیوز 24 شهریور 1398 بهداشت نیوز 25 شهریور 1398 بهداشت نیوز 26 شهریور 1398 بهداشت نیوز 27 شهریور 1398 بهداشت نیوز 28 شهریور 1398 بهداشت نیوز 29 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 شهریور 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۱    
بیمار با کمردرد به فیزیوتراپیست مراجعه می کند و اولین نسخه برای او راه رفتن در سطح صاف است، با درد زانو می آید باز هم از او خواسته می شود که روزانه 45 دقیقه در یک مسیر بدون شیب پیاده روی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۹    
زمانی که با یک آسیب دیدگی مواجه هستید و می دانید که انجام ورزش می تواند موجب تشدید آن شود، دنبال کردن برنامه ورزشی عادی شما منطقی به نظر نمی رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۱    
یک زوج هنرمند عروسک هایی را تولید می کنند که فوق العاده طبیعی و واقعی هستند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۰۲:۲۳    
در بین خواص متعدد این انگور میزان آنتی اکسیدان رسوراترول آن چشمگیر است چون مانع از پیری زودهنگام و آسیب های سلولی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۲۰    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت 4 میلیون و 30 هزار تومان داد و ستد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۲:۵۳    
مسابقات بین المللی انجمن هوانوردی و فضانوردی آمریکا، این بار شاهد یک اتفاق تازه بود. دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در این مسابقات تواستند رتبه نخست شاخه طراحی موتورهای توربین گاز هوایی را از آن خود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۸:۳۹    
در ایران شاید خودرو های کاملا الکتریکی را اصلا کسی در خیابان ندیده باشد، اما در کشور های دیگر این ماجرا به تدریج در حال عادی شدن میان مردم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۹:۰۱    
کوه قلاقیران از تفرجگاه های زیبای استان ایلام در غرب ایران است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۰۱    
ستاره تیم فوتبال استقلال با صحبتهایی که انجام داد دل هواداران را به دست آورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۴    
دوچرخه سوار مشهور ایتالیایی، جینو بارتالی پیش از جنگ جهانی دوم، بهترین رکابزن ایتالیایی بود و دو بار برندهٔ جیرو دیتالیا و یک بار برندهٔ تور دو فرانس شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۲    
در مراجعان به کلینیک های درد با بیمارانی مواجه می شویم که درد در ناحیه پهلو یا شکم شبیه دردی که در بیماری سنگ کلیه اتفاق می افتاد را دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۲:۳۷    
تصویر هوایی دیدنی، عبور یک قایق از کنار کوه بزرگ یخ در شرق گرینلند را می بینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۲۰:۴۶    
امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد که سران کشورهای عضو گروه 7 وعده داده اند حدود 20 میلیون دلار برای کمک به مقابله با آتش سوزی در جنگل های آمازون اختصاص دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۲۲    
تصویری از الهام حمیدی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۲    
بر اساس آمار منتشر شده مصرف سیگار در کشور با 18 میلیارد نخ در سال، نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۳    
داریوش اسدزاده که دیروز در 96 سالگی درگذشت، سال 1346 در فیلم یکه بزن بازی کرده بود. تصویر زیر اسدزاده را در این فیلم نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۸    
عضو شورای شهر کاشمر گفتمتاسفانه مصرف قلیان در اماکن عمومی کاشمر به خصوص بلوار سید مرتضی به صورت خانوادگی و مجردی افزایش یافته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۲    
باردیگر در میان بی خیالی مسوولان انتظامی، شهری و قضایی برای برخورد جدی با صاحبان حیواناتی که به دیگر شهروندان آسیب می زنند، این بار زنی باردار در اصفهان هدف حمله سگی بزرگ قرار گرفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: چاه شیرین واقع در جنوب شهرستان سمنان به عنوان زیستگاه جدید به مناطق زیستگاهی یوزپلنگ آسیایی در ایران اضافه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۲    
بلومبرگ تازه ترین گزارش خود درباره موضوع سلامت در سال 2019 را به تازگی منتشر کرده و در آن، کشورهای جهان را بر حسب شاخص هاسلامت - بر اساس داده های ثبتی سازمان بهداشت جهانی و بانک جهانی - رتبه بندی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۰:۲۲    
محققان هشدار می دهند، در پی افزایش گرمای هوا ورزش در فضای باز خطرناک است و تبعات متعددی در پی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۹    
بر اساس نتایج تحقیق جدید صورت گرفته در ایالات متحده بر روی نیمی از ورزشکاران حرفه ای مشخص شد با وجود دقت در مراقبت از دهان و دندان باز هم ورزشکاران به پوسیدگی دندان مبتلا شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۴۶    
زندگی ماشینی و بی تحرکی جوامع شهری ارمغان آور بروز مشکلات زیادی برای سلامت بدن به خصوص سیستم قلب و عروق شده است. یکی از این مشکلات بیماری فشار خون است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۸:۰۷    
یک متخصص ارتوپدی درباره نوعی عارضه شایع ارتوپدی در جوانان و ورزشکاران توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۴۰    
سرمربی سوئیسی سابق تاتنهام گزینه اصلی هدایت الاهلی عربستان برای جایگزینی برانکو است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۳۷    
سفیر سابق فرانسه در واشنگتن می گوید فارغ از اینکه در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا چه کسی پیروز شود، ایالات متحده دیگر نقش ژاندارم جهان را ایفا نخواهد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۲۵    
مجری فلسطینی الجزیره در واکنش به یادداشت تحلیلگر سعودی که خواستار ایجاد کشور فلسطین در اردن شده بود، از آل سعود خواست حکومت در حجاز و مکه را به صاحبانش بازگردانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۱۰    
حجت الاسلام سید محمود علوی گفت وزارت اطلاعات با کمک حفاظت اطلاعات نیرو های مسلح توانست شبکه جاسوسی CIA را متلاشی و جاسوسان را شناسایی کند و عملا چشم CIA آمریکا کور شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۱۰    
سفر زیارتی اربعین با ویژگی ها و مختصاتی که دارد سفری استثنایی و کم نظیر و بلکه بی نظیر است و چنانچه هدفمند و همراه با برنامه حساب شده باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۲:۰۱    
حجت الاسلام سید محمود علوی گفت وزارت اطلاعات با کمک حفاظت اطلاعات نیرو های مسلح توانست شبکه جاسوسی CIA را متلاشی و جاسوسان را شناسایی کند و عملا چشم CIA آمریکا کور شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۱:۴۶    
یک کودک آزاری مدرن! با به دنیا آمدن هر نوزادی، اولین سوالی که بعد از اسمش چیست و .. پرسیده می شود این است که نوزادتان چند کیلو به دنیا آمده؟ و قطعا هر چه وزن نوزاد بالاتر باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۱:۳۴    
سرنشینان یک خودرو پس از بی توجهی به اخطار پلیس در یک محله شهر فسا، به سوی ماموران آتش گشودند و متواری شدند که به گفته فرمانده انتظامی فسا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۱:۲۵    
سرمربی پیشین تیم ملی ایران در مصاحبه ای احساسی با روزنامه آبولا پرتغال ضمن تحسین مهدی طارمی بابت درخشش در لیگ پرتغال، خاطره روزهای حضور در تیم ملی ایران را با خاطره ای تازه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۱:۱۹    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که برای شرکت در نشست گروه هفت در جنوب غرب فرانسه بسر می برد ؛ روز یکشنبه در کنفرانس خبری مشترک با " ابه شینزو " نخست وزیر ژاپن از نزدیکی (تماس) کشورهای فرانسه و ژاپن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۱:۱۶    
کارل بیلت نخست وزیر و وزیر خارجه اسبق سوئد در واکنش به سفر دوباره "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران به فرانسه گفت: اتفاقی درحال رخ دادن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۱:۰۴    
هالیوود ذیل عنوان پرشکوه کارخانه رویا سازی ، به پشتوانه کمپانی های ثروتمند و بزرگ فیلمسازی، به بازوی قدرتمند جنگ نرم آمریکا و تبیین رویکردهای منفی ضد کشورهای مستقل و به اصطلاح خصم این کشورها تبدیل ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۳۷    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، با تشکیل مرکز ملی مالکیت فکری موافقت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۰:۳۱    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران یکشنبه شب تصاویری از دیدار خود با رئیس جمهوری و وزیر خارجه فرانسه منتشر کرد و در توئیتر نوشت: راه پیش رو دشوار است اما ارزش امتحان کردن دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۶    
ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بیاریتز را به مقصد تهران ترک کرد/در همین حال نهاد ریاست جمهوری فرانسه گفتگوها با وزیر امور خارجه ایران را "مثبت" توصیف کرد/صدا وسیما
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۴۳    
یک تیم بین المللی کشف کردند که پروتئین خون می تواند دقیقا به نظارت بر پیشرفت بیماری آلزایمر سال ها قبل از نشانه های آشکار کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۸    
الیزه: وزیر امور خارجه ایران مشغول گفتگو با همتای فرانسوی خود است /خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع در الیزه اعلام کرد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در حال گفتگو با ژان ایو لودریان وزیر امور ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۵    
بعد از اطفا کامل آتش سوزی در منطقه ارسباران عصر دیروز شنبه با وزش باد باز هم آتش سوزی در منطقه ارسباران اتفاق افتاد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۲۲    
جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در حالی با 10 دقیقه تأخیر آغاز شد که فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و محمد عزیزی نماینده مردم ابهر در صحن علنی مجلس حضور داشتند و با تعدادی از نمایندگان در حال ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۰    
ظریف، عراقچی و بهرام قاسمی در بیاریتز فرانسه و دیدار با مکرون/ نورنیوز
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۷    
آذری جهرمی در صفحه اینستاگرامش استوری جدیدی منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۵۵    
پوشش سفر ظریف به بیاریتز، محل برگزاری نشست گروه 7، ایستگاه قطار در هامبورگ
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۴    
سالار عقیلی به حاشیه های ایجاد شده برای آخرین کنسرتش واکنش نشان داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۴    
یک متخصص تغذیه گفت: بیماری بوتولیسم دارای باکتری و میکروب هایی است که ممکن است در هرجایی وجود داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۱    
آپاندیس بازیگر سینما و تلویزیون سر پروژه جدیدش ترکید! الیکا عبدالرزاقی که این روزها در پروژه جدید هادی مقدم حضور دارد، سر فیلمبرداری این فیلم دچار ترکیدگی آپاندیسش شد و مجبور به عمل آن شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۸    
بسیج ملی کنترل فشارخون از 27 اردیبهشت همزمان با روز جهانی فشارخون با شعار فشارخون: بدانیم و اقدام کنیم در سراسر کشور اجرایی می شود تا همگان با توجه به اینکه این بیماری قاتل خاموش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۸    
ژل هایی که برای مانیکور ناخن استفاده می شود به سرعت خشک شده و با مقاومت در برابر خراش و خراب شدن، عمر طولانی تری نسبت به رنگ های نقاشی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۲۱:۲۸    
متخصص مغز و اعصاب با اشاره به بیماری پارکینسون،گفت: در این بیماری قسمتی از مغز که کارش روان سازی حرکات است، دچار اختلال می شود؛ در نتیجه حرکات بیمار کند شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۸    
نخستین تصاویر از لحظه ورود ظریف به فرودگاه بیاریتس فرانسه، محل برگزاری نشست جی7/ العالم
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۰    
ویتامین C یک آنتی اکسیدان است، این بدین معنی است که می تواند از آسیب های وارده به سلول از سوی خورشید و محیط جلوگیری کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۳    
وزیر بهداشت گفت: اعتقاد داریم که پزشک خانواده، دروازه بان نظام سلامت است و مشکلات نظام سلامت را مدیریت می کند و باید 10 درصد بیماران را در صورت نیاز به سطوح بالاتر ارجاع دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۳    
نتایج یک بررسی نشان می دهد افرادی که به آسانی خسته می شوند بیشتر در معرض ابتلا به مشکلات قلبی قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۵    
آمارهای وضعیت سلامت بانوان ساکن در پایتخت نویدبخش نیست زیرا از مردان چاق تر و افسرده تر هستند و ضرورت آستین بالا زدن این قشر از جامعه و نیز برنامه ریزان متولی را نمایان تر کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۵    
عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور گفت: در ایران طب سنتی ما به طب گیاهی تغییر پیدا کرده است و بیشترین تمرکز ما بر روی گیاهان دارویی است و اگر به بازار این گیاهان بپردازیم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۷    
کاریکاتور/ مستاجران از تهران فرار می کنند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۴    
داروی استراتژیک برکسورف (درمان زجر تنفسی نوزادان) برای نخستین بار در ایران با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۱    
هواپیماهای ایرباس "هما" در فرودگاه مدینه / کانال هما
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۱    
همیشه به ما گفته اند جلوی فرزندان دعوا نکنید چراکه خوب نیست و تأثیر بد روی آن ها می گذارد. اما اکنون یافته های محققان دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می دهد که همه چیز باید برعکس باشد و دعوا کردن (با ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۴۱    
این بازیگر قدیمی امروز در سن 96 سالگی درگذشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۵    
گروه خودروسازی فولکس واگن در نظر دارد لوگوی خود را تغییر دهد. این اتفاق از سال 2000 تا کنون رخ نداده بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۹    
رویترز به نقل از یکی از فرماندهان حزب الله: دو پهپاد اسرائیلی توسط حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت ساقط گردید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۶    
همه ما می دانیم که برای پیشگیری از برخی بیماری ها و مشکلات قبل از ازدواج آزمایشاتی انجام می شود، اما آیا با این آزمایش ها آشنا هستید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۶    
پژوهشگران "دانشگاه آکسفورد" در بررسی جدیدی، به نحوه محافظت مغز از خاطرات پی بردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۶    
محققان موفق به ساخت یک چسب پوستی شده اند که در عرض یک دقیقه قادر به واکسیناسیون و ترزیق داروهای شیمی درمانی، بدون ایجاد درد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۳    
پوکی استخوان یا اوستئوپوروسیس زمانی روی می دهد که تراکم مواد استخوانی کاهش می یابد. در این حالت، بدن بیشتر بافت استخوانی را بازجذب می کند و مواد استخوانی کمی برای جایگزین کردن تولید می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۷    
کاهو از گروه سبزیجات پهن برگ است که فواید بسیار موثری دارد. فواید کاهو عبارت است از:سم زدایی بدن: کاهو منبع خوب آنتی اکسیدان هایی نظیر ویتامین A و C است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۴    
منیزیم یکی از ضروری ترین املاح معدنی است که خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع دو، پوکی استخوان و ... را از شما دور می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۴    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی توانستند رابطه میان سبک موسیقی و کیفیت کار را نشان دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۱    
می دانید شب ها قبل از خواب عسل بخورید چه اتفاقی می افتد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۱    
پژوهشگران با بررسی سالمندان دریافتند که استفاده از دو زبان در طول زندگی باعث بهبود عملکردهای شناختی مثل حافظه، توجه و خلاقیت می شود و یادگیری زبان دوم لازم و ضروری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۸    
خودروی بسیار لوکس و گرانقیمت مرسدس بنز میباخ (Mercedes-Maybach S600) که متعلق به سفیر آلمان در تهران است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۲    
تساوی تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل تیم العدله در هفته نخست لیگ این کشور کافی بود تا حجم انتقادات از برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی بالا بگیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۱    
سرطان پروستات بیماری زنان نیست، اما این احتمال وجود دارد که مردی از نزدیکان آنها را درگیر کند. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۵    
نتایج یک بررسی نشان می دهد افرادی که به آسانی خسته می شوند بیشتر در معرض ابتلا به مشکلات قلبی قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۹    
نتایج یک بررسی نشان می دهد افرادی که به آسانی خسته می شوند بیشتر در معرض ابتلا به مشکلات قلبی قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۰    
دانشمندان زمانی تصور می کردند که نورون ها یا سلول های قلب، قدیمی ترین سلول های بدن هستند. محققان موسسه Salk اکنون کشف کرده اند که مغز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۹    
جراح انگلیسی از پیوند قلب خوک به انسان طی 3 سال آینده خبر می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۶    
توقف سیاست تک فرزندی در چین جواب داد و حالا این کشور تنها در 18 ماه پس از لغو این قانون با افزایش 5 میلیونی نرخ تولد مواجه شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۳    
بارداری دوران تغییرات است. این دوران از هفته پنجم حاملگی با تغییرات ظریف در بدن وگاه بیماری های صبحگاهی مثل حالت تهوع آغاز شده و مادر تغییراتی دیگر مانند تیرگی پوست ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۰    
شمایی که گوشت را از سبد غذایی تان حذف کرده اید، باید بیشتر از دیگران مراقب کمبود آهن بدنتان باشید. فقرآهن یکی از شایع ترین بیماری های جهان و یکی از دلایل اصلی کم خونی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۴    
این نکته ثابت شده که برنامه غذایی سرشار از گوشت قرمز و گوشت های فرآوری شده، با افزایش خطر ابتلا به سرطان روده مرتبط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۲:۱۴    
وقتی میزان چربی در کبد بیش از 5 تا 10درصد وزن کل کبد شود، التهاب و ابتلا به کبد چرب بروز می کند. اما کم تحرکی و تغذیه ناسالم از عوامل اصلی در بروز این بیماری محسوب می شوند که باید از این دو عامل خطر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۹    
امگا3 یکی از اسیدهای چربی است که فواید بسیاری برای پوست صورت تان دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۷    
عضو انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: پیچ خوردگی مچ پا عارضه ای است که شیوع آن در افراد دارای عضلات ضعیف مانند سالمندان بیشتر مشاهده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۴    
همه ما در دوران کودکی با خوابیدن مشکل داشته ایم و حالا که خوابیدن را دوست داریم به دلایلی مثل استرس نمی توانیم خواب با کیفیتی داشته باشیم. اما خوشبختانه این مشکل می تواند برطرف شود!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۸    
همه ما در دوران کودکی با خوابیدن مشکل داشته ایم و حالا که خوابیدن را دوست داریم به دلایلی مثل استرس نمی توانیم خواب با کیفیتی داشته باشیم. اما خوشبختانه این مشکل می تواند برطرف شود!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
یکی نیازهای مهم کودک که از همان ابتدای تولد به آن نیاز دارد، نیاز به امنیت است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۹    
متخصص چشم پزشکی با اشاره به بیماری آب سیاه، گفت: افزایش فشار چشم، آسیب عصب بینایی و آسیب میدان بینایی را اصطلاحا آب سیاه یا گلوکوم می گویند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۷    
مدیر عامل شرکت دانش بنیان تکزیما البرز با اشاره به تولید صفر تا صد داروی بروسورف ریوی نوزادان در کشور گفت: اکنون این دارو با یک چهارم قیمت خارجی در کشور تولید می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۷    
بحران آب در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران از مرز هشدار گذشته و به گفته کارشناسان با تداوم این وضعیت تا 30 سال دیگر حدود 75 درصد از مساحت کشور خشک می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۴    
امروزه آنچه برای همگان ثابت شده برای داشتن یک جامعه متعادل با وجود مردم سالم و در عین حال پیشرفته، در گام نخست، امنیت و بهداشت ضروری است که در صورت عدم دسترسی به این گزینه ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۱    
حمله قلبی زمانی رخ می دهد که یکی از شریان هایی که به عضله قلب خون رسانی می کنند، دچار انسداد یا تنگی شود و به عضله قلب آسیب برساند. سلامت نیوز: هنگام بروز حمله قلبی چه کنیم؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۸    
یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری، نسبت به خطرات ابتلا به ویروس آبله مرغان در دوران بارداری هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۸    
روغن آرگان یا روغن ارقان که طلای مایع هم نامیده می شود یک محصول ارگانیک است که از هسته های درخت آرگان که بومی مراکش است استخراج می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۰۲    
یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری، نسبت به خطرات ابتلا به ویروس آبله مرغان در دوران بارداری هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۶    
به گفته محققان، کمبود ویتامین D در اواسط دوره کودکی می تواند منجر به رفتارهای پرخاشگرانه و همچنین اضطراب و حالات افسردگی در نوجوانی شود.
  • ۱