پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۵۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 29 شهریور 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 شهریور 1398 بهداشت نیوز 2 شهریور 1398 بهداشت نیوز 3 شهریور 1398 بهداشت نیوز 4 شهریور 1398 بهداشت نیوز 5 شهریور 1398 بهداشت نیوز 6 شهریور 1398 بهداشت نیوز 7 شهریور 1398 بهداشت نیوز 8 شهریور 1398 بهداشت نیوز 9 شهریور 1398 بهداشت نیوز 10 شهریور 1398 بهداشت نیوز 11 شهریور 1398 بهداشت نیوز 12 شهریور 1398 بهداشت نیوز 13 شهریور 1398 بهداشت نیوز 14 شهریور 1398 بهداشت نیوز 15 شهریور 1398 بهداشت نیوز 16 شهریور 1398 بهداشت نیوز 17 شهریور 1398 بهداشت نیوز 18 شهریور 1398 بهداشت نیوز 19 شهریور 1398 بهداشت نیوز 20 شهریور 1398 بهداشت نیوز 21 شهریور 1398 بهداشت نیوز 22 شهریور 1398 بهداشت نیوز 23 شهریور 1398 بهداشت نیوز 24 شهریور 1398 بهداشت نیوز 25 شهریور 1398 بهداشت نیوز 26 شهریور 1398 بهداشت نیوز 27 شهریور 1398 بهداشت نیوز 28 شهریور 1398 بهداشت نیوز 29 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 شهریور 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۳    
تقریباً از هر چهار بزرگسال، تقریباً سه نفر دچار بواسیر می شوند. بواسیر دلایل زیادی دارد، اما اغلب علت آن ناشناخته است. خوشبختانه گزینه های موثری برای درمان بواسیر در دسترس است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۷:۲۸    
سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام خبر حریق در یک کارخانه تولید رنگ در جاده مخصوص کرج درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 18 ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۴    
تصویری از بهاره رهنما به همراه خواهرش در کانادا را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۰    
سخنگوی دولت روسیه تاکید کرده معمولا رئیس جمهور تعطیلات و وقت استراحت روتین و مشخصی ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۵    
بزرگترین خطر از جانب ناخالصی های آرسنیک، اورانیوم، رادیوم و همچنین محصولات ضد عفونی کننده در آب است. به طور معمول خلوص آب موجود در سیستم های آبرسانی شهر های کوچک به آب های زیرزمینی بستگی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۱    
منطقه کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان "محسن پاکباز " عصر جمعه، 29 شهریور ماه 98 از کشف لاشه یک قلاه خرس قهوه ای تلف شده در نزدیکی باغات کشاورزی پادنا خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۲    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به موضع امریکا در قبال حمله به آرامکو اعلام کرد که نفت اعراب از خون آنها برای آمریکا مهمتر است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۸    
لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری ها با همکاری اسپانسر شخصی خود یعنی همان کمپانی آدیداس، از فروشگاه رسمی خود در شهر بارسلون کشور اسپانیا رونمایی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۷:۵۲    
مهدی قائدی طی ماه های اخیر تغییرات زیادی روی مدل موی خودش ایجاد کرده. او تا به حال بارها با شکل و شمایل جدیدی در زمین فوتبال حاضر شده و این بار از مدل جدید خودش هم برای بازی روز یکشنبه در مقابل ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۴:۵۷    
مصرف ظروف پلاستیکی و تفلن به دلیل راحتی استفاده ای که دارند بسیار رواج پیدا کرده درحالی که جزو مضرترین وسایل برای سلامت هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۴    
قصد صحبت از نوشیدنی خوش طعمی را داریم که مصرفش علاوه بر کاهش سطح گلوکز خون، توقف فعالیت آنزیم الدوز که می تواند به تشدید پیامد های دیابت منجر شود، را در پی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۵    
عادت مصرف برخی مواد غذایی در کنار هم عامل اصلی مشکلات گوارشی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۰:۰۲    
اضطراب اجتماعی، حالتی است که فرد از اینکه توسط افراد دیگر قضاوت شود دچار اضطراب می شود؛ دلیل این حالت می تواند محیطی، زیستی و یادگیری باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۹:۵۹    
در جامعه افرادی وجود دارند که به دلیل مشکلات روانشناختی نیاز به کمک و درمان دارند. اختلال های خلقی یکی از فراوان ترین مشکلات روانشناختی هستند که اختلال افسردگی عمده (MDD) یکی از این اختلال ها است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۵۳    
مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ترامپ با حسرت تسلیم کردن ملت ایران به تاریخ خواهد پیوست، گفت: ایران با مقاومت سد تحریم ها را خواهد شکست و آمریکا را لگدمال می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۴    
نتایج یک بررسی جدید در دانشگاه ملی سنگاپور حاکی از آن است که نوشیدن روزانه یک فنجان چای برای مقابله با اثرات پیری بر مغز مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۴۱    
داور 31 ساله بولیویایی در دقیقه 47 بازی بصورت ناگهانی بر روی زمین افتاد که علت اصلی آن حمله قلبی بود که در نهایت درگذشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۳۲    
در این مطلب تصمیم گرفتیم برخی از گیاهان دارویی را به شما معرفی کنیم که دل درد و مشکلات گوارشی را به سرعت و با تأثیر بالا از بین می برند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۸:۲۹    
منطقه ای در همدان که تماما از سنگ ساخته شده، یکی از منحصر به فردترین روستا های ایران است. روستای ورکانه همدان یکی از منحصر به فردترین روستا های ایران است که تماما از سنگ ساخته شده و به روستای سنگی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۵    
در حالی که نتایج برخی از مطالعات نشان دهنده ارتباط نامطلوب بین مصرف تخم مرغ و بیماری قلبی است، دیگر مطالعات این ارتباط را رد می کنند. اما کدام نتایج معتبرتر است؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۰۱:۰۵    
بنابر یک تحقیق تازه تنها چند روز کم خوابی می تواند باعث شود دیرتر احساس سیری کنید و سوخت و ساز چربی را در بدن شما مختل می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۱:۱۱    
شاید برای شما هم پیش امده باشد که نسبت به تغییر رنگ لبهای خود حساس شده باشید.در واقع همیشه اینطور نیست که تغییر رنگ لبها علامت بیماری خاصی باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۱:۰۵    
سرکه سیب ترکیبی از سیب است که با مخمر و باکتری تخمیر می شود. ترکیب اصلی سرکه سیب اسید استیک است. برخی افراد معتقدند که این ترکیب می تواند به عنوان یک مکمل در درمان سرطان مفید باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۰:۵۳    
یک متخصص گوارش درباره سیروز مری و عاورض خطرناک ابتلا به آن توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۲۰:۵۳    
آخرین خبرها درباره آلن دلون اسطوره سینمای فرانسه که چندی پیش دچار سکته مغزی شد و بعد برای بهبود عوارض آن در سوییس بستری شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۹:۲۰    
تصویری از یکتا ناصر به همراه همسرش حسن فتحی به برزیل را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۴    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: فشار خون از نظر طب سنتی انواعی دارد که برای هرکدام از انواع فشار خون روشی خاص را باید به کار برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۴    
نوعی شربت خانگی، آنتی بیوتیکی طبیعی است که درد های روماتیسم مفصلی و گوارشی را هم درمان می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۹:۱۴    
بیرون ماندن بخشی از اسکناس های دلار از جیب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر او را سوژه عکاسان و کاربران فضای مجازی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۹:۰۸    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: فشار خون از نظر طب سنتی انواعی دارد که برای هرکدام از انواع فشار خون روشی خاص را باید به کار برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۱    
برای همه ما گاهش پیش می آید؛ از خانه بیرون می رویم و همین که در را می بندیم یکباره متوجه می شویم دوباره تلفن همراه مان را در خانه جا گذاشته ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۱۱    
یک متخصص اعصاب و روان گفت: ژنتیک در بروز اختلال بیش فعالی نقشی موثر دارد به طوری که احتمال بروز این اختلال در خواهر و برادر های فرد مبتلا تا 8 برابر بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۸    
تصویری از گوچی به همراه پسرش دوران که در حال بازی سودوکو هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۸    
محققان یک جهش ژنتیکی را توسط افرادی که به خواب کمتری برای استراحت نیاز دارند، شناسایی کرده اند. این یافته ها می تواند روزی برای تولید داروها یا روش های درمانی که به افراد در خواب بهتر کمک می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۸    
رویش ریش برای آقایان اهمیت فراوان دارد، برای داشتن ریشی پرپشت با سرعت رشد مناسب و جلوگیری از ایجاد طاسی نقطه ای برروی صورت رعایت راهکار هایی توصیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۸    
روایتی تلخ از وضعیت این روزهای بازیگر قهوه تلخ : او دارد توان حرکت را از دست می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیته کشوری پیشگیری از آنفلوآنزا گفت: بیماران دیالیزی و پیوند کلیه، کبد، تالاسمی ماژور و افراد مبتلا به سرطان که شیمی درمانی یا رادیوتراپی می شوند در اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا هستند.