جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۶:۴۵May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 14 شهریور 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 شهریور 1398 بهداشت نیوز 2 شهریور 1398 بهداشت نیوز 3 شهریور 1398 بهداشت نیوز 4 شهریور 1398 بهداشت نیوز 5 شهریور 1398 بهداشت نیوز 6 شهریور 1398 بهداشت نیوز 7 شهریور 1398 بهداشت نیوز 8 شهریور 1398 بهداشت نیوز 9 شهریور 1398 بهداشت نیوز 10 شهریور 1398 بهداشت نیوز 11 شهریور 1398 بهداشت نیوز 12 شهریور 1398 بهداشت نیوز 13 شهریور 1398 بهداشت نیوز 14 شهریور 1398 بهداشت نیوز 15 شهریور 1398 بهداشت نیوز 16 شهریور 1398 بهداشت نیوز 17 شهریور 1398 بهداشت نیوز 18 شهریور 1398 بهداشت نیوز 19 شهریور 1398 بهداشت نیوز 20 شهریور 1398 بهداشت نیوز 21 شهریور 1398 بهداشت نیوز 22 شهریور 1398 بهداشت نیوز 23 شهریور 1398 بهداشت نیوز 24 شهریور 1398 بهداشت نیوز 25 شهریور 1398 بهداشت نیوز 26 شهریور 1398 بهداشت نیوز 27 شهریور 1398 بهداشت نیوز 28 شهریور 1398 بهداشت نیوز 29 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 شهریور 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۸:۳۳    
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۴    
دوست داشته شدن به خودی خود امری مذموم نیست، همه ما تلاش های فراوانی را انجام می دهیم تا تحسین و تائید شویم و در نهایت دوست داشته شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۴    
به نظر کارشناسان، استفاده از ظروف یکبار مصرف به دلایلی نظیر تجزیه دیر هنگام، به وجود آمدن مشکلات زیست محیطی و زشتی منظر شهر و نیز به دلیل آسیب به سلامت جسمانی افراد در ایام محرم و صفر توصیه نمی شود و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۱    
فشار خون بیماری است که به دلایل فراوان از جمله چاقی، و مصرف نمک زیاد به وجود می آید، اما باید دید که به چه دلیل افراد مبتلا به فشار خون بالا می شوند و بهترین روش های درمان آن چیست؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۱    
محمدرضا زائری در پستی در صفحه شخصی اش نوشت: بعضی کارها قشنگ است و حتی شاید همین تابلوی بزرگ سخنران معنی و تأثیرش از خیلی چیزها بیشتر باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۶    
ساعتی پیش به علت برخورد قطار مسافربری با خودرو پراید در تقاطع گل تپه ورامین به علت پایین ندادن مانع راه بند، متاسفانه خودرو کاملا از بین رفته و راننده خودرو به شدت مصدوم شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۵    
بدون شک بانک نمادی از توانمندی اقتصادی و وجود کارگر، بایدی برای ساخت پایه های این اقتصاد است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۴:۴۴    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: خاصیت آنتی بیوتیکی شربت ناخنک موجب رفع عفونت های معده، ریه و عفونت مجاری ادراری می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۸:۵۶    
پیروز حناچی روز پنجشنبه با مایکل لودویگ شهردار، ارنست وولر رئیس شورای شهر و اولی سیما نماینده شورای شهر وین در حوزه محیط زیست و خدمات عمومی دیدار و گفت وگو کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۸:۲۳    
پایگاه میلیتاری واچ مگزین که اخبار نظامی را دنبال می کند، پنج کشور ایران، هند، مصر، بلاروس و کره شمالی را مشتریان احتمالی جنگنده میگ 35 روسیه خوانده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با الجزیره تصمیم ایران را تلاش برای باج خواهی از جامعه بین الملل توصیف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۵    
سید سامی خضراء پژوهشگر اسلامی لبنانی دلایل تفاوت آداب و رسوم عزاداری برای اباعبدالله الحسین علیه السلام را بیان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۲    
عقیل قارداش زاده از مرند (آذربایجان شرقی) با حمایت باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور این رکورد جهانی را با انجام 55 حرکت صحیح به ثبت رساند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۰    
این تصویر مربوط به شهادت امام رضا علیه السلام و موکب شهر مشهد است. و مربوط به سال قبل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۷    
آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان زنجان پنج شنبه (14 شهریور) با علما، نخبگان و برگزیدگان استان دیدار کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۸    
شهرکی در جاکارتا که بر روی باتلاقی از زباله قرار دارد و مشکلاتی را برای ساکنین به وجود آورده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۸    
در نخستین روز رفتن دو نتیجه ملکه بریتانیا (فرزندان شاهزاده ویلیام و کاترین میدلتون) به مدرسه شاهزاده "شارلوت" 4 ساله امسال به مدرسه رفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۱    
سینه زنی و عزاداری رزمنده ها در جبهه های هشت سال دفاع مقدس.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۱    
صدای محرم در کوچه و پس کوچه های شهر طنین انداز شده و مردم در تکاپوی بهره بردن هرچه بیشتر از لحظه های این ماه هستند و در این ماه بازار برخی از کسب و کارها داغ شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۲۶    
تا فصل انجیر تمام نشده باید دست به کار شوید و میوه اش را حداقل یک بار در روز بخورید. انجیر منبع غنی فیبر غذایی می باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۷    
طرح زیبای فرش زیر پای سران قوا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۴    
مایکل لودویگ روز پنجشنبه در دیدار و گفت وگو با پیروز حناچی شهردار تهران که در ساختمان شهرداری وین برگزار شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۲۰:۰۵    
ویتامین A برای سلامتی ما بسیار لازمست. این ویتامین برای سلامت چشم، پوست، تقویت بدن و ... کاربرد دارد. در این مقاله به معرفی منابع طبیعی ویتامین A می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۶    
کم خونی ناشی از فقر آهن یا هومیوپاتی نوعی اختلال است که با کاهش سطح هموگلوبین در خون به دلیل کمبود آهن بروز می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال به رای کمیته انضباطی و توبیخ شدنش در فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد و گفت: در جریان این حکم نبوده ام و از طریق وکلایم اقدام قانونی می کنم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۸    
ناتوانی جنسی در آقایان یکی از مشکلات اصلی زوجین است اما این مشکلات قابل برسی و درمان هستند. در این مقاله به بررسی این بیماری می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۵    
باشگاه زووله هلند به طور خاصی از رضا قوچان نژاد در نخستین حضورش در تمرین های این تیم رونمایی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۲    
مسمومیت با شیر یکی از انواع مسمومیت می باشد که علایم مختلفی دارد. در این مقاله به بررسی دلایل و جلوگیری از مسمومیت با شیر می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد؛ اینکه کشورهای دارای سلاح هسته ای، کشورش را از داشتن این سلاح منع کنند، قابل قبول نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۱۴    
بعد از آنکه اخیراً رئیس جمهور ایران، مذاکره با آمریکا را دیوانگی خواند، یک منبع در دولت آمریکا مدعی شد که واشنگتن پیشنهاد دیدار ترامپ با روحانی درحاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک را مطرح ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۹:۰۸    
پژوهشگر اسلامی لبنانی در شبکه الکوثر به بیان تحولات تاریخی در آداب و رسوم عزاداری عاشورا پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۴۱    
کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قرص لاغری و داروهای معجزه آسا که در عطاریها و شبکه های اجتماعی تبلیغ می شوند برای کاهش وزن مناسب و مورد تایید نیستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۸    
مطالعات اخیر محققان آمریکایی نشان می دهد مصرف داروی استاتین که رایج ترین داروی کاهش دهنده کلسترول است، خطر مرگ و میر ناشی از بیماری عروق محیطی یا تصلب شرایین را کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۸    
اوتیسم از سنین کودکی آغاز می شود و نشانه های آن با ورود فرد به اجتماع بیشتر خودنمایی می کند. در سال 2018 از هر 59 کودک متولد شده 1 نفر به اوتیسم مبتلا است که این مقدار از سال 2012 رشد 15 درصدی داشته ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۵    
شکستن انگشتان دست و پا یک عادت فراگیر و بنا به باور عموم خطرناک است. در حالی که منشا این صدا، چیزی جز حرکت مایع درون مفصل انگشتان دست نبوده و تاکنون آسیب جدی از این رفتار گزارش نشده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۲    
بعد از ظهر امروز یک قلب اهدایی که متعلق به آقایی 20 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود، جهت پیوند به آقایی حدودا 23 ساله به بیمارستان رجایی تهران منتقل شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۹    
تورم زیر چشم یا پف کردن نگرانی رایج بسیاری از افراد و به ویژه زنان و دختران است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۶    
تورم زیر چشم یا پف کردن نگرانی رایج بسیاری از افراد و به ویژه زنان و دختران است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۶    
بیشتر ما فکر می کنیم پوست بعضی میوه ها خوردنی نیستند و آنها را دور میریزیم، در صورتی که پوست آنها کاملا خوردنی و در واقع سرشار از موادی با فواید فوق العاده برای زیبایی و سلامتی هستند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۳    
مصرف منظم آجیل منافع زیادی برای شما دارد، کنترل کننده کلسترول است و می تواند فواید زیادی برای قلب تان داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۳    
درمان تبخال را با ساده ترین روش های خانگی و گیاهی در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. با استفاده از این روش ها درمان تبخال شما به سرعت بهبود خواهد یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: سال گذشته بیشترین تعداد داروی مصرفی توسط بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، به ترتیب 250 میلیون عدد متفورمین، 244 میلیون عدد لوزارتان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۴:۰۲    
مطالعات محققان مدرسه پزشکی جان هاپکینز نشان می دهد تناسب اندام و آمادگی جسمانی احتمال ابتلا به سرطان های روده بزرگ و ریه را کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۴    
ذغال فعال، پودر سیاه رنگی است که از مواد مختلفی مانند پوسته نارگیل، چوب و ذغال سنگ نارس تهیه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۲    
بهداشت عمومی یکی از مباحث مورد توجه در جوامع امروزی است. با وجود پیشرفت های چشمگیر در علم پزشکی، بیماری های انگلی از معضلات بهداشتی به شمار می روند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۳    
عضو انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: تمرین های توانبخشی در بازگشت سریع تر بیماران سکته مغزی به زندگی عادی نقش مؤثری دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۴    
چه به خاطر بسپاریم یا نه انسان ها خواب می بینند. بعضی از آن ها خوب، بعضی تلخ و بعضی دیگر عجیب و غریب هستند. انسان حدود یک سوم زندگی خود را خواب است و رویا و خواب دیدن نیز بخشی طبیعی از آن است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۳    
این فسیل به یک هومینین قدیمی - آسترالوپیتِکوس آنامِنسیس - تعلق دارد که گمان می رود جد مستقیم گونۀ معروف لوسی - آسترالوپیتِکوس آفارنسیس - باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۴    
تا پیش از این تمام کسانی که برای کاهش وزن به سراغ رژیم و تغییرات برنامه غذایی رفته اند کربوهیدرات را با احتیاط خاصی مصرف می کردند به خصوص زمان آن که مبادا مانع لاغری شود اما واقعیت چیز دیگری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۱    
اغلب افراد ظاهر شدن کبودی روی بدن را جدی نمی گیرند و به راحی از آن می گذرند، غافل از اینکه کبودی پوست می تواند نشانه یک بیماری و اختلال در بدن باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۱    
سرپرست واحد آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با ارائه توصیه هایی برای به حداقل رساندن تداخل غذا و دارو، گفت: داروها را با نوشیدنی های داغ مخلوط یا مصرف نکنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۲    
عامل هایی سبب تشدید اگزمای پوستی درفصل تابستان می شوند که با شناسایی آن ها می توانید از بروز این عارضه پوستی جلوگیری کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۱    
محققان دریافتند خواب خوب در کاهش تمایل به مصرف مواد خوراکی شور و شیرین و مواد خوراکی پرکالری تاثیر دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۴    
کارشناسان انگلیسی هشدار دادند: میلیون ها نفر در این کشور با تداوم استعمال سیگار، سلامت چشم های خود را به خطر می اندازند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۵    
نشست مشترک سران سه قوه با حضور حسن روحانی رئیس جمهور، سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۲    
پیمان معادی که این روزها با فیلم متری شیش و نیم در جشنواره ونیز جلوی دوربین عکاسان می ایستد، از سال 2009 با فیلم درباره الی گام در مسیر شهرت جهانی گذاشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۹    
وزیر بهداشت و درمان بابیان اینکه طرح جمع آوری دفترچه های کاغذی از دست مردم در حال اجرا است، گفت: تنها راه جمع کردن مراکز ناصرخسرویی نسخه نویسی الکترونیکی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به وجود ترافیک پرحجم در ورودی و خروجی تهران، از مه گرفتگی و کاهش دید در تعدادی از جاده های استان اردبیل خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۳    
چند ماده غذایی سالم، که ناسالم مصرف می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۰    
تخم شربتی منبع فوق العاده کلسیم است به طوری که 5 تا 6 برابر بیشتر از شیر، دارای کلسیم است. اگر کودکتان به شیر حساس است و نمی تواند لبنیات مصرف کند، این بهترین گزینه است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۷    
طبق گزارش جدید محققان، بیماری قلبی همچنان قاتل اول در جهان است، اما در کشورهای ثروتمندتر سرطان از بیماری قلبی پیشی گرفته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۷    
مصرف هویج یکی از روش های درمانی طب سنتی برای تسکین زانو درد به شمار می رود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۰    
تمام خانم ها دوست دارند مژه های بلند داشته باشند و برای اینکه به اندازه مژه دلخواه خود برسند، راه های متفاوتی را امتحان می کنند
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۰    
استفاده خودسرانه از ژلوفن سبب ایجاد زخم در دستگاه گوارش می شود و به مرور زمان سرطان معده را به همراه خواهد داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۰    
برای اینکه از نیش پشه خلاص شوید مطلب ذیل را بخوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۱    
یک فروند لنج صفاری حوالی بندر عامری در استان بوشهر غرق شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۵    
یک فروند لنج صفاری حوالی بندر عامری در استان بوشهر غرق شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۳    
روش های درمان سرطان، مانند شیمی درمانی و پرتو درمانی، می توانند موجب عوارض جانبی بسیاری شوند و خوراکی های مصرفی شما می توانند در تشدید یا بهبود آنها نقش داشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۰    
روش های درمان سرطان، مانند شیمی درمانی و پرتو درمانی، می توانند موجب عوارض جانبی بسیاری شوند و خوراکی های مصرفی شما می توانند در تشدید یا بهبود آنها نقش داشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی پیش با استقبال مسئولان استان سمنان و محلی به منظور سفری یک روزه به ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار در غرب این استان وارد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۷    
نارسایی زودرس تخمدان اختلالی است که در زنان پیش از 40 سالگی دیده می شود. این افراد ممکن است اصلا تجربه قاعدگی نداشته باشند و یا اگر هم قاعدگی را تجربه کرده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۸    
متخصصان علوم پزشکی در مطالعه ای تازه به بررسی ارتباط بین مصرف ویتامین A و کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست پرداختند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۳۲    
اگر عجله دارید، می توانید از چای کیسه ای استفاده کنید. دو عدد چای کیسه ای را برداشته و در آب خنک خیس کنید و بگذارید کمی در یخچال بمانند. سپس به مدت 30-25 دقیقه آنها را روی چشمانتان بگذارید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۹    
رییس گروه بانک خون بند ناف و سلول های بنیادی سازمان انتقال خون نحوه جمع آوری و استفاده از خون بند ناف، هزینه های نگهداری آن و موارد مصرف آن ها را برای بیماران تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۳    
از هر 12 مرد و 200 زن در جهان یک نفر به کوررنگی دچار است و تقریبا 300 میلیون مبتلا به عارضه کوررنگی وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۷    
"سنگ کلیه" رسوبات سختی است که در کلیه تشکیل و موجب بروز درد در ناحیه کمر و پهلو می شود و بسته به نوع سنگ متفاوت است؛ در این مطلب به برخی از دستورات ویژه برای جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه اشاره شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۷    
متأسفانه برخی از پزشکان در طب نوین، به بیماران بلغمی یا سودایی مصرف ماست و لبنیات را تأکید می کنند در حالی که از نقطه نظر طب سنتی این تجویز پزشکان آکادمیک کاملاً اشتباه است و... .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۴    
یک فوق تخصص گوارش و کبد مهم ترین علت بروز سیروز یا تنبلی کبد را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۱۱    
راه های کنترل یا پیشگیری از آلودگی سالمونلایی شامل پاستوریزاسیون و پرتودهی هستند. پاستوریزاسیون شامل گرمادهی تخم مرغ با استفاده از آب داغ یا هوای داغ در یک بازه زمانی اختصاصی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۸:۰۸    
تیمی از پژوهشگران بین المللی با همکاری آوا سلیمانی محقق ایرانی، موفق به طراحی و ساخت نوعی ماده ترکیبی متشکل از نانو ذرات طلا شدند که پس از تزریق به بدن بیماران مبتلا به سرطان روده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۷:۵۹    
محققان یک جهش ژنتیکی را توسط افرادی که به خواب کمتری برای استراحت نیاز دارند، شناسایی کرده اند. این یافته ها می تواند روزی برای تولید داروها یا روش های درمانی که به افراد در خواب بهتر کمک می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۰۷:۵۰    
با بیماریهایی که ترسناکترین علائم بالینی را با خود به همراه می آورند در ادامه آشنا شوید.