جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۴:۱۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 18 شهریور 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 شهریور 1398 بهداشت نیوز 2 شهریور 1398 بهداشت نیوز 3 شهریور 1398 بهداشت نیوز 4 شهریور 1398 بهداشت نیوز 5 شهریور 1398 بهداشت نیوز 6 شهریور 1398 بهداشت نیوز 7 شهریور 1398 بهداشت نیوز 8 شهریور 1398 بهداشت نیوز 9 شهریور 1398 بهداشت نیوز 10 شهریور 1398 بهداشت نیوز 11 شهریور 1398 بهداشت نیوز 12 شهریور 1398 بهداشت نیوز 13 شهریور 1398 بهداشت نیوز 14 شهریور 1398 بهداشت نیوز 15 شهریور 1398 بهداشت نیوز 16 شهریور 1398 بهداشت نیوز 17 شهریور 1398 بهداشت نیوز 18 شهریور 1398 بهداشت نیوز 19 شهریور 1398 بهداشت نیوز 20 شهریور 1398 بهداشت نیوز 21 شهریور 1398 بهداشت نیوز 22 شهریور 1398 بهداشت نیوز 23 شهریور 1398 بهداشت نیوز 24 شهریور 1398 بهداشت نیوز 25 شهریور 1398 بهداشت نیوز 26 شهریور 1398 بهداشت نیوز 27 شهریور 1398 بهداشت نیوز 28 شهریور 1398 بهداشت نیوز 29 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 شهریور 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۲۴    
جهشی درس خواندن دانش آموزان موافقان و مخالفان خود دارد، به طور کلی اگر تمایل دارید فرزندتان جهشی درس بخواند باید همه جوانب را به خوبی بسنجید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۰    
پژوهش دانشگاه کلمبیا بیشتر از آن جهت مورد توجه قرار گرفته که بر امکان تشدید وقوع این نوع ابرخشکسالی ها تاکید داشته و در این باره هشدار می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۳۳    
بعضی افراد نسبت به دیگران قلب بزرگتری دارند و از نظر جسمی، این چیز خوبی نیست و می تواند نشان دهنده بیماری قلبی یا فشار خون بالا باشد که هر دو می توانند منجر به نارسایی قلبی و ضربان قلب غیر طبیعی شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۰۸:۴۵    
سعید مرتضوی دادستان اسبق تهران که به تازگی از زندان آزاده شده است در کنار امام جمعه تفت به عزاداری پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۱    
دیدار فینال رقابت های تنیس آزاد آمریکا که با قهرمانی رافائل نادال به پایان رسید را یک داور ایرانی قضاوت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۸    
اگر پوست خشک و مستعد اگزما و آلرژی دارید، مرطوب کننده های طبیعی که برای تسکین پوستتان در خانه دارید را امتحان کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۰۷:۵۴    
چندی پیش رسانه ها خبری را مبنی بر مهاجرت عماد خاتمی فرزند سید محمد خاتمی به آمریکا منتشر کردند. شب گذشته عکسی از فرزند رئیس دولت اصلاحات در پای دیگ نذری در توئیتر دست به دست شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۲۲:۵۳    
علی پروین امسال نیز سفره نذری را پهن کرده و خیلی ها به این مناسبت در کنار سلطان فوتبال ایران جمع شده اند.اسطوره فوتبال ایران هر سال ماه محرم در خانه اش نذری می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۷:۲۶    
محققان دریافتند بیماران مبتلا به آکنه با افزایش قابل توجه خطر ابتلا به افسردگی حاد مواجه هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۹    
بیماری های قلبی عامل اصلی مرگ های قابل پیشگیری در ایران هستند؛ استفاده بیش از حد از نمک(نمک های تصفبه حاوی ید) در غذاها موجب بالا رفتن فشار خون و به دنبال آن افزایش ابتلا به بیماری های قلبی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۲۳    
با ازدواج مجدد والدین، مسائل مربوط به زندگی با والد ناتنی و فرزندان او که خواهر و برادران ناتنی هستند نیز پیش می آید. چنین خانواده هایی را به اصطلاح خانواده های مخلوط می نامند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۱    
مسئول چادرهای درمانی جمعیت هلال احمر ایران در کربلای معلی از ارائه خدمات درمانی تیم 25 نفره متخصص از ساعت پنج صبح عاشورا به زائرانی که در این شهر حضور دارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۸    
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی(ع)، با حضور مردم عزادار، جمعی از مسئولان کشور و بیت گرامی حضرت امام(س) در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ - ۰۰:۱۴    
لیلا اوتادی با انتشار متن یکی از اشعارش در اینستاگرام، به انتقادها نسبت به محتوای این اثر واکنش نشان داد و نوشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۲۶    
کار کردن طولانی و مداوم در دراز مدت مشکلات متعددی را برای روح و جسم انسان به دنبال دارد و به همین دلیل تفریح و رفتن به مسافرت به طور منظم برای سلامت بدن بسیار حیاتی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۱۷    
اگر مشکلات ستون فقرات با استراحت و دارو در طول یک الی حداکثر دو ماه بهبود نیافت یکی از روشهای بسیار مناسب، اپیدورال کمری و تزریق داروی ضدالتهاب در این فضا میباشد که بسیار مؤثر و سودمند است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۱۷    
ویتامین D یا کسیفرول، یکی از مهم ترین ویتامین های محلول در چربی است که از طریق تابش نور خورشید و جذب منابع گیاهی( قارچ، غلات و برخی سبزیجات و میوه جات) و حیوانی( کره، روغن کبد ماهی، زرده تخم مرغ ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۱۱    
بر اساس یک تحقیق جدید، رفتارهای سالم باید اولویت نخست برای کاهش بیماری های قلبی باشد حتی در کسانی که سابقه خانوادگی شروع زودرس این بیماری ها را دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۰۵    
آیا کارمندی که به تازگی برای استخدام با او مصاحبه کردید واقعاً از آن چیزهایی که ادعا می کرد می داند، سررشته ای دارد یا اینکه فقط جواب هایی را برایتان تکرار می کند که شما دوست دارید بشنوید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۹:۰۲    
عضو هیات علمی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواستار محدود کردن استفاده از شکر، نمک و چربی در غذاهای نذری شد و گفت: میوه از بهترین گزینه ها برای نذر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۶    
استفاده از برخی راه های طبیعی و خانگی، پایانی برای روزهای پائیزی است که با آبریزش بینی شروع شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۳    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: استفاده از ظروف و استکان های شیشه ای جهت توزیع غذا و چای نذری در صورت رعایت موارد بهداشتی اشکالی ندارد و باید گندزدایی و ضد عفونی ظروف انجام شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۳    
گیاه سماق کاربردها و خواص درمانی فراوانی دارد. از سماق آسیاب شده می توان در تهیه ی برخی سس ها، مخلوطِ ادویه ها یا همراه با و کلسیم است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: نیاز به خون و فرآورده های آن همیشگی است و مختص به زمان خاصی نیست، اما با توجه به نوعدوستی مردم و طرح نذر خون که چندسالی است در ایام محرم برگزار می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۴۷    
حسن روح الامین که به سبک هنری روضه خوان عاشوراست، برای معرفی تابلوهای نقاشی خود، به مصرع هایی از آن واقعه اشاره کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۴۴    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: شربت انبه با توجه به نحوه مصرف تاثیر متفاوتی بر کاهش یا افزایش وزن دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۴۴    
مکمل های ورزشی مناسب همه ی افراد نیستند. اگر شما مدام با احساس کمبود انرژی یا مشکلاتی حین تمرین مواجه هستید نباید سرخود و به عنوان تنها راه حل سراغ مصرف مکمل بروید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۴۱    
در آستانه فرارسیدن روز عاشورا، مجموعه ای از جدیدترین پیامک ها و متن های تسلیت ویژه این روز برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۳۸    
امام رضا (ع) فرمود: هرکه روز عاشورا، روز مصیبت و اندوه و گریه او باشد، خدا روز قیامت را روز شادی و سرور او قرار می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۳۵    
مراسم باشکوه عزاداری حسینی با حضور باشکوه شیعیان و محبان اهل بیت(ع) در در مرکز اسلامی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۳۵    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: شربت انبه با توجه به نحوه مصرف تاثیر متفاوتی بر کاهش یا افزایش وزن دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۳۲    
برخی ورزش ها افزون بر بهبود بر قوای جسمی به تقویت قوه ذهنی هم کمک بسیاری می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۲۳    
چپ دستی نوعی ویژگی منحصربه فرد است که به گفته کارشناسان در بروز آن مسائل ژنتیکی و غیر ژنتیکی فراوانی نقش دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۱۴    
با افزایش سن به سراغ این کربوهیدرات ها نرفته یا حداقل مصرف آن ها را بسیار محدود کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۸    
فلافل اگرچه غذایی خوشمزه است اما مضرات بسیاری برای بدن دارد.؛ بسیاری به علت ارزانی و برخی به دلیل اینکه به مذاقشان خوشمزه می آید به سراغ فلافل می روند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۵    
آناناس میوه ای خوشمزه و انرژی زا حاوی ترکیبی موثر به نام بروملین است که باعث درمان بیماری های متعددی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۲    
اما واقعا چرا انقدر با خورشت کرفس ناسازگاریم؟ خورشت کرفس خوب و لذیذ نخورده ایم یا فوت و فن درست کردنش را بلد نیستیم؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۸:۰۲    
زمانی که کیف پولتان را داخل جیب عقب شلوارتان می گذارید، موجب ناهنجاری ستون فقرات می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۵۹    
فشاری که هنگام راه رفتن با کفش پاشنه بلند به زانو وارد می شود ریسک ابتلا به آرتروز را افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۵۳    
یک متخصص پوست و مو گفت: راه های مختلفی برای پیشگیری و تقویت مو وجود دارد که بهترین آنها آب برنج است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۳۲    
عضو هیئت مدیره نظام پرستاری تهران با انتقاد از نبود سیستم تشویقی و رفاهی برای پرستاران گفت: این در حالی است که وجود سیستم تشویقی به حفظ روحیه و کیفیت خدمات و مراقبت های پرستاری منجر می شود حال آن که ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۲۰    
اطلاعات نشان می دهد که پهپاد با پدافند ضد هوایی رهگیری و ساقط شده است و این هواپیما هم اکنون در دست مبارزان مقاومت است و تصاویر هواپیما به زودی پخش خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۷:۱۴    
نخست وزیر ژاپن در دیدار با آیت الله خامنه ای حامل پیام هایی بود که یکی از آن درخواست هایی که مطرح شد بحث انحلال الحشد الشعبی بود که ما شنیدیم ایشان حامی الحشد الشعبی بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۴    
اگرچه نگه داشتن قند خون در محدوده سالم نیاز به زمان دارد، اما شما می توانید با اتخاذ روش هایی در زندگی که شاید چندان وقتگیر نباشند، برای برنامه ریزی بلند مدت کنترل دیابت خود را آماده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۱    
در مراسم شب تاسوعای حسینی در بیت رهبری، روسای قدیم و جدید قوه قضائیه در کنار رهبرانقلاب حضور داشتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۱    
وزیر امور خارجه آلمان در واکنش به گام سوم ایران در کاهش تعهدات خویش در توافق هسته ای، گفت: هنوز می توان یک راه حل پیدا کرد اما ما اروپایی ها نمی توانیم به تنهایی این کار را انجام دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۸    
شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز انگلیس یکشنبه شب به وقت محلی اعلام کرد: حدود 850 پرواز به دلیل اعتصاب خلبانان این شرکت، لغو شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۵    
عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در "روز حسین" دسته های عزاداری را در یکی از خیابان های اصلی منهتن به راه می اندازند تا به جهان اعلام کنند پیرو امامی هستند که پیام جاودانه اش "هیهات من الذله" است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری سی ان ان بامداد دوشنبه گزارش داد که بر اثر واژگونی یک کشتی باری در ایالت جورجیای آمریکا چهار نفر ناپدید شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۶    
ساحت قدسی آیین های نمایشی به ویژه در همراهی با مفاهیم معنوی چون سوگ حماسه عاشورا، کمتر به هنرمندان جسارت تلفیق آن در ساخت آثار تئاتری و ارائه به مخاطب را در تماشاخانه ها می داد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۳    
وزیر بهداشت فرانسه از مرگ یک هزار و 500 نفر در این کشور بر اثر ورود دو موج گرما در طول تابستان امسال خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۴    
ملی پوشان فوتبال ایران کار خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در دیدار مقابل هنگ کنگ در شهری با تظاهرات خیابانی آغاز می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۱:۰۸    
اتوبان شهید مدرس، نخستین اتوبان ایران؛ از دیروز تا امروز/در سال 1351 و سال 1395
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰    
انجام بعضی کارهای سالم با معده خالی، گام مهمی برای شروع روز و داشتن یک شیوه زندگی سالم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰    
شستن دست ها از ساده ترین کارهایی است که شما در طول روز انجام می دهید، اما این عمل، بسیار مهم تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰    
آزمایش خون می تواند به تشخیص سرطان کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰    
احتمالاً شما هم نام تری گلیسرید را شنیده اید؛ شاید در مطب دکتر، یا در بین اقوام و خویشان و یا شاید در جواب برگه آزمایشتان با آن روبرو شده اید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰    
ماده ای ارزان قیمت علاوه بر کاربرد در مواد خوراکی برای سلامت بدن هم موثر است که در ادامه برخی از مهمترین کاربرد های آن را مرور می کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰    
محرم همواره یادآور پیروزی خون بر شمشیر است؛ چه در دوران نهضت اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس، قیام امام حسین(ع) الهام بخش مبارزات مردم ایران بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۱۰    
مراسم عزاداری مهاجران ولایت بلوچستان پاکستان همه ساله در ایام عزای سیدالشهدا (ع) در منطقه ورامین برگزار می شود.