پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۰:۳۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 11 شهریور 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 شهریور 1398 بهداشت نیوز 2 شهریور 1398 بهداشت نیوز 3 شهریور 1398 بهداشت نیوز 4 شهریور 1398 بهداشت نیوز 5 شهریور 1398 بهداشت نیوز 6 شهریور 1398 بهداشت نیوز 7 شهریور 1398 بهداشت نیوز 8 شهریور 1398 بهداشت نیوز 9 شهریور 1398 بهداشت نیوز 10 شهریور 1398 بهداشت نیوز 11 شهریور 1398 بهداشت نیوز 12 شهریور 1398 بهداشت نیوز 13 شهریور 1398 بهداشت نیوز 14 شهریور 1398 بهداشت نیوز 15 شهریور 1398 بهداشت نیوز 16 شهریور 1398 بهداشت نیوز 17 شهریور 1398 بهداشت نیوز 18 شهریور 1398 بهداشت نیوز 19 شهریور 1398 بهداشت نیوز 20 شهریور 1398 بهداشت نیوز 21 شهریور 1398 بهداشت نیوز 22 شهریور 1398 بهداشت نیوز 23 شهریور 1398 بهداشت نیوز 24 شهریور 1398 بهداشت نیوز 25 شهریور 1398 بهداشت نیوز 26 شهریور 1398 بهداشت نیوز 27 شهریور 1398 بهداشت نیوز 28 شهریور 1398 بهداشت نیوز 29 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 شهریور 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۴    
یکی از بزرگ ترین دو قطبی های فوتبال ایران، در زمان حضور برانکو و کی روش رقم خورد. جایی که کی روش، مربی تیم ملی ایران و برانکو ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۹:۴۵    
پرسش اصلی عامه خریداران بازار محصول ارگانیک این است که ادعای ارگانیک بودن را به چه وسیله ای ارزیابی کنیم و چگونه محصولی را خریداری نماییم که حقیقتا ارگانیک و سالم است و عنوان ارگانیک را نه برای ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۴    
یکی از تابلوهای نقاشی دانته گابریل روستی که برای مدت طولانی گم شده بود، در موزه بریتانیا به نمایش گذاشته می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۷    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت : استفاده از نوعی شربت می تواند میزان ترشح انسولین را افزایش داده و باعث کنترل قندخون شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۰    
متخصص سرطان با بیان اینکه سرطان سینه از شایع ترین سرطان ها در بین زنان است، گفت: زنان از سن 30 سالگی به بعد باید هر یک تا دو ماه یکبار سینه های خود را معاینه کنند و اگر به وجود توده ای در سینه های ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۷    
یک زن در سه دقیقه بیش از سه شیشه مایونز خورده است و در نتیجه یک رکورد جهانی جدید در این زمینه ثبت کرده است. این رکورد در شرایطی ثبت شد که پزشکان بار ها درباره مضرات مصرف مایونز هشدار داده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۱    
بچه های روستای هواشانق خلخال هم به مناسبت ایام محرم این ایستگاه صلواتی جالب و بی ریا رو راه انداختن و از عزاداران پذیرایی می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۱    
این روز ها که فشار اقتصادی کمر مردم را خم کرده و تبدیل به یک بحران شده، بچه پولدارهای بالای شهر تحت عنوان عزاداری مدلی دیگر از دور دور در تهران را به نمایش گذاشته اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۱:۱۶    
مرکز رسانه قوه قضائیه از خودسوزی خانمی مقابل یکی از واحدهای قضایی تهران خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۱:۱۰    
در این گزارش سراغ آشپز های هیأت ها رفته ایم و مواد اولیه لازم را برای اصلی ترین غذا های نذری ماه محرم، از آن ها پرسیده ایم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۱:۰۷    
خواستگار عصبانی که به اتهام آتش زدن پدر دختر مورد علاقه اش به پرداخت دیه و زندان محکوم شده بود با درخواست اعسار خواهان آزادی خود شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۴۷    
آرای عصر جدید مهندسی شده بود/ احسان علیخانی از اجرا انصراف دهد! منتقد سینما و تلویزیون در مورد حضور احسان علیخانی در برنامه عصر جدید به عنوان مجری گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۴۴    
مطالعات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نشان می دهد که 16 بیمارستان و مرکز درمانی در محدوده گسل شمال تهران قرار دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۳۵    
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۳۵    
رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا هشدار داد که مصونیت وی موقت خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۰    
در ادامه آبگیری سد گتوند روستاهای تلخاب، پرنوشته، تلخاب تاج الدین و آب ماهیک بخش مرکزی مسجدسلیمان زیرآب رفتند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۷    
نتایج مجموعه ای از مطالعات انجام شده نشان می دهد که فرزندان کوچک خانواده نسبت به خواهران و برادران بزرگتر خود، سالم تر بوده و بیشتر عمر می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۴    
محمد نظری بیان کرد: یک تفکر سنتی در جامعه ما از قدیم وجود داشته که بیماری واریس درمان قطعی ندارد که اشتباه است و امروزه در کلینیک فوق تخصصی جهاد دانشگاهی انواع واریس ها بدون نیاز به عمل جراحی در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۴    
سرطان سینه یکی از متداول ترین سرطان ها است. به استثنا مرگ و میر بالای ناشی از این بیماری، سرطان سینه از جمله بیماری های قابل پیش گیری است و تاکید بر این امر که به جز مرگ و میر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۱    
یک متخصص دندان درباره عرضه ای شایع در دهان و دندان که اغلب در کودکان رخ می دهد، توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۱    
در دوران میانسالی تعادل در رژیم غذایی یکی از بهترین راه هایی است که با رعایت کردن آن می توانید سلامتی خود را حفظ کنید و طول عمر بیشتری داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۲:۳۸    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: دارو های لاغری تنها در شرایطی خاص باید مصرف شوند و میزان اثربخشی آنها هم به طور کلی ناچیز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۱    
چند ماهی از حذف عادل فردوسی پور می گذرد و با فوت مهدی شادمانی، عادل در مراسم تشییع جنازه دوست صمیمی اش حاضر شد و برای کمک برای برگزاری هر چه بهتر مراسم، افراد حاضر در مراسم را راهنمایی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۱    
کارمند یک پیتزافروشی در روسیه سفارشات محل کار خود را با اسب به درِ منزل مشتریان می رساند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۲    
گشت نظارتی ویژه دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار در معیت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با هدف حفظ و ارتقاء بهداشت و ایمنی مواد غذایی صبح امروز دوشنبه با متخلفان صنفی در بازار مرغ فروشان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۲۰:۰۲    
کاریکاتور در حاشیه چرخاندن کالاهای اهدایی توسط برخی نمایندگان مجلس!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۷    
وزارت امور خارجه ترکیه اتهامات میشل عون رئیس جمهور لبنان نسبت به امپراطوری عثمانی را محکوم کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۱    
رییس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در کشور، اتهام زنی های بدون سند را موجب وارد آمدن ضربه به روند مبارزه با فساد دانست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۳۲    
درست کردن قیمه نذری فوت و فن هایی دارد که با رعایت آنها می شود هرگاه خواستیم قیمه نذری در خانه درست کنیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۶    
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار پرهزینه هست، هر چند ممکن است چنین به نظر نیاید که ایستادن روی یک صحنه و درخواست رای از مردم، این اندازه هزینه داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۲۳    
فیلم متری شش و نیم مانند تعداد زیادی از تولیدات سینما و تلویزیون در حوزه اعتیاد، تصویر کلیشه ای از معتادان را ارائه می دهد. مگر چند درصد معتادان در جامعه ایران معتادان متجاهر هستند؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۷    
مشاور فدریکا موگرینی مسؤول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه از کناره گیری قریب الوقوع وی از سمتش خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۴    
تمامی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان سند ملی طی تفاهمنامه بین شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در آرشیو ملی ایران ثبت و نگهداری می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۸    
ماهی های چرب مانند ماهی آزاد، ساردین یا ماهی (که حاوی امگا 3 هستند) - روغن زیتون (سرد فشرده)، - دانه کتان و روغن - روغن کلزا، - گردو، فندق و دانه های آفتابگردان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۹    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ملی ورزش با هدف هم اندیشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد دیدار کرد و گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۹    
کاپیتان پیشین تیم استقلال و سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه جامعه معرفتی ایران هنوز زنده است، آمادگی خود را جهت همکاری در حوزه پیشگیری از اعتیاد اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۶    
آقای گل فوتبال جهان بر تشکیل کارگروه ورزشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۶    
کاپیتان و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، آمادگی پیشکسوتان و قهرمانان ورزش ایران را برای همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر در حوزه پیشگیری از اعتیاد اعلام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۳    
وزنه بردار دسته فوق سنگین و دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن با تاکید بر اینکه ورزش تا حد امکان در کشور رایگان شود، گفت: جوانان با ورزش از مصرف مواد مخدر دوری خواهند کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۴    
در نوحه ای از مداحی های معروف امسال یکی از اسم هایی که زیاد شنیده می شود اسم ریان بن شبیب است. شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید ریان که بود و شهرتش برای چه بود؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۸    
در دهه اول محرم هم مانند سایر ماه های قمری، خواندن برخی نماز های مستحب توصیه شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۸    
به نوشته سایت سلاح های اسرائیل، خودروی (wolf) دارای زره های خارجی است که از کابین خدمه و چرخ ها محافظت می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۳۵    
منابعی در خاندان پادشاهی سعودی می گویند، ولی عهد جوان، خفقان و ترس را میان شاهزادگان حاکم کرده و هیچ کس از ترس بازداشت و شکنجه جرأت اعتراض ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد: نشست سران ایران، ترکیه و روسیه درباره سوریه 25 شهریور ماه برگزار می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۳    
رسانه های خارجی در بازتاب رونمایی از پهپاد کیان که طراحی و تولید و عملیات آزمایش آن را یگان پهپاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برعهده داشته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۰    
یک شبکه لبنانی اعلام کرد، تصاویر ویژه از عملیات دیروز (یکشنبه) حزب الله موجود است و هر زمانی که تصمیم گرفته شود، قابل انتشار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۳    
گزارش تصویری تمرین تاکتیکی فرهاد برای امیدها
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۵۰    
کاریکاتور جمع آوری متکدیان تهران با درآمد روزانه بالای یک و نیم میلیارد تومان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۷    
رضا رویگری از بازیگران توانا و باقدمت سینما و تلویزیون ایران است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۱    
تیتر یک سازندگی امروز: عبور از پوپولیسم سرخ/چرا محمود احمدی نژاد، تولد مایکل جکسون را تبریک گفت؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۵    
یک مشاور تحصیلی، والدین را مقصران اصلی ترس کلاس اولی ها از مدرسه می داند. جهانگیر مرادی با اشاره به ضرورت آماده سازی کلاس اولی ها برای حضور در کلاس درس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۵:۱۷    
طبق مطالعه جدید محققان آلمانی، خواب عمیق می تواند موجب تقویت حافظه سیستم ایمنی بدن شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۴    
اصطلاح سردی کردن ، معمولا برای دل درد، دل پیچه و گاهی هم حالت تهوع بعد از زیاده روی در مصرف خوراکی هایی با طبع سرد و خشک یا سرد و تر به کار می رود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۴۱    
معمولا در فصول گرم سال که میوه در انواع و اقسام مختلف در سطح شهر و روستا عرضه می شود افراد کمتر سراغ خرید کمپوت ها می روند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۵    
بانک رفاه در حوزه برنامه ششم تحول نظام اداری، تاکنون توانسته است به عنوان بانک پیشرو در مدیریت سلامت اداری شناخته شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۵    
بانک رفاه به منظور رفاه حال مشتریان گرامی نسخه واکنش گرای سامانه بانکداری اینترنتی را با قابلیت ایجاد آیکون سامانه مذکور بر روی صفحه اصلی گوشی های آیفون ارائه کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۳۲    
غذاهای پُرپروتئین و کم کربوهیدرات شهرت زیادی دارند که علت خوبی هم دارد. خوردن غذاهای پُرپروتئین و کم کربوهیدرات برای افرادی که واقعاً نیاز دارند مدت بیشتری احساس سیری کنند بسیار مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۸    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک روز در میان روزه گرفتن سفت و سخت می تواند جایگزینی معتبر برای رژیم شمارش کالری بوده و ممکن است نتایجی مشابه داشته باشد و در عین حال برای فرایندهای مختلف بیولوژیکی نیز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۹    
محمد نظری بیان کرد: یک تفکر سنتی در جامعه ما از قدیم وجود داشته که بیماری واریس درمان قطعی ندارد که اشتباه است و امروزه در کلینیک فوق تخصصی جهاد دانشگاهی انواع واریس ها بدون نیاز به عمل جراحی در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۵۰    
یک متخصص پوست و مو، با اشاره به مشکل ریزش موی سر در برخی افراد، گفت: معمولا عمده ترین علت ریزش مو جنبه ژنتیک دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۸    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: طبق مقالات علمی از سن 40 سالگی به بعد انجام ماموگرافی ضروری بوده ولی امروزه اهمیت ماموگرافی نسبت به معاینه کاهش پیدا کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۶    
مدتی است شاهد تبلیغات گسترده محصولات سلامت محور در شبکه های اجتماعی هستیم، یک روز ادعا می شود که درمان قطعی ریزش مو کشف شد و روز دیگر ادعا می کنند که با مصرف داروی خاص قدتان افزایش پیدا می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۳    
حشره شناس و متخصص کنترل آفات با تاکید بر اینکه مگس خانگی یکی از مهمترین حشرات به عنوان ناقل مکانیکی باکتری ها، ویروس ها، تخم کرم ها و تک یاخته ها است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۰    
شاید این حقیقت را ندانید اما بسیاری از غذاهایی که شما به طور روزمره مصرف می کنید، توانایی قدرتمندی برای تسکین درد، کاهش فشار خون، افزایش خلق و خو و کاهش خطر ابتلا به مشکلاتی نظیر آلزایمر را دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۱    
بر اساس مطالعات جدید پژوهشگران، بررسی و تعیین تعداد خال های موجود در بدن انسان و به ویژه خال های موجود در بازوی راست، می تواند روشی مناسب جهت شناسائی خطر ابتلا به سرطان پوست در افراد باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۵    
دانشمندان به راز صدایی که از شکستن قولنج انگشتان دست بیرون می آید پی برده اند. آنها از سونوگرافی برای پایان دادن به سال ها بحث و جدل در خصوص سرچشمه این صدا استفاده کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۹    
افراد چاق مبتلا به سندرم متابولیک در عین حال که در جذب ویتامین E مشکل دارند، حجم کمتری از این ویتامین را دریافت می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۷    
برجستگی های قرمزرنگ روی پوست، صدای گرفته، حالات شبیه سرماخوردگی یا اسهال و دل درد های مداوم، ممکن است از آلرژی فرزندتان به یک ماده غذایی حکایت کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۹    
اگر موهای شما این نشانه هارا دارد یعنی شما در شست و شوی موهایتان افراط می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۰    
مطالعات جدید نشان می دهد که پوست موز حاوی مقادیر بالای ویتامین B6 و B12، پتاسیم و منیزیم است و خاصیت ضد التهابی و سم زدایی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۴    
مطالعات نشان می دهد، افراد با دو نوبت ورزش در هفته به مدت 30 دقیقه و کاهش اضافه وزن می توانند چربی انباشته شده در کبد و خطر ابتلا به کبد چرب را کاهش دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۲    
اضافه وزن موجب تمایل بدن به افزایش ال دی ال در خون می شود. این نوع از کلسترول با بیماری های قلبی ارتباط مستقیم دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۲    
محققان دریافته اند که رابطه ای بین استرس بلندمدت و کاهش حافظه وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۴    
یک عضو انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: شیوع سندروم تونل کارپال که عموما تایپیست ها را تحت تاثیر دارد، در زنان 2 برابر مردان شایع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۱    
یک عضو انجمن فیزیوتراپی ایران گفت: شیوع سندروم تونل کارپال که عموما تایپیست ها را تحت تاثیر دارد، در زنان 2 برابر مردان شایع است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۴    
آه کشیدن، فقط نشانه غم، افسردگی یا ناامیدی نیست، بلکه یک رفلکس محافظتی برای حفظ عملکرد ریه ها هم محسوب می شود، پس به سلامت شما کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۵    
آیا تا به حال در کاهش وزن شکست خورده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ممکن است انجام برخی اشتباهات رایج، عامل این ناکامی بوده باشد.ما به چند دلیل اصلی شکست در کاهش وزن رسیدیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۹    
در حالی که برخی از خانواده ها نسبت به تعیین جنسیت فرزندان خود با مراجعه به متخصصان متعدد اقدام می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۳    
محققان می گویند با استفاده از تکنیک های روانی می توانید به شاخص توده بدنی مناسب رسیده و سلامتی خود را حفظ کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۴    
بسیاری از مردم می خواهند با علائم پیری مبارزه کنند. از زمانی که فرآیند طبیعی سالخوردگی منجر به مشکلات سلامتی می شود، این احساس شکل می گیرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۱    
اگر نمی توانید پشت میزتان چشم هایتان را باز نگه دارید، ممکن است به چیزی بیشتر از یک خواب خوب شبانه نیاز داشته باشید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۱    
صبح زود زمانی که از خواب بیدار می شوید بهتر است از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید تا روغن و چربی موجود بر روی پوست را از بین ببرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۸    
جالب است بدانید جوش شیرین تنها برای پخت و پز استفاده نمی شود. جوش شیرین نسل های زیادی است که از ستون های آشپزخانه است، اما یکی از نقش آفرینان مهم در قلمرو زیبایی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۵    
مجری معروف تلویزیون برای ضبط یک گزارش تلویزیونی نزدیک بود جان خود را از دست بدهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۸    
تخم مرغ یک غذای ارزان اما فوق العاده مغذی است تخم مرغ حاوی مقدار نسبتاً کمی از کالری است اما با پروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی، چربی های سالم و مواد مغذی مختلف همراه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۸    
بیش از یک قرن است که آهن به عنوان یک ماده مغذی ضروری شناخته شده است. باوجود دسترسی وسیع به مواد غذایی غنی از آهن در قرن 21 هنوز کمبود تغذیه ای آهن و کم خونی فقر آهن شایع ترین بیماری کمبود تغذیه ای در ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۸    
رفتارهای مشترک و متداولی وجود دارد که برای خیلی ها عادی بهنظر می رسد اما پزشکان علاقه دارند که بیمارانشان دست از انجام آنها بردارند.ایرنا در گزارشی به 7 مورد از آنها پرداخته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۲    
مصرف قرص ویتامین و مکمل های غذایی، همواره نقش مثبتی در سلامت بدن ایفا نمی کنند و بسیاری از آن ها کاملا بی فایده هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۹    
متخصصان تغذیه معتقدند به دلیل وجود چندین ماده مغذی در بادام، بدن در برابر بسیاری از بیماری ها محافظت می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۰    
باکتری ها می توانند موجب بسیاری از عفونت های پوستی شوند، اما قارچ ها نیز از دیگر دلایل اصلی عفونت های پا محسوب می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۸    
جوانه های چشایی ملتهب اغلب به شکل برآمدگی هایی کوچک، قرمز یا سفید رنگ ظاهر می شوند و هنگام غذا خوردن ممکن است موجب احساس سوزش نیز شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۵    
باکتری ها می توانند موجب بسیاری از عفونت های پوستی شوند، اما قارچ ها نیز از دیگر دلایل اصلی عفونت های پا محسوب می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۲۶    
بنری عجیب در سطح شهر؛ هفتاد و دو لایک به نیابت از هفتاد و دو یار!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۲۶    
تحقیق جدید نشان می دهد بین شرایط بهداشت دهان و دندان و خطر ابتلا به برخی سرطان های دستگاه گوارش ارتباط وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۲۰    
متخصص کلیه و مجاری ادرار با بیان اینکه از جمله علامت های تولید سنگ مثانه دفع دردناک ادرار، وجود خون در ادرار و سوزش در ادرار است، گفت: کمبود پروتئین در کودکان از علل ایجاد سنگ مثانه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۸:۰۵    
روده بزرگ شامل کولون (Colon)، راست روده (Rectum) و مقعد است که طول آن به یک متر می رسد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۹    
آترواسکلروز یک دشمن خاموش است و عواقب جدی سلامت به همراه دارد. این عارضه هیچ علامت مشخصی ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۹    
بستن کمربند ایمنی داخل کابین هلیکوپتر توسط شینزو آبه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۳    
تصویری از خودروهای آمریکایی در بندر لنگه را مشاهده می کنید.
  • ۱