جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 2 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۷    
سفیر ایران در لندن گفت: این آمریکاست که در یک دو راهی قرار گرفته و راه سومی ندارد، یا با ادامه نقض برجام و حقوق بین الملل کماکان خود را بی اعتبار کند یا با بازگشتن به برجام، به این توافق پایبند باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۲    
ارسال چندین بسته حاوی مواد منفجره برای مقام های آمریکایی در 24 ساعت گذشته، این کشور را در شوک فرو برده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۲    
خط حزب الله برای اولین بار تحلیل 45 سال پیش حضرت آیت الله خامنه ای درباره مراسم اربعین با عنوان میعاد در سرزمین خاطره ها را منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۴۷    
در حالی که برخی گروههای مخالف توسعه شهر مشغول تسویه حسابهای سیاسی خود هستند، دادستان گرگان گفت : موضوع در دستور کار ویژه دادستانی قرارگرفته و با کسانی که در امنیت پارک جنگلی ناهارخوران کوتاهی کرده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۲    
با ساخت خط آهن خرمشهر-شلمچه در سال 90 انتظار می رفت دولت به سرعت اتصال شلمچه به بصره و بدین ترتیب اتصال شبکه ریلی ایران به راه آهن عراق را دنبال کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۶    
معاون وزیر ارتباطات از شناسایی کلاهبردارانی که از طریق تماس بین المللی با کاربران ایرانی کسب درآمد می کردند خبر داد و گفت: در این کلاهبرداری 382 میلیون تومان از مشترکان درآمد کسب شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۶    
کلیه های سالم برای سم زدایی و دفع ضایعات بدن لازم و ضروری اند، بنابراین باید به سلامت این اندام ها دقت کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره علت بروز گرفتگی عضلات و راه های پیشگیری از آن توضیحاتی داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۰    
دانشمندان آمریکایی در تحقیقی تازه به این نتیجه رسیدند که سبک زندگی دینی، با پایین آوردن فشار خون، باعث ارتقای سلامت افراد می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۵    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره عجایبی از دنیای خواب توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۶    
در این گزارش می توانید شیوه ی استفاده از رومینگ سیم کارت های داخلی در سفر پرفضیلت کربلا در ایام اربعین را آموزش ببینید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۱    
در نظام حقوقی ما با زوج معامله یک بدهکار می شود. در صورتی که عقد نکاح معامله مقابله ای و بر سر کالا نیست که ثمن و مثنمی داشته باشد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش لایق قهرمانی در آسیا است، گفت: علیرضا بیرانوند نشان داد بهترین دروازه بان آسیا است و ارزش اروپایی دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۰    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه می گوید خروج آمریکا از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد گامی خطرناک و به منزله تمایل برای آغاز رقابت تسلیحاتی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۵    
بلومبرگ گزارش داد کاهش درآمد بیش از انتظار شرکت رنو در سه ماهه سوم 2018، ناشی از بحران در بازارهای نوظهور و کاهش روابط تجاری با ایران و همچنین سقوط ارزش ارز چندین بازار کلیدی این شرکت بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۰    
رایگانی در نشست خبری با اشاره به مهمترین موارد تخلفات اربعین گفت: مهمترین آن درباره گران فروشی بلیط اربعین بود که 5 شرکت هواپیمایی به دلیل گران فروشی جریمه شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۵    
ایران، روسیه و ترکیه در جریان نشست معاونین وزرای خارجه 3 کشور درباره تسریع روند تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه به توافق رسیدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۵    
دستگاه های امنیتی در نوار غزه طی عملیات پیچیده موفق شدند یک جاسوس مهم رژیم صهیونیستی در این منطقه را بازداشت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۰    
رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برگزاری و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا کمتر از فینال جام ملت های آسیا نیست، گفت: خوشبختانه وزارت ورزش اقداماتی را بدین منظور آغاز کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۰    
اگر قرار بود نمایشگاه مطبوعات برای بیست و چهارمین دوره در پاییز 1397 برگزار شود، قطعاً طیف گسترده ای از رسانه ها بنا بر ملاحظات مرسوم در این رویداد شرکت می کردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۵    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاشیما آنتلرز را تیمی قدرتمند در خط حمله دیدم، اما فراموش نکنید ما السد را حذف کردیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۰    
پایگاه دیلی میل گزارش داد که کمیته زنان و برابری مجلس عوام انگلیس طی گزارشی به موضوع رواج گسترده فیلم های مستهجن در این کشور و آسیب های آن پرداخته و خواستار اقدامات دولت برای محدود کردن آسیب های ناشی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۵    
محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم دو شهروند ایرانی به بهانه ادعایی حمایت از طالبان واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۵    
باند سازمان یافته ای که در امر تهیه و توزیع سکه های تقلبی طلا در سراسر کشور فعالیت داشت و با فروش سکه های تقلبی اقدام به کلاهبرداری از طلافروشان می کرد، محکوم شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۵    
مدیر قطب علمی فلسفه دین و پژوهشگاه فرهنگ واندیشه اسلامی گفت: دشمنان تلاشهای فراوانی برای کمرنگ کردن مراسم اربعین حسینی انجام می دهند اما مردم مسلمان ومومن که به صورت بسیار باشکوهی دراین مراسم شرکت می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به جای تلاش برای گریز از قانون و توسل به استفساریه تلاش کنید راه برای جوان شدن مدیریت کشور هموار شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۰    
عضو ناظر مجلس در صندوق توسعه ملی با بیان اینکه بر اساس مصوبات هیات امناء، پیگیر انجام حسابرسی تعهدی کامل هستیم، گفت: با این کار، بخش درآمدهای صندوق یعنی درآمدهای نفتی نیز حسابرسی می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۰    
سفره گسترده و ارادت تماشایی مردم سیستان وبلوچستان از زائران اربعین حسینی(ع) یعنی ارادت از قلب می آید، سفره ها بهانه هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اکشن پلنی که طیب نیا درباره FATF امضا کرده بود کنار گذاشته شده و آن چیزی که ما الان دنبال می کنیم 4 لایحه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری رسمی عربستان تصاویری را از اعضای خانواده جمال خاشقچی که به دیدار ملک سلمان و ولعیهد سعودی در کاخ الیمامه در ریاض رفته اند، منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۰    
دادستان تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده فعالان پوششی محیط زیست گفت: تحقیقات این پرونده روز گذشته به سرانجام رسید و کیفرخواست برای 8 نفری که تعقیب شده بودند، صادر شده و آماده ارسال به دادگاه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۶    
هفته پیش پلیس امنیت تهران انبار کتاب های قاچاق را در پاساژی در میدان انقلاب کشف و ضبط کرد که نشان داد شبکه تولید این کتب درصدد یافتن جایگاه و بازار برای خود بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۱    
بررسی مستندات مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان نشان می دهد، بررسی مصوبات مجلس توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، از حیث انطباق یا عدم انطباق آنها با سیاستهای کلی نظام منحصر به این روزها نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۶    
دو نوجوان شرور مالزیایی که با نقشه ای عجیب اقدام به ترساندن مردم محلی کرده بودند به شکل عجیب تری مورد تنبیه قرار گرفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۶    
تیم والیبال پیکان با کسب دومین پیروزی سه بر صفر خود، به تنهایی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۶    
رئیس ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور گفت: طی جلسه ای که روز گذشته با بانک مرکزی انجام گرفت، مقرر شد فورا باجه های ارائه ارز به زائران در کشورعراق مستقر شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۶    
با توجه به ازدحام برای دریافت دینار در شعب بانک ملی در عراق، شما می توانید نقاط مکانی را در نقشه های اینترنتی مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۶    
سخنگوی کاخ سفید به ارسال بسته های مشکوک به دفتر شبکه سی ان ان و برخی مقامات سابق آمریکا واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۱    
روغن سیاه دانه با رطوبت رسانی، موها را نرم و لطیف نگه می دارد و با قوی کردن ریشه مو از ریزش آن جلوگیری می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۶    
علیزاده در گفت وگو با آرمان از خاله بازی اصلاحات در بستن لیست نهایی انتخابات شورای شهر سال گذشته گفته و اشاره کرده است که اختیار برخی از اعضای شورای شهر تهران در دست شخصیت های سیاسی اصلاحات است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۶    
اردوغان سعی کرده با مدیریت جریان رسانه ای خاشقچی علیه عربستان وجهه رقیب خود را بیش از پیش از بین ببرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۶    
با عدم رای مجلس به فوریت استفساریه مربوط به ابقای شهردار تهران، 3 کلانشهر و 11 شهر دیگر در انتظار شهردار جدید هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۱    
روابط عمومی سپاه بجستان از اصابت راکت آموزشی به زمین در جریان تمرینات آمادگی یکی از یگانهای سپاه در منطقه کویری حوالی این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۶    
خط حزب الله 156 با عنوان میعاد در سرزمین خاطره ها منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۱    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تجاوز به چپ در محور ایلام به مهران پنج نفر را به کام مرگ کشاند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۱    
نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد احتمال ابتلای افراد قدبلندتر به سرطان بیشتر است، زیرا این افراد سلول های بیشتری در بدنشان دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۱    
شبه رسانه ملکه که بارها با خوش رقصی برای ترامپ و حتی تروریست ها اثبات کرده خود را با نازل ترین قیمت ها می فروشد، این بار نیز ظاهراً در برابر هم پیمانان قاتل خاشقچی تا کمر سر تعظیم فرود آورده است!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۶    
مدتی است، پرونده پیش فروش خودرو به علت های مختلف افزایش یافته و بر تعداد معترضان افزوده شده است. به گفته دادستان عمومی و انقلاب تهران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۶    
سازمان هواشناسی برای روزهای آخر هفته هوایی توفانی و بارانی در برخی مناطق کشور پیش بینی کرده و درباره مه آلود بودن هوا در برخی جاده های کشور هشدار داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۶    
ارتش آمریکا در حال توسعه یک سیستم هوش مصنوعی است که احساسات یک بچه 10 ساله را دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۱    
منابعی در اتحادیه اروپا اعلام کردند سازوکارو ویژه مالی این اتحادیه برای مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران تا 13 آبان به صورت نمادین آماده خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۱    
پایگاه خبری میدل ایست آی به نقل از یک منبع سعودی گزارش داد که ولی عهد این کشور با تشکیل گروهی 50 نفره موسوم به جوخه ببر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۱    
به نظر می رسد عادی سازی حضور ضدانقلاب در فضای رسانه ای کشور و قبح زدایی از انعکاس مواضع رسانه های ضدایرانی اهداف این نشریه اصلاح طلب بوده باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۰    
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین دروازه بان تاریخ جام ملت های آسیا انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهور قتل فجیع یک خبرنگار منتقد سعودی را محکوم کرده و موضع گیری کشور های جهان علیه آن را آزمایش و امتحان بزرگی برای مدعیان حقوق بشر بویژه در آمریکا و اروپا دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۹    
در جلسه امروز هیئت وزیران به ریاست حجت الاسلام روحانی، بسته حمایتی از خانوارهای کم درآمد مورد بررسی و تأیید نهایی قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: معاون دادستان و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه در پی گزارش منابع مردمی و ضابطین قضایی فردی که در یکی از روزنامه های کثیر الانتشار فعالیت رسانه ای می کرد و مطالب متعدد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۹    
در حالی که صرافی های مجاز و رسمی فعالیت زیادی در بازار ارز اهواز ندارند، قیمت دینار عراقی در دست دلالان به زیر 12 تومان نیز رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۴    
پایگاه آمریکایی المانیتور با انتشار یک گزارش، به اظهارات اخیر نتانیاهو درباره پیشرفت رژیم صهیونیستی در یک دهه گذشته واکنش نشان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۴    
وزیر جهاد کشاورزی از ظرفیت های حوزه کشاورزی شهرستان های دلیجان و محلات بازدید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۴    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مجاهدت های این شهدا، خاطرنشان کردند: اگر آنجا کسانی فداکاری نمیکردند، امروز شوکت و هیمنه ی محبّت اباعبدالله(ع) این چنین دنیا را فرا نمی گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۴    
وزیر جهاد کشاورزی از احداث هزار و400هکتار گلخانه در شش ماه اول امسال در سطح کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۹    
با نزدیک تر شدن به ایام اربعین حسینی تعداد بیشتری از زائران پیاده اباعبدالله الحسین(ع) سفر خود را به کشور عراق با عبور از پایانه مرزی مهران در استان ایلام آغاز می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۳    
راکب موتورسیکلت در سانحه رانندگی محور قورچی باشی در خمین فوت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۸    
این روزها مهم نیست پاکستانی باشی یا افعانستانی عراقی باشی یا ایرانی هر چه باشی فقط باید رمز عشق بدانی و هرجا بگویی حسین(ع) دیگر غریبه نخواهی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از برررسی مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان های محلات و دلیجان با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:پیاده روی اربعین در بین مسلمانان جهان نماد عزت و اقتدار مسلمانان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۴    
زائران اربعین با پای پیاده در مسیر کربلا هستند، دل های بیدار و بی قرار همچون قطره های زلال در رودخانه اتحاد و همدلی می خروشند تا به دریای وصل برسند و حماسه ای دیگر را رقم بزنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۴    
در احکامی جداگانه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی منصوب شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۴۹    
شهردار کلان شهر اراک گفت: اراک به عنوان پایلوت برای سایر کلان شهرها در اخذ بودجه بین المللی باهدف توسعه دوچرخه سواری در سطح شهرهای کشور انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۴    
آقایان و خانم های شورای شهر کلان شهر اراک به دوراز سروصدای رفیق هایتان معرفت مردمی به خرج دهید و شهردار بامعرفت انتخاب کنید.