یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۲۰:۰۲Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 21 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۳۸    
استان گیلان 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد این موضوع مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است زیرا معتقدند باوجود تراکم جمعیتی بالا یک نماینده از یک شهرستان دیگر نمی تواند مشکلات شهرستان های ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۷:۴۵    
نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز، به رشته های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۴۳    
قیمت برخی خودروهای تولید داخلی در بازار مشخص شد که بر اساس آن، پژو 405 به قیمت 54 میلیون و 500 هزار تومان و پژو پارس به قیمت 68 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۸    
مدیر مسؤول روزنامه کیهان در یادداشتی، به مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه کشورمان با یکی از پایگاههای خبری در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF اشاره کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۴    
معاون برنامه ریزی اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که در تامین مواد غذایی و محصولات کشاورزی به ویژه کالاهای اساسی، هیچ مشکلی نداریم و انبارهای کشور از این محصولات پُر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۴    
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: میزان بارش های استان مرکزی از ابتدای سال زراعی جاری (اول مهرماه تاکنون) نسبت به میانگین بلندمدت 60 و 6 دهم درصد بیشتر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۹    
چرا زندگی من تکراری و خسته کننده و تقطیع شده و کهنه است؟ یک بار باید انگشت اتهام را از سمت زندگی به متن خود بچرخانم و به جای اینکه بیرون را متهم کنم به درون خود توجه کنم که نکند این من هستم که ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۸    
آخوندی که اصولا با 5 دهک پایین درآمدی جامعه کاری ندارد، باعث شکافی بین نظام و مستضعفین شده است. اما وی دائما بر بحث (بازار آزاد) که مستلزم یک نرمالیزاسیون اقتصادی در ایران است و "در ایران قطعا نشدنی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۳    
معاون باشگاه استقلال هر گونه بحثی درباره بازگشت سرور جپارف و مامه تیام به استقلال را تکذیب کرد و گفت هنوز درخواستی برای این موضوع مطرح نشده و تنها رسانه ها به آن پرداخته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۳    
طهرانی مقدم در واحد موشکی سپاه تلاش داشت به خودکفایی در ساخت موشک برسد تا کشورمان دیگر هیچ وابستگی و نیازی به بیگانگان نداشته باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۳    
معاون عملیات ارتش گفت: نیروهای مسلح آمادگی دارند از ناوگان تجاری و نفتکش کشورمان همانگونه که تاکنون در مقابل تهدیدات دفاع کرده اند، این حمایت را به صورت مستمر ادامه دهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۳    
در این گزارش به بازخوانی گزارش ها درباره جرج نادر تاجر لبنانی تبار آمریکایی که به عنوان مشاور ولی عهد ابوظبی لابی های گسترده ضدایرانی در آمریکا انجام داده، می پردازیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۸    
وزیر خارجه کشورمان گفت: مقامات پاکستانی اعم از نخست وزیر، وزیر خارجه و فرمانده ارتش پاکستان تعهد کردند که اقدامات خود را برای آزاد کردن همه گروگان های ایرانی، افزایش دهند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۸    
علی رغم همه هشدارها، پیش بینی ها، نامه نگاری ها و رفت و آمدها برای حل بحران نقدینگی بازار دارویی کشور طی یکسال گذشته، اما دست کمکی به این حوزه نرسید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۳    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نقدینگی شهریورماه از مرز 1672 هزار میلیارد تومان گذشت که نسبت به اسفندماه سال گذشته، رشد 9.3 درصدی را تجربه می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۸    
نیویورک تایمز نوشت مقامات اطلاعاتی نزدیک به بن سلمان سال گذشته طی نشستی در ریاض امکان ترور سردار سلیمانی را بررسی کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۳    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه جنگ اقتصادی با 2 ساعت جلسه مدیریت نمی شود، معتقد است که در کشوری که مورد تهاجم قرار می گیرد باید ستادی تشکیل شود که بر اساس آن، یک صدای واحد استخراج شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۳    
سرمربیان پرسپولیس و سپاهان با 11 و 9 پله صعود مواجه شدند اما سرمربی سایپا 12 پله سقوط کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۳    
کره جنوبی در واکنش به اقدام کره شمالی و اهدای قارچ به مقام های سئول، 200 تُن نارنگی به پیونگ یانگ فرستاد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۸    
ملی پوش فوتبال ایران از تغییر اساسی زندگی اش و تاثیر فوتبال بر آن سخن گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۳    
آمریکا با اعلام توقف سوخت رسانی به جنگنده های ائتلاف متجاوزان به یمن به سرکردگی متحد دیرینه اش یعنی عربستان به طور رسمی به نقش این کشور در جنگی اعتراف کرد که امروز به فاجعه قرن تبدیل شده و مرگ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۳    
اینجا زندگی دوباره جریان گرفته و مردم رنگ امید را بر در و دیوار شهر کشیده اند و هنوز هم بسیاری از مردم در کانکس ها به امید روزهای بهتر هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۸    
بن سلمان با همه خوش خدمتی هایی برای طرف آمریکایی دارد، گزینه مطلوبی برای واشنگتن نیست. آمریکایی ها اعتقاد دارند بن سلمان نمی تواند اهداف و منافع آنان در منطقه را تامین کند
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری قضات از ظرفیت های قانونی مربوط به مجازات های جایگزین حبس و سایر تاسیسات قانونی منجر به کاهش جمعیت زندان ها گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۸    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در سالروز شهادت سردار سرلشکر حسن طهرانی مقدم، تصویری از دست نوشته ی رهبر انقلاب برای تقدیر از وی و همکارانش در سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران را منتشر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۸    
براساس گزارش مرکز آمار ایران ، نرخ تورم نقطه ای خوارکی ها و آشامیدنی ها در کل کشور و برای مهر به 47.5 درصد رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۸    
پیرو کناره گیری رسول خادم و با پیشنهاد سرپرست فدراسیون و موافقت اعضای شورای فنی تیم های ملی، غلامرضا محمدی بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۸    
یکی از دلایل به تاخیر افتادن احیای کارت سوخت، مشکلات موجود در صدور کارت های جدید در کشور است و برای حل این مشکل، استفاده از کارت های بانکی به جای کارت سوخت در حال بررسی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۸    
تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که در حال حاضر حدود 4 میلیون کودک فقیر در انگلیس وجود دارند و این رقم همچنان در حال افزایش است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۸    
محققان کشور موفق به ساخت دستگاهی شدند که می تواند باعث باروری ابرها شود. این طرح برای بارورسازی ابرهای آسمان دریاچه ارومیه قابل کاربرد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۳    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تبلیغ 36 قلم کالای آسیب رسان به سلامت از جمله سالاد الویه، انواع نوشابه های گازدار، چیپس سیب زمینی، انواع روغن سرخ کردنی و انواع پنیر خامه ای ممنوع شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۳    
شب گذشته اتفاق شگفت انگیزی برای بارسلونا افتاد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۸    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر ایران خودرو و سایپا حدود 20 هزار میلیارد تومان بابت قطعات دریافتی به قطعه سازان بدهکارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۸    
در روزهایی که حقوق های نجومی و کاخ نشینی بعضی از مسئولین مورد اعتراض مردم قرار گرفته است دیدن دو نامه از پدر موشکی ایران خالی از لطف نیست!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۸    
از ابتدای آذرماه سال جاری یعنی 8 روز دیگر، تعرفه مصرف آب شرب در تهران به مقدار ناچیزی حدود 1000 تا 2000 تومان در هر قبض، افزایش می یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۱۳    
اینجا دروازه غار است. در میان کوچه های تنگ و فرسوده، خانه ای وجود دارد که هیچ شباهتی به خانه های دیگر این منطقه ندارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۸    
استان لرستان دارای 9 شهرستان است که اکثر شهرستان های آن مابین کوه ها واقع شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور تا پایان هفته گفت: دمای هوا در استان های ساحلی خزر و شمال شرق کشور 3 تا 5 درجه کاهش می یابد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۳    
با اینکه ایران بزرگ ترین مصرف کننده پارچه چادر مشکی در دنیاست اما بازار این محصول در انحصار کشورهای خارجی است و نوسانات ارز هم مرتب قیمت این محصول را بالاتر می برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در دوران تحریم، از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد و نباید بگذاریم راه منابع خارجی به کشور بسته شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۸    
کاوه رضایی از آن دسته بازیکنان است که با از دست دادن تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 به نوعی اگر شده برای یکبار هم جبران مافات کرده و دعوت کی روش را غیر مستقیم رد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی از مسمومیت 110 نفر با گاز منوکسید کربن در تالار عروسی در سیلوانا ارومیه خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۳    
به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور حمایت غذایی از بخش های آسیب پذیرتر جامعه، بر اساس توافق مجلس و دولت، میزان کمک هزینه غذایی هر خانوار با توجه به جمعیت آن مشخص شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۸    
سالهاست که اصطلاحاتی مانند؛ توسعه یافته، در حال توسعه، عقب مانده یا جهان سوم در دنیای سیاست مطرح است و هر یک از کشورها متناسب با شرایط خود، در یکی از این دسته بندی ها قرار گرفته اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت:400 برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتاب خوانی، در استان مرکزی اجرا می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
حوادث رانندگی طی 24 ساعت گذشته در محورهای استان مرکزی سه کشته و مجروح بر جا گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی گفت: برای تسهیل در دستیابی به اهداف توسعه شهری، هفت کمیته تخصصی با عضویت شهرداران و کارشناسان شهرداری های استان مرکزی تشکیل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۲    
دبیر کمیته همایش ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس گفت: 80 نشست علمی، تخصصی، با محوریت نقش امام(ره) در دفاع مقدس در همه واحدهای دانشگاهی سراسر استان، برگزار شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت تخت به جمعیت را در کشور بسیار پایین تر از استانداردهای بین المللی عنوان کرد و بابیان اینکه متأسفانه در مورد نسبت پزشک و پرستار به جمعیت در وضعیت بدتری هستیم گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۷    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: 300 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد شامل کله پاچه گوسفندی در بازرسی پلیس از یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان زرندیه کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر اراک گفت:جاذبه گردشگری و سرمایه گذاری تالاب میقان اراک بررسی می شود
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به کم کاری وزارت صمت در توزیع لاستیک به استان ها گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کنوانسیون CFT ایران را ملزم می کند که هرکسی در چارچوب مفهوم کنوانسیون تروریست شناخته شود فوراً باید تحویل اعضای کنوانسیون داده شود یا در داخل کشور تحت نظارت آن ها او را ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (دوشنبه، 21 آبان ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.