جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۵۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 4 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۷    
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۹    
به گزارش دیار آفتاب ؛ به نقل از تابناک ؛
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۶    
یک رسانه غربی با پرداختن به سفر غیر منتظره نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان، این اقدام نتانیاهو را در ادامه اقدامات او برای ایجاد شکاف در خاورمیانه و ایجاد اجماع علیه ایران تحلیل کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۰    
برخی از زائران با ارسال هشتگ و توییت های خود در فضای مجازی حال و هوای خود را به جا ماندگان از این راهپیمایی عظیم منتقل می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۵    
دومین نشست آسیب های اجتماعی در سال جاری با موضوع بررسی وضعیت طلاق، روز چهارشنبه دوم آبان ماه با حضور برخی از معاونان دادستان و نمایندگان دستگاه های متولی و به ریاست دکتر جعفری دولت آبادی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: دولت باید صادقانه با مردم سخن بگوید. اگر مردم شما را صادق ببینند با شما همراهی می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۰۹    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد است که رئیس جمهور دچار روزمرگی شده و انگیزه و امیدی برای فعالیت ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۰۴    
نماینده نجف آباد با بیان اینکه شریعتمداری از تجربه لازم برای وزارت کار برخوردار نیست گفت: پراید 40 میلیونی و قیمت پوشک نتیجه عملکرد وی در وزارت صنعت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۹    
جوانان ایرانی با تقدیر از مردم عراق نسبت به پذیرایی مناسب از زائران امام حسین(ع) بر تقویت وحدت دو ملت ایران و عراق زیر پرچم اباعبدالله الحسین تاکید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۹    
نرم افزار طریق الحسین با امکان پشتیبانی از سیستم عامل Android جهت استفاده زائران منتشرشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۹    
رئیس جمهور فرانسه توقف فروش سلاح به ریاض را عوام فریبی خواند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۹    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارجاع لوایح الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را خلاف قانون دانستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: امروز در جریان اصلاحات کسی به دنبال حمایت از رئیس جمهور نیست، چرا که در این اقدام آینده سیاسی روشنی را برای خود نمی بینند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۹    
یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی اسنادی جدید درباره گروه جاسوسی متشکل از افسران سابق موساد را منتشر کرده که بر اساس این مدارک جاسوسان رژیم صهیونیستی بدنبال مصادره دارائی های ایران هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۹    
دو بازیکن پرسپولیس بین 8 بازیکن برتر دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۴    
دومین مرکز تحویل ارز بانک ملی ایران با 15 باجه با توجه به بالا رفتن تعداد زوار در کربلا از ساعتی پیش آغاز به کار کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۴    
توضیحاتی جالب از زبان یک زن فعال در عرصه باستان شناسی درباره زامبی ها و شهر افسانه ای هیدلو در ایران را از نظر می گذرانید.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۴    
گرچه هنوز درصد افزایش حقوق کارکنان برای لایحه بودجه سال آینده نهایی و اعلام نشده است، ولی احتمالا این درصد افزایش تا 25 درصد خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۹    
فرانسه یک دیپلمات ایرانی را به اتهام واهی ارتباط با تلاش برای بمبگذاری در همایش گروهک منافقین، اخراج کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۹    
اخیرا رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفته که اطلاعات افراد به نحوی در اختیار ما قرار گرفته که در حال حاضر با شماره ملی یا شناسه شرکتی فرد می توانیم بگوییم چه دارایی هایی در مملکت دارند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۴    
علی علیزاده کارشناس مسائل سیاسی که در خارج از کشور سکونت دارد، در فیلمی که از خود در فضای مجازی منتشر کرده است به نقش پول های سعودی در راه اندازی شبکه های ایرانی ضد مردم ایران پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۴    
فیسبوک با متهم کردن ایران به راه اندازی کارزاری هماهنگ برای اشاعه پیام های تفرقه انگیز برای مخاطبان آمریکایی و انگلیسی، 82 صفحه متعلق به کاربران ایرانی را حذف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۸    
هواداران استقلال به شدت به عملکرد تیم شان انتقاد کرده و خواستار اخراج وینفرد شفر شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۸    
غده تیروئید در حقیقت ترموستات بدن است و وقتی این غده کم کار می شود علاوه بر ایجاد احساس خستگی، یبوست، افزایش وزن، فرد به مرور احساس سرد بودن دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۳    
یک مسئول ارشد دولتی به تشریح جدیدترین جزئیات توزیع بسته حمایتی پرداخت و گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران مستمری بگیر در مرحله اول مشمول هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۳    
زائرانی که می خواهند به سمت مرزها حرکت کنند حتما لباس گرم با خود به همراه داشته باشند تا در صورت سرد شدن هوا با مشکل مواجه نشوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۳    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیشترین میزان تردد زوار در برگشت از مرز مهران خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۸    
در حالی یکسال از وعده افتتاح بیمارستان تنفسی سیستان زمان می گذرد که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل نبود برق کافی برای استفاده از تجهیزات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۶    
محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات بین 15.7 درصد برای دهک اول تا 17.7درصد برای دهک دهم است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۱    
نیروهای ارتش یمن و انصارالله با شلیک سه فروند موشک بالستیک زلزال-1 ، پایگاه های نظامیان ارتش سعودی در جازان واقع در جنوب این کشور را هدف قرار دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۴۶    
امام جمعه اراک با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین گفت: در این حرکت بزرگ اوج برادری و همدلی بین مردم ایران و عراق و مسلمانان به نمایش درمی آید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه طرح تصویب شده در کنگره برای افزایش تحریم ها علیه حزب الله لبنان را امضا کرده است تا اجرایی شود، به موضع گیری خصمانه ضد ایران نیز پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۶    
مشاور رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز اعتراض امام خمینی (ره) به لایحه کاپیتولاسیون در این باره توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۱    
افشاگری اخیر رسانه های غربی درباره طرح کشورهای عربی برای نزدیک شدن به ترامپ و برنامه ریزی علیه ایران، نام فردی به نام جورج نادر را بر سر زبان ها انداخته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۱    
'کارین کنایسل' وزیر خارجه اتریش پس از تایید کشته شدن 'جمال خاشقچی 'روزنامه نگار منتقد سعودی با درخواست از اتحادیه اروپا برای توقف فروش سلاح به عربستان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۱    
صادرات پا و پنجه مرغ با توجه به عدم مصرف در بازار داخلی از ممنوعیت صادرات مرغ مستثنی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۶    
حضور مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)در مرز مهران به اوج خود رسیده است. طبق آمارها از اول ماه صفر تاکنون بیش یک میلیون نفر از این مرز تردد کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۱    
برخی تصور می کردند جمعیت زائرین اربعین 97 با کاهش بسیاری مواجه باشد، اما شواهد نشان می دهد که راهپیمایی اربعین امسال پرشورتر از سال های گذشته در حال انجام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۳۵    
بازداشت بیش از صد روزه دیپلمات ایران در وین و عدم اقدام متقابل از سوی دستگاه دیپلماسی موجب شده است این مسئله به مطالبه جدی فعالان سیاسی و نمایندگان مجلس از وزارت امورخارجه تبدیل شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۵    
مطابق جدیدترین آمار رسمی قیمت مسکن در تهران طی مهرماه امسال نسبت به شهریور 97 بالغ بر 6.3 درصد و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۰    
رعایت توصیه های بهداشتی از نیازهای اساسی شرکت در پیاده روی اربعین است و در بهره مندی زائران از فضای معنوی این آیین و جلوگیری از ابتلای آنان به بیماری های واگیردار نقش موثری دارد.