جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۰۰Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 7 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۸:۵۰    
قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز 12 آبان را مشاهده می کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۶    
بوتاکس از طریق یک سم تولید شده از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ایجاد می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۵    
از کارهای مستحبی که دین اسلام بر آن تأکید می کند، گرفتن ناخن است به هر صورتی که باشد، البته بهتر است در روز جمعه باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۵۶    
قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری تهران که ملاک قیمت گذاری در شهر تهران است برای فاصله زمانی7 تا 13 آبان ماه سال جاری اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۳:۱۵    
مقایسه شرایط سه دوره از عرضه نفت در بورس به خوبی نشاندهنده این موضوع است که در شرایط فعلی تقریبا تمامی سازوکارهای مناسب برای ورود و مشارکت بخش خصوصی در صادرات نفت خام کشور فراهم شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۱:۵۵    
به زودی نیمی از ایرانیان سبد حمایتی خود را ازطریق حساب های بانکی متصل به یارانه نقدی دریافت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۰    
دشمنان با حیله ها و حربه های مختلف در جهت مقابله با فرهنگ حسینی و نماد اربعین برخاسته اند؛ یک روز تروریست های داعشی را تجهیز و تسلیح می کنند تا به خیال خام شان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۵    
با توجه به اظهارات فعالان صنفی از صنوف گوناگون بازار این نکته بر می آید که بازار از ریل خود خارج شده است و بی تفاوت به قیمت دلار، در حال طی روند صعودی خود در چند ماه مانده به پایان سال است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۰    
رحمانی گفت: طی روز های آینده با اطلاع از آمار صادرات و واردات درباره واردات بدون انتقال ارز تصمیم گیری خواهیم کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۴۵    
هم زمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، مراسم عزاداری هیئت های دانشجویی از سراسر کشور، هم اکنون در حسینیه ی امام خمینی و در حضور رهبر انقلاب برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۳۴    
فرا رسیدن اربعین سید سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تسلیت باد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۰    
آسیب شناس اجتماعی گفت: بلوغ مرز تکاملی عبور از کودکی به دوران رشد عقلی است که به دو نوع شرعی و عقلی تقسیم می شود .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۰    
براساس مصوبه جدید ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، صادرکنندگان مکلف هستند ارز حاصل از صادرات خود را ظرف سه ماه به کشور بازگردانند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۳:۰۵    
در این مطلب به عادت های نادرستی می پردازیم که باعث پیری مغز و از دست رفتن توانایی های ذهنی می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۳۵    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی درباره ضوابط جدید فروش موبایل های وارداتی گفت: هر کاربر با کد ملی تنها مجاز به خرید یک گوشی است که اطلاعات کارت بانکی و کارت ملی خریدار باید منطبق باشد و گوشی جلوی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۳۵    
موحد نژاد از ارسال پرونده تخلف 9 شرکت لبنی، یک تولید کننده روغن نباتی و یک واردکننده گوشت گرم گوسفندی به دلیل گرانفروشی و بی اعتنایی به ضوابط خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۳۰    
مردم عراق در ایام اربعین، با هر آنچه که در توان داشتند از زائران حسینی پذیرایی کردند./ عکس: علی کریمی
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۲۰    
استاد حقوق و پژوهشگر حوزه علوم انسانی دانشگاه تهران گفت: مانور کردن خارجی ها روی موضوعاتی همچون گرامی داشت روز کوروش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۱۰    
شب گذشته تعدادی از شورای شهری ها به دیدار وزیر مستعفی راه و شهرسازی در خانه وارتان رفتند تا در خصوص شهرداری با وی رایزنی کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۵    
کاربران فضای مجازی با اشتراک پست هایی با هشتگ #حب_الحُسین_یجمعنا از وحدت میان ایرانیان و عراقیان زیر پرچم امام حسین(ع) نوشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: به میزانی که قدرت دفاعی و بازدارنگی افزایش یابد دیپلمات ها می توانند قدرت گفتگو و چانه زنی داشته باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰    
دیپلمات های اروپایی هشدار داده اند افزایش تحریم های مالی آمریکا علیه ایران این خطر را به همراه دارد که ممکن است سایر کشورهای دنیا را به ایجاد سامانه های بانکی جایگزین و در نهایت تضعیف سلطه ارز آمریکا ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۵۰    
وزیر رفاه با اشاره به اینکه 30 هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون همسان سازی باید طی چند مرحله محقق شود، گفت: ادغام صندوق های بیمه ای نیازمند بررسی کارشناسی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۲۵    
این روزها صفحه اول رسانه های جهان و بخش قابل توجهی از برنامه های تلویزیونی پر از اخبار جنایتی است که ماه گذشته در کنسولگری عربستان در استانبول رقم خورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۲۵    
تعداد خودروهایی که قصد وارد شدن به شهر کربلا را دارند بسیار زیاد است و این خودرو ها باعث به وجود آمدن ترافیکی به طول 20 کیلومتر در ورودی شهر کربلا شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۲۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با اشاره به سابقه حمایت آمریکا از تروریسم در خاورمیانه گفت: ایالات متحده همواره انتخاب های غلطی در مورد این منطقه داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۱۰    
در حمله ارتش نیجریه به راهپیمایان اربعین حسینی در شمال ابوجا، 10 نفر به شهادت رسیدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۱:۱۰    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات 5 مدیر صرافی، روز چهارشنبه نهم آبان ماه در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی، به ریاست قاضی مسعودی مقام و به صورت علنی، برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۹:۳۵    
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط مناسب حوزه های آموزشی بسیار هزینه بر است گفت: دولت اکنون امکان تأمین این اعتبارات را ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۰    
مدیر روابط عمومی پتروشیمی شازند از خروج قطار باری از ریل در محدوده شرکت پتروشیمی شازند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۶    
نماینده انجمن آلومینیوم استان مرکزی با اشاره به بخشنامه ها و دستورالعمل های متعدد ابلاغی از سوی وزارت صمت به تولیدکنندگان گفت: عدم ثبات در وزارت صمت باعث سردرگمی صنعتگران شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۱    
استاندار مرکزی گفت: سرنوشت صنایع بسیاری به شرکت ایرالکو گره خورده است لذا با رفع مشکلات ایرالکو می توان مشکل صنایع پائین دستی را مرتفع ساخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۳۶    
مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) اراک گفت: زیارت اربعین و حماسه بزرگ پیاده روی اربعین سمبل اتحاد جهان تشیع، و دانشگاه تربیتی شیعه است تا در این دانشگاه تربیت پیدا کرده و برای ظهور حضرت مهدی(عج) ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در درگیری که در نخستین ساعات بامداد امروز در یکی از محله های شهر توره رخ داد، یک جوان جان خود را از دست داد و فرد ضارب نیز در عملیات سریع پلیس دستگیر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۶    
مسئول بسیج دانش آموزی استان مرکزی از برگزاری 160 عنوان برنامه فرهنگی، علمی، آموزشی و مذهبی در هفته بسیج دانش آموزی در استان خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۱    
مدیر آستان مقدس امامزاده محمد عابد علیه السلام از پیاده روی جاماندگان از اربعین حسینی، هم زمان با روز اربعین در شهرستان اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۶    
هر سال سیل عظیمی از ارادتمندان اباعبدالله الحسین(ع) با پای پیاده به سوی کربلا در حرکتند تا همزمان با سالروز رسیدن کاروان حسینی به کربلا خود را به حرم سرور آزادگان برسانند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۰۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی از واگذاری 104 طرح نیمه تمام استان مرکزی تا پایان سال به بخش خصوصی خبر داد.