جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۳Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 8 آبان 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 آبان 1397 دیار آفتاب 2 آبان 1397 دیار آفتاب 3 آبان 1397 دیار آفتاب 4 آبان 1397 دیار آفتاب 5 آبان 1397 دیار آفتاب 6 آبان 1397 دیار آفتاب 7 آبان 1397 دیار آفتاب 8 آبان 1397 دیار آفتاب 9 آبان 1397 دیار آفتاب 10 آبان 1397 دیار آفتاب 11 آبان 1397 دیار آفتاب 12 آبان 1397 دیار آفتاب 13 آبان 1397 دیار آفتاب 14 آبان 1397 دیار آفتاب 15 آبان 1397 دیار آفتاب 16 آبان 1397 دیار آفتاب 17 آبان 1397 دیار آفتاب 18 آبان 1397 دیار آفتاب 19 آبان 1397 دیار آفتاب 20 آبان 1397 دیار آفتاب 21 آبان 1397 دیار آفتاب 22 آبان 1397 دیار آفتاب 23 آبان 1397 دیار آفتاب 24 آبان 1397 دیار آفتاب 25 آبان 1397 دیار آفتاب 26 آبان 1397 دیار آفتاب 27 آبان 1397 دیار آفتاب 28 آبان 1397 دیار آفتاب 29 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۸:۵۹    
شیعیان و عزاداران امام حسین و یاران باوفایشان، از روزهای گذشته در صحن حضرت ابوالفضل(ع) و امام حسین(ع) به عزاداری پرداختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۲:۱۰    
افزایش نقدینگی در اقتصاد موجب شد تا پول های سرگردان وارد بازار مسکن شود و موجب افزایش پرسرعت و بیش از 50 درصدی قیمت در کلان شهر ها به خصوص تهران شد که در این میان نمی توان نقش برخی از مشاوران املاک ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۰    
سریال دل با نهایی شدن صحبت ها با محمدرضا گلزار وارد فاز جدی تولید شده است. شنیده می شود محمدرضا گلزار برای هر ماه بیش از یک میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۶    
تاکنون باستان شناسان در تحقیقات خود به کشفیات عجیبی برخورد کرده اند که به دنبال آن سر و صدای بسیاری در جهان بر پا شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۱    
مطالعات جدید نشان می دهند سالانه 8300 کودک و نوجوان در آمریکا بر اثر تیراندازی مجروح می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۵۵    
وابط بودجه سال آینده آمده است از این حکایت دارد که دولت متوسط افزایش حقوق برای کارکنان را 20 درصد اعلام کرده است و از دستگاه های اجرایی خواسته تا بر این اساس هزینه حقوقی خود را برآورد کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۴۱    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: منابع مالی اجرای طرح مسکن اجتماعی هنوز تخصیص داده نشده وسازمان برنامه و بودجه قول تأمین آن تا پایان سال را داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۱    
یو اس نیوز نتایج رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2019 را بر اساس داده های کلاریویت انالیتیکس منتشر کرد. رتبه 21 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۴۰    
بر اساس ضوابط اجرایی تدوین لایحه بودجه 98 پیشنهاد اعتبار برای طرحهای تملک سرمایه ای جدید و همچنین خرید خودروهای خارجی از سوی دستگاههای اجرایی ممنوع شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۲:۳۰    
رزمندگان یمنی با حمله غافلگیرکننده علیه مواضع شورشیان موفق شدند مناطق جنوبی کیلو16 را تحت کنترل خود دربیاوردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۱    
رئیس هیئت مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری با بیان اینکه آمادگی برای تامین اتوبوس بیشتر برای بازگشت زائران در صورت نیاز را داریم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۱:۲۱    
وزیر امورخارجه با بیان اینکه سه کشور ایران، ترکیه و آذربایجان به دنبال تقویت صلح و امنیت منطقه هستند، گفت: امیدواریم مشکلات مردم سوریه، فلسطین و یمن از طریق صلح آمیز برطرف شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۱:۱۶    
کارکنان دولت برای سال آینده حدود یک میلیون و 78 هزار تومان عیدی خواهند گرفت. البته این مبلغ قطعی نیست و باید در زمان خود به تصویب هیات وزیران برسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۵۱    
حمود صباغ رئیس مجلس سوریه گفت که این کشور در روزهای آخر 'پیچاندن طومار جنگ تروریستی' هشت ساله به سر می برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۳۱    
شورای استانداری کربلا از ثبت ورود 15 میلیون زائر به این شهر خبر داد و افزود تعداد زوّار رو به افزایش است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۶    
در جهت گیریهای اقتصاد کلان برای تدوین لایحه بودجه 98 بر حفظ ثبات اقتصادی، مقابله فعالانه با تحریمها، مهار تورم، صیانت از تولید و اشتغال، تامین معیشت مردم و کاهش فقر تاکید شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۰    
شب گذشته جمعی از زائران ایرانی اربعین مهمان خانه وزیر مسکن عراق بودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۰    
گروه اول کاروان پرسپولیس به ژاپن رسیدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۰    
یک وب سایت منطقه ای مدعی تماس محرمانه وزیر خارجه عربستان سعودی با ایران شد و هدف از آن را تشریح کرد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۰    
یک متخصص داخلی مغز و اعصاب گفت: به منظور جلوگیری از عوارض غیرقابل جبران سکته های مغزی شروع درمان سکته های مغزی در سه ساعت اولیه بروز سکته بسیار حائز اهمیت بوده و باید انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۲۰:۲۰    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت:، اما اگر به هر دلیلی نتواستند ارز مورد نظر خود را دریافت کنند یا تمایل به دریافت نداشتند بانک ملی از روز چهارشنبه 9 آبان مبالغ مورد نظر را به حساب های افراد عودت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۰۵    
برگزاری دیدار شاگردان کی روش با تیم ملی ونزوئلا در قطر قطعی نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال درحال بررسی این موضوع هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۴۰    
یک رسانه نزدیک به نومحافظه کاران امریکایی از کشمکش نمایندگان کنگره آمریکا با وزارت خزانه داری این کشور بر سر قطع یا حفظ دسترسی ایران به نظام مالی بین المللی خبر داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۵    
نرسیدن میزبانی جام جهانی 2020 به ایران، لغو بازی تدارکاتی با برزیل و از دست رفتن عنوان آقای گلی جهان سه رویداد تلخی بود که فوتسال ایران در یک هفته اخیر تجربه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۳۰    
دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بعد از جام ملت های آسیا 2019 می خواهد به یک باشگاه بزرگ اروپایی برود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۸:۱۰    
بارش های شدید باران و وقوع سیل تا کنون جان هشت نفر را در ایتالیا گرفته و حمل و نقل ریلی در بخش هایی از این کشور مختل شده و اماکن توریستی تعطیل شده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۹    
بسیاری از زوار به وسیله کوله های خود شعار ها، نوشته ها و تصاویری از شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب نصب کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۷:۲۹    
بعد از انتقال رونالدو از تیم فوتبال رئال مادرید به تیم فوتبال یوونتوس، تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام افزایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۶:۲۸    
بوییدن گل و گیاه و داشتن حس شامه خوب، برگ برنده عالی برای جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری هاست و افرادی که بویایی آن ها آسیب دیده است بیش از دیگران در معرض آسیب مغزی قرار دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
در شامگاه امشب 8 آبان ماه پدیده مقارنه سیاره های مشتری و عطارد رخ می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
مصادف با ایام اربعین حسینی شما می توانید شرح وقایع این روز و روایات بزرگان را در این گزارش بخوانید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
وزیر امور خارجه کره جنوبی در تماسی تلفنی با مایک پمپئو، همتای آمریکایی خود از آمریکا تقاضا کرد حداکثر انعطاف پذیری را در برابر درخواست آنها برای معافیت شرکت های کره ای از تحریم های آمریکا علیه ایران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در مطلبی با عنوان سفر مقدس: زوار شیعه به کربلا می روند به سفر پیاده عاشقان امام حسین (ع) به کربلا پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: دل پاک، ایمان زلال و احساس صادقانه جوان مومن زمینه ساز جلب تفضلات الهی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
جاماندگان اربعین حسینی در فضای مجازی با هشتگ #جامانده_ایم از حسرت حضور خود در راهپیمایی عاشقان سیدالشهدا(ع) گفتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۳۲    
به مناسبت اربعین حسینی در گفتگو با سه تن از کارشناسان دینی کشور، به بررسی چند سوال پرداخته ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۲۷    
هم زمان با روز اربعین مراسم پیاده روی جاماندگان از اربعین از میدان امام حسین(ع) در شهر اراک تا آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۷    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: وحدت و یکپارچگی مسلمانان نخستین گام در خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام است.