دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 6 مهر 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 مهر 1399 دیار آفتاب 2 مهر 1399 دیار آفتاب 3 مهر 1399 دیار آفتاب 4 مهر 1399 دیار آفتاب 5 مهر 1399 دیار آفتاب 6 مهر 1399 دیار آفتاب 7 مهر 1399 دیار آفتاب 8 مهر 1399 دیار آفتاب 9 مهر 1399 دیار آفتاب 10 مهر 1399 دیار آفتاب 11 مهر 1399 دیار آفتاب 12 مهر 1399 دیار آفتاب 13 مهر 1399 دیار آفتاب 14 مهر 1399 دیار آفتاب 15 مهر 1399 دیار آفتاب 16 مهر 1399 دیار آفتاب 17 مهر 1399 دیار آفتاب 18 مهر 1399 دیار آفتاب 19 مهر 1399 دیار آفتاب 20 مهر 1399 دیار آفتاب 21 مهر 1399 دیار آفتاب 22 مهر 1399 دیار آفتاب 23 مهر 1399 دیار آفتاب 24 مهر 1399 دیار آفتاب 25 مهر 1399 دیار آفتاب 26 مهر 1399 دیار آفتاب 27 مهر 1399 دیار آفتاب 28 مهر 1399 دیار آفتاب 29 مهر 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
رئیس جمهور درباره مجازات افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، صحبت کرده که این اتفاق مثبت است، اما هنوز مشخص نشده که این قانونگذاری به چه شکل و با چه شرایطی انجام خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه از تنظیم پیش نویس قرارداد این صندوق با صندوق توسعه ملی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
تحولات اجتماعی_اقتصادی، دنیای اشتغال زنان و دختران را دچار بحران می کند. کمبود مهارت آموزی در مدارس، نبود زیرساخت های مناسب برای ایجاد اشتغال باعث می شود محتوای درسی در نظام آموزش تئوری ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
خوش چهره، استاد اقتصاد دانشگاه تهران گفت اظهارات آقای روحانی مبنی بر اینکه عامل همه مشکلات آمریکاست و باید واشنگتن دی سی را نفرین کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
صنعت گران و کارآفرینان کشورمان همواره از بروکراسی نامتعارف و دست وپاگیر، برای دریافت مجوز کسب و کار گله مندند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهور در حالی روز گذشته اعلام کرد که همه مشکلات اخیر بر گردن کاخ سفید و واشینگتن دی سی است که پیشتر در سال 92 اعلام کرده بود که همه ضعف ها و همه ناکارآمدی ها را نمی توان پای تحریم نوشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از اختصاص 17 هزار دوز واکسن آنفولانزا به استان مرکزی و توزیع آن در سه مرحله بین گروه های هدف خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۵    
پرسپولیس با ارائه یک بازی برتر السد را شکست داد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۴    
کریمی گفت: امروز تربیت جوانان مومن و انقلابی یکی از وظایف اصلی این قرارگاه بزرگ است چرا که تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی نیازمند داشتن نیروی انسانی توانمند و کارآمد است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۴    
شیوع کرونا باعث شد تا بار دیگر روحیه فداکاری و از خودگذشتگی در میان ایرانیان پر رنگ شود. روحیه ای که این روزها از پزشکان و پرستاران کشورمان در دفاع از جان هموطنانشان مشاهده می کنیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۴    
در جریان افتتاح نمایشگاه دائمی توانمندی های نیروی هوافضای سپاه از نسل جدیدی از موشک ذوالفقار تحت عنوان ذوالفقار بصیر برای اولین بار به نمایش درآمد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۴    
محققان دانشگاه بوستون اعلام کردند مصرف ویتامین D، خطر مرگ برای مبتلایان به کووید19 را 52 درصد کاهش می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۸    
فرمانده کل سپاه گفت: در تولید قدرت متوقف نمی شویم و فنون و فرمول های توسعه علم و فناوری را برای دفاع از منافع حیاتی و ارزش های کشورمان به دست خواهیم آورد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش درباره علت سرعت پایین نرم افزار شاد توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در حال جمع آوری ایرادات شاد و رفع آن ها هستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۸    
سخنگوی سازمان حفظ نباتات از ورود حجم وسیعی آفت ملخ صحرایی از اواسط مهر به کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل بانک مسکن از افزایش سقف وام مسکن جوانان به 400 میلیون تومان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۱۹    
بر اساس طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار 30هزار میلیارد تومانی برای پرداخت یارانه تأمین کالاهای اساسی به حدود 60میلیون ایرانی تعلق خواهد گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۹    
تولید سریال شهیدان باکری به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در سیما فیلم آغاز شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۹    
جدیدترین قیمت فلزات اساسی حاکی از کاهش قیمت در طول یک ماه گذشته است، بروز موج دوم و سوم ویروس کرونا بر تقاضا و قیمت فلزات اساسی تأثیر منفی گذاشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۹    
با نظرسنجی مردمی کریستیانو رونالدو محبوب ترین فوتبالیست دنیا شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۹    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 26 کیلوگرم هروئین در عملیات دستگیری این افراد در اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۹    
در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف 3 دستگاه اتوبوس کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۹    
رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: میزان کمک های مردمی ارسالی تفرش برای رزمندگان خیلی بالا بود و در استان مرکزی، تفرش بالاترین میزان کمک های ارسالی را داشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۹    
آئین تجلیل از خادمین هیات های حسینی در فراهان با حضور رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی و جمعی از مدیران شهرستانی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرفرمهین برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۲:۴۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: امروز هم شما نقش مقدس مادری در گام دوم انقلاب دارید و ماحصل آن را در رویش های انقلاب در نسل جوانی می بینیم که داوطلب حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در آن سوی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۹    
تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۴۹    
معاون آموزشی وزیر علوم از همکاری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهبود خدمات اینترنتی در دسترسی دانشگاهیان به آموزش های الکترونیکی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۹    
کارشناس سیاسی گفت: علیرغم اینکه در دوران دفاع مقدس هم در تحریم و بودیم اما با مدیریت جهادی بر دشمن غلبه کدیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۳۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نخستین محموله واکسن آنفلوآنزا وارد کلانشهر اراک شده و توزیع عادلانه آن برای گروهای پرخطر در دستور کار است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۹    
رزمنده دفاع مقدس بر ضرورت استخراج درس های دفاع مقدس تأکید کرد و ادامه داد: وظیفه ی سنگینی بر گردن مسئولان امروز است که از رزمندگان، ایثارگران و سایر یادگاران جنگ ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
خط تولید پراید متوقف شده، اما گویا صادرات این خودرو همچنان ادامه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
تسنیم وضعیت 15 کاندیدای احتمالی انتخابات 1400 را در گفت وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
یکی از مشکلاتی که شرایط را برای حضور پر رنگ تر شرکت های ماشین سازی در صنایع کشور سخت کرده و کشور را به سمت صنعت مونتاژ پیش می برد، وجود معافیت های مختلف برای واردات این دستگاه ها است
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۹    
به گفته بسیاری از کارشناسان، شرکت های دانش بنیان باعث تحقق اقتصاد مقاومتی می شوند اما با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۹    
این روزها اخبار ضدونقیضی پیرامون مهاجرت احتمالی چند خواننده پاپ در فضای مجازی منتشر شده است که در جدیدترین قسمت سازناکوک موسیقی به پشت پرده این موضوع پرداخته شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۳۹    
شنیده ها از شرکت هپکو اراک حکایت از این دارد که این شرکت بعد از سال ها رکود اولین قرارداد خود را برای تولید ماشین آلات سنگین معدنی با یکی از پیمانکاران معادن کشور به امضا رسانده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۸    
فرزند شهید طالبی گفت: شهیدان به ما درس می دهند که اگر در جهت کسب رضایت خداوند متعال خالصانه قدم برداریم قطعا در بسیاری از پیچ های زندگی می توانیم موفق عمل کنیم و امروز باید بیشتر در حوزه و سیره و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۷    
حملات موشکی رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و تحریم تسلیحاتی ایران از سوی کشورهای دنیا باعث شد تا با مهندسی معکوس از دو موشک اسکاد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۴۶    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.