پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۹May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 14 مهر 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 مهر 1399 دیار آفتاب 2 مهر 1399 دیار آفتاب 3 مهر 1399 دیار آفتاب 4 مهر 1399 دیار آفتاب 5 مهر 1399 دیار آفتاب 6 مهر 1399 دیار آفتاب 7 مهر 1399 دیار آفتاب 8 مهر 1399 دیار آفتاب 9 مهر 1399 دیار آفتاب 10 مهر 1399 دیار آفتاب 11 مهر 1399 دیار آفتاب 12 مهر 1399 دیار آفتاب 13 مهر 1399 دیار آفتاب 14 مهر 1399 دیار آفتاب 15 مهر 1399 دیار آفتاب 16 مهر 1399 دیار آفتاب 17 مهر 1399 دیار آفتاب 18 مهر 1399 دیار آفتاب 19 مهر 1399 دیار آفتاب 20 مهر 1399 دیار آفتاب 21 مهر 1399 دیار آفتاب 22 مهر 1399 دیار آفتاب 23 مهر 1399 دیار آفتاب 24 مهر 1399 دیار آفتاب 25 مهر 1399 دیار آفتاب 26 مهر 1399 دیار آفتاب 27 مهر 1399 دیار آفتاب 28 مهر 1399 دیار آفتاب 29 مهر 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۰    
بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده در محور اراک – شازند، پیرمرد 81 ساله جان خود را از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۰    
در حالی که برخی از رسانه ها مدعی شدند که محمدرضا شجریان درگذشته است، اما پزشک بیمارستان جم این موضوع را تکذیب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های خاص در کنکور سراسری 99، گفت: همه داوطلبان هفته اول آبان از نتایج مطلع می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ازبکستان و مالی ساسان انصاری را جایگزین بازیکن فصل پیش پرسپولیس کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
تکرار سناریوی مهر 97 برای بازار ارز در مهر 99 محتمل است و پیش بینی گروهی از فعالان بازار ارز در روزهای میانی مهرماه بر این گمانه متمرکز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
فکری با عقد قراردادی یکساله به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۰    
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عمق مشکلات و عقب ماندگی های تاریخی استان سیستان و بلوچستان آقای قالیباف تصمیم گرفتند دومین مقصد سفرشان به این استان باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۰    
فرش ایرانی با پیشینه کهن و مشتاقانی که در سراسر جهان دارد، زخم خورده از تحریم ها همچنان در تلاش است تا عیار جهانی خود را حذف کند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته آینده آخرین راهکارهای تخصیص باقی مانده یک میلیارد یورو را بررسی می کنیم گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۰    
استاد اقتصاد دانشگاه اهواز با اشاره به اینکه در سه دهه گذشته با دلارهای نفتی سوء مدیریت ها و بی تدبیرهای را پوشاندند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۹    
محققین دانشگاه اراک با ارائه روش نوین درمان سندروم پلی کیستیک تخمدان گامی موثر در درمان ناباروری برداشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
کسانی چون کرباسچی از عذرخواهی رئیس دولت اصلاحات به سبب حمایت از دولت سخن گفته بودند که با واکنش شدید اصلاح طلبان روبرو شدند تا جایی که حسین مرعشی با تعریف و تمجید از خاتمی نسبت به سخنان کرباسچی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل اسبق استقلال گفت: علی خطیر و امثال او درمورد موضوعات مختلف، صحبت های اینچنینی داشته اند که امیدوارم متوجه تبعات اظهارات شان باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
پویش مردمی به پای دل با توجه به حضور نداشتن زائران ایرانی در راهپیمایی اربعین حسینی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، راه اندازی شد. این پویش 13 پیشنهاد برای مردم در این ایام دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
بهلولی، عضو تیم پزشکی شجریان گفت: میزان هوشیاری استاد محمدرضا شجریان به عدد 5 رسیده است و او در حال حاضر در کما به سر می برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
حجت الاسلام حسامی کارشناس مذهبی، به اعمال جایگزین برای رسیدن به ثواب زیارت سیدالشهدا در اربعین اشاره کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند ترامپ قبل از انتقال به آی سی یو اختیارات و قدرت خود را به معاون اول رئیس جمهور واگذار کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
براساس اعلام شرکت ایران خودرو " سورن پلاس" به زودی راهی بازار خواهد شد، اما هنوز قیمت نهایی آن مشخص نشده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان "نداشتن برنامه مدون موجب شده مردم از طرح ملی مسکن استقبال چندانی نکنند" گفت: مردم به طرح ملی مسکن اعتماد لازم را ندارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۹    
استاندار مرکزی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به لزوم بازنگری طرح جامع شهر آستانه، گفت: با توجه به استقبال افراد غیر بومی از این شهر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۹    
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از مشتاقان زیارت اربعین حسینی خواست نسبت به وعده های اعزام به عتبات آگاه باشند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۹    
احمد اصلانی رئیس نظام دامپزشکی استان مرکزی گفت: برای نخستین بار به مناسبت هفته دامپزشکی دو بیمارستان دامپزشکی در استان مرکزی افتتاح می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۹    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد که مصرف یک ماده غذایی خطر ابتلا به سرطان ریه را در افراد کاهش می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۹    
صحبت های مهراب قاسم خانی در مواجهه با سارق گوشی دخترش، واکنش متفاوت کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۹    
امیر عابدزاده دروازه بان باشگاه ماریتیمو یکی از بهترین لژیونر های فوتبال ایران به شمار می رود که توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۹    
پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه استان آذربایجان غربی طی یک فرآیند اطلاعاتی و پس از کسب مجوزهای قضائی، موفق به شناسائی و دستگیری اعضاء شبکه غیرقانونی خرید و فروش و قاچاق داروهای حیاتی شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران طرحی را آماده کرده که با مشورت با جمهوری آذربایجان و ارمنستان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۹    
قرائت زیارت اربعین درسراسر کشور صبح روز پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۹    
زمان شروع مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول فصل آینده اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۹    
حسن روحانی معقد است مردم اگر می خواهند بخاطر مشکلات کسی را لعن و نفرین کنند، آدرس آن کاخ سفید است اما در عین حال برخی نمایندگان مجلس و کارشناسان سهم دولت روحانی را در پدید آمدن برخی مشکلات بالا می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۹    
فرمانده انتظامی استان از کشف 115 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و فارس خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۹    
موسوی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت، در آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت ها و فداکاری های شهدای والامقام و الگو گیری از هدف و پیام شهدا و همچنین سیره و روش زندگانی آن عزیزان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۹    
شانقی به برنامه دامپزشکی استان مرکزی در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در این راستا تولید 19 قلم داروی دامپزشکی در دستور کار قرار دارد که تاکنون هشت قلم تولید شده است و مابقی هم تا پایان سال تولید می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۹    
محمودی جاه گفت: سیاست های غلط اقتصادی و افزایش حجم نقدینگی به آشفته بازار گرانی دامن زده است اما واحدهای صنفی اجازه به افزایش خودسرانه قیمت ها ندارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۹    
سلیمی گفت: میزان ضایعات تولید در بخش معادن بسیار زیاد است که اسراف منابع ارزشمند ملی است و باید ساز و کاری صورت بگیرد تا ضایعات معادن به حداقل برسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۹    
نظرمحمدی رئیس اداره مسافر استان مرکزی، گفت: از مرداد سال 97 که توزیع لاستیک دولتی آغاز شد، تا به حال حدود 110هزار حلقه لاستیک عرضه شده و در اختیار ناوگان حمل و نقل بین شهری استان قرار گرفته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۹    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.