یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۴May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 3 مهر 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 مهر 1399 دیار آفتاب 2 مهر 1399 دیار آفتاب 3 مهر 1399 دیار آفتاب 4 مهر 1399 دیار آفتاب 5 مهر 1399 دیار آفتاب 6 مهر 1399 دیار آفتاب 7 مهر 1399 دیار آفتاب 8 مهر 1399 دیار آفتاب 9 مهر 1399 دیار آفتاب 10 مهر 1399 دیار آفتاب 11 مهر 1399 دیار آفتاب 12 مهر 1399 دیار آفتاب 13 مهر 1399 دیار آفتاب 14 مهر 1399 دیار آفتاب 15 مهر 1399 دیار آفتاب 16 مهر 1399 دیار آفتاب 17 مهر 1399 دیار آفتاب 18 مهر 1399 دیار آفتاب 19 مهر 1399 دیار آفتاب 20 مهر 1399 دیار آفتاب 21 مهر 1399 دیار آفتاب 22 مهر 1399 دیار آفتاب 23 مهر 1399 دیار آفتاب 24 مهر 1399 دیار آفتاب 25 مهر 1399 دیار آفتاب 26 مهر 1399 دیار آفتاب 27 مهر 1399 دیار آفتاب 28 مهر 1399 دیار آفتاب 29 مهر 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۸    
شفیعی گفت: احداث 5 بازارچه میوه و تره بار در 5 نقطه شهر اراک و همچنین ساماندهی کیوسک ها و مراکز میوه و تره بار فعلی در دستور کار قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۹    
وزارت کشور دولت اعتدال در جریان انتخابات مجلس یازدهم و ایضا در قبال انتخابات آینده نشان داده است که متوجه پروژه "تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان" نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۷:۴۶    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۴    
رونمایی از نشان جدید وزارت امور خارجه واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است؛ از جمله ایرادات به این نشان، کپی بودن و خالی بودن آن از هویت ملی و دینی جمهوری اسلامی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۲    
موسوی خوئینی ها و همفکران وی باید درباره کارنامه هم قبیله ای های خود به مردم ایران پاسخگو باشند. دلار 28 هزارتومانی و سکه 13 میلیونی و پراید 110 میلیونی نتیجه حضور دوستان موسوی خوئینی ها در دولت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات به برتری چهار بر صفر رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۸    
معاون دیوان محاسبات کشور گفت: به محض اینکه دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور از ارجاع پرونده کشت و صنعت مغان به هیات داوری مطلع شد، دستور عودت به وزیر اقتصاد و دارایی را صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۸    
می گوئیم اینکه توهین به امام است. امام را چه فرض کردید؟ فردی بی اطلاع از اوضاع و بی اراده مقابل اطرافیان؟ می گویند مثل ماجرای حکمیت امیرالمومنین وصلح امام حسن ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۸    
روز دوم مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی در حال برگزاری است و تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۸    
امروز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در چهارمین روز از هفته با برکت دفاع مقدس شاهد بهره برداری از 12 پروژه محرومیت زدایی در بخش های روستایی زرندیه بودیم که شامل 6 خانه محروم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۸    
محترمی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال 270 پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می رسد که اعتبار آنها بیش از 30 میلیارد تومان است و اینها هدیه شهدا و مقام معظم رهبری به مردم شریف استان هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۸    
کریمی با اشاره به اینکه فعالیت های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نقطه مرکزی مقابله با اقدامات و توطئه های دشمنان هستند بیان کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۸    
در سانحه رانندگی صبح امروز در محور اراک – توره در برخورد یک دستگاه خودروی سمند با عابری پیاده، فرد عابر جان خود را از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۸    
در سانحه رانندگی بامداد امروز در محور اراک - توره در برخورد دو دستگاه خودروی پژو، دو نفر از سرنشینان خودروها جان خود را از دست دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۸    
فرمانده انتظامی استان از توقیف یک محموله لوازم برقی خانگی به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال در عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خبر داد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۸    
رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران پیامی صادر کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۸    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب و دفاع مقدس ما هم در شرایطی رقم خورد که اوج کمبودها و محدودیت ها وجود داشت اما از دل همین کمبودها رویش هایی صورت گرفت که جهان انگشت به دهان ماند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۸    
سرتیپ مجتبی رمضان زاده جانشین جنگ های نوپدید ارتش گفت:یکی از مهمترین بسترهای قدرت نرم، بستر فضای مجازی است که ابزاری موثر و کارآمد و همچنین قابل دست یابی برای همه است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۸    
با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نام گذاری کردند ولی رفتار بانک ها با تولیدکنندگان مغایر با این سیاست است در حالی که هر کشوری که بتواند در عرصه تولید توانمندتر و پویاتر باشد و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۸    
رئیس قوه قضائیه ضمن دستور بررسی مجدد پرونده ورشکستگی و تملک کارخانه سبلان پارچه توسط یکی از بانک های کشور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۸    
معاون پارلمانی و حقوقی مجلس و وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی شاهد واگذاری سهام دو شرکت پرسپولیس و استقلال از طریق فرابورس به مردم خواهیم بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۸    
نماینده ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رزمایش کمک مومنانه که با کمک خیرین، سپاه و بسیج صورت می گیرد باعث تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۸    
همزمان با هفته دفاع مقدس؛ شمشین مرحله رزمایش کمک مومنانه به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فراهان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۸    
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گردهمایی مسئولین بسیج ادارات استان مرکزی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۸    
موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دانشگاه دفاع مقدس پرتوی از کربلا و حماسه عظیم حسینی را رقم زد و انسان های بزرگی را تربیت کرد
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۵۸    
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه واگذاری های غلط کمر اقتصاد کشور را شکسته است بیان کرد: در مورد واگذاری پالایشگاه شازند مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که با نظر نماینده ولی فقیه هرگونه اقدامات انجام ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۸    
قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، گفت: شهادت افراد بی دفاع و کودکان و نوجوانان در جنگ تحمیلی باعث شد تا همگان بدانند این جنگ صرفا علیه نیروهای نظامی ایران نبود و رژیم بعث ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
مزار شهیده 3 ساله اراکی که در بمباران هوایی رژیم بعث عراق به شهادت رسیده بود، گلباران شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
همزمان با هفته دفاع مقدس، قبور مطهر شهدای تفرش گل افشانی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور بسیجیان و جمعی از مسئولان شهرستان خنداب مزار شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
سردار سلامی فرمانده کل سپاه، کلنگ ساخت اولین پتروپالایشگاه کاملا ایرانی را در جوار بزرگ ترین پالایشگاه ایران (پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس) به زمین زد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی متناقض گفت، واشنگتن همچنان به فشار حداکثری به ایران ادامه می دهد اما به مذاکره با جمهوری اسلامی برای یک توافق بهتر علاقمند است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۵۷    
موسوی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مرکزی گفت: کودهای فسفاته و پتاسه به اندازه نیاز باید حتماً استفاده شوند اما با توجه به افزایش قیمت کودهای شیمیایی تنها راهکار کاهش هزینه های کشاورزان ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۷    
خسروانی با تأکید بر اینکه اندیشه مقاومت فعال در مبارزه با دشمنان در جامعه به خوبی برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین و تشریح شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۷    
اولین موزه تخصصی دفاع مقدس استان مرکزی در مجموعه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در اراک افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۷    
مراسم عزاداری و سینه زنی به مناسبت شب شهادت بانوی سه ساله، حضرت رقیه(س) با حضور ارادتمندان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در فراهان برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۷    
ملکی رزمنده دفاع مقدس، گفت: می توان با الگوپذیری از دفاع مقدس راه برای حضور جوانان در عرصه های مختلف کشور هموار کرد چرا که شاهدیم هر جا جوانان وارد میدان شدند، کار بهتر پیش رفته است.