شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 8 مهر 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 مهر 1399 دیار آفتاب 2 مهر 1399 دیار آفتاب 3 مهر 1399 دیار آفتاب 4 مهر 1399 دیار آفتاب 5 مهر 1399 دیار آفتاب 6 مهر 1399 دیار آفتاب 7 مهر 1399 دیار آفتاب 8 مهر 1399 دیار آفتاب 9 مهر 1399 دیار آفتاب 10 مهر 1399 دیار آفتاب 11 مهر 1399 دیار آفتاب 12 مهر 1399 دیار آفتاب 13 مهر 1399 دیار آفتاب 14 مهر 1399 دیار آفتاب 15 مهر 1399 دیار آفتاب 16 مهر 1399 دیار آفتاب 17 مهر 1399 دیار آفتاب 18 مهر 1399 دیار آفتاب 19 مهر 1399 دیار آفتاب 20 مهر 1399 دیار آفتاب 21 مهر 1399 دیار آفتاب 22 مهر 1399 دیار آفتاب 23 مهر 1399 دیار آفتاب 24 مهر 1399 دیار آفتاب 25 مهر 1399 دیار آفتاب 26 مهر 1399 دیار آفتاب 27 مهر 1399 دیار آفتاب 28 مهر 1399 دیار آفتاب 29 مهر 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۹    
نوروزی معاون توانبخشی بهزیستی استان مرکزی گفت: طبق آخرین آمار، استان مرکزی با دارا بودن 163هزار و 945 نفر سالمند بالای 60 سال، با 11.26 درصد سالمند در رتبه سوم کشور بعد از گیلان و مازندران قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۸    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار گفت: دولت از پریروز توزیع نهاده با نرخ مصوب را آغاز کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۸    
طبق اعلام سازمان سنجش، آمار انتخاب رشته کننده نهایی آزمون سراسری نسبت به سال گذشته تفاوت معناداری نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۸    
سلیمی در خصوص طرح تأمین کالاهای اساسی گفت: مجلس به دنبال این است تا بخشی از هزینه های عجیبی که بر دوش مردم است جبران شود بعلاوه چرا باید ارز 4200 تومانی به 40 نفر داده شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به تشابه دو جبهه جنگ تحمیلی و جنگ در جبهه سلامت، گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
اندیشکده شورای آتلانتیک نوشت: در صورتی که ترامپ در انتخابات نوامبر/آبان پیروز و دوباره رئیس جمهور آمریکا شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۸    
فعالین و رسانه های منافقین و ضدانقلاب مثل مهناز فشار و کانال تلگرام آزادی ، برای فرافکنی و مقصریابی، حملات عجیبی را علیه وکیل امیرحسین مرادی آغاز کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۸    
استاد اقتصاد گفت: اگر آقای روحانی در مدت باقی مانده از عمر دولت خود بخواهد کاری انجام دهد، حتما انجام می دهد برای اینکه مساله مهم فقط خواستن است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۸    
شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: دشمن هدفش ایران است و ما مبتنی بر تجربیات جنگ تحمیلی می توانیم پیروز بشویم و این فرهنگ عاشوراست که ما را نجات می دهد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۸    
کارشناس هوااشناسی استان مرکزی اعلام کرد به دلیل عبور امواج کم دامنه لایه های میانی جو افزایش ناپایداری هوا طی روزهای آتی تا روز پنجشنبه پیش بینی می شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۸    
واگذاری خودرو دناپلاس به نمایندگان در مجلس یازدهم مورد نقد بسیاری بود اما اگر بدانیم در دوره های قبل نیز نمایندگان خودرو سوزوکی ویتارا و سراتو با شرایط ویژه از مجلس دریافت کرده اند می دانیم باید نگاه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۸    
دیوان امیری کویت رسما درگذشت امیر این کشور را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۸    
گروه خودرو سازی سایپا دور جدید پیش فروش محصولات خود را در مهر 99 آغاز کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۸    
اختتامیه طرح ولایت بسیج دانشجویی استان مرکزی با حضور حجت الاسلام ایمانی مقدم رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی و جمعی از مسئولین دانشگاهی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
شفیعی شهردار اراک، از انعقاد قراردادی به ارزش 300میلیارد تومان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای 4پروژه شهری در اراک خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
قاسمی دادستان اراک در خصوص حاشیه هایی که با دوچرخه سواری بانوان در طرح سه شنبه بدون خودرو در خیابان شهید بهشتی اراک به وجود آمد، گفت: معتقدیم ورزش ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
پور اسماعیل گفت: طرح ولایت زمینه ای برای تحقق تمدن نوین اسلامی آن هم به دستان با کفایت جوانان انقلابی ایران اسلامی است و اگر مقام معظم رهبری و بزرگانی چون آیت الله مصباح بر روی این طرح عمیق فرهنگی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
با تصمیم بانک مرکزی، سقف وام قرض الحسنه بانک ها از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۸    
نخستین کشتی از 3 نفتکشی که سوخت ایران را به مقصد ونزوئلا حمل می کردند، بدون مزاحمت به ونزوئلا رسید و دو نفتکش دیگر نیز در راهند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۸    
ایمانی مقدم گفت: طرح ولایت که از سال های گذشته پایه گذاری شده یک جهاد کبیر محسوب می شود چرا که در برابر توطئه های جنگ فرهنگی دشمنان در طی این سال ها بسیار موفق عمل کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۸    
مادر مرادی گفته تماس هایی از خارج از کشور داشتند که اگر درباره پرونده پسرتان بیش از این سکوت کنید، او نیز اعدام خواهد شد! وکیل مرادی هم این سخنان را تأیید کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۸    
سی و چهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۸    
سایپا در گزارش عملکردی شهریور ماه خود اعلام کرده هر دستگاه پراید را 28 میلیون تومان فروخته است؛ این گزارش دارای ابهاماتی است که دستگاه های نظارتی باید با ورود به آن در این خصوص شفاف سازی کنند و این ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۸    
نمایندگان مجلس با 175 رای موافق، 80 رای مخالف و 9 رای ممتنع از مجموع 246 آرا ماخوذه؛ به رزم حسینی برای تصدی گری وزارت صنعت معدن و تجارت اعتماد کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: به همت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه دزدی دریایی در ماه های اخیر یا صفر شده و یا به صفر نزدیک است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
کریستیانو رونالدو در صورتی که افت محسوسی کند از تیم ملی فوتبال پرتغال خداحافظی می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار ویدئویی با خانواده شهید سردار نصیری، از شهدای مقاومت گفت: اینکه سردار سلیمانی که کم سخن می گفت و گزاف سخن نمی گفت، شیخ شهیدان را برای شهید نصیری بکار ببرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸    
لژیونر فوتبال ایران با تمدید قرارداد سرمربی تیم پورتو در این تیم پرتغالی باقی می ماند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۸    
سازمان هواشناسی با پیش بینی باران در 12 استان و گسترش بارندگی ها به مناطق دیگر کشور طی آخر هفته از افزایش دما در نوار شمالی کشور در پنجشنبه و جمعه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با کلیات طرح تامین کالاهای اساسی موافقت کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۸    
زاهدی گفت: مشکلات کمبود بذر سراسری است و سایر استان ها نیز با آن درگیر هستند اما تلاش می کنیم با توجه به کمبود بذر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۸    
با آغاز فصل پاییز برداشت محصول انگور از باغات شهرستان فراهان آغاز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۸    
نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران، گفت: امیدواریم ظرف هفته آینده واکسن آنفلوانزا در سطح داروخانه ها توزیع شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۸    
عضو کمیسیون کشارزی مجلس با انتقاد از اقدامات مخرب دلالان گفت: شاهد دپوی اجناس و کالاها در گمرکات و انبارها برای گرانی بیشتر هستیم که بایستی سازمان های نظارتی و نهادهای امنیتی و انتظامی اقدامات عاجل ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۸    
خانوارها با افزایش اخیر قیمت مسکن، باید 80 تا 100 سال درآمد خود را پس انداز کنند تا بتوانند یک واحد مسکونی 50 متری در تهران خریداری کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۸    
قاسمی دادستان اراک در خصوص حاشیه هایی که با دوچرخه سواری بانوان در طرح سه شنبه بدون خودرو در خیابان شهید بهشتی اراک به وجود آمد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۸    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر چه عرصه نظامی جنگ خطوط مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق بود اما عقبه سیاسی این جنگ یک عقبه جهانی بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۸    
محمد رهبر دبیر اجرایی اولین سوگواره سوگ در خانه ضمن تشریح میزان استقبال از فراخوان این رویداد از ابراز تمایل عراقی ها برای ارائه اثر و تلاش برای بین المللی شدن آن از سال آینده خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۸    
مدیر مسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی از آیت الله سیستانی عذرخواهی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۸    
"از تبلیغ برای روحانی تا پادویی برای فتنه اقتصادی"؛ پروانه سلحشوری که روزگاری برای آقای روحانی تبلیغ و سخنرانی می کرد اما امروز از بی اهمیتی انتخابات حرف می زند!
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۸    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: واگذاری کارخانه های بزرگ مثل ماشین سازی تبریز سناریویی کامل بود برای اینکه جمهوری اسلامی را از یکسری صنایع ملزم محروم کنند و نمی توان گفت تصادفی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۸    
قاری و حافظ قرآن بود، اما در عین حال فعالیت های هنری مختلفی داشت. کارش را با اپرا آغاز کرد، اما به توصیه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۸    
شفیعی شهردار اراک، گفت: قرارداد چهار پروژه جدید شهری با اعتباری 300میلیارد تومانی با قرارگاه خاتم الانبیای سپاه منعقد خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۸    
یوسفی، گفت: تا کنون هیچ گزارشی در خصوص ابتلای دانش آموزان به کرونا در مدارس نداشته ایم ولی اگر 2 دانش آموز در یک مدرسه به این بیماری مبتلا شوند، آن مدرسه تعطیل می شود.