پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۰May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 9 مهر 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 مهر 1399 دیار آفتاب 2 مهر 1399 دیار آفتاب 3 مهر 1399 دیار آفتاب 4 مهر 1399 دیار آفتاب 5 مهر 1399 دیار آفتاب 6 مهر 1399 دیار آفتاب 7 مهر 1399 دیار آفتاب 8 مهر 1399 دیار آفتاب 9 مهر 1399 دیار آفتاب 10 مهر 1399 دیار آفتاب 11 مهر 1399 دیار آفتاب 12 مهر 1399 دیار آفتاب 13 مهر 1399 دیار آفتاب 14 مهر 1399 دیار آفتاب 15 مهر 1399 دیار آفتاب 16 مهر 1399 دیار آفتاب 17 مهر 1399 دیار آفتاب 18 مهر 1399 دیار آفتاب 19 مهر 1399 دیار آفتاب 20 مهر 1399 دیار آفتاب 21 مهر 1399 دیار آفتاب 22 مهر 1399 دیار آفتاب 23 مهر 1399 دیار آفتاب 24 مهر 1399 دیار آفتاب 25 مهر 1399 دیار آفتاب 26 مهر 1399 دیار آفتاب 27 مهر 1399 دیار آفتاب 28 مهر 1399 دیار آفتاب 29 مهر 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۹    
پروژه شهید صیدی اراک با حضور محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین استانی به بهره برداری ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۴۸    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه ای اعلام کرد این نهاد سال گذشته بیش از 400 بازرسی در ایران داشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۴۸    
وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتایان آذربایجانی و ارمنستانی از آمادگی مسکو برای برگزاری نشستی بین مقامات دو کشور خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۳۸    
بر اثر گرانی مسکن در دولت آقای روحانی، قدرت خرید مسکن قشر کارگر به پایین ترین سطح سه دهه اخیر خود سقوط کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۳۸    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: خلع ید و تعیین جایگزین مدیریت فعلی شرکت هفت تپه -که تخلفات متعددی نیز داشتند- تا پایان آبان ماه صورت می پذیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۳۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست، گفت: دشمن با جنگ نرم و نبرد فرهنگی و اقتصادی به ایران حمله کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۳۸    
پس از درگذشت امیر کویت پیش بینی می شود که همچون گذشته در دوره حکمرانی نواف الاحمد الجابر الصباح نیز سیاست خارجی این کشور بر میانجیگری برای حل و فصل بحران های مختلف مبتنی باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
سیامک نعمتی که در دیدار پرسپولیس برابر السد با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شده بود، با تصمیم AFC بخشیده شد و می تواند تیمش را همراهی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات چهارشنبه با افزایش 10 هزار و 468 واحد روبرو شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات زنگنه، وزیر نفت درباره دلایل عدم بهره برداری از فاز 14 پارس جنوبی، از پاسخ های وی قانع نشدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان کشوری در پایان مهرماه به بالای 4 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
نیروهای عراقی در محورهای غرب، جنوب غرب و شمال استان دیاله دهها منطقه آلوده را پاکسازی و امن کردند اما هسته های مخفی داعش برای ایجاد ناامنی در منطقه راهبردی حوض الوقف تجدید قوا کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
مجلس دو هفته آینده جلسه علنی ندارد و نمایندگان جهت سرکشی به حوزه های انتخابیه خود می روند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
کاربران توئیتر در روزهای دوری از پیاده روی اربعین، با داغ کردن هشتگ هایی در صفحات خود، از دلتنگی هایشان در فراق کربلا نوشتند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن گفت: نظر همه درباره ی مناظره شب گذشته این است که مایه ی خجالت آمریکا و نشانه شکاف شدید سیاسی و بی اخلاقی در نظام سیاسی آمریکا بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد قرائت خانوادگی زیارت اربعین در منازل، همزمان با روز اربعین حسینی (علیه السلام) در سراسر کشور برگزار می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
منطقه قفقاز در طول قرن های متمادی زیر چتر وحدت بخش حوزه تمدن اسلامی ایرانی، محل هم زیستی ادیان، مذاهب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
وزیر خارجه کشورمان گفت: پرونده قتل شهید سلیمانی هنوز بسته نشده است؛ زیرا ترامپ دستور ترور یک قهرمان ملی برای ایرانیان و یک قهرمان برای منطقه را داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
طی چند روز گذشته پدرامیرحسین مرادی از محکومین حوادث آبانماه 98 دست به خودکشی زد که رسانه های ضد انقلاب بر روی این موضوع مانور دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
درحالی که کمتر از دو ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی نمانده، صف بندی و جناح بندی سیاسی دموکرات ها و جمهوری خواهان هر روز شکل جدی تری به خود می گیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
احمدرضا درستی مطلق گفت: توصیه می کنیم که در این شرایط بحرانی کرونا هموطنان با کمی پرس و جو، بهترین و مناسب ترین مواد غذایی را برای مصرف انتخاب کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
برخی دولتی ها می گویند طرح مجلس برای حمایت از معیشت مردم را نمی توانند اجرا کنند چرا که منابع آن مشخص نیست ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
فرمانده گروه پهپادی نزاجا گفت: تمام پهپادهایی که امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح مورد بهره برداری قرار می گیرد، به صورت تولید داخل است و هیچ کدام از قسمت های آن وارداتی نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه نفوذ معنوی گفتمان انقلاب اسلامی را موجب هراس دشمنان توصیف کرد و گفت: امروز برخی حکام منطقه مسیر قدرتمند شدن را در توافق با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی می بینند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۶:۵۸    
مدیرکمیته امداد فراهان گفت: آزمون سلامت روان برای مددجویان زن و مرد 18 تا 50 سال به تعداد 277 نفر در تیرماه امسال انجام شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۸    
وکیل امیرحسین مرادی در گفت وگو با ایران اینترنشنال گفت: رسانه های خارجی و داعیه داران حقوق بشر در دنیا مقصر خودکشی پدر امیرحسین هستند
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۸    
رسانه های آمریکایی از عیان شدن بیش از پیش ماهیت آمریکا با تداوم مناظرات انتخاباتی می ترسند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تبیین روشنگری در فضای مجازی از ضروریات است زیرا همه مردم به فضای مجازی دسترسی دارند و سرویس می گیرند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از تهیه و تدوین اولین سند راهبردی 10 ساله بسیج مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به منظور تحقق عینی شعار مردم سالاری اسلامی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۸    
تیم شهروند ار اک از هفته پنجم لیگ برتر والیبال در 3 دست متولی مغلوب لبنیات آمل شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۲۸    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:دفاع مقدس در ماندگاری انقلاب اسلامی نقش بسیار موثری داشته و امروز باید به این مولفه های مهم که در ماندگاری انقلاب تاثیرگذار بودند بیشتر پرداخته شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۸    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن سود تسهیلات مسکن جوانان را تک رقمی و اعطای آن را بدون نیاز به معرفی ضامن اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۸    
دستورالعمل ترمیم معدل دانشجویان در شرایط کرونایی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۸:۱۸    
یازدهمین مرحله حمایت معیشتی ساعت 24 فردا شب (دهم مهرماه) به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۸    
با شروع پیش از انتظار موج سوم شیوع ویروس کرونا در کشور اهمیت استفاده صحیح از ماسک دو چندان شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۸    
محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از افتتاح 280 پروژه محرومیت زدایی با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری4 نفر اعضای باند سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: 36 دستگاه موتور سیکلت و دوچرخه سرقتی از سارقان کشف شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۸    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 3 تن و 419 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های پلیس استان در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این عملیات ها 4 هزار و 214 نفر معتاد و خرده فروش مواد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۸    
مراسم اختتامیه اولین المپیاد مهارتی دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور در اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۸    
امید گفت: اینکه گرایش مردم به سمت آموزش های مهارتی در کشور افزایش پیدا کرده و شاهد استقبال بسیاری از جوانان در این موضوع شده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۸    
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور فردا به استان مرکزی سفر می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۸    
کریمی گفت: خوشبختانه کنگره شهدای استان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات پایه ای و زیرساختی خوبی انجام داده که قابلیت استفاده برای سال های سال و نسل های آینده دارد
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
تسنیم وضعیت 6 کاندیدای احتمالی دیگر برای انتخابات 1400 را در گفت وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: فکر می کنم اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس در سطح مطلوبی قرار دارد و می تواند هواداران این تیم را برای رسیدن به جام امیدوار کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
در کنار همه ما انسان هایی هستند که نه ما آن ها را می بینیم نه دیگران، تنها خانواده هایشان هستند که آن ها را می بینند و درکشان می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
شیخ صباح احمد جابر الصباح در سن 91سالگی بعد از 14 سال سلطه بر کویت درگذشت و شیخ نواف احمد صباح برادرش جانشین او شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
سودجویان هرجا که طرح و برنامه ای به ویژه برای قشر دانش آموز و معلم اجرا می شود، حضور دارند و با روش های مختلف تلاش می کنند تا قربانیان بیشتری را به سمت دامی که پهن کردند، بکشانند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۸    
شهدای دانشجو و دانشگاهی برگ های زرین دانشگاه ها در دفاع مقدس هستند. برگزیدگانی که از سنگر علم و دانش در جبهه های نبرد حق علیه باطل، از کیان دانشگاه دفاع کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: کرونا به یکباره همه جوامع را به یک زیست بوم جدید پرت کرد و در حال حاضر آماری که در دنیا هست حدود 67 درصد معلمان جهان برای اولین بار آموزش مجازی را تجربه می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۸    
آعلی تولید کننده گل خشک، گفت: سالانه 7 تن گل خشک در شهرستان محلات تولید می شود که امیدواریم بتوان در آینده ای نزدیک با تبدیل آن به اسانس، ارزآوری زیادی برای کشور داشته باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۸    
نهم مهر ماه روز جهانی سالمندان گرامی باد.