یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 27 مهر 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 مهر 1399 دیار آفتاب 2 مهر 1399 دیار آفتاب 3 مهر 1399 دیار آفتاب 4 مهر 1399 دیار آفتاب 5 مهر 1399 دیار آفتاب 6 مهر 1399 دیار آفتاب 7 مهر 1399 دیار آفتاب 8 مهر 1399 دیار آفتاب 9 مهر 1399 دیار آفتاب 10 مهر 1399 دیار آفتاب 11 مهر 1399 دیار آفتاب 12 مهر 1399 دیار آفتاب 13 مهر 1399 دیار آفتاب 14 مهر 1399 دیار آفتاب 15 مهر 1399 دیار آفتاب 16 مهر 1399 دیار آفتاب 17 مهر 1399 دیار آفتاب 18 مهر 1399 دیار آفتاب 19 مهر 1399 دیار آفتاب 20 مهر 1399 دیار آفتاب 21 مهر 1399 دیار آفتاب 22 مهر 1399 دیار آفتاب 23 مهر 1399 دیار آفتاب 24 مهر 1399 دیار آفتاب 25 مهر 1399 دیار آفتاب 26 مهر 1399 دیار آفتاب 27 مهر 1399 دیار آفتاب 28 مهر 1399 دیار آفتاب 29 مهر 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۴    
بانک مرکزی امروز و در هفتمین روز اجرای سیاست جدید ارزی، حدود 60 میلیون دلار ارز به صورت اسکناس در بازار متشکل معاملات ارزی در نرخ های حاشیه بازار عرضه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۴    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۹    
رئیس قوه قضائیه گفت: برخورد با تصرفات حکومتی را از خود شروع کردیم. اگر نتوانیم بخش هایی که به نحوی با ادارات و سازمان ها در ارتباط هستند را به رعایت قوانین موظف کنیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۹    
علی سرتیپی تهیه کننده سینما گفت: هنوز شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر مشخص نشده است ولی قطعا فیلمسازان از آن استقبال می کنند؛ تعداد زیادی فیلم داریم که ساخته شده و حتما در جشنواره شرکت می کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۹    
یکی از علل افزایش فساد در بین ساختار کارشناسان رسمی عدم نظارت مستمر و دقیق بر روند کارشناساسی است در قانون کارشناسان رسمی تعارض منافعی به چشم میخورد که در تمام دنیا منسوخ شده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۹    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی جزئیات آمار داوطلبین کنکور نظام قدیم در نشست آتی این کمیسیون خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه از یک سال قبل بسیاری کشورها به ما مراجعه کردند و ما هم مذاکراتی با دیگران داشتیم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۹    
عباس سلیمی نمین در یادداشتی شفاهی به نقد توییت مجتبی ذوالنوری درباره استیضاح روحانی پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۹    
پرسپولیس که در چهاره دوره گذشته رقابت های لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کرد، برای فصل بیستم با یک خوش شانسی بزرگ مواجه شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۹    
این روزها مناطق جنگی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه "قره باغ" زیر آتش توپخانه ای نیروهای نظامی دو کشور قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۹    
پرسنل نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده فاتب صبح روز یکشنبه همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی در میدان ولیعصر(عج) تهران به مردم ماسک و گل اهدا نمودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۹    
سرپرست فرماندهی انتظامی فراهان از افزایش 89 درصدی کشفیات انواع سرقت و 35 درصدی سارقان از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۹    
مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک در شصت و پنجمین جلسه ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:با تصویب طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت در مجلس دیگر شاهد قراردادهای عجیب و غریب نخواهیم بود و به نوعی امنیت را به شغل برمی گردانیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
مسئول قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون سلام الله علیها گفت: هم اکنون 100 نیروی جهادی ما در بیمارستان های تهران مشغول فعالیت هستند و سه بیمارستان نیز در صف انتظارند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: اگر دولت نرخ خرید تضمینی را اصلاح نکند، 30 درصد گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد ضمن مرور مذاکرات و هماهنگی های صورت گرفته در ماه های ابتدایی سال 99 برای برگزاری کنسرت با ملاحظات بهداشتی، ناگفته هایی را درباره چرایی عدم تحقق این اجراها مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه روحیه انقلابی نباید هیچ مانعی را برای انجام وظیفه، ایجاد امنیت در جامعه، ایجاد رفاه اجتماعی و عدالت به رسمیت بشناسد و تمام موانع را رفع شدنی بداند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
بانک مرکزی ضمن تکذیب خبر افزایش سقف کارت به کارت، اعلام کرد سقف مبلغ کارت به کارت کماکان 6 میلیون تومان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای از تغییر زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی و همچنین درنظر گرفتن مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
پامپئو وزیر خارجه آمریکا در واکنش به پایان تحریم تسلیحاتی ایران واکنشی مضحک نشان داده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
معاون وزیر بهداشت گفت: تست های تشخیصی کرونا فقط تا 50 درصد قادر به تشخیص ویروس این بیماری در بدن هستند به همین جهت تعداد واقعی مبتلایان و فوتیها تقریبا دوبرابر و نیم آمار رسمی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
رئیس دفتر فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به همکاری با چین و روسیه در تولید واکسن کرونا، گفت: ایران دانش فنی تولید واکسن کرونا را در اختیار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
96 درصد مردم نمی دانند که نحوه درست جستجو کردن در گوگل چگونه است، در این گزارش 10 روش جستجوی صحیح در گوگل را گردآوری کرده ایم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
استقلال در حالی به استقبال لیگ برتر بیستم می رود که برای چهارمین فصل متوالی با مشکلاتی خودساخته و معضلاتی در کادر بازیکن یا فنی اش درگیر است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه دولت با خرد بالایی که دارد باید دل از بیگانه بکَند گفت: ترامپ و دستگاه زیرمجموعه او ورشکستگان جهانی به دلیل استقامت مردم و رهبری امام و مقام معظم رهبری هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۵۶    
جمهوری اسلامی ایران می تواند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و با توجه به اینکه کشور از لحاظ اقتصادی مشکلاتی دارد، فروش سلاح و تجهیزات نظامی می تواند بخشی از این کاستی را جبران کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با بیان اینکه همچنان حقوقی های نجومی در دستگاه پرداخت می شود و این موضوع متوقف نشده بلکه مخفی شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۶    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه زنان خانه دار تبدیل به میراثی برای دولت ها و مجلس ها شده است. طرحی که از دولتی به دولت بعدی و از مجلسی به مجلس بعد واگذار می شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۶    
اعضای مجمع عالی، شورای راهبردی و مدیران 1084 کانون نهضت استادی بسیج طی نامه ای به حسن روحانی نوشتند: آقای رئیس جمهور! تاریخ خوانی را به اهلش بسپرید و قدردان "حلم مدنی" مردم و مجلس تازه نفس باشید!
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه مسکو از تحریم های آمریکا نمی ترسد، خاطرنشان کرد، روسیه در حال توسعه همکاری های چندوجهی با ایران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۶    
هر ساله در هفته ناجا روسای پلیس های تخصصی از ناجا برای مردم گفتند، اما این بار به سراغ پرسنل ناجا با درجه های پایین رفتیم تا آنها از ناجا برایمان بگویند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
با رسیدن 18 اکتبر 2020 یکی از موانع استراتژیک ایران در برجام رسما تمام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
روستاهای سلین، ژیوار و بلبر بیشترین مزارع انار را دارا هستند که انتظار می رود بیش از 5 هزار تن انار از باغات این روستاها برداشت شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
نماینده نجف آباد در مجلس گفت: به اعتقاده بنده این وضع سربازی دیگر پاسخگوی جامعه امروز نیست چرا چون اکنون شرایط دیگر مشابه زمان رضاخان نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
مجلس یازدهم نزدیک به 150 روز از عمر خود را سپری کرده؛ مجلسی که با شعار شفافیت، کارآمدی و عدالت روی کار آمده حالا کارنامه ای 5 ماهه دارد که قابل بررسی و قضاوت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه ابلاغیه نخست خود برای تخصیص 120میلیارد تومان از منابع یک میلیارد یورویی صندوق توسعه برای احداث یک دانشکده در تهران را اصلاح کرده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
رئیس مجلس تأکید کرد: بگو مگو های سیاسی برای مردم نان و آب نمی شود و باید از منابع موجود برای تأمین نیاز های ضروری مردم استفاده کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
کمیسیون بهداشت مجلس و دولت همچنان بر ادامه تخصیص ارز4200تومانی به دارو تأکید دارند؛این در حالی است که این سیاست نه تنها اهداف اولیه خود را محقق نکرده بلکه به فساد و رانت گسترده دامن زده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۶    
دولتمردان تاکید کرده بودند که در دی ماه 94 تمامی تحریم ها یکباره لغو خواهد شد. در آن مقطع هیچ خبری از ترامپ نبود و اتفاقا جو بایدن، معاون اول رئیس جمهور بود. پس چرا تحریم ها یکباره لغو نشد!؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۶    
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در هفته ناجا 211 برنامه با 22 عنوان در استان مرکزی انجام می شود که به دو دسته برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۶    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مرمت اضطراری بقاع 72 تن ساروق در شهرستان اراک به زودی انجام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۶    
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: قرار بود در گفتگوهای برجام این تحریم ها برداشته شود ولی تیم مذاکره کننده با این توافق 5 سال این موضوع را به تاخیر انداخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۶    
آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر بخواهد مجدداً هپکو را قبل از اینکه روی پا بیفتد به بخش خصوصی واگذار کند مطمئناً در مجلس به طور جد از دولت خواهیم خواست که ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۶    
شهید سعید مسلمی مربی کیوکوشینگ کاراته اراکی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه با تکفیری ها، در 15 مهرماه سال 94 در سن 24 سالگی به سوریه اعزام شد و در 9 آبان ماه 94، به شهادت رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۴    
اگر روز 20 سپتامبر را به واسطه گردنکشی و قلدری آمریکا؛ آمریکا دِی یا روز آمریکا بدانیم 18 اکتبر (27 مهر) را باید روز ایران یا ایران دِی به واسطه لغو تحریم های تسلیحاتی کشور بعد از حدود سال 10دانست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۴    
بار دیگر در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب برای کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، در قالب سومین فاز از دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه میلیون ها بسته حمایتی و معیشتی در سراسر ایران با ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۴    
بودجه ریزی کشور همچنان از سال 97 و ابلاغیه رهبری، گرفتار تدوین آئین نامه های مختلف اصلاح ساختار بودجه از طریق سه قوه است!
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۴    
ربیع الاول، بهار ماه ها است، به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویداست. در این ماه، ذخایر برکات خداوند و نورهای زیبایی او بر زمین فرود آمده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۵۴    
رزمایش پدافند زیستی با رویکرد ضدعفونی معابر شهری توسط گروههای جهادی بسیج و با همکاری ستاد کرونا شهرستان تفرش در سطح خیابان ها و معابر و مغازه های تفرش انجام شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۴    
وزارت امور خارجه کشورمان طی بیانیه ای پایان یافتن محدودیت های تسلیحاتی علی رغم تلاش های شرورانه آمریکا را یک لحظه بزرگ برای جامعه جهانی خواند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۴    
مسئولان صداوسیما در حالی نسبت به رسانه ای شدن ابلاغیه افزایش 30 درصدی پرسنل رسانه ملی سیاست سکوت در پیش گرفته اند که اجرای این ابلاغیه قانونی، نیازمند پاسخ به برخی ابهامات است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۴    
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا گفت راهبرد دولت این کشور در قبال ایران و کره شمالی نتایج مثبتی به همراه نداشته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۱۴    
دولت اصرار دارد سهام جدیدی برای تخصیص به جاماندگان سهام عدالت ندارد، از طرف دیگر سهام عرضه شده در قالب ETFهای دولتی مشابهت زیادی با سهام عدالت دارد.