دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۷:۰۳Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 2 آبان 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 آبان 1397 دیار میرزا 2 آبان 1397 دیار میرزا 3 آبان 1397 دیار میرزا 4 آبان 1397 دیار میرزا 5 آبان 1397 دیار میرزا 6 آبان 1397 دیار میرزا 7 آبان 1397 دیار میرزا 8 آبان 1397 دیار میرزا 9 آبان 1397 دیار میرزا 10 آبان 1397 دیار میرزا 11 آبان 1397 دیار میرزا 12 آبان 1397 دیار میرزا 13 آبان 1397 دیار میرزا 14 آبان 1397 دیار میرزا 15 آبان 1397 دیار میرزا 16 آبان 1397 دیار میرزا 17 آبان 1397 دیار میرزا 18 آبان 1397 دیار میرزا 19 آبان 1397 دیار میرزا 20 آبان 1397 دیار میرزا 21 آبان 1397 دیار میرزا 22 آبان 1397 دیار میرزا 23 آبان 1397 دیار میرزا 24 آبان 1397 دیار میرزا 25 آبان 1397 دیار میرزا 26 آبان 1397 دیار میرزا 27 آبان 1397 دیار میرزا 28 آبان 1397 دیار میرزا 29 آبان 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۲    
مصرف مواد غذایی در زمان نامناسب، بی فایده و غیرعاقلانه است. شما باید بدانید چگونه به هضم بهتر غذا در بدن تان کمک کنید و جذب مواد مغذی و لازم برای بدن را به حداکثر برسانید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۲    
تنظیم دادخواست امری تخصصی است که حسب مورد می تواند متفاوت باشد. بنابراین ممکن است در یک موضوع واحد از فرم واحدی استفاده نشود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۳۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از رویکردهای محمد اسلامی گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت راه و شهرسازی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۵۴    
استخوان ها برای محفوظ ماندن در برابر عارضه پوکی استخوان به کلسیم نیاز دارند. با این حال، صرف نظر از مصرف این ماده معدنی، شما نیاز به تغییراتی اساسی در رژیم غذایی خود دارید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته خبر داد و گفت: تا کنون فرزندان دارای مدارک بالا ثبت نام کرده اند و قرار است این فرزندان جایگزین بازنشستگان در ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۸    
روزی که از مجلس برای رفتن به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی رای اعتماد گرفت، یک جبهه برای خودش باز کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۳    
استاندار بر ضرورت ایجاد زیرساخت های خدماتی در حاشیه ی آزادراه رشت – قزوین و ساماندهی دستفروشان در کنار جاده های اصلی استان تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل هواشناسی استان گیلان از افزایش محسوس دمای هوا همراه با وزش باد گرم شدید تا ظهر جمعه در نواحی مختلف استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۴    
یک زوج جوان بلژیکی در ادامه سفرشان به دور دنیا امروز وارد شهرک تاریخی ماسوله شدند. دو گردشگر خارجی افزودند: شمال ایران به ویژه ماسوله تکه ای از بهشت است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۴    
در راستای تلاش برای هوشمندسازی و مکانیزه کردن خدمات در آرامستان ها به ویژه در مواقع بحرانی، قرار است دستگاه مکانیزه تطهیر متوفی با تأمین ملاحظات شرعی به کمک مدیریت شهری بیاید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۳۹    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جهانگیری با خروج از دولت می تواند بر عرصه سیاسی کشور به شدت تأثیرگذار باشد و فعال تر از الان ظاهر شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۳    
بنیاد تعاون سپاه در اطلاعیه ای از واگذاری سهام خود، از شرکت توسعه اعتماد مبین (مربوط به سهامداری شرکت های مخابرات ایران و همراه اول) خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۳    
ولیعهد سعودی در نشست سرمایه گذاری داووس صحراء گفت: اجازه نخواهد داد برخی با استفاده از قضیه خاشقچی، بین ترکیه و عربستان سعودی شکاف ایجاد کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۷    
باور بفرمایید نباید به غرض ورزان و فرصت طلبان غیر رسمی که در بین ما، می چرخند و خارج ازمردم بوده و به دنبال منافع خصوصی خویش می باشند، اجازه داد که مسیر نادرست را بر منافع عمومی ترجیح دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۷    
علوی با اشاره به آمادگی برگزاری جلسه فوق العاده برای انتخاب شهردار رشت گفت: انتخاب شهردار رشت را به بعد از مراسم اربعین حسینی موکول کردیم اما طی صحبتی که با فرماندار رشت انجام شد در صورت درخواست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۷    
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: حفظ حرمت بانوان ضروری است اما جو حاکم بر ورزشگاه ممکن است غیراخلاقی باشد و حضور یک بانوی مسلمان در چنین فضایی که امکان هتک حرمت وجود دارد، جایز نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۷    
امیر محمدپور، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان شفت اظهار داشت: صیانت از معیشت مردم در برابر تیرهای جنگ اقتصادی دشمن را امری ضروری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۲    
شهیندخت مولاوردی، دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از پی گیری مساله طرح اتهام فی الارض برای فعالان محیط زیست توسط مجموعه دولت خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۷    
آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از دولت انتظار داریم بدون اعمال پیش شرط و دهک بندی خاصی کالابرگ ها را در اختیار همه اقشار مردم قرار دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۲    
وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت علاوه بر گفت و گو با خبرنگاران کنایه ای هم به وزیر ورزش زد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۲    
مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: بازرسان یونسکو برای بررسی پرونده ثبت جهانی شهرک تاریخی ماسوله و جنگل های هفت هزار ساله هیرکانی هفته آینده به استان می آیند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۲    
متهم گفت: مدتی است که با همسرم دچار مشکل شدم طوری که همسرم خانه را ترک کرده است؛ به همین علت از تمامی زنان متنفر شدم و تصمیم به انتقام گیری گرفتم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۷    
آهنگ پرسپولیس خسته فرزین را با صدای رضا صادقی بشنوید. این ترانه پس از صعود تاریخی پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا در فضای مجازی پخش شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۲    
مانور آمادگی شرکت آبفای گیلان با اتکاء به تیم واکنش سریع با حضور استانهای معین و جانشین انجام شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۷    
استاندار با بیان اینکه گردشگری بزرگترین ظرفیت و استعداد را برای رونق اشتغال گیلان دارد گفت: کشاورزی برای ما مهم است اما باتوجه به محدودیت های موجود در تامین زمین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۲    
معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به اینکه تدوین سند توسعه گردشگری مهم ترین اولویت سازمان است، گفت: تبلیغات در حوزه اطلاع رسانی حلقه مفقوده معرفی گردشگری ایران است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۷    
فرماندار رشت در واکنش به جوسازی برخی رسانه ها انتخاب علی بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری را دارای وجاهت قانونی دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
در بازار امروز معاملات خرید و فروش خودرو قیمت اکثر خودروهای داخلی با تغییرات زیادی روبه رو نیست به نحوی که پژو پارس با قیمت 65 میلیون تومان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۰    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احتمال اجرایی شدن بسته حمایتی دولت ظرف مدت دو هفته آینده خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹    
طلا و سکه امروز در بازار رشت گران شد. قیمتهر گرم طلای 18 عیار 4 میلیون و 100 هزار ریال است که در مقایسه با روز گذشته 120 هزار ریال افزایش قیمت داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۴    
رئیس جمهور قتل فجیع یک خبرنگار منتقد سعودی را محکوم کرده و موضع گیری کشورهای جهان علیه آن را آزمایش و امتحان بزرگی برای مدعیان حقوق بشر بویژه در آمریکا و اروپا دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۳    
رئیس جمهوری بخشنامه بودجه سال 1398 را به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۵۸    
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: سهم زیادی از غلات وارداتی به بندرانزلی بدون هیچ دلیل قانونی و تنها به علت عدم تمکین تجار از پرداخت مبالغ رشوه در انبارها دپو می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۳۳    
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی داروها و سموم سازمان غذا و دارو از بازار سیاه و قاچاق قرص برنج در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۱۳    
محب علی رنج ور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان اظهار داشت: کیفیت آب شرب روستاییان گیلانی مطلوب و برابر با استانداردهای ملی و بین المللی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۵۸    
علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با بیان اینکه برای کمک به مردم کرمانشاه از هیچ نهاد دولتی کمک نگرفته، عنوان کرد در این باره فقط به مردم پاسخگو است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: نگاههای حزبی و سیاسی در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی وجود نخواهد داشت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی فارق از نگاههای حزبی به موضوع صلاحیت وزرای پیشنهادی می پردازند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۴۳    
چند روز پیش بود که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد زورمان به مافیای کنکور نمی رسد. البته این فقط اظهار نظر محمد بطحایی نیست حالا بسیاری از مسئولان آموزش و پرورش این موضوع را تأیید می کنند که وضعیت سنجش ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۵۸    
مرد موتور سواری که کلاه ایمنی بر سر داشت سوار موتورش در خیابان پرسه می زد و با دیدن زنان و دختران به سمت آنها رفته و در اقدامی وحشیانه با درفشی که در دست داشت به آنها حمله می کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۲۸    
برخی از ربیعی به عنوان سخنگوی جدید دولت روحانی و جایگزین محمدباقر نوبخت نام می برند اما بعد از سخنرانی جهانگیری و گلایه مندی او از روحانی شائبه دیگری در مورد ربیعی قوت گرفت؛ شائبه معاون اولی.