سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۵:۳۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 14 آبان 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 آبان 1397 دیار میرزا 2 آبان 1397 دیار میرزا 3 آبان 1397 دیار میرزا 4 آبان 1397 دیار میرزا 5 آبان 1397 دیار میرزا 6 آبان 1397 دیار میرزا 7 آبان 1397 دیار میرزا 8 آبان 1397 دیار میرزا 9 آبان 1397 دیار میرزا 10 آبان 1397 دیار میرزا 11 آبان 1397 دیار میرزا 12 آبان 1397 دیار میرزا 13 آبان 1397 دیار میرزا 14 آبان 1397 دیار میرزا 15 آبان 1397 دیار میرزا 16 آبان 1397 دیار میرزا 17 آبان 1397 دیار میرزا 18 آبان 1397 دیار میرزا 19 آبان 1397 دیار میرزا 20 آبان 1397 دیار میرزا 21 آبان 1397 دیار میرزا 22 آبان 1397 دیار میرزا 23 آبان 1397 دیار میرزا 24 آبان 1397 دیار میرزا 25 آبان 1397 دیار میرزا 26 آبان 1397 دیار میرزا 27 آبان 1397 دیار میرزا 28 آبان 1397 دیار میرزا 29 آبان 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۵    
مراسم ختم مرحوم رجبعلی شیرزاد پدر فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت در مسجد بادی الله برگزار شد. مرحوم رجبعلی شیرزاد از پیشکسوتان فوتبال در تیم های داماش ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۶    
محمد شریعتمداری هنگام اخذ رأی اعتماد در مجلس شورای اسلامی وعده داده بود تمام اقداماتی که در زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود، در منظر مردم باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان در همایش نقش صنعت و کشاورزی در پدافند غیرعامل در فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: زیبا سازی کار زشت تکنیک دشمن است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۰    
بیمه شدگانی که به علت بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل، جنگ، زلزله و آتش سوزی بیکار می شوند، برای دریافت مقرری بیمه بیکاری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۰    
حکم اعدام دو نفر از اخلال گران نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مستقر در استان فارس صادر شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۵    
عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی ضمن قابل پیش بینی خواندن تحریم های جدید آمریکا، بر آمادگی این بانک برای شرایط فراتر از این تحریم ها تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۹    
مراسم تودیع و معارفه بخشداران بخش مرکزی و شاندرمن، عصر امروز و با حضور فرماندار ماسال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و مدیران شهرستانی، برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۹    
جمشیدنژاد با بیان اینکه اتفاقاتی که قرار بود امروز پیش بیاد، دو ماه پیش اتفاق افتاد و ما خیلی زودتر از اجرای تحریم ها به استقبال آنها رفتیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۱۹    
مانور پدافند غیر عامل در مدارس شهرفومن با حضور نیروهای هلال احمر، اتش نشانی، نیروی انتظامی و اورژانس شهرستان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۴    
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان گفت: از نوزدهم آبان 97 ثبت شکوائیه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۱۹    
جلسه شورای شهر رشت با دستور کار انتخاب شهردار با حضور اکثریت اعضای شورا عصر روز دوشنبه 14 آبان برگزار و شهردار رشت انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۰۴    
حامد عبدالهی، شهردار منتخب پیش از پایان جلسه عصر امروز گفت: خوشحالم که امروز منتخب شورا بعنوان شصت و ششمین شهردار رشت شدم و از همه 11 عضو شورا تشکر می کنم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۴۹    
در جریان بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران تعدادی از شرکت ها و موسسات، افراد و گروه های جدیدی نیز مورد تحریم قرار گرفتند که در آن نام ایران ایر به چشم می خورد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۰:۲۴    
حیدری آزاد با بیان اینکه شهرستان انزلی رنگین کمان فرصت ها است افزود: شهرستان انزلی می تواند نقطه اتکا استان گیلان باشد نه اینکه هم اکنون بیشترین آمار بیکاری و آسیب های اجتماعی را داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۴    
لرد نورمن لامونت با تاکید بر این که تحریم های آمریکا تاثیر قوی روی مردم ایران دارد و هدف آمریکا اساسا از این تحریم ها ایجاد نارضایتی در بین مردم این کشور است گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۸    
شورای نگهبان پس از بررسی مصوبه مجلس درباره الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم یا CFT ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۳    
در صورت تائید صلاحیت حامد عبدالهی توسط وزارت کشور به عنوان شهردار جدید رشت، فرانک پیشگر عضو جدید شورا خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۸    
جلسه شورای شهر رشت با دستور کار انتخاب شهردار با حضور اکثریت اعضای شورا عصر روز دوشنبه 14 آبان برگزار و شهردار رشت انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۳    
اسماعیل حاجی پور در این جلسه با اشاره به اینکه مالکیت این تیم به نام شخص دیگری است، اظهار کرد: بنده فرزند این شهر بوده و حتما از این تیم که مورد علاقه جوانان است، حمایت می کنم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۳    
وزیر امور خارجه آمریکا در اولین روز اعمال تحریم های جدید علیه ایران گفت: بعد از روی کار آمدن ترامپ 190 مورد تحریم علیه ایران مورد اجرا قرار گرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۳    
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مورد افزایش بهای گاز نیز اظهار کرد: هزینه مصرف گاز به دستور دولت از خرداد ماه حداکثر 15 درصد افزایش پیدا کرده است اما مردم گیلان نگران تامین گاز در فصل سرد سال نباشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۸    
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان با بیان اینکه حدود 2 هزار نفر از گیلان در طرح خادمیار رضوی ثبت نام کرده اند، گفت: محدوده فعالیت خادمیار رضوی می تواند در هر شهر و روستایی باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۸    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش یک میلیون تومانی قیمت پژو 207 اتوماتیک در بازار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳    
استاد اشاره می کند با آنکه مدیران کتابخانه، این منابع را در گنجینه خود موجود داشتند از ارائه آنها امتناع نمودند و گفتند نداریم!! اینجا بود که استاد احمد سمیعی با لحن پر از اندوهی گفتند: آقایان! ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۴۳    
دادرس تصریح کرد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها بویژه در نواحی مرکزی و غربی گیلان وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۳۸    
علیزاده با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی 393 مورد وقف ثبت شده است، افزود: از این تعداد در 290 مورد در دهه 90 ثبت شده و امسال نیز 15 مورد ثبت جدید داشتیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۸    
نعمتی در ادامه به رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بخش فناوری اشاره کرد و افزود: گیلان توانستند از رتبه 32 به 13 دست یابد و این امر نشان می دهد که در مسیر درستی قرار گرفته ایم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۳    
با توجه به انتشار دو بخش از گفتگوی مهندس رسایی با تعدادی از کارشناسان امور شهری با هدف تشریح برنامه های ارائه شده ایشان در جلسه شورای اسلامی شهر رشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۳    
نمایندگان مجلس با ارسال گزارش توقف ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو به قوه قضائیه موافقت کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۸    
آقاجانی،شهردار ماسوله اعلام کرد: نخستین برف پاییزی منطقه کوهستانی ماسوله را سفید پوش کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۸    
رجبعلی شیرزاد، پدر فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای شهر رشت بر اثر بیماری درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۳۳    
رئیس جمهور با قدردانی از همه تلاشگران در عرصه اقتصاد کشور، اقتصاد را خط مقدم مبارزه با توطئه های آمریکا دانست و تاکید کرد: در میان بخش های اقتصادی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۸    
کامران تفتی در حین ضبط فیلم در یکی از سواحل قشم دچار حمله خفیف قلبی شده و بلافاصله و در کمترین زمان ممکن توسط دوستانش به اورژانس و بعد از آن به بیمارستان قشم منتقل شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مرتضی آقایی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت هزینه های سفر هوایی و زمینی به عتبات را از امروز تا پایان آبان ماه اعلام کرد و افزود: اعزام کاروان های زیارتی پس از اربعین حسینی از امروز از سر گرفته شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۳    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره رد CFT در شورای نگهبان گفت: امیدوارم با حل اختلاف بین دولت و شورای نگهبان لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده نشود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۸    
روابط عمومی شهرداری شیراز به دنبال انتشار اخبار و تصاویری در مورد بنر 13 آبان و اشتباه فاحشی که در آن وجود داشت، اعلام کرد که این اقدام توسط سازمان های تبلیغاتی انجام شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۸    
مرد 30 ساله ای روز گذشته همسر و دختر یک و نیم ساله اش را به طرز وحشتناکی در مشهد با 80 ضربه چاقو در حالی به قتل رساند که پس از کج شدن تیغه چاقوی آشپزخانه ...