سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۵:۲۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 19 آبان 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 آبان 1397 دیار میرزا 2 آبان 1397 دیار میرزا 3 آبان 1397 دیار میرزا 4 آبان 1397 دیار میرزا 5 آبان 1397 دیار میرزا 6 آبان 1397 دیار میرزا 7 آبان 1397 دیار میرزا 8 آبان 1397 دیار میرزا 9 آبان 1397 دیار میرزا 10 آبان 1397 دیار میرزا 11 آبان 1397 دیار میرزا 12 آبان 1397 دیار میرزا 13 آبان 1397 دیار میرزا 14 آبان 1397 دیار میرزا 15 آبان 1397 دیار میرزا 16 آبان 1397 دیار میرزا 17 آبان 1397 دیار میرزا 18 آبان 1397 دیار میرزا 19 آبان 1397 دیار میرزا 20 آبان 1397 دیار میرزا 21 آبان 1397 دیار میرزا 22 آبان 1397 دیار میرزا 23 آبان 1397 دیار میرزا 24 آبان 1397 دیار میرزا 25 آبان 1397 دیار میرزا 26 آبان 1397 دیار میرزا 27 آبان 1397 دیار میرزا 28 آبان 1397 دیار میرزا 29 آبان 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۰۰    
رنجکش توجه به مدیریت پسماند و برنامه ریزی اداره ها برای کاهش آسیب های اجتماعی را متذکر شد و از برگزاری دومین سال برنامه های هفته اجتماعی و فرهنگی آستارا در اول دی ماه امسال ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۶:۴۰    
شنبه 26 آبان 1397
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۶    
دومین تور دوچرخه سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور “جام کاسپین” یادواره استاد مصطفی رضازاده در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۶:۳۳    
بر اساس ماده 96 قانون اجرای احکام مدنی، اگر محکومٌ علیه، کارمند باشد، محکومٌ له می تواند تقاضا کند که حقوق و مزایای محکومٌ علیه، توقیف شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۵۱    
جلسه دستگاه های اجرایی در زمینه بازسازی زیرساخت ها به ریاست فرماندار شهرستان فومن و با حضور ادارات مسئول، در محل دفتر فرمانداری برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۳:۰۶    
دادستان تهران از دستگیری 2 نفر به دلیل سوءاستفاده از طرح رجیستری خبر داد و گفت: در پرونده جعبه سیاه پرونده بانک زنجانی، کیفرخواست صادر شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۸    
شمس لنگرودی گفت: متأسفانه صلح و آرامش، بویژه در منطقه ما و در کشورهای پیرامونی، بیشتر، حکم زنگ تنفس را دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۲:۳۳    
با بازگشت خبرگزاری فارس به تلگرام، باید منتظر ماند و دید دیگر رسانه های رسمی و اصول گرا هم این راه رفته را بازخواهند گشت یا نه؛ اتفاقی که ساعتی بعد توسط خبرگزاری ایسنا دنبال شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۷    
محمدپور با اشاره به وظایف سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل سازمانی است که تهدیدات را رصد میکند و پایش و هشدار می دهد که البته بر اساس قانون وظیفه اجرا ندارد اما با هماهنگی بین ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۱۷    
دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. در تصاویر زیر حضور پرشور بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی را می بینید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۶    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر با اشاره به اینکه سرپرست شهرداری رودسر از محیط زیست کارت قرمز گرفت، تأکید کرد: بدهی است در صورت عدم تمکین طبق قانون از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۵۰    
بهترین پیشنهاد برای پدران و مادرانی است که نگران آینده شغلی فرزندانشان هستند. کسب و کارهای خانوادگی در آینده می توانند سهم خوبی از بازار داشته باشند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۰:۳۸    
دیدار برگشت فینال هفدهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس و کاشیماآنتلرز در حالی با تساوی به پایان رسید که تیم ژاپنی به واسطه پیروزی در دیدار رفت قهرمان آسیا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۹:۴۸    
داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ بچه ها روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و اعتراف کرد سه بار خواسته ازدواج کند اما نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۶    
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه میزان درآمد خانوارهای گیلانی از میانگین کشوری پایین تر است گفت: استان گیلان از این لحاظ در قعر جدول قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۶    
علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد لیاقت بازیکنان این تیم بیش از این حرف هاست و اینکه از انتهای جدول جدا خواهند شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۶    
فرزندان سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تماشاگر دیدار فینال آسیا شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۱    
از هفته دوازدهم لیگ برتر جام خلیج فارس دو تیم فولاد خوزستان و سپیدرود رشت در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و سپیدرود رشت توانست با یک گل میزبان خود را شکست دهد و خود را از قعر جدول جدا کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۰    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: از یکشنبه شب شاهد ورود توده هوای سرد و بارشی و کاهش 5 تا10 درجه ای دما و تداوم فعالیت آن تاپایان هفته در منطقه هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۵    
معاون خدمات شهری شهرداری رشت اظهار کرد: پاکبانی جوان در کلانشهر رشت حین انجام وظیفه به دلیل برخورد یک خودرو با او، جانش را از دست داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۷    
به رغم 14 فصل کاوش در دژ الموت، باستان شناس ها همچنان به دنبال یافتن مقبره حسن صباح، بنیانگذار فرقه اسماعیلیه در ایران هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایرادات اصلی شورای نگهبان به CFT یازده مورد بود که اگر این ایرادات برطرف شود، یازده ایراد دیگر خود به خود برطرف خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۰    
رئیس جمهور گفت: دولت اولین بسته حمایت غذایی را در آبان به افرادی در فشار بیشتری هستند و جزو افرادی هستند که مشکلات بیشتری دارند، پرداخت می کند و این روند در چند نوبت ادامه پیدا خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در ارتباط با بحث FATF و تحولات انجام شده در این زمینه در کشور و موضع وزارت خارجه درارتباط با آن گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۰    
براساس رتبه بندی تایمز 11 دانشگاه ایرانی در میان هزار و 250 دانشگاه برتر جهان در زمینه علوم حیاتی قرار گرفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۰    
علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت در گفت و گویی از تدوین طرح جامع ساماندهی دستفروشان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۰    
احترام السادات حبیبیان بازیگر برنده سیمرغ بلورین فیلم مصائب شیرین و مادر علیرضا داودنژاد از دنیا رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۸    
حضور سران اصولگرایی و اصلاح طلبی در این مراسم، گویا تلنگری بود برای شناخت بهتر این بانوی اخلاق شورا.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۳    
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه قیمت مرغ در استان تا هفته آینده کاهش پیدا می کند گفت: حباب افزایش قیمت مرغ در گیلان مقطعی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با خروج نیروهای بازنشسته و جایگزینی نیروهای جدید، تا سال آینده تمامی معلمان حق التدریسی کشور جذب آموزش و پرورش می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۲    
حمید هیراد خواننده پاپ، با حضور در برنامه حالا خورشید درباره حواشی پیش آمده به خاطر اجرای پلی بک در کنسرتش توضیح داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۶    
با اعلام روابط عمومی شبکه سوم سیما، بازی برگشت فینال آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز را مزدک میرزایی گزارش خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۱    
اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه صنعتی شریف امریه سربازی پذیرش می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۱    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که علی رغم تحریم ها درآمد 9 ماهه سال جاری به اندازه درآمد یک سال خواهد بود، گفت که در این صورت باید از سوی دولت متمم بودجه ارائه شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۵    
مردی که با بیش از 80 ضربه چاقو، همسر و دختر 18 ماهه اش را به طرز فجیعی کشته بود، در اعترافات تکان دهنده خود، عقده های دوران کودکی و وابستگی همسرش به گوشی تلفن را انگیزه جنایت هولناک خود ذکر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۵    
تقریباً همه اتفاق نظر داشتند که شورای نگهبان نظر خود را درباره لایحه CFT پس از زمان مقرر اعلام کرده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۰    
نام بردن از آقای لاریجانی، آقای جهرمی، آقای ستاری و آقای جهانگیری نشانه آن است که امکان دارد دوره ریاست جمهوری آقای روحانی به پایان نرسد بنابراین زودتر از موعد نفرات مطرح شدند.