سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۳:۱۹Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 24 آبان 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 1 آبان 1397 دیار میرزا 2 آبان 1397 دیار میرزا 3 آبان 1397 دیار میرزا 4 آبان 1397 دیار میرزا 5 آبان 1397 دیار میرزا 6 آبان 1397 دیار میرزا 7 آبان 1397 دیار میرزا 8 آبان 1397 دیار میرزا 9 آبان 1397 دیار میرزا 10 آبان 1397 دیار میرزا 11 آبان 1397 دیار میرزا 12 آبان 1397 دیار میرزا 13 آبان 1397 دیار میرزا 14 آبان 1397 دیار میرزا 15 آبان 1397 دیار میرزا 16 آبان 1397 دیار میرزا 17 آبان 1397 دیار میرزا 18 آبان 1397 دیار میرزا 19 آبان 1397 دیار میرزا 20 آبان 1397 دیار میرزا 21 آبان 1397 دیار میرزا 22 آبان 1397 دیار میرزا 23 آبان 1397 دیار میرزا 24 آبان 1397 دیار میرزا 25 آبان 1397 دیار میرزا 26 آبان 1397 دیار میرزا 27 آبان 1397 دیار میرزا 28 آبان 1397 دیار میرزا 29 آبان 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۳    
افتتاحیه رقابت های شطرنج و تکواندو المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، صبح امروز اول آذر در سالن بزرگ یادگار امام رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۰:۲۶    
آیت الله مصباح یزدی گفت: امروز پاسخ به سوالات روز، از نیازهای جدی است؛ شاهد شبهاتی در مورد ولایت فقیه هستیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۰    
محمدباقر نوبخت با رای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بار دیگر به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۴    
محسنی به پیگیری و اجرای 4 پروژه ملی در شهرستان شفت اشاره و تصریح نمود: بهسازی و تعریض راه ملاسرا-شفت با اعتباری بال بر 14 میلیارد و 100 میلیون تومان و طرح آبرسانی به شهرهای شفت و احمدسرگوراب (غرب ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۱۹    
سرهنگ محمدی، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت ترافیک شهر رودبار و منجیل در ایام تعطیل که شرایط سختی را به مسافران و حتی مردم رودبار در تعطیلات چند روزه تحمیل می کند عنوان کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۳:۰۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با بیان اینکه انسان توسعه یافته باید انسان منظم باشد، گفت: قبل از اینکه ما فیزیک را توسعه یافته کنیم، بایستی تغییر در اندیشه ما ایجاد شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۲:۳۹    
خودرو حامل سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین درگذشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۰۸    
اعضای ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان استان امروز پس از برشمردن میزان ذخیره کالای اساسی و مصرفی مردم بر لزوم افزایش قیمت نان تأکید کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۱:۰۳    
نماینده رشت اذعان کرد: از روز اول که وارد این عرصه شدم پیش بینی این را می کردم که حرفهای خلاف واقع در مورد بنده گفته شود البته نه به این شدتی که اکنون است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۸    
استاندار گیلان اظهار داشت: با مقادیر برنج مورد نیازی که از تولیدکنندگان و کشاورزان خریداری و ذخیره شده، در این بخش نگرانی خاصی وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل ستاد تنظیم بازار قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۲۳    
خودرو حامل سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی عصر امروز دچار حادثه شد و بر اثر این سانحه نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین درگذشتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۲۰:۱۳    
عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کالایی شدن کیفیت ها را یکی از پیامدهای کاستی فرهنگ در برنامه ریزی توسعه دانست و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۴۳    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به یاوه گویی های رژیم آل سعود علیه کشورمان گفت: پاسخ های انقلاب اسلامی در مقابل این رژیم عمدتاً غیررسانه ای و غیرعلنی و به صورت چراغ خاموش ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۳۸    
سفر یکروزه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گیلان که قرار بود فردا انجام شود، به علت درگذشت تاج الدین و نوربخش لغو شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۹:۲۳    
علی ضیا در واکنش به حواشی ایجاد شده به دنبال حضور پدری به همراه کودک سرطانی اش در یکی از برنامه هایش، گفت: با وجود اینکه هیچ شماره حسابی در برنامه اعلام نشد و هیچ درخواست کمکی مطرح نشد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۸    
به دنبال حادثه تصادف امروز گرگان، عوامل بیماستان گرگان از درگذشت تاج الدین و نوربخش براثر شدت جراحات وارده خبر می دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۳    
گردهمایی “حماسه سازان ولایت مدار” با سخنرانی مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در سالن اجتماعات بانک ملی استان با حضور جمعی از مردم و مسئولان ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۸:۱۸    
حال تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که در استان گلستان دچار سانحه شده است، وخیم گزارش شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۸    
محمد احمدی گفت: درست است که بسیاری از مشکلات بدلیل نوسانات اخیر بازار و بطور کلی شرایط اقتصادی ویژه کشور است اما تولید کننده فعال و مدبر نباید تمامی مشکلات خود را به گردن شرایط موجود بیندازد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر لزوم انتقادپذیر بودن مسئولان در اجرای امور، گفت: تضارب آرا زمینه رشد و توسعه جامعه را فراهم می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۶:۰۳    
افتخاری با اشاره به اینکه طولانی شدن انتخاب معاون فرماندار شفت به دلیل بروز برخی مشکلات و برنامه ها بوده نه کم کاری و بی توجهی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۵۳    
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد تا تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۸    
محمد شریعتمداری وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین سفر کاری خود : به گیلان سفر می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۳    
ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور، به تهدید فیفا و afc درخصوص احتمال تعلیق فوتبال ایران با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگی واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۸    
مراسم استقبال رسمی از مربیان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و سارا بهمنیار قهرمان ارزنده کاراته استان و ایران در محوطه باز مجموعه شهید عضدی رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۸    
سرلشکر جعفری با اشاره به سرنوشت گروگان های ایرانی در اختیار گروهک تروریستی جیش الظلم، گفت: 5 نفر از مرزبانان آزاد شده و هم اکنون در اختیار دولت پاکستان هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۸    
عضو هیات رئیسه فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه سازمان گردشگری مدعی است سالانه 5میلیون گردشگر وارد ایران می شود، گفت: سازمان بایدبه این باور برسد که بخش خصوصی عامل اقتصادی مهمی در حوزه گردشگری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۸    
کامران باقری لنکرانی، رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت، نسبت به عوارض آسیب زای مصرف برخی مواد غذایی بر سلامت زنان هشدار داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۸    
مدیر منطقه 4شهرداری رشت با خانواده شهید سروان حسن پاینده عضو یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان رشت دیدار کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: بیش از 90 درصد معادن کوهی گیلان در رودبار است و از ده درصد باقیمانده در شهرستانهای دیگر حدود دو درصد استفاده می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۸    
پسری که به اتهام آزار و اذیت دو کودک دستگیر شده در بازجویی ها مدعی شد خودش در کودکی قربانی تعرض شده بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مراکز درمانی خصوصی گیلان تخلفات زیادی را در پرونده خود دارند گفت: وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی چشم خود را بر این تخلفات بسته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۴    
از زمانی که پدرم بیمار شد، مادرم که خانه دار بود پای زندگی ما وایستاد ولی دیگر نمی توانستیم از عهده خرج زندگی بربیاییم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۴    
معاونت تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی فراخوانی از واجدین شرایط در دوره پسا دکتری برای یک دوره یکساله و پروژه محور، دعوت به عمل آورد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۵۴    
ظهر دیروز فلاحت پیشه به خبرگزاری پانا گفت که من از واژه احضار استفاده نکردم. واژه احضار را دوستان (خبرگزاری های تسنیم و فارس) لطف کردند و به کار بردند و من نگفتم که ظریف احضار شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۴۹    
نماینده رشت گفت: دولت نسبت به شعاری که بر سر استانداران غیربومی داده بود پایبند نبوده چرا که در دور قبل شاهد آن بودیم که برخی از استانداران بومی بودند و این موضوع نشان می دهد که دولت خیلی به این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۶:۴۴    
سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان از ثبت رکورد تخلفات توسط دوربین های کنترل سرعت ثابت در محورهای برون شهری استان خبر داد و افزود ...