جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۳۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 10 شهریور 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 شهریور 1400 دیار میرزا 2 شهریور 1400 دیار میرزا 3 شهریور 1400 دیار میرزا 4 شهریور 1400 دیار میرزا 5 شهریور 1400 دیار میرزا 6 شهریور 1400 دیار میرزا 7 شهریور 1400 دیار میرزا 8 شهریور 1400 دیار میرزا 9 شهریور 1400 دیار میرزا 10 شهریور 1400 دیار میرزا 11 شهریور 1400 دیار میرزا 12 شهریور 1400 دیار میرزا 13 شهریور 1400 دیار میرزا 14 شهریور 1400 دیار میرزا 15 شهریور 1400 دیار میرزا 16 شهریور 1400 دیار میرزا 17 شهریور 1400 دیار میرزا 18 شهریور 1400 دیار میرزا 19 شهریور 1400 دیار میرزا 20 شهریور 1400 دیار میرزا 21 شهریور 1400 دیار میرزا 22 شهریور 1400 دیار میرزا 23 شهریور 1400 دیار میرزا 24 شهریور 1400 دیار میرزا 25 شهریور 1400 دیار میرزا 26 شهریور 1400 دیار میرزا 27 شهریور 1400 دیار میرزا 28 شهریور 1400 دیار میرزا 29 شهریور 1400 دیار میرزا 30 شهریور 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۴:۴۰    
در 24 ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 20 هزار و 404 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و متاسفانه 515 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۳ - ۱۱:۰۵    
در طراحی استایل این محصول نیز از یوزپلنگ ایرانی الهام گرفته و الگوبرداری شده است و سعی این است از خصوصیات و خطوط چهره و بدن یوز ایرانی در طراحی استایل خودرو بهره گرفته شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۰    
صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا برای افرادی که طی دو هفته آینده قصد سفر به خارج از کشور را دارند، آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۲۳:۱۵    
اعتراض احمد پناهیان به وعده وزیر بهداشت مبنی بر واردات واکسن: فکر نکنید حزب اللهی هستید، کارتان نداریم
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۵    
ایندیپندنت می نویسد: واقعیت سقوط کابل این است که رئیس جمهور غنی در تبانی و همدستی با گروه حقانی، شهر را تحویل آنها داد و از کشور گریخت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۷    
عین اللهی: در مدت مسئولیت در وزارت بهداشت، ایستاده ایم و به هیچ وجه در مقابل حاشیه ها و ترکش ها در فضای مجازی و حقیقی، کوتاه نخواهیم آمد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۷    
روابط عمومی و اموربین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در خصوص درج موفقیت جمهوری اسلامی ایران در کنترل کرونا در کتاب درسی مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایه نهم اطلاعیه ای را صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۲    
یک عضو طالبان می گوید که مذاکرات میان طالبان و جبهه مقاومت با شکست روبه رود شده و هیچ نتیجه ی در پی نداشته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۳:۵۲    
شهرام مومنی، رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه آتش سوزی در مجاورت چند باب مغازه تجاری بوده و احتمال گسترش وجود داشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۳:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران گیلان، مساحت سوخته را هفت هکتار و مساحت درگیر را 12 هکتار دانست و بیان کرد: در حال حاضر اطفای حریق صورت گرفته ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۳:۳۲    
بر اثر ترکیدن موتور برق و کپسول گاز در بازار ماهی فروشان رودسر 2 مرد 55 و 63 ساله راهی بیمارستان شدند و علت اصلی حادثه توسط عوامل آتش نشانی در دست بررسی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۳:۲۲    
نهمین مدال ایران در بازی های پارالمپیک توکیو توسط سامان رضی ورزشکار ارزنده گیلانی در دسته منهای 107 کیلوگرم به دست آمد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۲:۴۷    
حالا که دولت جدیدی روی کار آمده است و شاهد تغییر و تحولات در انتصاب مدیران ملی، محلی خواهیم بود، کاش نماینده شهرستان و دیگر مسوولین ذیربط حداق تکلیف خود را با این پل مشخص کند و اصلا بگویند با این ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۲:۲۷    
انس نماینده جدیدی از طالبان است، نسلی که توسط جنبش ضد کمونیستی دهه 1980 شکل نگرفته، اما شاهد حمله و اشغال ایالات متحده در 20 سال گذشته بوده است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۱:۴۷    
نائب رئیس شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا با تائید خبر استعفای شهردار رشت گفت: ایشان مشکلات شخصی را دلیل استعفای خود عنوان کرده اند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۱:۲۷    
سید محمد احمدی احداث زمینهای ورزشی در چهار محله کم برخوردار را عزم جدی شهرداری رشت خواند و افزود: مین ورزشی در محله پل طالشان به اتمام رسید و رفع نقایص آن در حال انجام است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۰:۳۷    
حال نوبت این کوهنوردان مدعی است که پاسخگو باشند، همان هایی که امروز تلاش دارند رضا رسولی را از تصمیمی که گرفته است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۰:۲۲    
ایمان سهیلی با کسب 16 رای از 16 آرای ماخوذه برای چهارسال رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گیلان شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۰:۱۲    
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی طی حکمی خانم دکتر انسیه خزعلی را به سمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۲۰:۰۷    
وزیر سابق بهداشت ضمن گریزی کوتاه به اقدامات خود در وزارت بهداشت در عین حال انتقاداتی نسبت به کم کاری سایر بخش ها در کمک به کنترل کرونا مطرح کرد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۷    
آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی طی حکمی دکتر محمد دهقان را به سمت معاون حقوقی رئیس جمهور منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۹:۴۲    
احمد وحیدی با بیان اینکه امروز نیازمند تقویت اعتماد اجتماعی برای گذر از مشکلات و چالش های پیش روی کشور هستیم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۹:۲۲    
استاندار گیلان حفظ بافت روستایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی در اجرای بازنگری طرح های هادی روستایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید نظارت شهرداران و بخشداران بر ساخت و سازها تقویت و تخلفات ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۸:۵۷    
آبتین حیدرزاده با اشاره به اهمیت واکسیناسیون مادران باردار بر علیه کووید 19 گفت: آمادگی لازم برای واکسیناسیون تمام مادران باردار واجد شرایط بر علیه بیماری کووید 19 در استان وجود دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۶:۰۷    
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان از تزریق دز دوم واکسن برکت به خبرنگاران گیلانی در روز پنجشنبه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۷    
برای مهار کامل آتش سوزی تالاب بین المللی بندرانزلی هواپیمای ایلوشین بر فراز این تالاب در حال پرواز و آب پاشی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۷    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته 599 بیمار کووید-19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۳:۵۲    
محمد ظهیر اکبر، سفیر افغانستان در تاجیکستان می گوید طالبان قصد دارد احمد مسعود رهبر مقاومت پنجشیر را ترور کند زیرا هدف طالبان به زانو درآوردن تمام افغانستان و از بین بردن رهبران مقاومت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۷    
14 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل طرح آبرسانی به روستای مژدهه شهرستان شفت تصویب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۲    
با دستور وزیر دفاع به مرکز کنترل و پشتیبانی اطفاء حریق هوایی وزارت دفاع،هواپیمای آتش نشان جهت اطفاء حریق درتالاب انزلی به این منطقه اعزام شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۲    
دادستان مرکز گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با ترک فعل متولیان اصلی تالاب انزلی، گفت: متاسفانه از حداقل امکانات در تالاب برای برخورد با حوادث محروم هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۲:۵۷    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا بر استمرار اجرای طرح هوشمند محدودیت های کرونایی تاکید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۲:۴۷    
مایکروسافت اعلام کرد نسل جدید سیستم عامل دسکتاپ ویندوز 11 پنجم اکتبر (13 مهر) برای رایانه های شخصی واجد ارتقا قابل دسترس خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۷    
رییس هیات بسکتبال استان گیلان با اشاره به جلسه روزگذشته با اسماعیل شاد مدیرعامل باشگاه داماش گفت: باشگاه داماش که هواداران بسکتبال گیلان خاطرات خوشی از تنها نماینده سوپرلیگی این استان دارند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۲:۲۲    
مدیر کل مدیریت بحران گیلان: هواپیمای ایلوشین با قابلیت حمل 40 هزار لیتر آب برای مهار کامل آتش سوزی تالاب انزلی، دقایقی پیش به سمت گیلان پرواز کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۷    
اگر به دنبال یک آپارتمان به نمای رو به دریا هستید، شهر ساحلی سرخرود، یک منطقه عالی خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۱:۵۷    
وزیر بهداشت گفت: آموزش مجازی را دیگر قبول نداریم بنابراین روش ترکیبی را برای بازگشایی دانشگاه ها از مهرماه در نظر گرفته ایم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۱:۴۲    
در بخش پیشرانه از نمونه 4 سیلندر 2.8 لیتری توربودیزل با 201 اسب بخار خروجی و گشتاور 500 نیوتن متر استفاده شده که با جعبه دنده 6 سرعته هماهنگ شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۲    
صد ها قطعه ماهی از گونه های مختلف در روخانه پشتمسار صومعه سرا تلف شدند و تعدادی از ماهی های تلف شده رودخانه برای بررسی علت مرگ در اختیار دامپزشکی قرار گرفته است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۲    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که بر نوع جدیدی از ویروس کرونا موسوم به مو (Mu) نظارت می کند، این نوع کرونا اولین بار در ماه ژانویه در کلمبیا شناسایی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۱:۰۲    
محمدیاری با بیان اینکه برای حل معضل تغییر کاربری اراضی در گیلان تلاش های زیادی انجام شده و همچنان هم استمرار دارد گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۰:۴۲    
خلیل بهروزی فر گفت: در صورت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت ، تبدیل وضعیت نیروهای دولتی دارای رابطه استخدامی شرکتی، حجمی و کار معین به پیمانی و رسمی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۷    
مدیر کل هواشناسی استان گیلان با اشاره به وزش باد جنوبی از فردا گفت: وزش باد در ارتفاعات بیشتر خواهد بود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۷    
مهندس محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور توزیع برق شهرستانها از جایگزینی 1158 متر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار در شهرستان فومن خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در آیین افتتاح و بهره برداری گمرک منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا به مناسبت هفته دولت اظهار داشت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۲    
وقتی مأموران پلیس وارد آپارتمان شدند پسر نوجوانی به نام فرزاد 17ساله در را باز کرد و گفت: من مادرم را کشته ام سپس مأموران را به سمت آشپزخانه برد و جسد مادرش را که به پهلو روی زمین افتاده بود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۹:۰۷    
معاون علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ - ۰۸:۵۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ظرف چندماه یک پالایش اساسی در این وزارتخانه انجام خواهیم داد عنوان کرد ...