شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 27 شهریور 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 دیار میرزا 1 شهریور 1400 دیار میرزا 2 شهریور 1400 دیار میرزا 3 شهریور 1400 دیار میرزا 4 شهریور 1400 دیار میرزا 5 شهریور 1400 دیار میرزا 6 شهریور 1400 دیار میرزا 7 شهریور 1400 دیار میرزا 8 شهریور 1400 دیار میرزا 9 شهریور 1400 دیار میرزا 10 شهریور 1400 دیار میرزا 11 شهریور 1400 دیار میرزا 12 شهریور 1400 دیار میرزا 13 شهریور 1400 دیار میرزا 14 شهریور 1400 دیار میرزا 15 شهریور 1400 دیار میرزا 16 شهریور 1400 دیار میرزا 17 شهریور 1400 دیار میرزا 18 شهریور 1400 دیار میرزا 19 شهریور 1400 دیار میرزا 20 شهریور 1400 دیار میرزا 21 شهریور 1400 دیار میرزا 22 شهریور 1400 دیار میرزا 23 شهریور 1400 دیار میرزا 24 شهریور 1400 دیار میرزا 25 شهریور 1400 دیار میرزا 26 شهریور 1400 دیار میرزا 27 شهریور 1400 دیار میرزا 28 شهریور 1400 دیار میرزا 29 شهریور 1400 دیار میرزا 30 شهریور 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 286 مبتلای به کرونا جان خود را از دست دادند و با این حساب مجموع جانباختگان کرونا از 118هزارنفر فراتر رفت.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۰:۰۷    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در بازدیدی که از بخش تجهیزات درمانی رشت داشتیم تقریبا خوب بود منتها باید بیشتر از این توجه شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۶    
محمودی با بیان اینکه در حوزه واکسیناسیون هم باید میزان سهم القدر تحویلی دوزها افزایش یابد، تصریح کرد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۱    
حمید صفت خواننده زیرزمینی که به اتهام قتل پدرخوانده اش در زندان به سر می برد در چهارمین جلسه محاکمه اش اتهام قتل عمد را انکار کرد و گفت تسلیم رأی دادگاه است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۱    
طرح پیش فروش محصول تارا از امروز یکشنبه 28 شهریورماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می شود. موعد تحویل محصول از 8 تا 12 ماه آینده پیش بینی شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۱    
داراب زاده با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تأمین سوخت نیروگاه ها در پاییز و زمستان امسال، گفت: مخازن سوخت دوم نیروگاه ها که گازوئیل است در حال تکمیل شدن است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۶    
امیدوارم رسوایی مسببین اخراج اینجانب بهانه ای برای تأمل و بازاندیشی در خصوص برخی از رویه های بسیار غلط اجتماعی در حوزه گزینش افراد برای جایگاه های اجتماعی گوناگون و نیز شیوه های رسیدگی به اتهامات و ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۱    
گروه طالبان قانون موقتی برای افغانستان صادر کرده که شامل تغییرات ریشه ای و اساسی در زمینه های مختلف کشور و نظم عمومی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۳:۵۱    
نیویورک تایمز در بخشی از گزارش خود درباره جزئیات ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشورمان تاکید می کند که عملیات منجر به شهادت دکتر فخری زاده، اولین تلاش عوامل موساد نبوده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۳:۳۱    
محبی راد اظهار داشت: اگر قانون خدمات کشوری اجرایی شود ما دیگر نیاز به قانون همسان سازی نداریم اما این نوید را خواهیم داد تا دو یا سه ماه آینده قانون همسان سازی دائمی شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۳:۰۶    
گل احضار با اشاره به قانونمند کردن ساخت و سازها در منطقه چهار شهرداری رشت گفت: با هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز مقابله می کنیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۲:۳۱    
بر اساس دستور وزیر بهداشت مبنی بر شروع واکسیناسیون دانش آموزان، امشب تا ساعاتی دیگر سامانه نوبت دهی واکسیناسیون salamat.gov ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۶    
به گفته محمد کشاورز زاده، سفیر ایران در چین تا دو هفته آینده 12 میلیون دُز واکسن مناسب افراد 3 تا 17 سال وارد کشور می شود و تا یک ماه و نیم آینده 60 میلیون دزُ واکسن دیگر از از چین وارد ایران می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۱:۱۶    
با انتخاب مرحبای جوان به نمایندگی مردم آستارا در مجلس با مشاهده بیش فعالی او قبل از حضور در بهارستان در 7 خرداد 99 عده ای این مقوله را در بدترین حالت زودگذر و هیجانی دانستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۶    
شاید مهم ترین کار او پذیرش این ده هزار پناهنده بود. قوای انگلیس برای پناهندگان مانع تراشی کردند اما کشتی ها که از باکو راه افتاده بودن و به سواحل گیلان آمده بودند، کجا می توانستند بازگردند؟!
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۲۰:۱۶    
سرپرست شهرداری فومن با تکذیب خبر جمع آوری مجسمه ها یادآور شد: انتشار چنین خبری به هیچ وجه صحت ندارد و مجسمه ها در روزهای آینده پس از مرمت در محل خود نصب می شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۶    
سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: فردی که همسرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۹:۴۶    
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی در شهرستان صومعه سرا و دستگیری 21 تن از اعضای آن خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۱    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: 27 درصد از طلاق ها مربوط به زندگی های مشترک زیر دو سال است یعنی زوجین همان ابتدای زندگی به مشکل برخورد کردند و جدا شدند که به نظر ما این مسئله حاصل ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۱    
میزان فعالیت استخراج رمزارزها برابر با 2000 مگاوات تخمین زده می شود. از این مقدار، حدود 200 مگاوات (یک دهم کل ظرفیت) به صورت مجاز فعالیت می کنند که از تاریخ پنجم خردادماه 1400 به دستور رئیس جمهور وقت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه براساس قانون، یارانه ثروتمندان باید قطع شود و یارانه اقشار ضعیف افزایش یابد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۸:۱۶    
معاون سابق امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به انجام طلاق های صوری در کشور برای گرفتن حقوق بازنشستگی پدران و مادر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۶    
محمدعلی صادقی، با چهار رای شورا، مجددا به عنوان شهردار ماکلوان انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۶:۱۱    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مدال آوران ایران در رقابت های المپیک و پارالمپیک توکیو: پیام قهرمانی شما پیام امید، نشاط و امکان تحقق کارهای به ظاهر نشدنی است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۶    
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گیلان از الزام ثبت اقلام مشمول جدید در سامانه جامع تجارت خبر داد و گفت: کالاهای پتروشیمی، روغن موتور تصفیه اول، سیمان، لوازم خانگی، پوشک بچه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۵:۱۶    
از سوی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت، حسن اشجاری به عنوان سرمربی این تیم در فصل جدید فوتبال ایران برگزیده شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۶    
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در افغانستان امروز در حالی نواخته شد که دانش آموزان دختر و معلمان زن از حضور در مدارس این کشور محروم هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۶    
زن جوان به تقلید از یک فیلم سینمایی با شگردی خاص به سراغ مردان میانسال و سالخورده می رفت و پس از مسموم کردن آن ها نقشه سرقتش را اجرا می کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۱    
حسن رخ شاد، مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان اظهار داشت: 180 هزار دوز واکسن جدید کرونا امروز (شنبه) وارد استان گیلان شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۲:۱۱    
رئیس جمهور توسعه و تعمیق روابط با کشور دوست و همزبان تاجیکستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: فصل نوینی از روابط دو کشور درحال رقم خوردن است و امیدوارم این سفر نقطه عطفی در روابط و همکاری های تهران – ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۶    
دبیر ستاد اربعین گیلان با اشاره به اعزام 714 گیلانی کربلا، گفت: تلاش شده پرواز مستقیمی از رشت به نجف اشرف برای جابه جایی زائران انجام شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۱:۴۶    
استان گیلان پس از انقلاب 18 استاندار و سرپرست داشته است که شش استاندار بومی بوده اند. با توجه به اینکه در فصل تغییرات استانداران به سر می بریم نظر شما مخاطبان دیارمیرزا درباره انتخاب استاندار بعدی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۶    
یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت خرید کتاب کمک درسی دوره دبستان ارسال به موقع سفارشات مشتری است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۱    
وزیر کشور عراق در بیانیه ای شرایط ورود زائران ایرانی به این کشور برای مشارکت در مراسم اربعین را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۱    
مشاهدات بازار حاکی از آن است که قیمت هرقالب کره 50 گرمی از 5000 تومان در ماه های قبل به 7000 تومان و قیمت هر قالب کره 100 گرمی نیز از حدود 10هزارتومان به حدود 14هزارتومان رسیده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۶    
رئیس اداره حفاظت پارک بوجاق با اشاره به وقوع آتش سوزی در دو هکتار از زمین های پارک ملی بوچاق کیاشهر، گفت: آتش بامداد امروز مهار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۶    
تمام سکه امروز در بازار رشت گران و طلا ارزان شد، ولی قیمت نیم سکه و ربع سکه تغییری نکرد و هر گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون و 144 هزار تومان در بازار در حال معامله است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: هم اکنون در برخی مناطق گیلان باران می بارد و این بارش ها تا امشب ادامه دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند نزولی کرونا در استان، گفت: غفلت شهروندان دوباره گیلان را گرفتار موج بعدی کرونا می کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۶    
رئیس اورژانس گیلان با اشاره به فعالیت 68 پایگاه اورژانس در این استان، گفت: نیازمند اضافه شدن 40 پایگاه دیگر به ویژه در شهر رشت هستیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۱    
رییس اداره محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه از کشف لاشه 2 قلاده فُک خزری در سواحل لله وجه سر و عسگرآباد شهرستان بندرکیاشهر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۱    
یکی از مدیران ارشد سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد علت تعلیق موقت تایید واکسن اسپوتنیک وی ، به دلیل برخی خطاهایی بوده است که در یکی از کارخانه های محل تولید این واکسن بوجود آمده است و WHO برای ادامه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۶    
یک کارشناس مسائل شبه قاره با تاکید بر این که پاکستان دخالت موثری در مساله پنجشیر داشته و معادله را به نفع طالبان تغییر داد گفت: دنیا دچار تردید است تا طالبان را به رسمیت بشناسد یا خیر.