یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۰Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 1 اسفند 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 1 اسفند 1400 دیار میرزا 2 اسفند 1400 دیار میرزا 3 اسفند 1400 دیار میرزا 4 اسفند 1400 دیار میرزا 5 اسفند 1400 دیار میرزا 6 اسفند 1400 دیار میرزا 7 اسفند 1400 دیار میرزا 8 اسفند 1400 دیار میرزا 9 اسفند 1400 دیار میرزا 10 اسفند 1400 دیار میرزا 11 اسفند 1400 دیار میرزا 12 اسفند 1400 دیار میرزا 13 اسفند 1400 دیار میرزا 14 اسفند 1400 دیار میرزا 15 اسفند 1400 دیار میرزا 16 اسفند 1400 دیار میرزا 17 اسفند 1400 دیار میرزا 18 اسفند 1400 دیار میرزا 19 اسفند 1400 دیار میرزا 20 اسفند 1400 دیار میرزا 21 اسفند 1400 دیار میرزا 22 اسفند 1400 دیار میرزا 23 اسفند 1400 دیار میرزا 24 اسفند 1400 دیار میرزا 25 اسفند 1400 دیار میرزا 26 اسفند 1400 دیار میرزا 27 اسفند 1400 دیار میرزا 28 اسفند 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۸    
سرهنگ حبیبی با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس تجلی گفتمان انقلاب اسلامی و برخاسته از ارزش های دینی و ملی و دستاورد مجاهدت شهدا و رزمندگان است، گفت: فرهنگ دفاع مقدس همواره نیروبخش و قدرت آفرین است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۸    
هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی تشکیل جلسه داد و در آن محمدحسن نامی به عنوان رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تعیین شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۳    
یک خانه ویلایی بر اثر نشت و انفجار گاز در رشت، تخریب و یک نفر مصدوم شد. بر اثر نشت و انفجار گاز در یک خانه ویلایی در بلوار دیلمان رشت، صاحب خانه که یک مرد 35ساله بود، مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۳    
مادر همین صالحه رامین، استاد دانشگاه است؛ دانشجویان دختری که در کلاس اش بوده اند، تعریف می کنند که او درباره حجاب دانشجویانش بسیار سختگیر بود و حتی آنها را ملزم کرده بود لاک هایشان را پاک کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۳    
با نصب و راه اندازی 2 دستگاه پمپ در تاسیسات آبرسانی روستاهای کلاشم و خرفکل، مشکل ضعف فشار آب شرب این تعداد مشترک مرتفع شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: بیشتر گردن درد و سردردهای ناشی از وضعیت نامناسب بدن را می توان با استفاده از حرکات اصلاحی و کششی ساده و نیز فیزیوتراپی از بین برد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۸    
اکبر بعد از گذشت 18سال از ارتکاب قتل می توانست از زندان آزاد شود. در این شرایط بود که شاهرخ نیا در تماس تلفنی با همکارانش در زندان خبر بخشش اکبر را به آن ها اعلام کرد و خواست تا این خبر را به او ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۳    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: بی توجهی شهردار رشت نسبت به وضعیت املاک شهرداری و همچنین وضعیت نامطلوب پل های عابر پیاده مکانیزه که همواره مورد گلایه شهروندان بوده یکی دیگر از سوالات مطرح شده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۳    
در این مراکز تزریق واکسن سینوفارم 1، 2 و 3، برکت 1، 2 و 3، پاستوکووک 1 و 2، اسپایکوژن 1، 2 و 3، رازی کووپارس، پاستوکووک پلاس، فخرا صورت می گیرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۳    
علوی با تاکید بر اینکه وی تا حد زیادی به زوایای آشکار، سوابق و تخصص های نیروهای شهرداری آشنایی دارد، اذعان کرد: در انتصابات اخیر ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۸    
عضو شورای شهر رشت گفت: آقای علوی شما امروز محبوب تر شدید زیرا مردم فکر میکنند که شورا این بلا را سر شما آورده است اما واقعا خودتان به این روز کشاندید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۳    
استاندار گیلان با تاسی از بیان صریح رهبر معظم انقلاب که نباید بیمار، جز درد و رنج بیماری، ناراحتی دیگری داشته باشد؛ گفت: با متخلفان حوزه سلامت مردم، بطور جدی و قاطع برخورد می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۲:۱۳    
روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای از دستگیری عامل پخش صوت سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولان نظام در بازار رضا (ع) مشهد توسط پاسداران گمنام امام زمان سازمان اطلاعات سپاه امام ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۲۸    
اعضای شورای شهر رشت پس از یک جلسه 4 ساعته از پاسخهای شهردار رشت قانع نشدند و می توانند درخواست استیضاح شهردار رشت را مطرح کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۸    
عضو شورا یادآور شد: اما پرسشی است که در دو روز گذشته بدان می اندیشم و آن اینست که اکنون با این شکافی که در روابط نهاد سیاستگذار و ناظر با نهاد مدیریت شهری وجود دارد آینده شهر رشت چه خواهد شد؟ و تداوم ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۸    
مهنا بابایی مقدم در جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این اداره کل منصوب و از زحمات قاسم مصفا تقدیر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۳    
حدود ساعت 4 بامداد امروز یکشنبه یکم اسفند ماه یک تریلر درب 6 مسجد مقدس جمکران را شکست و وارد محدوده این مسجد مقدس شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۴۳    
سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری 5 نفر از اراذل و اوباش که در بخش های رحیم آباد، چابکسر و بخش مرکزی رودسر اقدام به عربده کشی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۸    
سرهنگ حسین حسن پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: عامل انتشار محتوی علیه یکی از ارگان های دولتی در یک صفحه اینستاگرامی در رشت شناسایی و احضار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
از تلاش های سید سعید میرقربانی تقدیر و حسن آدمیت به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۸    
حسین مصطفی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فاصله میان مدیران و مردم پذیرفتنی نیست، گفت: فرمانداران دولت سیزدهم باید محل کارخودشان را در میان مشکلات مردم قرار دهند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۸    
طبق اعلام سازمان سنجش، مهلت ثبت نام در نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور تا ششم اسفند ماه جاری تمدید شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از 250 نفر از نمایندگان درخصوص توجه و رعایت نکاتی بسیار مهم در مذاکرات ایران در موضوع برجام را خطاب به رئیس جمهور قرائت کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
مدیر عامل دخانیات ایران، از صادرات اولین محموله سیگار تیر لایت به کشور ترکمنستان به منظور تأمین نیاز بازار منطقه خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۵:۰۳    
نشست شورای حفظ بیت المال به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان با موضوع بررسی مشکلات ناشی از ساخت و ساز ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۳    
سید امیر حسین علوی، شهردار رشت در جلسه با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: شهرداری رشت قصد دارد از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای ابر پروژه های شهری استفاده کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۳    
در جریان بازدید از دو بنای تاریخی، محل شهدای نهضت جنگل، حمام تاریخی کسما و ساختمان های تاریخی اداره نوغان این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ساماندهی حمام تاریخی کسما به منظور تغییر کاربری به ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۸    
بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هشدار داد که وضعیت بین اوکراین و روسیه می تواند به بزرگترین جنگ در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم منجر شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۸    
قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز یکشنبه اول اسفند 1400 با 140 تومان کاهش به 26 هزار و 70 تومان و قیمت هر قطعه سکه امامی هم با 20 هزار تومان کاهش به 11 میلیون و 730 هزار تومان رسید
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۸    
طی نشستی ضمن معارفه فلاح شجاعی به سمت سرپرست دانشکده علوم پایه، از تلاش های حسین پناهی عضو هیات علمی گروه فیزیک و رئیس پیشین این دانشکده قدردانی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، یک تیم از پایگاه شهید آقایی رودبار به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک تیم نیز از پایگاه جمال آباد لوشان به همراه خودروی ست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
سرپرست فرمانداری آستارا با اشاره به اهمیت بحث تفکیک زباله از مبدا بیان کرد: 70 درصد مردم آستارا در حوزه تفکیک زباله از مبدا همکاری می کنند و در این حوزه شاهد کاهش 30 درصدی زباله های خشک در سطح ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
طبق آخرین گزارش هواشناسی؛ هوای گیلان تا ظهر امروز ناپایدار است و از عصر به تدریج سامانه سرد و بارشی از استان رخت بر می بندد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۸    
مرد آرایشگر که با همدستی زنی جوان، شوهر برج ساز او را به قتل رسانده بود در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه رفتند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۳    
فونداسیون پروژه خط چهارمداره مختلط 230 و 63 کیلوولت غرب رشت – پره سر در سال جاری به اتمام می رسد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۸    
فائزه هاشمی می گوید از زمانی که وارد سیاست شد، موانع ورزش زنان افزایش پیدا کرد اما مشکلات اساسی که هنوز هم حل نشده اند از زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد آغاز شد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۸    
رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت بی ثباتی مدیریتی را عامل مهمی عنوان کرد که آسیبهای جدی و جبران ناپذیری به توسعه و پیشرفت شهرها وارد میکند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۳    
در این مقاله کوشش اصلی بر آن بود که مخاطب را اندکی با ادبیات شیرین آبا و اجدادی مان آشنا کنیم. هرچند که می شد بسیار بیشتر از این نوشت و از خیام و عطار و رودکی و صدها شاعر قدرتمند ایرانی و پارسی گو ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۰۸    
با صدور حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان؛ سید نادر صفوی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رضوانشهر منصوب شد.