پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۰۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 11 اسفند 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 1 اسفند 1400 دیار میرزا 2 اسفند 1400 دیار میرزا 3 اسفند 1400 دیار میرزا 4 اسفند 1400 دیار میرزا 5 اسفند 1400 دیار میرزا 6 اسفند 1400 دیار میرزا 7 اسفند 1400 دیار میرزا 8 اسفند 1400 دیار میرزا 9 اسفند 1400 دیار میرزا 10 اسفند 1400 دیار میرزا 11 اسفند 1400 دیار میرزا 12 اسفند 1400 دیار میرزا 13 اسفند 1400 دیار میرزا 14 اسفند 1400 دیار میرزا 15 اسفند 1400 دیار میرزا 16 اسفند 1400 دیار میرزا 17 اسفند 1400 دیار میرزا 18 اسفند 1400 دیار میرزا 19 اسفند 1400 دیار میرزا 20 اسفند 1400 دیار میرزا 21 اسفند 1400 دیار میرزا 22 اسفند 1400 دیار میرزا 23 اسفند 1400 دیار میرزا 24 اسفند 1400 دیار میرزا 25 اسفند 1400 دیار میرزا 26 اسفند 1400 دیار میرزا 27 اسفند 1400 دیار میرزا 28 اسفند 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۷    
طی حکمی از سوی جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فیروز عزت دوست بعنوان سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۵    
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، در طول 24 ساعت گذشته، 172 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و 6 هزار و 772 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می رساند، با توجه به افزایش آمار ثبت نام در رشته های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش مقرر گردید ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
با صدور احکامی از سوی مدیرکل کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، مهدی مجدد حسینجانی به عنوان سرپرست مدیریت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۵    
تمام سکه و طلا امروز در بازار رشت ارزان، نیم سکه و ربع سکه گران شد و هر گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون و 197 هزار تومان در حال معامله است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به خلاف بودن علنی کردن جلسات دادگاه توسط خبرنگاران گفت: کرد: وقتی در قانون از رسیدگی علنی در دادگاه نام برده می شود منظور افشای اطلاعات دو طرف دعوا توسط رسانه ها نیست ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۵    
اگر برای تعمیر تلفن همراه خود به یک مرکز تعمیرات تلفن همراه معتبر و مجهز مراجعه کنید؛ تعمیر تلفن همراه شما تا حدود بسیار زیادی تضمینی است اما در غیر از این صورت، باید با موبایل خود خداحافظی کنید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۵    
رضا زمانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه خرید، فروش و حمل حیواناتی مانند مار، سمندر و لاک پشت جرم است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۵    
سرپرست فرمانداری رضوانشهر گفت: امروز رسیدگی به معیشت مردم اولویت دولت مردمی است و ستاد تنظیم بازار نقش کلیدی در عرضه کالاها و نظارت بر قیمت ها را دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۵    
استاندار گیلان گفت: از حداکثر ظرفیت ها برای بهره برداری پروژه های راه آهن رشت– کاسپین و تکمیل آزادراه رشت – قزوین (محدوده منجیل) در سال 1401 استفاده شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۰    
در تماس تلفنی ظهر امروز حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و وانگ ای، عضو شورای دولتی و وزیر امور خارجه چین، طرفین درخصوص مناسبات دو جانبه ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۵    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سومین روز از نشست اضطراری و ویژه خود با 141 رای موافق قطعنامه ای درباره بحران اوکراین و در محکومیت روسیه تصویب کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۵    
سفارت روسیه در تهران روز شنبه با انتشار تصاویری مدعی حمایت مردم ایران از روسیه در جریان جنگ روسیه و اوکراین شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۰    
در نشست اعضای شورای سیاستگذاری همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت ساتکاپ، بر افزایش همکاری های دو و چند چانبه با اولویت کشورهای اوراسیا تأکید شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۱:۱۵    
رییس کل دادگستری گیلان امروز در نشست اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه خانواده و دین هویت غیر انسانی نمی سازند گفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
عبدالله پور نقش بسیجیان در اجرای طرح بیمه سلامت را بسیار مهم دانست و بیان کرد: گیلان در تمامی بخش ها پیش قراول بوده و اجرای طرح سلامت با مشارکت بسیجیان و گروه های جهادی در استان در حال اجرا است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۶    
با 7 رای موافق، سه رای مخالف و یک رای ممتنع استیضاح و برکناری امیرحسین علوی رای لازم را کسب نکرد و او همچنان شهردار رشت باقی ماند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
رضا ثقتی با بیان اینکه نباید اعتماد مردم به دولت خدشه وارد شود گفت: رسانه ها باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند و وامدار اشخاص حقیقی و حقوقی نباشند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۹:۰۱    
امیرصالح غنجی: کارگاه آموزشی حقوق در رسانه توسط خانه مطبوعات و رسانه های گیلان و با همکاری کانون وکلای دادگستری با تدریس استاد حمیدرضا اثیمی و سخنرانی رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۱    
حسینی تصریح کرد: جامعه ارزشی، دلسوزان و نهادهای دلداده انقلاب از ما خواسته اند که به شهردار فرصت دیگری بدهیم و من هم از همکاران می خواهیم که فرصت دیگری به ایشان بدهیم.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۸:۰۶    
رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه تصمیمات مردم ریشه در رسانه ها دارد، گفت: رسانه ها می توانند عاطفه و احساسات حقیقی انسان ها را هدایت کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۱    
قاسم جعفری، کارگردان سریال های تلویزیونی از زهره فکور صبور به عنوان بازیگری بی حاشیه، همراه و مهربان یاد که غریب بود و غریبانه هم رفت ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۷:۳۱    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران از فضای مجازی مطلبی در صفحه توییتر خود درباره لزوم قانونمند شدن فضای مجازی نوشت که ادبیات این متن و عبارات به کار گرفته شده در آن با واکنش ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۴۱    
Yi از منظر ابعاد برابر با 4675 میلیمتر در طول، 1835 میلیمتر در عرض و 1480 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2750 میلیمتر است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
مردی که به همراه همسرش در یکی از رستوران های مورد علاقه شان غذا می خوردند، در داخل صدف خامی که سفارش داده بود، مروارید بزرگی یافت که می تواند هزاران دلار ارزش داشته باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۱    
فراخوان طراحی دیوارنگاره کتابخانه مرکزی رشت با سبک و تکنیک طراحی آزاد از روز 15 اسفند لغایت 15 اردیبهشت 1401 به مدت دو ماه از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، منتشر شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۱    
رئیس جمهور ابتدا از خودروهای موجود در انبارهای ایران خودرو بازدید میدانی به عمل آورد و با تأکید بر غیرقابل قبول بودن وجود این حجم از خودرو در انبار، دستورهایی برای ترخیص خودروها صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۳:۱۱    
مازیار صفایی، شهردار رودسر با اشاره به اینکه اوضاع پروژه های پسماند خوب نیست، گفت: تمام پروژه های پسماند از آن چشم اندازی که برای آنها دیده شده متاسفانه عقب تر هستند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
جلسه مشترک شهرداران شرق گیلان با مدیران کل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به میزبانی شهرداری رودسر صبح روز چهارشنبه برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
دادرس شعبه اول عمومی شهرستان سیاهکل، اجازه تغییر جنسیت یک تراجنسیتی را از زن به مرد صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۶    
شب گذشته پیکر بی جان مرحومه زهره فکور صبور کشف شد. تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین های اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف 100 عدد قرص آرام بخش کرده بود، نتیجه نداده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان روز چهارشنبه در همایش شهرداران شرق گیلان در رودسر گفت: پروژه های عمرانی شهرداری ها باید پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۶    
محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از 14 فروردین در صورت خروج از وضعیت قرمز کلاس های دانشگاه آزاد حضوری خواهد شد اما اگر رنگبندی همچنان قرمز بود کلاس ها مجازی برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف کردند بر اساس داده های متقن و ثبتی قابل اتکاء نسبت به حذف یارانه نقدی و طرح معیشتی خانوارهای پر درآمد اقدام کند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۶    
صبح امروز؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه میزان مالیات بر حقوق و دستمزدها در سال 1401 را تعیین کردند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۶    
بازی پابجی از آن دسته از بازی های محبوب و پرطرفدار است در مخخصوصا در ایام شیو ویروس کرونا با استقبال چشمگیری روبرو شده ودر بین رقبای خود جایگاه ویژه ای پیدا نمده
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۱    
شیر سرد کن صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات هر دامداری، لبنیاتی، کارخانه های تولید بستنی و محل های عرضه شیر محسوب می شود.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۶    
حالا امروز چهارشنبه درحالی که تنها چند ساعت به استیضاح شهردار رشت باقیمانده، گمانه زنی ها حاکی از این است که کفه مخالفان استیضاح علوی در حال سنگین تر شدن است و با توجه به مخالفت افکار عمومی و بزرگان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶    
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به طرح برخی دغدغه ها مبنی بر کاهش کیفیت آزمایش ها با تجمیع آزمایشگاه ها ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۶    
به منظور هم افزایی بیش از پیش در استقبال از گردشگران نوروز 1401، نشست گارگروه ستاد خدمات سفر منطقه آزاد انزلی به ریاست علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۱    
دردهای عضلانی یکی از علائم شایع ابتلا به کروناویروس بوده و این علامت در مبتلایان به سویه اُمیکرون نیز گزارش شده به طوری که در زمان ابتلا به این سویه نیز افراد درد و گرفتگی عضلات را تجربه می کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۱    
بایدن گفت: همراه با 27 عضو اتحادیه اروپا، از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، و همچنین کشورهایی مانند بریتانیا، کانادا، ژاپن، کره، استرالیا ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۱    
رییس کل دادگستری گیلان از آخرین وضعیت ورود فاضلاب به نهر نخجیرکلایه لاهیجان بازدید و از روند کاهش فاضلاب ورودی به داخل نهر ابراز خرسندی کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۱    
زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون، درگذشت. هنوز علت دقیق مرگ این بازیگر مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر ساعت هشت شب به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده ...