یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۰۴Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 5 اسفند 1400 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1398 دیار میرزا 31 فروردین 1400 دیار میرزا 31 اردیبهشت 1400 دیار میرزا 31 خرداد 1400 دیار میرزا 31 تیر 1400 دیار میرزا 31 مرداد 1400 دیار میرزا 31 شهریور 1400 دیار میرزا 30 مهر 1400 دیار میرزا 30 آبان 1400 دیار میرزا 30 آذر 1400 دیار میرزا 30 دی 1400 دیار میرزا 30 بهمن 1400 دیار میرزا 1 اسفند 1400 دیار میرزا 2 اسفند 1400 دیار میرزا 3 اسفند 1400 دیار میرزا 4 اسفند 1400 دیار میرزا 5 اسفند 1400 دیار میرزا 6 اسفند 1400 دیار میرزا 7 اسفند 1400 دیار میرزا 8 اسفند 1400 دیار میرزا 9 اسفند 1400 دیار میرزا 10 اسفند 1400 دیار میرزا 11 اسفند 1400 دیار میرزا 12 اسفند 1400 دیار میرزا 13 اسفند 1400 دیار میرزا 14 اسفند 1400 دیار میرزا 15 اسفند 1400 دیار میرزا 16 اسفند 1400 دیار میرزا 17 اسفند 1400 دیار میرزا 18 اسفند 1400 دیار میرزا 19 اسفند 1400 دیار میرزا 20 اسفند 1400 دیار میرزا 21 اسفند 1400 دیار میرزا 22 اسفند 1400 دیار میرزا 23 اسفند 1400 دیار میرزا 24 اسفند 1400 دیار میرزا 25 اسفند 1400 دیار میرزا 26 اسفند 1400 دیار میرزا 27 اسفند 1400 دیار میرزا 28 اسفند 1400 دیار میرزا 29 اسفند 1400 
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۷    
سکه و طلا امروز در بازار رشت گران شد و هر گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون و 204 هزار تومان در بازار در حال معامله می باشد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
فرماندار رشت با تاکید بر اینکه عبور از سد تحریم ها و رفع معضلات جامعه نظیر بیکاری بدون حمایت از واحدهای مختلف صنعتی و تولیدی ممکن نخواهد بود ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۴    
درخشش شرکت سیمان خزر لوشان در ششمین همایش ملی کیفیت و اهدای تندیس بلورین کیفیت به دکتر اسحق جمال امیدی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۹    
رئیس جمهور آمریکا ولادیمیر پوتین را متجاوز خواند و گفت که با اعمال تحریم های قوی و بسته های تحریمی ویرانگر علیه روسیه موافقت کرده است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۴    
فرمانده سپاه قدس گیلان، استمرار انقلاب را منوط به جهاد تبیین دانست و بیان کرد: فضای مجازی باید تمام فکر و جان ما باشد و همه دستگاه ها می بایست در حوزه فرهنگ و فضای مجازی دغدغه مند باشند و هزینه کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۹    
دکتر مهدی نقبایی شاعر جوان گیلانی و رحمت حقی پور در شانزدهمین جشنواره شعر فجر توانستند رتبه شایسته تقدیر این جشنواره را به خود اختصاص دهند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۴    
شهرداری های شهرهای بالای پانصد هزار (500.000) نفر جمعیت موظفند بابت صدور هرفقره پروانه ساختمانی اعم از مسکونی، صنعتی و تجاری ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۹    
مجلس در راستای هدایت نقدینگی به سمت بخش تولید، پیشنهاد دولت مبنی بر لغو معافیت مالیاتی سپرده های بانکی شرکت ها و اشخاص حقوقی را تأیید کرد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۹    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به وقوع تصادف 3 خودرو در جاده پیربازار ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۹    
قیمت پژو 207 اتوماتیک امروز پنجشنبه پنجم اسفند 1400 با کاهشی دومیلیون تومانی به 538 میلیون تومان و قیمت پراید 151 با سه میلیون تومان کاهش به 162 میلیون تومان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۹    
عباسی گفت: تکریم انسان های فداکار، تکریم جایگاه والای انسانیت و از خودگذشتگی است و قطع یقین نه تنها بیماران بستری در بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه و خانواده آنان ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۹    
ضمن تقدیر زحمات بیش از چهار سال و چهار ماهه مهنا بابایی مقدم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت، علیرضا خداشناس خطیبانی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۴    
عباسی در بازدید از روند اجرای پل کابلی آستانه اشرفیه با اشاره اینکه بیش از ده سال است این پروژه روی زمین مانده، گفت: اعتبار تکمیل این پل ارتباطی ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۴    
مراسم دومین سالروز شهادت پرستار جوان گیلانی، نرجس خانعلی زاده امروز در کلاچای با سخنرانی امام جمعه رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۹    
استاندار گیلان با بیان اینکه خانه مطبوعات می تواند بسیار نقش پذیر و موثر باشد و مسیر سازنده خود را به درستی طی کند، گفت: رسانه های گیلان با دست یابی به سواد رسانه و حرفه ای شدن ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
حجت الاسلام حسنی نیا گفت:در سال آینده بیشترین برنامه در موقوفات استفاده از ظرفیت دانش بیان ها به ویژه در بخش کشاورزی و تولید است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۴    
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که هیئت رئیسه نظر معاونت قوانین در مورد طرح صیانت را تأیید کرد و رای گیری کلیات طرح صیانت از لحاظ قانونی دارای ایراد بوده و قابل پذیرش نیست.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹    
وزارت دفاع روسیه امروز، پنج شنبه اعلام کرد، زیرساخت های نظامی پایگاه های هوایی اوکراین را منهدم کرده و نظامیان اوکراین سلاح های خود را زمین می گذارند و فرار می کنند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
ولادیمیر پوتین در یک پیام ویدیویی که ظاهرا از قبل ضبط شده بود با لحن تهدیدآمیزی هشدار داد که هیچکس در این مسئله دخالت نکند و الا ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی سیاهکل از دستگیری 4 نفر اراذل و اوباش که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و تخریب خودرو کرده بودند، خبر داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۴    
خطیب زاده تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران طرفین را به توقف درگیری ها و آتش بس برای مذاکره فوری به منظور حل و فصل سیاسی بحران دعوت نموده و ضرورت رعایت حقوق بین الملل و حقوق بشر دوستانه در درگیریهای ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۴    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی تحولات اخیر در اوکراین در توئیتی نوشت: بحران اوکراین ریشه در اقدامات تحریک آمیز ناتو دارد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۴    
با توجه به حضور 10 درصدی بانوان مهندس در جامعه مهندسی کشور، باید نقش پررنگ تری در این حوزه ایفا کنند و دارای جایگاه تعریف شده باشند ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
عنایت رضایی پور، سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: از تلاشگران حوزه مهندسی خواست در طراحی بافت شهری به زیرساخت ها، شرایط آب و هوایی و محیط جغرافیایی این شهرستان توجه کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۴    
قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه پنجم اسفند 1400 با 100 تومان افزایش به 26 هزار و 350 تومان رسید و قیمت هر قطعه سکه امامی با 300 هزار تومان افزایش به 12 میلیون و 100 هزار تومان رسید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بررسی لایحه بودجه سال 1401 باید در زمانبندی معین در مجلس به اتمام برسد، خواستار عبور نمایندگان از برخی از پیشنهادات خود شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد: مردم اوکراین مورد حمله بی دلیل نیروهای روسیه قرار گرفتند و روسیه مسؤول پیامدهای این حمله بی دلیل به اوکراین است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۹    
آیا طرح های انزواگرایانه ای مانند صیانت که از آزادی های سیاسی گرفته تا نان شب مردم را محدود می کند، دافعه ای از داخل نیست تا جاذبه اماراتی ها و ترک ها و کانادایی و... بیشتر عمل کند؟
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۹    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین اعلام کرد که تمامی ایرانیان مقیم و دانشجویان از هر امکانی برای خروج از اوکراین اقدام کنند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری به سوالاتی درباره احتمال رسیدن به یک توافق در مذاکرات وین در چند روز آتی و آزادسازی زندانیان آمریکایی در ایران پاسخ داد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۹    
فدایی از کشف قطعه ای از نسخه عیلامی کتیبه سنگی خشایارشاه، خبر داد و افزود: بخش بزرگی از متن این کتیبه در حقیقت یک نسخه از کتیبۀ داریوش نخست بر روی آرامگاه وی در نقش رستم (در دو طرف ورودی آرامگاه) است ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
کولبا اظهار کرد: این جنگی خصمانه است و اوکراین از خودش دفاع خواهد کرد و پیروز خواهد شد. جهان می تواند پوتین را متوقف کند و باید این کار را بکند، الان وقت عمل است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۴    
رامبد سرش را پایین انداخت و گفت: اشتباه کردم باور کنید من نسیم را دوست دارم و از او به خاطر لطف و گذشتی که کرده ممنونم.امیدوارم این بار هم مرا ببخشد ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۹    
اگر صاحب یک رستوران هستید و به دنبال کاهش هزینه های غذا و نیروی کار و همچنین افزایش میزان فروش هستید باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا به این هدف نائل آیید ...
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۴    
وزیر بهداشت گفت: با توجه هجمه گسترده کرونا در دنیا اما به واسطه آمار واکسیناسیون بالا در ایران این بیماری کنترل شده و انتظار می رود که در هفته های آینده وضعیت بیماری بهتر خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۴    
با مصوبه امروز مجلس، در سال آینده مناطق آزاد تجاری- صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی مشابه سرزمین اصلی مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می شوند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: در 2 روز آینده دمای هوای گیلان به طور نسبی افزایش خواهد یافت. امروز و فردا دریا برای فعالیت های دریانوردی مناسب است.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۹    
در این جلسه که پیرو حق طبیعی و قانونی اعضا با دعوت از شهردار در دفتر این شورا برگزار شد، 17 سوال به صورت مکتوب از سوی سه عضو و 3 سوال الحاقی در طی جلسه به صورت شفاهی مطرح گردید.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۴    
مبل چستر را می توانید از سه روش خرید حضوری از فروشگاه، خرید آنلاین و مراجعه به کارخانه های تولیدی این سبک مبل خریداری نمود که هرکدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.
دیار میرزا   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۴    
رئیس جمهوری روسیه، امروز (پنجشنبه) از آغاز عملیات نظامی ویژه در دونباس خبر داد و اندکی پس از سخنان او صدای چندین انفجار در کی یف و دونتسک شنیده شد.