چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۵:۲۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 9 آذر 1401 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 30 آبان 1401 اکو فارس 1 دی 1401 اکو فارس 1 بهمن 1401 اکو فارس 16 اسفند 1401 اکو فارس 1 آذر 1401 اکو فارس 2 آذر 1401 اکو فارس 3 آذر 1401 اکو فارس 4 آذر 1401 اکو فارس 5 آذر 1401 اکو فارس 6 آذر 1401 اکو فارس 7 آذر 1401 اکو فارس 8 آذر 1401 اکو فارس 9 آذر 1401 اکو فارس 10 آذر 1401 اکو فارس 11 آذر 1401 اکو فارس 12 آذر 1401 اکو فارس 13 آذر 1401 اکو فارس 14 آذر 1401 اکو فارس 15 آذر 1401 اکو فارس 16 آذر 1401 اکو فارس 17 آذر 1401 اکو فارس 18 آذر 1401 اکو فارس 19 آذر 1401 اکو فارس 20 آذر 1401 اکو فارس 21 آذر 1401 اکو فارس 22 آذر 1401 اکو فارس 23 آذر 1401 اکو فارس 24 آذر 1401 اکو فارس 25 آذر 1401 اکو فارس 26 آذر 1401 اکو فارس 27 آذر 1401 اکو فارس 28 آذر 1401 اکو فارس 29 آذر 1401 اکو فارس 30 آذر 1401 
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۷    
موضوعی که کمتر مورد توجه قرار داشته، بحث کاهش سطح اکسیژن و خطر انقراض انسان است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۶    
عضو اتحادیه فوتبال اروگوئه در یک گفت وگوی رادیویی گفت که رئیس کمیته داوران فیفا تصمیم بد داوری در بازی پرتغال با اروگوئه را تایید کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۵    
به گزارش صدا و سیما، خزانه دار کل کشور به همه دستگاه ها اعلام کرد که به منظور تامین پاداش خدمت کارکنان لیست پرداخت را مطابق فرمت بانک مرکزی به منظور پرداخت مستقیم به ذینفع ارسال کنند. ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۲    
تحقیقات جدید سرنخ هایی در مورد اینکه چگونه وزن اضافی کودکان ممکن است به مغز در حال رشد آسیب برساند، ارائه می دهند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۹    
وزارت دفاع آمریکا مدعی است که اگر چین با همین سرعت کنونی ادامه دهد تا سال 2035 نزدیک به 1500 کلاهک هسته ای در زرادخانه هسته ای خود خواهد داشت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۲    
در دیداری از گروه C جام جهانی قطر، دو تیم عربستان و مکزیک از ساعت 22:30 دقیقه برابر هم به میدان رفته اند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک مکزیکی ها به پایان رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۲    
دیدار آرژانتین و لهستان در گروه C جام جهانی 2022 با پیروزی 2 بر صفر آرژانتین پایان یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۳:۴۹    
کاروان تیم ملی فوتبال ایران که از جام جهانی قطر حذف شد، به ایران بازگشت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۳:۰۵    
رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهوری ترکیه پیش نویس قانون اساسی جدید و پیشنهادی اپوزیسیون را عجیب توصیف کرد و افزود: شش حزب اپوزیسیون که دو روز قبل ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۲:۲۳    
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بار دیگر با حمایت از ناآرامی ها در ایران، ادعاهای ضد ایرانی خود را از ناآرامی ها تا برنامه هسته ای ایران تکرار کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۸    
صفحه معروف قناة أبوظبی الریاضیة در خبری مدعی شد که کارلوس کی روش پس از حذف تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران از جام جهانی 2022، از این تیم جدا شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۲:۱۳    
سفیر فرانسه در تهران، به وزارت امور خارجه ایران، احضار شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۷    
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تونسی ها به پایان رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۴۲    
دیدار دانمارک و استرالیا در دیدار سرنوشت ساز گروه D با پیروزی یک بر صفر استرالیا پایان یافت تا کانگوروها نخستین تیم آسیایی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 باشند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۷    
شب یلدا/چله به عنوان نوزدهمین میراث ناملموس ایران مشترک با افغانستان در یونسکو ثبت جهانی شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۷    
گروه تروریستی داعش از هلاکت ابو حسن الهاشمی القرشی سرکرده خود خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۵۲    
کمیسیون اروپا روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای پیشنهاد کرد اموال مسدود شده دولت و شهروندان روسیه به نفع بازسازی اوکراین هزینه شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۷    
دموکرات های مجلس نمایندگان ایالات متحده تصمیم گرفتند حکیم جفریس را به عنوان اولین رهبر حزب سیاه پوست انتخاب کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۲    
وزارت دفاع آذربایجان در بیانیه ای از حمله گروه های مسلح ارمنی به خاک این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۲    
کارشناسان از داده هایی استقبال کردند که نشان می دهد یک داروی جدید می تواند زوال شناختی را در بیماران آلزایمر کاهش دهد ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۹:۳۷    
حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفتند: ما سختی و مشکلات مردم را درک می کنیم و می دانیم که مردم اصل انقلاب و نظام را قبول دارند ولی از مسئولان توقع رسیدگی دارند تا مشکلاتشان حل شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۲    
صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: وام ازدواج فقط یک نوبت در تمام مقاطع تحصیلی و حداکثر تا 18 ماه پس از تاریخ عقد صرفاً در دوران تحصیل پرداخت می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۲    
سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: اگر فرآیند رتبه بندی به سرعت انجام می شد نیازی به پرداخت مزایا نبود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۲    
فرصت ثبت نام برای متقاضیان شرکت درآزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1402 فراهم شد. داوطلبان می توانند از 13 تا 14 آذر در این آزمون ثبت نام کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۷    
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده محلات درباره خلاف قانون بودن دریافت آبونمان از مشترکان مخابرات عنوان کرد: کمیسیون صنایع باید به این موضوع رسیدگی کند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۷    
منابع رسانه ای اسپانیا از وقوع انفجار در سفارت اوکراین در مادرید خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۲    
فدراسیون کشتی سجاد غلامی را به مدت یکسال از شرکت در کلیه مسابقات و رویدادهای ورزشی کشتی محروم کرد که البته این رای به صورت تعلیقی است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۴۲    
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز در تذکرات شفاهی خود به موضوعاتی همچون وضعیت تورم و افزایش قیمت ارز و طلا و همچنین وضعیت استخدامی و حقوق پرستاران پرداختند که در این گزارش می خوانید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۷    
معاون گردشگری کشور گفت: بخشی از طرح سامان دهی تعطیلات کشور در قالب اصلاح ماده 87 مدیریت خدمات کشوری و بخشی در سند تحول دولت پیگیری و در قالب لایحه ای توسط رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شده ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۷    
باستان شناسان در نتیجه کاوش در مصر مقبره نیمه تمام چند هزار ساله ای را کشف کرده اند که محراب آن بر اساس انقلاب زمستانی ساخته شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۷    
بازی تیم های ملی آلمان و کاستاریکا که پنجشنبه در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برگزار می شود نخستین بازی در یک جام جهانی مردان خواهد بود که یک تیم داوری زن قضاوت آن را انجام می دهند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۳۵    
روند قیمت ها در بازار امروز (چهارشنبه) خودرو و مقایسه آن با ابتدای آذر ماه، نشان می دهد که بازار همچنان با افزایش قیمت قابل توجهی طی این مدت روبه رو بوده و افزایش سه تا 35 میلیون تومانی را تجربه کرده ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۵    
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۲    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: واشنگتن موافقت خود را با قرارداد فروش احتمالی سامانه های ضد پهپادی به قطر به ارزش یک میلیارد دلار اعلام کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۲۰    
ذینفعان چک در زمان انجام معاملات خود می توانند با ارسال پیامک به سرشماره 4040701701، وضعیت اعتباری چک صیادی را استعلام بگیرند و سپس نسبت به پذیرش آن اقدام کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۶:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پیش بینی می کنیم وضعیت مطلوبی در تامین منابع ارزی در ماه های آینده داشته باشیم.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۳    
براساس نتایج یک پژوهش جدید که ماه گذشته میلادی منتشر شد، ذرات معلق موجود در هوا ناشی از استفاده از سوخت های فسیلی سالانه باعث تولد نزدیک به یک میلیون جنین مُرده می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۸    
ستاره پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد برای اولین در دوران بازیگری اش ممکن است در تیمی غیراروپایی بازی کند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۳    
معاون وزیر راه از اعطای بسته های تشویقی بی سابقه برای نوسازی بناهای ناپایدار خبر داد و گفت: مردم را به مشارکت در نوسازی بناهای ناپایدار در سراسر استان ها دعوت می کنیم.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۱۳    
انفجار در یک مدرسه دینی در ولایت سمنگان (شمال افغانستان) 23 کشته و 30 زخمی بر جا گذاشت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۸    
رییس هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخم گذار گفت: قیمت هر شانه 30تایی (دو کیلوگرمی) تخم مرغ بیشتر از 90 هزار تومان گران فروشی و اجحاف در حق مصرف کنندگان است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۸    
توجه عکاسان خبری حاضر در جام جهانی فوتبال به کریستیانو رونالدو/ رویترز هشدار تصاویر آزاردهنده/ دو نوجوان به شهادت رسیده به دست نیروهای اسراییلی در بیمارستانی در شهر رام الله در منطقه کرانه باختری ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی با اعلام اجرای موفق طرح آزمایشی کالا برگ الکترونیک در استان هرمزگان نسبت به اجرایی شدن به زودی این طرح در کشور اظهار امیدواری کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
نماینده مردم میانه در مجلس با انتقاد از افزایش آبونمان تلفن ثابت به 20 هزار تومان، گفت: با گرانی های فعلی چرا شرکت مخابرات نرخ آبونمان را تا این حد افزایش داده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی بانک مرکزی گفت: شبکه بانکی در هفت ماه گذشته امسال حدود 2245 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که از رشد 45 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
رسانه چینی چاینا دیلی روز چهارشنبه از درگذشت جیان زمین رئیس جمهوری پیشین و دبیرکل اسبق حزب کمونیست این کشور در سن 96 سالگی خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تماشای بازی های ایران در جام جهانی برایش سخت بوده است، بعد از حذف این تیم در جام جهانی از ترکیب کارلوس کی روش انتقاد کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
تقریبا شش ماه از سرقت صندوق امانات بانک ملی گذشته اما هنوز اموال مالباختگان به طور کامل به صاحبانش برنگشته است که علت این موضوع زمان بر بودن بررسی صحت و سقم خوداظهاری ها به خصوص درباره اموالی همچون ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
نماد استقلال که از حدود یک ماه قبل به دلیل برخی ابهامات در صورت های مالی بسته شده بود، از امروز(چهارشنبه) دوباره قابل معامله شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد بانک مرکزی ابراز عقیده کرد که شیوه فعلی سیاستگذاری پولی و مالی بانک مرکزی منجر به افزایش قیمت ارز خواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
باتوجه به ورود سامانه بارشی به کشور و احتمال وقوع کولاک در ارتفاعات برخی استان ها، سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان تهران ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای خطاب به مدیرکل دفتر واردات گمرک، فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی از چهار درصد به یک درصد را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
آخرین روز معاملات هفته جاری بازار سرمایه صعودی به پایان رسید و شاخص های این بازار سبزپوش شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۱    
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت که با پیگیری های این کمیسیون تعرفه صادرات سه محصول کشاورزی پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی برداشته شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۶    
سازمان ثبت احوال اعلام کرد که با تشکیل بیش از 8000 پرونده برای ایرانیان فاقد شناسنامه موضوع تخصیص شناسه و صدورکارت موقت برای فاقدین شناسنامه پیگیری خواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۱    
طرحی که قرار بود به بحران دارو در کشور پایان دهد و باری از دوش بیماران کم کند حالا ماه هاست که خود معضل شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۱    
قیمت بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز مجازی دنیا 3.7 درصد در معاملات امروز افزایش یافت و به حدود 17010 دلار رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۳    
تلویزیون دولتی چین برای فرو نشاندن خشم مردمش در مورد قوانین سخت گیرانه استفاده از ماسک در این کشور، صحنه های حضور تماشاگرانِ بدون ماسک در سکوهای استادیوم های جام جهانی را سانسور می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۳    
سازمان هواشناسی ضمن اعلام آغاز و افزایش شدت بارش ها از امشب در نوار غربی کشور، از کاهش آلاینده های جوی و بهبود کیفیت هوای تهران از فردا در پی وزش باد و بارش پراکنده باران خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۱    
در مرحله ی هشتم ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن امکان نام نویسی در 16 استان از جمله مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی وجود دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۸    
خبرگزاری فرانسه از حمله انتحاری به نیروهای امنیتی پاکستان در غرب این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۸    
وزیر آموزش و پرورش درباره تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور، گفت: آموزش و پرورش سال هاست آزمون برگزار می کند و هیچ مشکلی نداشته است؛ اما چون قرار است تأثیرش قطعی شود ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۱    
تظاهرات ضدحکومتی در چین به شهر گوانگژو هم رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۳    
سنای آمریکا به اتفاق آرا قانون حمایت از ازدواج همجنسگرایان در سراسر این کشور را تصویب کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۱    
ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی از تهدید اپل به حذف توئیتر از فروشگاه اپلیکیشن های خود خبر داد و گفت که این شرکت آگهی روی این شبکه اجتماعی را هم متوقف کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۸    
عضو کمیسیون اجتماعی گفت: طی 15 ماهی که از عمر دولت سپری شده مشاهده کردیم که برخی از وزرا نتوانستند به خوبی با دولت و شخص رئیس جمهور در اجرای برنامه ها همراهی کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۸    
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه از ماه های آینده که بررسی اسناد توسط بیمه ها انجام شود میزان دریافتی پرستاران بر اساس عملکرد و تعرفه خدمات آن ها خواهد بود ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۶    
سرمربی تیم ملی عنوان کرد که تیمش باید در نیمه دوم دروازه آمریکا را باز می کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا برای ادامه شهادت در پرونده شکایت ستون نویس سابق مجله ال از وی، به دادگاه فراخوانده شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۳    
بانک ها مکلف به پرداخت تسهیلات ازدواج هستند اما به دلایل مختلف از جمله کمبود منابع، پرداخت این وام به زوج های جوان را به تاخیر می اندازند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۸    
مدتی است فصل برداشت زعفران در خراسان جنوبی آغاز شده است و کشاورزان مشغول چیدن مرغوب ترین زعفران ایران برای عرضه به بازارند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۱    
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: با پیش بینی سازمان هواشناسی وضعیت جو پایدار و بر میزان غلظت ذرات معلق و آلودگی هوا افزوده خواهد شد.