چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۴۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 13 آذر 1401 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 30 آبان 1401 اکو فارس 1 دی 1401 اکو فارس 1 بهمن 1401 اکو فارس 16 اسفند 1401 اکو فارس 1 آذر 1401 اکو فارس 2 آذر 1401 اکو فارس 3 آذر 1401 اکو فارس 4 آذر 1401 اکو فارس 5 آذر 1401 اکو فارس 6 آذر 1401 اکو فارس 7 آذر 1401 اکو فارس 8 آذر 1401 اکو فارس 9 آذر 1401 اکو فارس 10 آذر 1401 اکو فارس 11 آذر 1401 اکو فارس 12 آذر 1401 اکو فارس 13 آذر 1401 اکو فارس 14 آذر 1401 اکو فارس 15 آذر 1401 اکو فارس 16 آذر 1401 اکو فارس 17 آذر 1401 اکو فارس 18 آذر 1401 اکو فارس 19 آذر 1401 اکو فارس 20 آذر 1401 اکو فارس 21 آذر 1401 اکو فارس 22 آذر 1401 اکو فارس 23 آذر 1401 اکو فارس 24 آذر 1401 اکو فارس 25 آذر 1401 اکو فارس 26 آذر 1401 اکو فارس 27 آذر 1401 اکو فارس 28 آذر 1401 اکو فارس 29 آذر 1401 اکو فارس 30 آذر 1401 
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۸    
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۱    
پس از اینکه ابلاغیه جدید سازمان امور دانشجویان مبنی بر افزایش هزینه آزادسازی مدرک برای دانشگاه های دولتی منتشر شد، ظاهرا دانشگاه آزاد اسلامی هزینه ترجمه مدرک را افزایش داده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۷    
پیکرهای پاک 111 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس صبح امروز،17 آذرماه در میان استقبال مردم آبادان و خرمشهر، از طریق آبراه بین المللی اروندرود وارد کشور شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۰    
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته سوم آذرماه در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۱    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دروس هنرستانی ها به عنوان سابقه تحصیلی کنکور هنر در نظر گرفته شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش از تعیین تکلیف طرح رتبه بندی معلمان تا پایان آذر ماه خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۰    
شرکت چند ملیتی شورون از کشف یک میدان گازی جدید در بستر دریای مدیترانه در آب های منطقه ای مصر خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۵    
کارلوس کی روش و دستیارانش یکشنبه ایران را ترک کردند. تیم ملی فوتبال ایران با سرمربی گری کی روش در جام جهانی با دو باخت و یک برد در گروهش سوم و حذف شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۵    
طالبان اعلام کرده که 7 زن و مرد متهم به جرایم اخلاقی را در یک ورزشگاه در شهر فیروزکوه مرکز ولایت غور شلاق زده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۴    
میوه خشک چند سالی است که در سفره شب یلدای خانواده های ایرانی جای گرفته است. اما اکنون بررسی ها از میلیونی شدن قیمت میوه خشک حکایت دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۶    
نخستین دور مذاکرات ایران و عربستان درباره حج 1402 به صورت وبینار انجام شد و بر این اساس، مقامات حج دو کشور تا یک ماه آینده در عربستان با یکدیگر دیدار و تفاهم نامه حج را امضاء می کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۴    
دلیل غیبت ستاره جوان تیم ملی انگلیس در جدال با سنگال و خروج ناگهانی این بازیکن از اردوی سه شیرها مشخص شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۴    
با افزایش سختگیری های چین در فضای مجازی قرار است با افرادی که پست های اعتراضی را لایک می کنند برخورد شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۳    
منابع خبری از درگیری میان عده ای معترض و نیروهای امنیتی در اطراف استانداری سویداء در جنوب سوریه خبر می دهند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۸    
اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: روز دوشنبه 14 آذرماه 1401 به علت برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی برخی مدارس این استان در سری قبل از ظهر بصورت غیر حضوری برگزار می ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۴    
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس ابتدایی مشهد و برخی شهرستان های استان در نوبت صبح فردا تعطیل خواهد بود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۴    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2سرباز وظیفه راهور شهرستان چابهار بر اثر تیراندازی افراد ناشناس مجروح شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۷    
مدارس برخی شهرستان های استان تهران روز دوشنبه چهاردهم آذر ماه به علت برودت هوا و یخبندان غیرحضوری شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۳    
تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی برابر لهستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی به مرحله بعدی این مسابقات صعود کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۸    
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها می گوید که شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد که چنین ماموریتی را به نیروی انتظامی واگذار نکرده بودیم یا چنین انتظاری را از نیروی انتظامی نداشته ایم.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۸    
یک نماینده مجلس در واکنش به صحبت های اخیر دادستان کل کشور درمورد گشت ارشاد، بیان می کند که اینکه دستور دادند که گشت ارشاد جمع شود، یک اقدام قابل تحسین اما دیرهنگام است ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۱    
مهدی طارمی با 34 گل زده در سال 2022 در رده دهم برترین گلزنان سال فوتبال جهان قرار دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات چهار کارگر گرفتار در زیر آوار ریزش یک ساختمان قدیمی خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۶    
3 پلیس پاکستان نزدیک مرز با افغانستان در پی حمله افراد مسلح وابسته به طالبان پاکستان در ایالت خیبرپختونخواه کشته شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۱    
وزیر خارجه بحرین از رئیس رژیم صهیونیستی در فرودگاه منامه استقبال کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۶    
هشت راکت به پایگاه نظامی زلیکان ترکیه واقع در شرق موصل عراق اصابت کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۱    
کره شمالی به والدین دستور داده تا واژه های "میهن پرستانه" از جمله "بمب و تفنگ" را برای نام گذاری اسامی کودکان خود انتخاب کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۸    
هیات دولت در جهت تسهیل واردات خودرو مصوبه ای ارائه کرده است که بر مبنای آن، با پیشنهاد وزارت صمت و تصویب هیأت دولت ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۶    
مقامات پاکستان اعلام کردند: دستکم شش معدنچی بر اثر انفجار گاز در داخل یک معدن زغال سنگ واقع در ایالت بلوچستان در این کشور جان خود را از دست دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۶    
نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها پدر مردم را در پرداخت وام ازدواج درآورده اند گفت که باید به بانک ها در حوزه ضمانت بانکی تذکر جدی داده شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۱    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اعلان استمرار مصرف بالای 100 میلیون لیتر بنزین در روز، گفت: با ورود به فصل تعمیرات پالایشگاه های کشور ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۱    
وزیر اقتصاد از بخشیدگی جرائم بیمه شخص ثالث همه وسایل نقلیه موتوری تا پایان آذر ماه خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۳    
یک خبرنگار بولیویایی مدعی شد که علیرضا فغانی و دانیل زیبرت دیگر در مسابقات جام جهانی 2022 قطر سوت نخواهند زد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۸    
هر ساله در تاریخ چهار دسامبر "روز جهانی یوزپلنگ" گرامی داشته می شود و این مناسبت بین المللی به افزایش آگاهی در مورد اهمیت نجات یوزپلنگ ها در حیات وحش جهان می پردازد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت که السودانی به نیروهای مرزبانی این کشور دستور داد تا کنترل مرزهای ایران و ترکیه را برعهده بگیرند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۶    
یاروسواف کاچینسکی رهبر حزب حاکم لهستان و منتقد سیاست های آلمان تسلط برلین بر اروپا را محکوم کرد و گفت: راهی که برلین در پیش گرفته منجر به بحران و فاجعه می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۱    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای پاک 100 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه هفته جاری در میان استقبال مردم آبادان و خرمشهر، از طریق آبراه اروندرود وارد میهن می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۳    
پیگیری ها نشان می دهد، تا دوهفته آینده اولین محموله خودروهای وارداتی به گمرکات جنوبی کشور وارد خواهند شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۳    
نماینده آمریکا در امور ایران گفت که در حال حاضر تمرکز واشنگتن روی مذاکرات هسته ای با ایران و حصول توافق قرار ندارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۸    
سال گذشته استقلال و پرسپولیس به خاطر بدهی و دولتی بودن و همچنین مشکلات زیرساختی از لیگ قهرمانان حذف شدند و حالا با توجه به ایراداتی که AFC به ورزشگاه آزادی گرفته نگرانی های زیادی به وجود آمده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۶    
مصوبه دولت درخصوص واگذاری سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کل کشور و سه دهک اول ایثارگران ابلاغ شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۱    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: تاکنون هیچکدام از پتروشیمی ها با قطع گاز مواجه نشده اند، اما اعلام شده که آمادگی لازم برای این مساله ایجاد شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۱    
رئیس جمهور سابق آمریکا با تکرار ادعاهایش درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور، خواستار تعلیق قانون اساسی ایالات متحده شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از 13تا 25 آذر جاری خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو به کشور، از رسیدن برخی مدل ها به پشت مرز و آغاز تبلیغات برای آن ها خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۳    
در پی حمله یک خودرو با سرعت بسیار بالا به ایست بازرسی در فرودگاه بن گوریون از مسافران در این فرودگاه خواسته شد که مخفی شوند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۱    
اتحادیه اروپا در مورد به شهادت رسیدن 10 فلسطینی به دست نیروهای رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر واکنش نشان داده و نسبت به افزایش سطح خشونت این رژیم ابراز نگرانی کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۱    
مقامات اندونزی به شهروندان هشدار دادند از مناطقی که آتشفشان سیمرو واقع در جزیره جاوا اندونزی صبح امروز فوران کرده و ستونی از خاکستر به ارتفاع 1.5 کیلومتر از خود به جا گذاشته دور شوند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۱    
مدیر مجموعه ورزشی تختی از خشک شدن چاه آب مجموعه ورزشی تختی تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر 40 هکتار فضای سبز در تختی وجود دارد که اگر مشکل بی آبی در این مجموعه حل نشود با خشکسالی مواجه خواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۸    
انتشار ابلاغیه سازمان امور دانشجویان در ارتباط با نرخ "آزادسازی مدرک تحصیلی" حاکی از آن است که هزینه آزادسازی مدرک تحصیلی دانشجویان، چندین برابر افزایش یافته است ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۶    
ولادیمیر پوتین مدت هاست به وجهه شناخته شده خود به عنوان "مردی قوی" افتخار می کند، اما تغییر چشمگیر در ظاهر او در چند سال گذشته باعث ایجاد گمانه زنی هایی شده مبنی بر آن که او ممکن است از یک بیماری ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۶    
طی معاملات امروز شاخص کل بورس که توانست در ساعات ابتدایی روندی صعودی داشته باشد و تا رقم یک میلیون و 419 هزار واحد نیز افزایش یابد اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و از سرعت رشد آن کاسته ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۵    
نمایندگان مجلس با کلیات طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت موافقت کردندو بر این اساس پرداخت تسهیلات فرزندآوری تسهیل می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۳    
بانک مرکزی امروز یکشنبه، نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 25 ارز افزایش و نرخ 14 ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارز ها ثابت ماند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۰    
معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت مقدار برداشت روزانه ایران از میدان مشترک پارس جنوبی را بیشتر از قطر اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس از افزایش 20 درصدی حقوق ها در سال آینده خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۸    
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال از باشگاه بحران زده یوونتوس شکایت کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۰    
مرکز کنترل آب تهران خبر داد، روز جمعه تهرانی ها با مصرف 46 هزار لیتر بر ثانیه رکورد مصرف آب را شکستند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۵    
مدارس ابتدایی و استثنائی مشهد، نیشابور، رضویه و احمدآباد به دلیل بارش برف در نوبت عصر تعطیل اعلام شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۳    
بیت کوین آخر هفته در حال تثبیت بود اما قیمت بار دیگر به زیر 17هزار دلار سقوط کرد. این حرکت در حالی صورت گرفت که معامله گران تحت تاثیر آخرین گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده قرار داشتند ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی جدید از جنوب غرب کشور در روز دوشنبه خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تهران را ترک کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۸    
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آبفای کشور از تدوین سند مدیریت تنش آبی سالانه در کنار اجرای 80 پروژه اضطراری برای مقابله با بحران آب در کشور خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۸    
بارش برف، برودت هوا و شرایط جوی نامساعد، مدارس برخی از شهرستان های استان تهران را تعطیل و آموزش آنها را مجازی کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۵    
آخرین آمار حاکی از آن است که میزان مالیاتی که دولت از مسافران برای خروج از کشور اخذ کرده، در هشت ماه سال جاری از کل سال 1400 بیشتر است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی یکشنبه هفته آینده برگزار می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۸    
ورود فلزات گران بها به کشور توسط سرمایه گذاران خارجی و مسافر، بدون ثبت سفارش و با اظهار به گمرک بلامانع است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۵    
طبق اعلام بانک مرکزی، در آبان ماه امسال متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران 46 میلیون و 700 هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل و مدت مشابه سال قبل به ترتیب 6.8 و 45.9 درصد افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۲    
ملی پوش رویینگ زنان ایران برای چهارمین دوره متوالی بر سکوی نخست یک نفره سبک وزن قهرمانی آسیا ایستاد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۸    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، درباره کم وکیف برگزاری امتحانات نهایی و حفظ امنیت آن با توجه به تغییراتی که از سال جاری در برگزاری کنکور رخ داده و سهم سوابق تحصیلی به 40 درصد ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۷    
بنابر اعلام کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در شبکه شاد، مدارس برخی مناطق و شهرستانهای استان تهران بدنبال بارش باران و برف امروز یکشنبه (13 آذرماه) غیرحضوری شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۸    
با توجه به بروز اشکال در زیرساخت، فروش فوق العاده خودروهای کوئیک و کوئیک R که قرار بود از روز گذشته انجام شود با مشکل مواجه شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۸    
مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در جاده های 12 استان کشور از جمله تهران، البرز و قزوین خبر داد و از کاربران جاده ای و مسافران درخواست کرد تا ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه ها از سامانه ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۷    
دانشجوی رشته برق مقطع دکتری دانشگاه تهران که صبح دیروز اقدام به خودکشی کرده بود، صبح امروز 13 آذر ماه درگذشت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: 2 توله یوزپلنگ پیدا شده در منطقه پناهگاه حیات وحش توران ماده هستند و این مهم، امید را برای افزایش جمعیت این گونه ارزشمند تقویت کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۲۲    
بر اساس جدیدترین تصمیم عراق، شرط همراه داشتن کارت واکسن کرونا برای سفر به این کشور لغو شد و از این پس سفر به عتبات همچون گذشته بدون هیچ محدودیت انجام می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۵    
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به دار مجازات آویخته شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۲    
برای برخی رانندگان پیامک های جریمه ارسال می شود در حالی که اصلا در آن ساعت در چنین مسیری نبوده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۰:۰۰    
دیدار استرالیا و آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 با پیروزی 2 بر یک آرژانتین پایان یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۵    
اسطوره فوتبال برزیل که خبرها حاکی از وخامت اوضاع او داشت پیامی را برای هواداران و دوست داران خود منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۵    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: به علت بارش برف و برودت هوا تمام مقاطع تحصیلی شهرستان طالقان و بخش آسارا کرج در این استان امروز یکشنبه تعطیل شد .
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۲    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در 21 استان، بارش برف در مناطق کوهستانی و کاهش دما تا 8 درجه سانتیگراد در نوار شمالی کشور خبر داد.