چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۱:۱۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 18 آذر 1401 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 30 آبان 1401 اکو فارس 1 دی 1401 اکو فارس 1 بهمن 1401 اکو فارس 16 اسفند 1401 اکو فارس 1 آذر 1401 اکو فارس 2 آذر 1401 اکو فارس 3 آذر 1401 اکو فارس 4 آذر 1401 اکو فارس 5 آذر 1401 اکو فارس 6 آذر 1401 اکو فارس 7 آذر 1401 اکو فارس 8 آذر 1401 اکو فارس 9 آذر 1401 اکو فارس 10 آذر 1401 اکو فارس 11 آذر 1401 اکو فارس 12 آذر 1401 اکو فارس 13 آذر 1401 اکو فارس 14 آذر 1401 اکو فارس 15 آذر 1401 اکو فارس 16 آذر 1401 اکو فارس 17 آذر 1401 اکو فارس 18 آذر 1401 اکو فارس 19 آذر 1401 اکو فارس 20 آذر 1401 اکو فارس 21 آذر 1401 اکو فارس 22 آذر 1401 اکو فارس 23 آذر 1401 اکو فارس 24 آذر 1401 اکو فارس 25 آذر 1401 اکو فارس 26 آذر 1401 اکو فارس 27 آذر 1401 اکو فارس 28 آذر 1401 اکو فارس 29 آذر 1401 اکو فارس 30 آذر 1401 
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران باتوجه به کاهش کیفیت و آلودگی هوا، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز را توصیه کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۸    
اخبار دریافتی از طرح کالابرگ الکترونیک حاکی است، در صورتی که اعتبار لحاظ شده برای خرید کالا در پایان ماه استفاده نشود، امکان برداشت نقدی برای سرپرست خانوار فراهم است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۲    
دولت آمریکا با هشدار درخصوص همکارهای گسترده نظامی میان ایران و روسیه مدعی شد که مسکو قرار است به زودی جنگنده های سوخو به تهران تحویل دهد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۰:۱۲    
دولت های آمریکا و کانادا در بیانیه ای مشترک، آنچه را که "نقض حقوق بشر" در ایران را عنوان کرده اند، محکوم کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
ولیعهد عربستان در افتتاحیه نشست سران شورای همکاری بر اهمیت پایبندی ایران به توافقات هسته ای و نیز احترام این کشور به اصول حسن هم جواری تأکید کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۶    
ژاپن، بریتانیا و ایتالیا در حال ادغام پروژه های نسل بعدی جت های جنگنده خود در یک مشارکت پیشگامانه در اروپا و آسیا هستند که اولین همکاری بزرگ دفاع صنعتی ژاپن در خارج از ایالات متحده از زمان جنگ جهانی ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۱    
سرمربی تیم ملی برزیل بعد از حذف از جام جهانی از تیم ملی برزیل استعفا داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۶    
سران شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی خود مواضعی را علیه ایران اتخاذ کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۲    
این نکته ثابت شده که پیروی از رژیم های غذایی حاوی کربوهیدرات های تخمیر شده مانند جوی دو سر، کنگر فرنگی، قارچ، مارچوبه، پیاز و موز ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۱    
سفیر آلمان در ایران، بار دیگر به وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۶    
نتایج یک پژوهش اقتصادی حاکی از کاهش 42 درصدی صادرات ایران به عراق است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۱    
شامگاه پنجشنبه 17 آذر،حوزه عملیه آیت الله یثربی توسط 2 فرد مورد حمله با کوکتل مولوتف قرار گرفت که با اقدام به موقع نگهبان حوزه و اطفای حریق درب چوبی صدمه مالی و جانی رخ نداد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۱    
در نشست مشترک سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و چین امروز در عربستان اعلام شد دو طرف یک شورای سرمایه گذاری و یک مرکز امنیت هسته ای ایجاد خواهند کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۱    
در جدیدترین رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال تیم ملی زنان ایران دو پله صعود کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۱    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه سه مقام ایرانی به بهانه "نقض حقوق بشر" خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۱    
دیدار کرواسی و برزیل با تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان دالیچ در ضربات پنالتی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۴    
این روزها با آمدن فصل پائیز و هوای سرد آن، طبیعت مشهد حال و هوای دیگری دارد. پارک های مشهد از جاذبه های گردشگری به شمار می روند که در تمام ایام سال زائران و مجاوران از آن دیدن می کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۱    
آرسن ونگر از عقب نشینی فیفا از طرح برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۱    
انگلیس و کانادا تحریم های جدیدی را علیه چند مقام کشورمان به بهانه های حقوق بشری اعمال کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۹    
سناتور دمکرات کریستن سینما نماینده ایالت آریزونا در کنگره آمریکا روز جمعه تنها چند روز پس از دستیابی این حزب به اکثریت در این مجلس کنگره، از حزب دمکرات خارج و خود را بدون وابستگی حزبی اعلان کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۶    
دولت ریشی سوناک نخست وزیر تازه انگلیس قصد دارد در راستای خط مشی دولت پیشین، قانون جرم کیفری شناخته شدن آزار جنسی در اماکن همگانی را با مجازات 2 سال زندان در پارلمان به تصویب برساند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۴    
مردم کره جنوبی به لطف قانون جدیدی که روز گذشته (پنج شنبه) تصویب شد و هدف آن استانداردسازی نحوه محاسبه سن در این کشور است، از نظر اسناد رسمی یک یا دو سال جوان تر می شوند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۴    
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای آموزش غیر حضوری، برگزار نمی شود و تاریخ اجرای این آزمون ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۱    
مراسم تشییع پیکر مطهر 111 شهید گمنام تازه تفحص شده بر دستان مردم اهواز و بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۶    
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان، اظهار کرد: فاز دوم این طرح به زودی اجرا خواهد شد که طی آن به هر نانوا متناسب با میزان نانی که پخته و فروخته و ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۳    
وزیر آموزش و پرورش گفت: نحوه برگزاری کنکور و حواشی مربوط به آن آموزش و پرورش را بیچاره کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۱    
دیجیاتو نوشت: سال 2015 بود که برند آلمانی بورگوارد پس از تقریباً نیم قرن عدم فعالیت، احیا شد. این برند قدیمی با کمک شرکت چینی بیکی فوتون موتور که زیرمجموعه گروه بایک است ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۸    
حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از روز یکشنبه 20 آذر ماه و براساس حروف الفباء به حساب آنها واریز می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۶    
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی های مراحل حذفی این رقابت ها تغییر به وجود آمد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۷    
ایزدخواه گفت: خود وزارت کشور یک طرف ماجرا است و نمی تواند بانی تشکیل کمیته حقیقت یاب باشد، البته می تواند عضو باشد که قطعا عضو است و حضور دارد اما کار باید دست یک نهاد ترجیحاً غیردولتی باشد ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۶    
عربستان و چین در بیانیه ای مشترک ضمن طرح برخی ادعاها خواستار همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۶    
وزارت امور خارجه انگلیس سفیر ایران در این کشور را فراخواند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
پژوهش جدید دانشمندان نشان می دهد، استرس زندگی در دوران قرنطینه های کرونایی، روند پیری را در مغز نوجوانان تسریع کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
مدیر خدمات مقابله با مین سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی گفت که 159 نفر بر اثر انفجار مین در استان الحدیده یمن زخمی شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
روزنامه ال کامریو پرو، پنجشنبه نوشت پدرو کاستیلو رئیس جمهور برکنار شده پرو، به تحریک و بر هم زدن نظم عمومی کشور متهم شده و ممکن است به 20 سال زندان محکوم شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
نشت 14هزار بشکه نفت خام از خط لوله کیستون به رودخانه ای در ایالت کانزاس آمریکا منجر به فاجعه زیست محیطی شده و آب های سطحی منطقه را آلوده کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
شورای تامین استان سیستان و بلوچستان با تایید شهادت مولوی ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) خاش، بیانیه ای در این باره صادر کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
ترکیه مانع حرکت چندین نفتکش حامل میلیون ها بشکه نفت قزاقستان در دریای سیاه شده تا نامه ای از بیمه کننده خود ارائه دهند که نشان دهد در آب های این کشور تحت پوشش بیمه قرار دارند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
وزیر نفت گفت: تا به امروز بیش از 20 میلیارد دلار قرارداد و 80 میلیارد دلار تفاهم نامه با شرکت های داخلی و خارجی سرمایه گذار و بانک ها همچون مشارکت نامه توسعه یکپارچه میدان مشترک آزادگان امضا شده است.