چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۸:۲۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 11 آذر 1401 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 30 آبان 1401 اکو فارس 1 دی 1401 اکو فارس 1 بهمن 1401 اکو فارس 16 اسفند 1401 اکو فارس 1 آذر 1401 اکو فارس 2 آذر 1401 اکو فارس 3 آذر 1401 اکو فارس 4 آذر 1401 اکو فارس 5 آذر 1401 اکو فارس 6 آذر 1401 اکو فارس 7 آذر 1401 اکو فارس 8 آذر 1401 اکو فارس 9 آذر 1401 اکو فارس 10 آذر 1401 اکو فارس 11 آذر 1401 اکو فارس 12 آذر 1401 اکو فارس 13 آذر 1401 اکو فارس 14 آذر 1401 اکو فارس 15 آذر 1401 اکو فارس 16 آذر 1401 اکو فارس 17 آذر 1401 اکو فارس 18 آذر 1401 اکو فارس 19 آذر 1401 اکو فارس 20 آذر 1401 اکو فارس 21 آذر 1401 اکو فارس 22 آذر 1401 اکو فارس 23 آذر 1401 اکو فارس 24 آذر 1401 اکو فارس 25 آذر 1401 اکو فارس 26 آذر 1401 اکو فارس 27 آذر 1401 اکو فارس 28 آذر 1401 اکو فارس 29 آذر 1401 اکو فارس 30 آذر 1401 
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۱    
سرمربی تیم ملی اروگوئه اشتباهات داوران را عامل حذف تیمش از جام جهانی دانست.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۶    
دیدار صربستان و سوییس در جام جهانی 2022 با پیروزی 3 بر 2 سوییس پایان یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۱    
کامرون با وجود پیروزی مقابل برزیل از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۷    
نوری قزلچه گفت: به مسئولان مربوطه تذکر دادیم فیلترینگ برداشته شود ولی اقدامی صورت نگرفته است بحث سوال از وزیر را هم بخواهیم مطرح کنیم وزیر می گوید من کاره ای نیستم ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۶    
زمان خروج کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان از تهران مشخص شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۱    
نوشیدنی ها، بخش مهمی از نیاز روزانه بدن را به مایعات برای سوخت و ساز مواد تامین می کنند. همان گونه که انتخاب یک نوشیدنی مفید و مغذی تأثیر مطلوبی بر سلامت شخص دارد ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۱    
بر اساس داده های مطالعه ای جدید که در مجله روانپزشکی عمومی (General Psychiatry) منتشر شد، فشار خون بالا بر چگونگی برخورد افراد با اضطراب تاثیر منفی می گذارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۲:۲۶    
یک مقام امنیتی آمریکا ضمن تاکید بر استفاده از همه ابزارها علیه کره شمالی، گفت: درهای دیپلماسی به روی پیونگ یانگ باز است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۹    
دیدار غنا و اروگوئه در جام جهانی 2022 با پیروزی 2 بر صفر اروگوئه به پایان رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۰:۳۴    
در دیداری از گروه H جام جهانی 2022 دو تیم کره جنوبی و پرتغال از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی کره ای ها به پایان رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کیفیت سوخت در مناطق پرتردد و مسیرهای بین شهری کلانشهرها با استانداردهای موجود در کشور مطابقت دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۹    
وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه ایران به بهانه نقض حقوق بشر خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت درمورد دستور رئیس جمهور برای احیای واحدهای راکد گفت: این موضوع تبدیل به یک پروژه در خصوص معادن و صنایع شده و تاکنون موفق شده ایم تا 2 هزار واحد را احیا کنیم.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۲    
شورای دانشگاه صنعتی شریف با توجه به وقایع دو ماه اخیر و با هدف ادامه کامل و بدون اختلال فعالیت های آموزشی- پژوهشی دانشگاه، با صدور بیانیه ای منشور اجتماعی دانشگاه شریف را به تصویب رساند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۷    
ابوالفضل پورعرب همچنان در بیمارستان بستری و تحت درمان است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۷    
فدراسیون جهانی بسکتبال، زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی 2023 را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۴    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ارزش 800 هزار میلیارد تومانی سهام عدالت، گفت: از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۹    
باشگاه چلسی برای جذب ستاره ایرانی پورتو در زمستان وارد عمل شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۶    
میدل ایست نیوز: کمیسیون آزادی های مدنی، عدالت و امور داخلی پارلمان اروپا، امروز پنجشنبه با معافیت شهروندان کویت و قطر از دریافت ویزای شنگن موافقت کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۱    
ادوارد اسنودن افسر سابق اطلاعاتی آمریکا با انجام سوگند، تابعیت و پاسپورت روسیه را دریافت کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۴    
در پی حوادث هفته گذشته دانشگاه های صنعتی اصفهان، خوارزمی واحد کرج و صنعتی اراک شاید بتوان ادعا کرد، دانشگاه های کشور با یک بحران جدی یعنی موج مسمومیت غذایی دسته جمعی دانشجویان مواجه هستند ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۹    
پور حاجت گفت: کمبود یونولیت همچنان در بازار وجود دارد و این موضوع روز به روز بر قیمت مسکن اثرگذارتر می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۹    
فدراسیون جهانی فوتبال به دنبال تغییر فرمت گروه بندی جام جهانی است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۲    
جمهوری آذربایجان فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای را به نام خود در فهرست میراث ناملموس بشری به ثبت رساند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۵    
منابع خبری امروز (جمعه) از وقوع یک انفجار و آتش سوزی در بندر سامسون ترکیه خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۵    
بهداشت نیوز نوشت: یک متخصص بیماریهای عفونی درتشریح علائم بیماری وبا گفت: برخی علائم هستند که نشانه خطر بوده و می تواند ظرف چهار تا 12 ساعت بیمار را از پا در بیاورد. ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۵    
مدیر آبفا خرمشهر با اعلام قطع شبکه آب آشامیدنی این شهر از ساعت 20 حمعه شب از شهروندان خرمشهری خواست نسبت به ذخیره سازی آب آشامیدنی مورد نیاز خود اقدام کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۲    
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: دستورات قضایی لازم برای بررسی علت و منشاء مسمومیت دانشجویان دانشگاه خوارزمی صادر شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۲    
گزارش ها از کابل حاکی از وقوع انفجاری در منطقه دارالامان در غرب کابل در داخل محوطه دفتر مرکزی حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۲    
کوچه باغ های گنج نامه همدان و منظره های بی نظیرش و با توجه به موقعیت کوهستانی و آب و هوای مطبوع آن دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی است که نگاه هر بیننده ای را محو خود می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۲    
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی روش بازیکنان وفادار بیشتر از بهترین بازیکنان بازی کرده اند، مدعی شد او می توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۶    
یک مقام اوکراینی اظهار داشت، تاکنون طی جنگ با روسیه حدود 10000 تا 13000 نظامی اوکراینی کشته شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۶    
در حالیکه مرجع رسمی معرفی خدمات پس از فروش معتبر، سامانه جامع گارانتی www.Irangs.ir است؛ اما با جستجو در اینترنت و تماس با سامانه تلفنی 118، انبوهی از مراکز نامعتبر به افراد معرفی می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۹    
برخی از شهرهای چین که همچنان گرفتار کرونا هستند الزام تست و قوانین سخت قرنطینه را برای ساکنان و پس از آن لغو کردند که اعتراضاتی سراسری در این کشور بابت محدودیت ها و قوانین جدید کرونایی در روزهای ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۹    
منابع رسانه ای از حملات توپخانه ای مجدد ارتش ترکیه به مناطق مسکونی در حومه حسکه و وارد شدن خسارت به منازل شهروندان سوری ساکن این مناطق خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۹    
عکسی که "تلسکوپ فضایی جیمز وب" از قمر زحل ثبت کرده است، تصویری از ابرهای متان را به نمایش می گذارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۹    
قیمت نفت در معاملات روز جمعه بازار آسیا در پی امیدواری به تسهیل بیشتر محدودیت های کرونایی در چین که می تواند به احیای تقاضا در دومین اقتصاد بزرگ جهان کمک کند، افزایش یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۳    
ناسا با انتشار تصویری از ابر پوشیده شده از گرد و غبار در صفحه اینستاگرام خود درباره خوشه ستاره ای که قادر به تنظیم فعالیت خود است، توضیح داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۳    
استفانی فراپارت داور فرانسوی به اولین زنی تبدیل شد که قضاوت یک دیدار در رقابت های جام جهانی را عهده دار شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۱    
آمار سدهای کشور تا هشتم آذرماه بیانگر این است که موجودی مخزن سد اکباتان، آبشینه همدان 84 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و در سد شیمیل و نیان هرمزگان با 180 درصد افزایش موجودی مخزن مواجه هستیم.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۸    
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم هایی علیه افراد و چند شرکت به اتهام و بهانه همکاری با حزب الله لبنان خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۸    
نیروی هوایی آمریکا اعلان کرده که هواپیمای بمب افکن راهبردی"بی - 21 رایدر"از سال آینده به ناوگان جنگی این کشور خواهد پیوست که دارای فناوری پیشرفته نامرئی از دید رادار و توانایی حمل جنگ افزارهای هسته ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان از 9 آذرماه خبر داد و گفت: هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت هایشان را انجام می دهیم.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۲    
یکی از مقامات ترکیه اعلام کرد که روز گذشته (پنجشنبه) در پی سقوط یک فروند هواپیمای تک موتوره در استان "بورسا"ی این کشور، دستکم دو تن جان خود را از دست دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تاکید که هرگونه خرید و فروش ارز با هر مبلغی در خارج از شبکه بانکی یا صرافی های مجاز و از طریق افرادی مانند دلالان و ... ممنوع است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۵    
نشست دوره ای و عادی شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی چهاردهمین گزارش دبیر کل این سازمان درخصوص اجرای قطعنامه 2231 و برجام قرار است 19 دسامبر (28 آذرماه) برگزار شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۰    
معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی آخرین وضعیت فراهم شدن امکان خرید نان با کارت نانوا را تجهیز نانوایان به کارت را تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۴    
وزرات امور خارجه کره کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد که مقامات سئول تصمیم گرفتند که تحریم های یکجانبه ای را علیه هشت فرد و هفت سازمان از مرتبط با برنامه موشکی هسته ای پیونگ یانگ اعمال کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۹    
در حالی دور جدید ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است که به نظر می رسد برخی متقاضیان از پیشرفت این طرح ناامید شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۴    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۴    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (11 آذرماه) در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ - ۰۰:۴۹    
تیم ملی آلمان با وجود برد مقابل کاستاریکا ولی از رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی بازماند.