چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۵:۳۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 16 آذر 1401 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 30 آبان 1401 اکو فارس 1 دی 1401 اکو فارس 1 بهمن 1401 اکو فارس 16 اسفند 1401 اکو فارس 1 آذر 1401 اکو فارس 2 آذر 1401 اکو فارس 3 آذر 1401 اکو فارس 4 آذر 1401 اکو فارس 5 آذر 1401 اکو فارس 6 آذر 1401 اکو فارس 7 آذر 1401 اکو فارس 8 آذر 1401 اکو فارس 9 آذر 1401 اکو فارس 10 آذر 1401 اکو فارس 11 آذر 1401 اکو فارس 12 آذر 1401 اکو فارس 13 آذر 1401 اکو فارس 14 آذر 1401 اکو فارس 15 آذر 1401 اکو فارس 16 آذر 1401 اکو فارس 17 آذر 1401 اکو فارس 18 آذر 1401 اکو فارس 19 آذر 1401 اکو فارس 20 آذر 1401 اکو فارس 21 آذر 1401 اکو فارس 22 آذر 1401 اکو فارس 23 آذر 1401 اکو فارس 24 آذر 1401 اکو فارس 25 آذر 1401 اکو فارس 26 آذر 1401 اکو فارس 27 آذر 1401 اکو فارس 28 آذر 1401 اکو فارس 29 آذر 1401 اکو فارس 30 آذر 1401 
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۰    
فرصت ثبت نام در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 ساعت 24 امروز 22 آذرماه 1401 به پایان می رسد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۲    
سازمان هواشناسی کشور از نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز پنجشنبه در بیش از 10 استان کشور خبر داد و اعلام کرد: در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش ها به صورت برف، کولاک و رخداد مه است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش در نشست با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرعت مهاجرت از سرعت ساخت مدارس در حاشیه شهرها بیشتر است بر لزوم اختصاص بودجه بیشتر برای ساخت مدارس در این ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۳    
معاون اشتغال وزارت کار از صدور 10 روزه مجوز کاریابی های غیردولتی داخلی خبر داد و این کار را در راستای بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۸    
سهمیه قاره های مختلف برای جام جهانی 2026 اعلام شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۸    
وزارت آمار کره جنوبی از رکورد جدید در افزایش تعداد مجردها در این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۸    
در پی وقوع آتش سوزی در یکی از خوابگاه های پردیس البرز دانشگاه خوارزمی، روابط عمومی وزارت علوم توضیحاتی درباره علت حریق و آخرین وضعیت دانشجویان این خوابگاه ارائه کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۸    
منبعی امنیتی از کشته شدن 3 تظاهرات کننده و زخمی شدن 15 نفر دیگر در جریان اعتراضات عصر امروز الناصریه، مرکز استان ذی قار عراق خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۳    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به عوارض قابل توجه جسمی و روحی و حتی مرگ زود هنگام در موارد ابتلا به پوکی استخوان، از افزایش چشمگیر این بیماری در دنیا خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۳    
پارلمان پرو در واکنش به تصمیم پدرو کاستیلو رئیس جمهوری این کشور برای انحلال مجلس، وی را از قدرت برکنار و پلیس وی را بازداشت کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۸    
معاون حقوقی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: پرونده مرحوم مهران سماک از طریق دادسرای نظامی گیلان در حال رسیدگی است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۱:۱۳    
دولت آمریکا از اعلام محدودیت های صادراتی علیه برخی شرکت ها به اتهام ارتباط با ایران و روسیه خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۸    
شهرداری کابل تحت کنترل طالبان در روزهای اخیر مدلی از کره زمین در چهار راهی دهن باغ کابل رونمایی کرد که اندازه نقشه افغانستان در آن واکنش های زیادی را به همراه داشته است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۲۱:۰۸    
شامگاه چهارشنبه 16 آذرماه در خوابگاه دختران دانشگاه خوارزمی آتش سوزی رخ داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی محمد رضوانی فر را به عنوان رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۹:۲۱    
کمیته داوران فیفا تصمیم گرفته در 8 مسابقه باقی مانده جام جهانی به تیم داوری ایرانی قضاوت ندهد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۳    
بازار خودرو شاهد رکوردشکنی قیمت ها در انواع خودروهای داخلی و وارداتی است البته این رشد در حالی ثبت شده که سایر بازارهای سرمایه از جمله دلار و سکه نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشتند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۳    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست رسمی فیلم های واجد شرایط در شاخه بهترین فیلم بین المللی، انیمیشن بلند و مستند بلند را منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۳    
رئیس سازمان اداری و استخدامی ضمن تاکید بر اینکه با توجه به شرایط اقتصادی و معیشت مردم، دولت در سال آینده هیچ اقدام تورم زایی انجام نمی دهد ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۸    
منابع امنیتی لبنانی روز چهارشنبه اعلام کردند که لبنان 185 فرد مظنون به همکاری با دولت اسرائیل را از زمان فروپاشی اقتصاد لبنان در سه سال گذشته بازداشت کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۱    
10 بازیکن برتر مسابقات جام جهانی 2022 معرفی شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۱    
فوک های تلف شده در ساحل دریای خزر روسیه/ رویترز شهروند روس تبار در منطقه دونتسک که خانه اش در اثر حملات راکتی نیروهای اوکراینی ویران شده است./ رویترز ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران علت افزایش قیمت برخی از محصولات کشاورزی از جمله پیاز، سیب زمینی ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۳    
همانطور که در ادبیات مقامات نیز مشاهده می کنیم، از مسکن به عنوان لوکومتیو اقتصاد ایران یاد می شود اما اینکه ما چه قدر شرایط را برای حرکت آن فراهم کرده ایم که سوالی است که باید به آن پاسخی شفاف داده ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۳    
ظهر امروز در درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار مسلح در مرزهای شمالی استان سیستان و بلوچستان، یک تن از دلاورمردان هنگ مرزی زابل به شهادت رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۶:۴۲    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد افزایش به 1772 دلار و 91 سنت رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۶    
رییس کل بانک مرکزی گفت: تدارک لازم برای تامین ارز مورد نیاز خودروهای وارداتی انجام شده و مشکلی در تامین ارز وجود ندارد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۶    
ویزای تمامی کشتی گیران ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا صادر شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۶    
طبق صورت جلسه الزامات واگذاری در شرکت های ایران خودرو و سایپا که در تاریخ 14 آذرماه تهیه شده است سهام تودلی ایران خودرو و سایپا باید تا پایان سال جاری واگذار شود.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۱    
شاخص کل بورس طی معاملات امروز بیش از 6000 واحد کاهش یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت افزایش آلودگی هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی استان تهران هشدار داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۴    
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا غنی سازی 60 درصدی ایران را "تحریک آمیز" خواند و مدعی شد، اقدامات هسته ای ایران، هیچ اهرم بیشتری برای تهران ایجاد نمی کند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۴    
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین، به رغم اتهام زنی های شدید کی یف علیه ایران، گفت که تهران تاکنون به روسیه موشک بالستیک نداده و چنین اقدامی در آینده هم محتمل نیست.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۴    
شماری از اعضای کابینه و چهره های بانفوذ طالبان که بر مسندهای مهم دولتی تکیه زده اند، از توزیع زمین و مهیا کردن شکارگاه برای بازرگانان و شیخ های قطری، پول هنگفتی به جیب می زنند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۶    
در ادامه روند انتقال پول نقد تحت عنوان کمک بشردوستانه به افغانستان روز سه شنبه، یک بسته 40 میلیون دلاری به کابل رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۱    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که امروز (16 آذرماه) آخرین مهلت صدور احکام ترمیم حقوق و مزایای رتبه آموزشیار معلم است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس مخالفت کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۱    
نتایج رتبه بندی و ارزیابی مؤسسات پژوهشی 1400-1399 توسط گروه رتبه بندی مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) اعلام شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۶    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروهایی که در بازار ایران تولید می شود، ارزان ترین خودروهای روز دنیا هستند و تولید آنها با مدل های جدید بدون هیچ آپشن تازه ای عرضه می شود ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۶    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور و کاهش 4 تا 7 درجه ای دما در پنج استان خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۱    
مرکز فرماندهی نیروهای نظامی آمریکا مدعی شد که اخیرا یک قایق گشتی سپاه پاسداران به ناوهای آمریکایی در تنگه هرمز نزدیک شد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۷    
شورای دولتی چین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، دولت این کشور بسته جدیدی متشکل از 10 اقدام را جهت کاهش سیاست "کووید صفر" که باعث اعتراضات گسترده در سراسر چین شده، ارائه کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۲    
وزیر امور داخلی اقلیم کردستان عراق با غیرقانونی خواندن گروه های مسلح موجود در مرزهای اقلیم کردستان گفت که اجازه نمی دهیم خاک این اقلیم منبع تهدید علیه کشورهای دیگر باشد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۷    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده برف و باران به ویژه در ارتفاعات ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۵۱    
متخصصان درباره تاثیر تغییرات اقلیمی و احتمال غرق شدن آثار تاریخی مشهور، از جمله ابوالهول و اهرام سه گانه مصر تا پایان قرن جاری هشدار دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۷    
درپی ارسال پیامی با موضوع اخطار زلزله برای برخی از شهروندان تهرانی، دستگاه های مختلفی از جمله سازمان مدیریت بحران کشور، وزارت کشور، شرکت همراه اول، سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، پلیس فتا ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۳:۴۱    
پادشاه انگلیس برای دومین بار در یک ماه هدف پرتاب تخم مرغ قرار گرفت و پلیس مردی را به اتهام "تعرض خشونت آمیز" بازداشت کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی رای موافق دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۶    
به دنبال پیروزی نامزد دموکرات ها از ایالت جورجیا در دور دوم انتخابات سنای آمریکا، اکثریت این مجلس کنگره آمریکا اینبار به صورت مطلق در اختیار دموکرات ها قرار گرفت ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۶    
ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از امروز در درگاه اطلاع رسانی سازمان ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۴    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز ( 16 آذرماه) بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده شده و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۸    
فوق ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به توافق با النصر عربستان واکنش نشان داد. او پیامی برای پله اسطوره فوتبال برزیل هم داشت.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۸    
بر اساس آمارهای سازمان پزشکی قانونی، در شش ماهه اول سال 1401، 224 نفر در پی مسمومیت با گازِ مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۸    
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت درباره اخبار مبنی بر وجود ابر متان در جنوب تهران، گفت: در این زمینه وزارت بهداشت در حال مطالعه است و هنوز نتیجه قطعی به دست نیامده است ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۸    
مدیرکل نظارت، ارزشیابی و اعتبار بخشی سازمان نظام پزشکی درباره مباحثی مبنی بر ویزیت گروهی پزشکان از سوی برخی پزشکان متخصص، گفت: ویزیت گروهی در راستای حفظ حریم شخصی بیمار و حفظ محرمانگی، تخلف است.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۸    
یک کارشناس گیاه پزشکی گفت: گیاه دارویی مریم نخودی در درمان سرماخوردگی، تقویت دستگاه گوارش، رفع اسهال، تسکین درد ناحیه قفسه سینه، سر درد، مشکلات قاعدگی، کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و .. ...
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده های 10 استان کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۰:۳۲    
دیدار پرتغال و سوییس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با پیروزی 6 بر یک پرتغال پایان یافت.