شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۵۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 9 دی 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 دی 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 3 دی 1396 اقتصادگردان 4 دی 1396 اقتصادگردان 5 دی 1396 اقتصادگردان 6 دی 1396 اقتصادگردان 7 دی 1396 اقتصادگردان 8 دی 1396 اقتصادگردان 9 دی 1396 اقتصادگردان 10 دی 1396 اقتصادگردان 11 دی 1396 اقتصادگردان 12 دی 1396 اقتصادگردان 13 دی 1396 اقتصادگردان 14 دی 1396 اقتصادگردان 15 دی 1396 اقتصادگردان 16 دی 1396 اقتصادگردان 17 دی 1396 اقتصادگردان 18 دی 1396 اقتصادگردان 19 دی 1396 اقتصادگردان 20 دی 1396 اقتصادگردان 21 دی 1396 اقتصادگردان 22 دی 1396 اقتصادگردان 23 دی 1396 اقتصادگردان 24 دی 1396 اقتصادگردان 25 دی 1396 اقتصادگردان 26 دی 1396 اقتصادگردان 27 دی 1396 اقتصادگردان 28 دی 1396 اقتصادگردان 29 دی 1396 اقتصادگردان 30 دی 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۱۶    
مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ساختمان با تشریح از سرگیری عملیات اجرایی 6 پروژه متوقف شده مجموعه طی سال های گذشته ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۳    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در مسیر تکریم مشتریان خود در اقدامی نوین و منحصر به فرد، لینک مستقیم صورت حساب خدمات ارائه شده در نمایندگی های مجاز را از طریق پیامک برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۳۳    
افغانستانی ها با سرمایه گذاری در 9 طرح بیشترین تعداد طرح ها را از بین کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای شمالی به منظور انجام سرمایه گذاری خارجی در حوزه صنعت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۱    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بازدید از بازارچه عودلاجان گفت: باید از حداکثر توان برای رونق اقتصادی استفاده کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۱    
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: سه هزار و 613 مترمربع فرش دستباف طی 9 ماهه سال جاری در این استان تولید شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۳    
برای مدیریت قاچاق سوخت وسایر تخلفات مربوطه لازم است در مدیریتی یکپارچه، تمامی دستگاه های مربوطه نسبت به عمل نمودن به وظایف محوله خود اقدام کنند ونباید فراموش کرد که ساماندهی سیکل معیوب قاچاق ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۷    
فرارسیدن روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یادآور مردان حماسه سازی است که در راه حفظ ارزش های والای اسلامی و دفاع از جایگاه ولایت جان خویش بر کف گرفته اند تا خیال خام بدخواهان و دشمنان ملت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۲    
تورج فرهادی قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، با بیان اینکه حدود 32 هزار پلاک روی گسل یا در حریم آن قرار دارند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۹    
رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه قیمت بازار مسکن کمی از شاخص تورم عبور کرده است، گفت: مردم نگران افزایش نجومی قیمت مسکن در 3ماه اول سال آینده نباشند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۳    
وزیر صنعت، معد ن و تجارت گفت: تعامل با مجلس می تواند شرایط تغییر ساختار د ر سازمان توسعه تجارت را به صورت حکمی د ر بود جه سال 97 یا د ر قالب تایید لایحه یی د ر این زمینه فراهم کند .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۹    
د رحالی قیمت نفت ایران د ر هفته پایانی ماه د سامبر(آذر- د ی) بیش از 30سنت برای هر بشکه افزایش یافت که قیمت برنت با کاهش 6 سنتی همراه شد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۲۶    
د ر 3ماهه پاییز امسال(ابتد ای مهرماه تا 28 آذرماه) میزان بارش های کشور به 29.3میلی متر رسید ه که د ر مقایسه با مد ت مشابه سال گذشته 23د رصد کاهش د اشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۴    
دقایقی پیش دو فروند هواپیمای ATR در فرودگاه مهرآباد ایران به زمین نشست تا بدین ترتیب تعداد هواپیماهای تحویل شده از سوی این شرکت به ایران ایر پس از برجام به هشت فروند برسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۱    
بازار مسکن در آذر امسال در حالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 50.2 درصدی در تعداد معاملات را تجربه کرده است که بررسی ها نشان می دهد در این ماه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۸    
نظرسنجی رویترز از تحلیلگران نشان داد تلاش های اوپک و روسیه برای محدود کردن تولید به همراه پیش بینی ها برای رشد قوی تقاضای جهانی قیمت های نفت را در سال 2018 بالای 60 دلار در هر بشکه نگه می دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۸    
رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به تماس با نمایندگان توتال در توسعه فاز 11 پارس جنوبی، گفت: این نمایندگان از تداوم و استمرار کار در توسعه فاز 11 خبر دادند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۹    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل اعلام کرد که با بررسی شرایط پنج شرکت فاینانس کننده که در قراردادهای هواپیماهای ایران مشخص شده بودند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۶    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام کرد: این شرکت مجبور شده برای تامین حقوق بازنشستگان خود از محل پیش فروش خدمات هما 20 میلیارد تومان از سازمان بنادر و دریانوردی استقراض کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۳    
با حضور عضو هیئت مدیره و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار خوزستان، سفیر عمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان خرمشهر، خط کشتیرانی بندر خرمشهر - صحار عمان راه اندازی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۳    
در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته قیمت سهام روند کاهشی را تجربه کرده است به طوری که شاخص کل با افت 687 واحدی مواجه شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۰    
گروه صنعتی ایران خودرو عرضه خودرو با مدل سال جدید (97) را آغاز کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۷    
معاون اول رئیس جمهوری دستورالعمل ساماندهی و مدیریت واردات خودرو را به تمامی دستگاه های مربوطه از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ابلاغ قانون حقوق شهروندی در نظام اداری اجرای کامل قانون حقوق شهروندی و تامین رضایت شهروندان را در اولویت برنامه ها و اقدامات این شرکت قرار داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۱    
سیستم خط لوله فورتیز دریای شمال که یکی از مهم ترین مجراهای نفت خام جهان است، پس از اینکه اوایل دسامبر به دلیل کشف یک نشتی تعطیل شد، فعالیتش را به طور کامل ازسرگرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۸    
پاول دوروف، بنیانگذار شبکه تلگرام گفت: ترویج خشونت بر اساس مقررات تلگرام ممنوع است، اگر {چنین موردی} صحیح باشد ما ناچاریم این کانال ها را مسدود کنیم، بدون توجه به اندازه کانال و تاثیرات سیاسی آن.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۲    
سامانه بام بانک ملی ایران امکانی را در اختیار خیرین قرار داده که محل هزینه کرد مبالغ پرداختی را خودشان تعیین کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۲    
شاید این ایده که شما در خانه بنشینید و یک نفر در شعبه کارهای بانکی شما را انجام بدهد خیلی رویایی به نظر برسد، اما بانک ملی ایران این ایده را با طرح بانک آفیسر کاملا عملیاتی کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۶    
بانک ملی ایران در ادامه کمک رسانی های خود به مردم زلزله زده کرمانشاه، 12 دستگاه کانکس 10 متری به این مناطق ارسال کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۳    
پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال المپیاد شبکه بانکی کشور با قهرمانی تیم بانک ملی ایران برای پنجمین سال پیاپی به پایان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۸    
در راستای توسعه محصولات و خدمات و به منظور تقویت ارتباط با مشتریان، باشگاه مشتریان بانک سینا آغاز به کار کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۶    
تعداد 50 عدد کانکس از سوی کارکنان بانک صنعت و معدن برای اسکان هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه خریداری و در حال ارسال به مناطق زلزله زده این استان می باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۰    
رییس هیئت مدیره بانک صنعت و معدن با اشاره به حجم 70میلیارد تومانی سپرده های بخش صنعت و معدن در شعب این بانک در استان یزد، گفت: 20 برابر میزان سپرده های استان یزد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۴    
اکبر کمیجانی با اشاره به این که حمایت از تولید و اشتغال جهت گیری اصلی بانک مرکزی در دولت تدبیر و امید است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۸    
دقایقی پیش دو فروند هواپیمای ATR متعلق به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از تولوز فرانسه وارد کشور شد و در مهرآباد به زمین نشست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۰    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1395 به میزان 9.7 درصد افزایش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۲    
طلا روز جمعه به بالاترین قیمت در سه ماه اخیر صعود کرد و تحت تاثیر ضعف ارزش دلار، تنش های سیاسی و تعدیل نگرانی ها نسبت به تاثیر افزایش نرخ های بهره آمریکا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۸    
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی با بیان اینکه صنایع دستی فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال است، گفت: باحذف مالیات بر ارزش افزوده از صنایع دستی می توان از تولیدات داخلی حمایت کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۲    
عضو فراکسیون فرش مجلس با بیان اینکه 500 هزار بافنده فرش در انتظار بیمه شدن هستند، گفت: نباید قالیبافان را از حداقل حمایت های شغلی محروم کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۴    
اولین کارگاه آموزشی مبارزه با پول شویی با حضور جناب آقای مهندس جعفرنیا رییس اداره اصناف و تشکلهای صنفی تهران و جناب آقای مهندس گلپور مشاور محترم اداره اصناف و بازرگانان ، روز سه شنبه مورخ 5\10\96 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۸    
کره جنوبی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در ماه ژوئن سال 2018 میلادی، نسل جدید اینترنت 5G را در کشورش راه اندازی کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۴۲    
امروز دو فروند هواپیمای جدید ATR به ناوگان هما افزوده می شود و تعداد هواپیماهای ATR ایران ایر به 8 و تعداد هواپیماهای برجامی به 11فروند می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با صدور حکمی، مرتضی آقایی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۰    
دومین روز اسفند ماه سال گذشته جزیره سیریک در استان هرمزگان روز شلوغی را پشت سر گذاشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۸    
طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، جرایم مرتکب شده در نظام استاندارد مطابق با قانون مجازات اسلامی و قوانین به روز شده قوه قضاییه تعریف شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۱۵    
طی روزهای اخیر اعتراضات نسبت به وضعیت موسسات غیرمجاز، نارضایتی از روش های غلط مدیریتی در کنترل بحران های اقتصادی و مالی، و.. ...