شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۴:۰۶Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 16 دی 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 دی 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 3 دی 1396 اقتصادگردان 4 دی 1396 اقتصادگردان 5 دی 1396 اقتصادگردان 6 دی 1396 اقتصادگردان 7 دی 1396 اقتصادگردان 8 دی 1396 اقتصادگردان 9 دی 1396 اقتصادگردان 10 دی 1396 اقتصادگردان 11 دی 1396 اقتصادگردان 12 دی 1396 اقتصادگردان 13 دی 1396 اقتصادگردان 14 دی 1396 اقتصادگردان 15 دی 1396 اقتصادگردان 16 دی 1396 اقتصادگردان 17 دی 1396 اقتصادگردان 18 دی 1396 اقتصادگردان 19 دی 1396 اقتصادگردان 20 دی 1396 اقتصادگردان 21 دی 1396 اقتصادگردان 22 دی 1396 اقتصادگردان 23 دی 1396 اقتصادگردان 24 دی 1396 اقتصادگردان 25 دی 1396 اقتصادگردان 26 دی 1396 اقتصادگردان 27 دی 1396 اقتصادگردان 28 دی 1396 اقتصادگردان 29 دی 1396 اقتصادگردان 30 دی 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۳    
کارگاه آموزشی حکمرانی و سیاست گذاری آب در راستای برنامه گفت وگوی آب ایران و استرالیا برای مدیریت بحران آب کشور روز گذشته در تبریز برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۱:۱۵    
دبیر شورای محیط زیست مناطق آزاد گفت: با توسعه اقتصاد سبز خطرات محیط زیستی کاهش می یابد و موجب افزایش رفاه در جامعه خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۹:۰۳    
یک اقتصاددان می گوید انتشار اوراق ابزاری است که دولت برای تامین مالی پروژه های عمرانی در بودجه 1397پیش بینی کرده است و به نظر من در شرایط کنونی این ابزار بهتر از شیوه هایی مانند چاپ پول است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۷:۱۵    
این موسسه تازه تاسیس با اخذ مجوز رسمی فعالیت از بانک مرکزی در 27 اسفند ماه 1394 ایجاد شد تا تعاونی های منحل شده را با مساعدت بانک مرکزی ساماندهی کند و تاکنون 39 هزار میلیارد ریال به سپرده گذاران از ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۱۸    
جلسات کارگروه تخصصی صنعت حفاری در حوزه بیمه به منظور تدوین اسناد پشتیبان نظام فنی و اجرایی صنعت حفاری در محل ساختمان مرکزی بیمه پارسیان بصورت هفتگی درحال برگزاری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۰    
پروژه پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت در معاونت مالی بانک ایران زمین مطابق با استاندارد iso 9001، آغاز شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۵    
به نظر می رسد بدافزاری در پوشش فیلترشکن با سوءاستفاده از ناآگاهی کاربران در حال انتشار است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل دفتر امور هماهنگی ماشین آلات بنیاد مسکن گفت: تا پایان دی ماه سال جاری 90درصد عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده روستایی استان کرمانشاه به پایان می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۳۳    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شاخص اصلی و اولویت اقتصاد مقاومتی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور، افزایش سهم ایران از تجارت دریایی منطقه و جهان است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۱۵    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن از ورود سومین قطار باری چین به ایران خبر داد و گفت: طول مسیر از چین تا تهران 10هزار و 297کیلومتر است و انتظار داریم نظیر دیگر قطار های اعزام شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۳:۰۰    
درپی اعلام تهیه طرح مقابله با زلزله تهران و ارائه آن به مجلس از سوی شهردار تهران، جزئیات طرح تهیه شده با محوریت 20 پروژه اولویت دار اعلام شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۳۰    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: پیش فروش خودرو توسط شرکت های فاقد نمایندگی رسمی و بدون اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت غیرقانونی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۱۵    
محصولات کشاورزی از اهمیت قابل توجهی در بخش صادرات برخوردار هستند. از این رو اقلامی همچون پسته و خرما نیز جزو محصولاتی هستند که مشتری های پر و پاقرصی در بازارهای بین المللی دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۰    
رییس انجمن زغال سنگ با بیان اینکه معادن زغال سنگ ایمنی لازم را ندارند، نسبت به تکرار حادثه یورت هشدار داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۸    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: در سال 2017 بانک های چینی محدودیت های زیادی را بر اساس بخشنامه FATF برای تجار، دانشجویان و ایرانی های مقیم چین ایجاد کرده و این محدودیت ها هنوز ادامه دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل استاندارد استان تهران نسبت به فرآورده های غیراستاندارد گوشتی و پروتئینی یک واحد صنفی با نام دهکده پروتئین در تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از محل منابع مندرج در بسته حمایتی سال 1395 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۴۸    
با حکم محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا مس فروش از سمت خود در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برکنار و بار دیگر یداله صادقی رییس این سازمان شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۵    
بررسی های رویترز انگلیس نشان داد، در ماه دسامبر (آذر-دی) به دلیل کاهش تولید نفت در ونزوئلا و کشورهای خلیج فارس، میزان پایبندی اوپک به توافق کاهش تولید افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۰    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا مطالبه آب سالم منطبق بر استانداردهای بالا را جزو حقوق شهروندان دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۲    
با شروع موج جدیدی از بارندگی ها در فرودگاه های ایران وضعیت پروازها در برخی نقاط کشور تغییر کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۲    
سخنگوی ستاد بودجه دولت گفت: در 6ماه امسال 749هزار شغل ایجاد کردیم و پیش بینی می شود، سال آینده 840 هزار نفر وارد بازار کار شوند
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۲    
مجوز انجام آزمون های استاندارد ایمنی تجهیزات فناوری اطلاعات از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف محول شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۵۲    
مرکز پژوهش های مجلس در ادامه سلسله گزارش های خود با موضوع بررسی لایحه بودجه 97 در گزارشی مجزا به بررسی وضعیت شرکت های دولتی پرداخته و پیشنهاداتی را هم برای بازنگری در لایحه بودجه ارائه داده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۹    
معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد می گوید؛ پیش بینی می شود با اصلاح قیمت بنزین و گازوییل در بودجه سال آینده، نرخ تورم ناشی از آن حداکثر بین 1.5 تا 2درصد رشد کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۹    
مدیر عامل شرکت متروی تهران جزئیاتی در مورد طرح اتصال ایستگاه های مترو به ایستگاههای راه آهن ارائه کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۹    
معاون اول رئیس جمهوری آیین نامه اجرایی صرفه جویی مصرف انرژی در ساختمان ها را ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۶    
مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کسر اقساط 20 هزار تومانی سهام بیمه ملت از حقوق بازنشستگان سهام دار، از یک تا دو ماه آینده آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۳    
در سومین همایش دارندگان محصولات ایران خودرو، مالکان محصول هایما اس.7 در شرکت تولیدکننده خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) گردهم آمدند
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۰    
تحلیلگر ارشد کومرس بانک پیش بینی کرد قیمت نفت ممکن است حداقل 10 تا 15 درصد در ماه های آینده دچار کاهش شود زیرا عوامل عرضه و تقاضای اخیر قیمت بالای کنونی را توجیه نمی کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۷    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات، از هشتم دی ماه تا پایان سال جاری، روزهای جمعه را نیز به شیفت کاری تعمیرگاه های منتخب این شرکت اضافه کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۷    
در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل برای بار دیگر توانست وارد کانال 96 هزار واحدی شود. امروز خودرویی ها، نفتی ها و گروه فلزات اساسی عمدتا با رشد قیمت سهام مواجه شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۸    
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: قرارداد صادرات گاز ایران به گرجستان منتفی نشده و در صورت نهایی شدن توافق ها، بخش خصوصی گاز ایران را از خاک ارمنستان به گرجستان صادر می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۵    
آمارهای جدید ارائه شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی نشان می دهد که بزرگترین بندر تجاری ایران در 9 ماهه ابتدای سال جاری عملکرد رو به رشد خود را ادامه داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۵    
کمتر از سه ماه تا پایان سال جاری باقی مانده و وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است طی این مدت 57 درصد از پروژه های ناتمام طرح رونق تولید را به سرانجام برساند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۳    
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر افزایش تولید آمریکا از بالاترین رکورد سه سال اخیر فاصله گرفت و با کاهش روبرو شد اما سومین افزایش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۰    
رشد مداوم تولید نفت شیل آمریکا در سال گذشته بخشی از کاهش تولید اوپک و روسیه را بی اثر ساخت و روند صعودی قیمت نفت را محدود کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۷    
محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند با هدف تکیه بر سوخت های پاک، هیدروژن خالص را با یک فرایند شیمیایی به تولید برسانند تا بتوان از آن در صنایع مختلف از جمله فولاد استفاده کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۷    
رئیس اتاق بازرگانی تهران ضمن گلایه از ابراز ناامیدی از سوی برخی رسانه ها و احزاب، گفت: شبکه های اجتماعی اشکالاتی دارد اما مزایای آنها بیش از ایرادتشان است لذا باید راهکاری برای بخش هایی که نکات منفی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۵    
خیلی طول کشید که یاد بگیرند و کارباف شوند. از مادر یاد گرفتند و مادر هم از مادر... می خواهیم داستان فرش و خالقش را بگوییم و چه رازهایی که در تار و پود هر فرش نهفته است اما باید زبان گشایش شان را ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۳    
رییس اتحادیه قالیشویان از افزایش 25 درصدی تعرفه شستشوی انواع فرش و قالی از ابتدای بهمن ماه امسال خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۰    
ارتقای سطح نظارت در شبکه بانکی کشور منطبق با مقررات بین المللی مانند بال دو و سه، نیازمند الزاماتی مانند ارتقای سطح مهارتی کارشناسان بانکی است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۷    
استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر تبدیل صنایع دستی به موتور محرکه توسعه اقتصاد و اشتغال در استان گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۴    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، سهم کارمزد در پرتفوی درآمد بانک ها را 17 درصد اعلام کرد و گفت:هر چند بخش زیادی از این رقم به فعالیت تجاری اختصاص دارد اما بانک ها در بخش خدمات خرد زیان ده هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۴    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران می گوید در روزهای اخیر حساب های بانکی غیرفعال شرکت های ایرانی در چین بسته شده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۱    
پروانه سلحشوری خواستار تشکیل کمیسیون ویژه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد. به گفته او کمیسیون فرهنگی مجلس مجالی برای پرداختن به این سه حوزه ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۸    
جلسه نهایی شورای داوران دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد، برگزار شد و تصمیم های نهایی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اختتامیه اتخاذ شد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۴    
بانک آینده اقدام به فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری(عام) یک ساله کرده است. این اوراق یک ساله و با نرخ سود 16% سالانه به صورت روزشمار و معاف از مالیات ارائه می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۳    
اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن در مجموع عملکرد خوبی دارد و به ویژه در سال های اخیر در حمایت از بخش تولید و ایجاد اشتغال نقش موثری داشته است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۰    
علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: در چهارسال گذشته بیش از 14 میلیارد دلار در طرح های قطار شهری، فولادی، خرید هواپیما، نیروگاه و پتروشیمی توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۷    
داریوش حمیدی مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی ایران گفت: این شرکت در سال مالی گذشته منتهی به آذرماه 96 موفق به تولید دویست هزار تن محصول به ارزش 791 میلیارد تومان شده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۱    
نرخ ارز، سکه و طلا روز شنبه 16 دی 96 روند نزولی به خود گرفت و با ثبت رقم 4288 تومانی برای دلار، نرخ سکه طرح جدید به 1 میلیون و 460 هزار تومان رسید
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۵    
امهال می تواند به مطالبات جاری و غیرجاری اعطا شود. هنگامی که امهال به مطالبات غیرجاری اعطا می شود، باید کماکان غیر جاری باقی بماند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۶    
یکی از مهمترین راه حلهای موجود برای بهبود وضعیت صورتهای مالی بانکها ، مولدسازی دارایی ها است و برای تحقق این هدف فروش املاک مازاد بسیار مهم است و با اجرایی شدن آن بخشی از مشکلات شبکه بانکی برای تامین ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۳    
کمک های غیرنقدی بانک ملت شامل نوشت افزار و سایر اقلام ضروری، طی مراسمی بین دانش آموزان مدارس شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب توزیع شد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۲    
مدیرعامل بانک شهر از سوی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران به عنوان مدیر شایسته ملی معرفی شد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۱    
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 500 مترمربع گلیم گل برجسته به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در سال جاری توسط هنرمندان این استان تولید شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۶    
داستان فروریزش زمین زیرپای تهرانی ها از وقوع حادثه در خیابان پیامبر تهران در کانون توجه مردم و مسوولان قرار گرفت و با فروریزش زمین در بازار تهران و میدان معلم یافت آباد در سال گذشته ادامه یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۱    
هوای تهران به واسطه وزش باد در روز های چهارشنبه و پنج شنبه گذشته به شرایط مساعد و پاک بازگشت، اما از روز جمعه و با پایدار شدن هوای پایتخت، بار دیگر موج آلودگی هوای تهران را فرا گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۶    
حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر در هر هفته سه برابر ماه مشابه سال قبل در صندوق مسکن یکم افتتاح حساب انجام می شود که سبب نگرانی بانک مسکن بابت تامین منابع تسهیلات مسکن شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۱    
به دنبال پررنگ شدن دغدغه های زیست محیطی در جهان، مهم پنداشتن حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در کشورمان نیز در این برهه زمانی از ضروریات انکار ناپذیر عنوان می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۳    
ما مصمم به تقویت و متنوع سازی ظرفیت های اقتصادی خود هستیم. بدین منظور، شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو) از یک شرکت تولیدکننده نفت تبدیل به یک شرکت خوشه یی صنعتی در سطح جهانی خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۵    
در این مطلب پتانسیل افزایش قیمت در سال 2018 و آنچه ممکن است عامل آن باشد، فهرست می شود. این فهرست و علل احتمالی از آنجایی مطرح می شود که تقریبا همه کارشناسان معتقدند که هر روند و قیمتی در بازار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰    
پنج شرکت سرمایه گذاری به همراه هفت شرکت بورسی و فرابورسی زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده را مشخص کردند و مجمع شرکت شمالشرق شاهرود هم لغو شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۰    
بانک کشاورزی توانسته است با وجود محدودیت منابعی، به رونق اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی استان هرمزگان کمک جدی داشته باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۷    
پنج شرکت بورسی و فرابورسی بیمه سامان،پخش البرز،تجارت الکترونیک پارسیان،سرمایه گذاری مسکن پردیس و کشاورزی و دامپروری مگسال توانستند مجوز افزایس سرمایه را از سازمان بورس اخذ کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۴    
سامانه صیاد بانک مرکزی بازگشت 80 درصد دسته چک قبلی را نیز رصد می کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۵۴    
بانک مسکن اطلاعات کامل اقساط تسهیلات دریافتی مشتریان را در سایت بانک خود به نمایش می گذارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۸    
رشد 80 درصدی ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس انرژی در هفته دوم دی ماه باعث شد تا رونق تازه ای در این بورس شکل گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۵    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از برگزاری دومین مراسم اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب در 18 دی ماه خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۲    
شرکت آرامکوی عربستان قیمت "عرب لایت" برای آمریکا را برای فوریه کاهش داد تا سهمش در بازار این کشور را حفظ کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۲    
رییس شورای هماهنگی بانک های دولتی با تاکید بر اشتغالزایی از طریق خدمات در حوزه فین تک گفت: حضور بانک ها در این حوزه ضروری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۳    
یک مقام مسئول کارگری به جای افزایش قیمت حامل های انرژی، واگذاری بنگاهها به بخش خصوصی و درآمدهای مالیاتی را برای تامین بودجه اشتغال به دولت پیشنهاد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۰    
شبکه ملی اطلاعات علاوه بر تضمین کنترل بیشتر بر ارتباطات اینترنتی در داخل کشور همچنین می تواند پیامدهایی اقتصادی هم برای کشور داشته باشد که یکی از آنها کمتر شدن هزینه استفاده از شبکه پهن باند اینترنت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۱    
در جلسه نقد و بررسی پژوهش های بانکداری و مالی اسلامی در پژوهشکده پولی و بانکی، مقاله مشترک حسین صمصامی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و فرشته کیانپور با عنوان بررسی امکان خلق پول توسط نظام بانکی در ...