شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۲:۱۲Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 22 دی 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 دی 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 3 دی 1396 اقتصادگردان 4 دی 1396 اقتصادگردان 5 دی 1396 اقتصادگردان 6 دی 1396 اقتصادگردان 7 دی 1396 اقتصادگردان 8 دی 1396 اقتصادگردان 9 دی 1396 اقتصادگردان 10 دی 1396 اقتصادگردان 11 دی 1396 اقتصادگردان 12 دی 1396 اقتصادگردان 13 دی 1396 اقتصادگردان 14 دی 1396 اقتصادگردان 15 دی 1396 اقتصادگردان 16 دی 1396 اقتصادگردان 17 دی 1396 اقتصادگردان 18 دی 1396 اقتصادگردان 19 دی 1396 اقتصادگردان 20 دی 1396 اقتصادگردان 21 دی 1396 اقتصادگردان 22 دی 1396 اقتصادگردان 23 دی 1396 اقتصادگردان 24 دی 1396 اقتصادگردان 25 دی 1396 اقتصادگردان 26 دی 1396 اقتصادگردان 27 دی 1396 اقتصادگردان 28 دی 1396 اقتصادگردان 29 دی 1396 اقتصادگردان 30 دی 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۰۴:۲۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بحث افزایش قیمت حامل های انرژی در داخل و افزایش قیمت های جهانی، پیش بینی می شود تورم در سال 97 دو رقمی باشد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۲    
قرار است یک تاجر بزرگ وال استریت با سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری از نخستین بانک بازرگانی ارائه دهنده خدمات به بیت کوین و سرمایه گذاری به بلاک چین رونمایی کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۰    
مذاکرات مقدماتی احزاب بزرگ آلمان برای تشکیل دولت ائتلافی پس از مذاکراتی نفسگیر به نتیجه رسید و دو حزب اعلام کردند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۵    
جزئیات روند جذب سرمایه های خارجی در ایران منتشر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۰    
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران عصر پنج شنبه مهمان نخستین جشنواره تخصصی توانمندی های صنایع غذایی و آشامیدنی و دارویی استان فارس بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۸    
رییس خانه معدن ایران معتقد است: برجام در حقیقت فصلی نو در اقتصاد ایران محسوب می شود و باید آن را نقطه آغازین ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۱    
رییس سابق کمیسیون صادرات اتاق ایران گفت: چنانچه صادرات نفت نبود، نمی توانستیم از رشد اقتصادی حرفی بزنیم زیرا رکود هنوز باقی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۱    
یک منبع آگاه در شرکت فولاد اصفهان گفت، این شرکت نخستین محموله میلگرد خود را به انگلیس صادر کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۶    
ارزش صادرات محصولات غذایی کشور در 8 ماه نخست سال جاری حدود 2میلیارد دلار بوده که در مقایسه با ارزش حدود یک میلیارد و 600 میلیون دلاری در سال گذشته 20درصد افزایش نشان می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۶    
تازه ترین تحلیل بانک مرکزی درباره عملکرد بازار بین بانکی ریالی، نشان از تعمیق و گسترش تدریجی این بازار دارد؛ بر پایه این گزارش تحلیلی، تعداد معاملات این بازار در 9 ماهه ابتدایی سال 1396 معادل 27 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۷    
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان که در بازار دوم بورس معاملات آن پی گیری می شود، درآخرین شفاف سازی خود، سود هر سهم را 196 ریال در 6 ماه منتهی 31 شهریورماه سال 96 اعلام کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۲    
با اضافه شدن 5 میلیارد یورو قرارداد فاینانس بین ایران و ایتالیا، به رقم قبلی اعلام شده 26 میلیارد دلاری توسط معاون رئیس جمهور ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۸    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی که به عنوان مسئول کمیته ویژه رسیدگی به حادثه نفتکش سانچی برگزیده شده است، امشب عازم چین می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۵    
آمارهای جدید سازمان راهداری نشان می دهد در 9 ماهه ابتدایی سال جاری ترانزیت 20 درصد رشد داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۵    
در بازار آزاد، دلار آمریکا و سکه تمام در هفته ای که گذشت با حرکت افزایشی همراه بود اما میزان افزایش قیمت ها نسبت به هفته های اخیر کمتر شده که به نظر می رسد هیجانات این بخش ددر حال فروکش است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۲    
حدود 9 ماه است که که زمزمه احیای معادن متروکه کوچک و متوسط به گوش می رسد و قرار شده بخش خصوصی معدن با قبول مسئولیت این طرح ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۲    
با افزایش تعداد هواپیماهای ای تی آر ایران ایر، فرودگاه های کوچک ایران که پیش از این به نظر می رسید نفس های آخر خود را می کشند بار دیگر به مسیر رونق برگشته اند و در جدید ترین اقدام یکی از فرودگاه های ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۲    
مسئول کمیته ویژه رسیدگی حادثه نفتکش سانچی در دیداری دو ساعته با خانواده دریانوردان ایرانی، ضمن ارائه گزارش آخرین روند عملیات نجات دریانوردان، پای صحبت های خانواده آن ها نشست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۹    
مدیرعامل شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران گفت: درصدد راه اندازی پروازهای خارجی فرودگاه اردبیل هستیم تا امکان سفر هوایی هموطنان به باکو و وام فراهم آید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۶    
سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 متعلق به مشمولان است اما مبالغ سود آن مشمولانی که برای دریافت سود خود شماره شبای بانکی اعلام نکرده اند چه میشود؟
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: باتوجه به کاهش بارندگی ها نگرانی هایی برای تامین آب پایتخت به وجود آمده لذا ازهم اکنون تدابیری برای این مهم درنظرگرفته ایم که امیدواریم با مشکلی مواجه نشویم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۶    
به منظور رفع مشکلات واحدهای صنفی-تولیدی برنامه مدونی جهت به کارگیری مکانیزم های جدید تأمین مالی برای واحدهای صنعتی کوچک تهیه و در مرحله تدوین زمینه های اجرایی است که در این راستا برنامه مذکور در برخی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۲۳    
مسئول کمیته ویژه رسیدگی حادثه نفتکش سانچی پس از دیداری که صبح امروز با سفیر ژاپن داشت با مدیرعامل شرکت ملی نفتکش و کاپیتانی که برای بررسی وضعیت فنی نفتکش سانچی در آب های چین حضور دارند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۷    
مسئول کمیته ویژه رسیدگی حادثه نفتکش سانچی پس از دیدار با سفیر ژاپن درمورد اطفای حریق نفتکش ایرانی با تاکید بر اینکه هنوز وقت طلایی ما تمام نشده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۴    
مدیرعامل بانک شهر از ارائه 70 درصد از خدمات بانکی در پیشخوان های شهرنت این بانک خبر داد و گفت: در حال حاضر 358 دستگاه پیشخوان شهرنت در 180 شهر کشور به فعالیت می پردازد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۸    
نفت پس از اینکه روز پنج شنبه به 70 دلار صعود کرد، در معاملات روز جمعه به عقب نشینی از این سطح تن داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۸    
شرکت بوئینگ، غول هواپیماسازی جهان از یک هواپیمای هوشمند و خودران تحت عنوان Stingray MQ-25 رونمایی کرده است که توانایی سوخت رسانی به سایر هواپیماها در حین پرواز را دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی گارد ساحلی ژاپن به رویترز گفت مقامات چینی پیشهاد گارد ساحلی ژا پن برای کمک را رد و اعلام کردند اگر لازم بود درخواست کمک خواهند کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۲    
سفیرکشورمان در انگلیس از رایزنی بامقامات سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) درلندن و تلاش برای تسریع در روند اطفای حریق نفتکش سانچی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۲    
استراتژی اوپک برای پایان دادن به اشباع عرضه جهانی نفت، آسیب شدیدی به ناوگان ابرنفتکش ها زده که یک بخش حیاتی در زنجیره تامین صنعت نفت به شمار می روند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۹    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز عملیات اطفای حریق نفتکش سانچی از بامداد امروز خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۹    
طبق نظرسنجی سالانه رویترز از کارشناسان انرژی، انتظار می رود قیمت نفت نزدیک به سطح کنونی باقی مانده و تا پایان دهه جاری بین 60 تا 70 دلار در هر بشکه معامله شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۶    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با تاکید بر لزوم متعادل سازی دستمزها گفت: مزد کارگران کم است و باید به شکل پلکانی افزایش یابد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی با اشاره به آمار سالانه جذب نیرو از سوی دولت، گفت: سالانه بر اساس نیازهای موجود بین 30 تا 40 هزار نفر از طریق آزمون های مختلف استخدامی جذب دولت می شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۳    
در برنامه پیش بینی شده برای بازار مسکن در بودجه سال آینده با سرمایه گذاری حدود 7838 میلیارد تومانی حدود 300 هزار شغل ایجاد می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۰    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: بر اساس استانداردها ما کمترین خاموشی و بالاترین کیفیت را در ارائه خدمت برق داریم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۷    
وزارت نفت عراق از شرکت های نفتی خارجی که در این کشور فعالیت می کنند، درخواست خواهد کرد برای عراقی هایی که در پروژه های آنها کار می کنند مسکن احداث کنند.