چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 30 مرداد 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 2 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 3 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 4 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 5 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 6 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 7 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 8 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 9 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 10 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 11 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 12 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 13 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 14 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 15 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 16 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 17 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 18 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 19 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 20 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 21 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 22 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 23 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 24 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 25 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 26 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 27 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 28 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 29 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۶    
اقتصاد نیوز: گمرک ایران فهرست تکمیلی 40 ردیف اقلام کالایی در بخش کشاورزی که مشمول معافیت از پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز هستند را به گمرکات سراسر کشور ابلاغ کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۰    
اقتصادنیوز: دستگاه گردش خون ما برای عملکرد بهتر نیازمند انواع مختلفی از مواد مغذی است که آن ها را می توان در ویتامین های گوناگون یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۱    
اقتصادنیوز: گاهی می شنویم که برخی افراد بدون هیچ مشکل و به طور ناگهانی در خواب از دنیا رفته اند که در این مطلب به مهم ترین علل مرگ در خواب اشاره می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۳    
اقتصادنیوز: خیلی راحت و با کمترین هزینه می توان در خانه به لاغری دست پیدا کرد و از شر رژیم های لاغری خلاص شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۶    
اقتصادنیوز؛ یک دستگاه آپارتمان 118 متری در سهروردی شمالی خیابان سورنا، با مبلغ 100 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 2 میلیون تومان اجاره در بازار مسکن معامله می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۹    
اقتصادنیوز: تمامی صرافی های مجاز در صورتی که پیش از روز شانزدهم مرداد نسبت به خرید ارز به نرخ مصوب در نیما اقدام کرده و هنوز آنرا به فروش نرسانده اند، باید تا اطلاع ثانوی از فروش آن خودداری کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۵    
اقتصاد نیوز:برخی فرودگاه های بزرگ دنیا به دلیل موقعیت خاص شان هیجان انگیز هستند. در مواردی باند پرواز نزدیک مردم و در برخی دیگر باندها در کنار اقیانوس ها قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۰    
اقتصادنیوز؛ سینه مرغ با کتف هر کیلو 20 هزار تومان و سینه مرغ بدون کتف هر کیلو 21 هزار تومان در بازار عرضه می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۸    
اقتصاد نیوز:اپلیکیشن Google Fit با دو ویژگی جدید این هفته روی گوشی های اندرویدی قابل نصب می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:یکی از کاربران گوشی های هوشمند به دنبال تجاوز گوگل به حریم خصوصی افراد از این شرکت شکایت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۶    
اقتصاد نیوز:درصورتی که می خواهید گوگل به اطلاعات و تاریخچه اماکن جغرافیایی که به آن سفر کرده اید، دسترسی پیدا نکند، باید علاوه بر خاموش کردن Location گوشی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۶    
اقتصاد نیوز:در ماه های آتی بزرگترین هواپیمای جهان با 28 چرخ،6 موتور جامبوجت نخستین پرواز آزمایشی خود را انجام می دهد. این هواپیما می تواند موشک حامل ماهواره را به مدار زمین ببرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۶    
اقتصاد نیوز:مایکروسافت که سال گذشته اعلام کرده بود دیگر گوشی یا تبلتی که مجهز به سیستم عامل ویندوز فون باشد، عرضه نمی کند از توقف عرضه برنامه های جدید برای ویندوزهای قدیمی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۹    
اقتصاد نیوز: کیا در اوایل سال جدید از ساخت نسخه ای جذاب تر از مدل فورته یا سراتو در سال 2020 خبر داد و به نظر می رسد اینک در فضای مجازی در حال نگاه کردن به تصاویر سراتوی جدید هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۴    
اقتصاد نیوز:یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام بویژه افراد مشهور با آن مواجهند، تایپ و انتشار کامنت و نظرات توهین آمیز زیر پست های عمومی آن هاست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۸    
اقتصاد نیوز:یک رسانه سوئدی به دنبال مصاحبه رئیس باشگاه اوسترشوندس نام تیم آلمانی خواهان ملی پوش ایرانی این تیم را فاش کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۵    
اقتصاد نیوز:اگر چه مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز 8.1 را از اوایل سال جاری میلادی محدود کرده و وارد دوره پشتیبانی محدود 5 ساله شده، اما قرائن حاکیست این ویندوز به زودی باز هم محدودتر خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۳    
اقتصاد نیوز:شرکت مایکروسافت عوامل وابسته به دولت روسیه را به تلاش برای اعمال نفوذ در انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور که در ماه نوامبر برگزار می شود، متهم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۶    
اقتصادنیوز: رییس پلیس راه شرق استان تهران از بازگشایی مسیر جنوب به شمال محور هراز خبر داد و گفت: ترافیک در مسیر هراز فوق سنگین است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۵۶    
اقتصادنیوز : حادثه برخورد قطار با پژو آردی در فیروزان دو مجروح برجای گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۸    
اقتصاد نیوز: مقام های هندی روز سه شنبه گفته اند قصد دارند همزمان با تلاش برای یافتن راهی جهت مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران، از وارد آمدن لطمات ساختاری به روابط خود با ایران جلوگیری کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۸    
اقتصادنیوز :روزنامه ایتالیایی 039;ایل جورناله039; با اشاره به رونمایی از جنگنده تمام ایرانی و پیشرفته 039;کوثر039; ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۳:۰۲    
اقتصادنیوز : رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به نگرانی فعالان حوزه آژانس های مسافرتی در زمینه بالا رفتن قیمت بلیت های هواپیما ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۷    
اقتصادنیوز :رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با بیان این که حال عمومی حجاج مساعد است، گفت: امروز(سه شنبه) فقط یک نفر از حجاج دچار گرمازدگی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۴۷    
اقتصادنیوز: رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان تصریح کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۶    
اقتصادنیوز : معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که کشورش همکاریهای نظامی و فنی با ایران را با توجه به تعهدات بین المللی دو کشور، گسترش خواهد داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۳    
اقتصادنیوز : دختر میرحسین موسوی از باز شدن پنجره های خانه اختر خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۳    
اقتصادنیوز : مشاور رئیس جمهور کنایه عزت الله ضرغامی به دولت واکنش نشان داد و نوشت: هر کس از کارکرد حکومت هم فهمی دارد و بر دولت نقدی اما مراقب لوازم و تبعات جدی های شوخی نما باشیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۷    
اقتصادنیوز :فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از بسته شدن مسیر هراز از جنوب به شمال به دلیل ترافیک فوق سنگین خبر داد و گفت: مسافران می توانند از مسیر فیروزکوه تردد کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۷    
اقتصادنیوز :سخنگوی وزارت خارجه چین روز سه شنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران، به سئوال های آن ها درباره امور روز منطقه و جهان پاسخ داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۷    
اقتصادنیوز:وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد: برای حمایت از توافق هسته ای با ایران، باید سیستم های پرداخت مالی مستقل از واشنگتن تاسیس شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۷    
اقتصادنیوز :وزارت کشور بحرین اعلام کرد که صدور ویزا برای شهروندان قطری را متوقف کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۷    
اقتصادنیوز :زمین لرزه ای به بزرگی چهار ریشتر نقاط مختلف استان گلستان را لرزاند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز :مشاور وزیر کشور می گوید اظهارات وزیر کشور درباره حضور تماشاچیان در ورزشگاه ها تهدید نبوده بلکه ناظر به وظایف و مسوولیت های او است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز :سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، با ناکانیشی، رئیس کیدانرن (Keidanren) بزرگ ترین و مهمترین تشکل اقتصادی بخش خصوصی ژاپن دیدار و تبادل نظر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز :فرماندار تهران از رشد حاشیه نشینی در تهران خبر داد و گفت: متأسفانه حاشیه نشینی در حال رشد است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
اقتصادنیوز: علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در مجلس از شکستن رکورد حضور ظریف در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۱۷    
اقتصادنیوز :هر کیلو زباله را می توان تا حدود 900تومان ارزشگذاری کرد که انگیزه زیادی برای افراد سودجو فراهم می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۰:۴۷    
اقتصادنیوز :با حکم وزیر ورزش و جوانان حمیدرضا گرشاسبی که پیش از این سرپرست باشگاه پرسپولیس بود، به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۷    
اقتصادنیوز: در پی افزایش نرخ ارز و تعیین سیاست های جدید ارزی دولت و به تبع آن افزایش هزینه شرکت در آزمون آیلتس ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۸    
اقتصادنیوز: تیم مشاور عملیات غواصی سانچی اعزام غواص به موقعیت سانچی (جهت تفحص و یا خارج سازی لاشه) را با توجه به شرایط جوی منطقه, عمق و شرایط این کشتی و محدودیت های غواصی کاملا منتفی دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۸    
اقتصادنیوز: معاون شورای وزاری جمهوری کریمه می گوید راهی که از کانال ولگا- دن کریمه را به سواحل ایران در دریای خزر متصل می کند با استقبال تجار ایرانی مواجه است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۲    
اقتصادنیوز: شعب منتخب توزیع اسکناس نو 5 هزار ریالی و 10 هزار ریالی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اقتصادنیوز: یک فروند جت سوئدی پس از برخورد با پرندگان سقوط کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اقتصادنیوز: رییس اتاق تعاون ایران اعلام کرد: استقلال تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق ها و عدم نیاز برای ثبت تغییرات به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اکثریت آرای هیات عالی مقررات زدایی به تصویب رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۹    
اقتصادنیوز: یک عضو جنبش فتح فلسطین اعلام کرد که هیأتی از جنبش حماس هفته آینده به گروه های فلسطینی حاضر در قاهره ملحق خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۹    
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه ای به ایران توصیه کرد که با توجه به ادامه حضور کشورهای اروپایی در برجام، فعالیت هسته ای سابق خود را از سر نگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۹    
اقتصادنیوز: وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت روز صنعت دفاعی، تقویت سلاح های راهبردی، حداکثرسازی قدرت دفاعی و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی را متضمن امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۳    
اقتصادنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می گوید رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می خواهد تلاش های انجام شده برای آتش بس در غزه بین حماس و رژیم صهیونیستی را به شکست بکشاند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۳    
اقتصادنیوز: رسانه های خارجی از سقوط یک فروند هواپیمای شناسایی ائتلاف تجاوز به یمن به سرکردگی عربستان در جیزان خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز: صدر اعظم اتریش در تماس تلفنی با نخست وزیر مالت خواستار عدم پذیرش مهاجران کشتی دیکوتی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز: رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ارز دانشجویان عازم به عتبات از 11 شهریورماه به صورت آزاد خواهد بود و این دانشجویان دیگر نمی توانند ارز دولتی دریافت کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز: بانک مرکزی اروپا بانک کردیت آگریکول را به دلیل نقض قوانین طبقه بندی محصولات سرمایه ای تقریبا 5 میلیون دلار جریمه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۵    
اقتصادنیوز: همسر رئیس جمهور آمریکا در حالی خواستار راه اندازی کمپین مقابله با آزار و اذیت سایبری شده است که توئیت های همسرش نمونه ای واضح از آزار سایبری است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس در نامه ای خطاب به یک میلیارد و 200 میلیون عضو کلیسای کاتولیک، آزار جنسی کودکان و پنهانکاری در این مورد را محکوم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۲    
اقتصادنیوز: منابع عراقی از یورش تکفیری ها به طوزخورماتو در استان صلاح الدین عراق و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر این حمله داعش خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۲    
اقتصادنیوز: گزارش های رسانه های یمنی حاکی از حمله موشکی و توپخانه ای سعودیها به غیرنظامیان یمنی در روستاهای شهر رازح در استان صعده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۲    
اقتصادنیوز: موزه نیاوران به همراه برخی از موزه های دیگر کشور به صورت داوطلبانه ساعت بازدیدشان را در اعیاد قربان و غدیر افزایش می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۲    
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات 30 روز مرداد ماه با اُفت 162 واحدی به پله 136 هزار و 910 واحدی سر خورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۴    
اقتصادنیوز: هویت عاملان تیراندازی به سفارت آمریکا در آنکارا مشخص شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۱    
اقتصادنیوز: سرویس مطبوعاتی کرملین در بیانیه ای اعلام کرد، ولادیمیر پوتین فرارسیدن عید قربان را به مسلمانان تبریک گفت و خاطرنشان کرد که ارزش های واقعی اسلام به اتحاد مردم کمک کرده و از رسوم همسایگی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۱    
شورای عالی بورس تصمیم گرفت با توقف عرضه محصولات با مبنای دلار 4 هزار و 200 تومانی در بورس کالا، لزوم پیروی اقتصاد از مکانیسم بازار و تبعات فرمان دادن به اقتصاد را به مسوولان گوشزد کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۸    
اقتصادنیوز: چین برای حفظ واردات نفت از ایران با وجود تحریم های آمریکا، به استفاده از نفتکش های ایرانی روی آورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۵    
اقتصادنیوز: ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمن دفع پیشروی نظامیان عربستانی و سودانی در جبهه جیزان و وارد کردن خسارات زیاد به آنها دو پهپاد جاسوسی سعودی را نیز سرنگون کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۵    
اقتصادنیوز: گزارشگر ویژه حقوق بشر و اقدامات قهری یکجانبه سازمان ملل اعمال مجدد تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان را نامشروع ، ظالمانه و مضر دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۳    
اقتصادنیوز: عضو فراکسیون امید مجلس از شکل گیری کارگروهی برای بررسی استیضاح وزیر اقتصاد در این فراکسیون خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
اقتصادنیوز: ربیس جمهوری گفت: عدم بازدارندگی دفاعی یعنی چراغ سبز به دشمن و همه موظف هستیم امنیت، قدرت و عزت ملت ایران را با کمترین هزینه تامین کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران گفت: ایران همچنان نقش اصلی خود را با ابتکارات تازه در زمینه ارتقای صلح، دوستی و گفت و گو در جهان در این سازمان جهانی ایفا می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۰    
اقتصادنیوز: سید حسن رسولی مسئول پیگیری وضعیت بازنشستگی شهردار پایتخت گفت: بر اساس قانون هر نوع تغییر در وضعیت فعالیت سید محمد علی افشانی براساس مفاد قانونی تنها برعهده شورای شهر است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۸    
اقتصادنیوز: رئیس پلیس تهران بزرگ با حضور در محل کشف 17 انبار کالاهای احتکاری کشف شده در کهریزک، ارزش حدودی این کالاها را 150 تا 160 میلیارد تومان اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز: تجار و بازرگانان استان ولگاگراد روسیه در نشست مشترک با همتایان مازندرانی خود در ساری خواستار گسترش مبادلات اقتصادی میان دو استان و کاهش محدودیت ها در این زمینه شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز: تشکل انجمن هلدینگ ایران با حضور 45 هلدینگ ملی در اتاق بازرگانی ایران با هدف حمایت از واحدهای کوچک و متوسط تشکیل شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲    
اقتصادنیوز: یک مقام مسئول در سازمان دامپزشکی بابیان اینکه تاکنون 8نفر در کشور بر اثر ابتلا به تب کریمه کنگو فوت کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲    
تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه صنعتی شریف با هدف هم افزایی در مسیر تحقق توسعه اقتصادی و صنعتی منطقه آزاد چابهار و توانمندسازی ارکان مختلف سازمان منطقه آزاد چابهار به امضاء ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۷    
اقتصادنیوز: یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نیرو های رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه به شهادت رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۷    
اقتصادنیوز: توتال رفت و دوباره نوبت دلواپسان و مخالفان جذب سرمایه خارجی شده تا میدان را در دست بگیرند و با قیافه ای حق به جانب بگویند: دل بستن به شرکت های غربی از ابتدا اشتباه بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۷    
اقتصادنیوز: افزایش ارزش دلار آمریکا منجر به کاهش ارزش قابل توجه طلا و دیگر فلزات گرانبها شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۴    
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت آلمان در واکنش به اظهارنظرهای مختلف در خصوص حمایت اقتصادی برلین از آنکارا تاکید کرد که این موضوع جدیدی نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۴    
اقتصادنیوز: معاون بانک و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی از در دستور کار بودن ادغام بانک های نیروهای مسلح، تغییر جهت نقدینگی در بازارها و تهیه لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۰    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه با انتشار مقاله ای در یک رسانه آمریکایی از سیاست های کاخ سفید در قبال آنکارا انتقاد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۷    
اقتصادنیوز: ساکنان شهرک معره مصرین واقع در حومه شمالی ادلب سوریه تظاهرات گسترده ای را علیه جبهه النصره به دلیل جنایت های این گروه تروریستی، برپا کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۴    
اقتصادنیوز: نتایج یک پژوهش جدید حاکی از آن است که ارتش میانمار در مدت یک سال حدود 18000 زن و دختر روهینگیایی را مورد تعرض جنسی قرار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۴    
اقتصادنیوز: نویسنده و مقاله نویس آمریکایی گفت رئیس جمهور آمریکا به نحوی رفتار می کند که گویی پادشاه است، نه نماینده منتخب مردم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۵۴    
اقتصادنیوز: وزارت خارجه روسیه از شرکت طالبان در مذاکرات صلح افغانستان که قرار است در ماه سپتامبر در این کشور برگزار شود خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۸    
اقتصادنیوز: عملیات نیروهای یمنی در ساحل غربی یمن به هلاکت و زخمی شدن شماری از عناصر مزدور منجر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: یک کارشناس سیاسی عربی تأکید کرد نشست هتل بابل بغداد در پی دخالت های آمریکا برگزار شده بود و دونالد ترامپ به دنبال نخست وزیری در عراق است که وفادار به واشنگتن باشد و علیه منافع ایران عمل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: گزارشگر ویژه حقوق بشر و اقدامات قهری یکجانبه سازمان ملل ، اعمال مجدد تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران را نامشروع ، ظالمانه و مضر خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۴    
اقتصادنیوز: بازار مسکن در ماه های اخیر با نوسان قیمت روبرو بود و با تاثیرپذیری از بازار های موازی شاهد رشد 50 درصدی قیمت مسکن نسبت به سال گذشته بودیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۲    
اقتصادنیوز: این روزها تنها رسانه های ضد نظام و پلاکارد جنجالی مدرسه فیضیه قم ذهن مردم را آشفته نمی کنند؛ یک نماینده به تازگی با ذکر برخی نشانه ها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۱۲    
اقتصادنیوز: رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت وگو با ایرنا امتناع مرغداران سه استان شمالی کشور از عرضه را علت مهم افزایش اخیر قیمت این محصول اعلام کرد و این درحالی است که معاون ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۶    
اقتصادنیوز: مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: به مناسبت فرارسیدن عید قربان، طرح بررسی صحت عملکرد باسکول های متحرک مراکز عرضه بهداشتی دام زنده در شهرستان های استان آغاز شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۰۶    
اقتصادنیوز: اسکناس های جدید ونزوئلا که در آن 5 صفر در راستای کنترل اَبَر تورم این کشور حذف شده اند در حال انتشار هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۹    
اقتصادنیوز: رئیس پلیس پایتخت از کشف چندین انبار بزرگ احتکار کاغذ، آهن آلات و لوازم خانگی در جنوب تهران خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۳    
اقتصادنیوز: ترکیه به دلیل وضع تعرفه 2 برابری از سوی آمریکا بر روی واردات فولاد و آلومینیوم ترکیه ای به سازمان تجارت جهانی شکایت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۰    
اقتصادنیوز: سفیر و نماینده دائم شیلی نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین، با نماینده دائم ایران، در محل نمایندگی کشورمان دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۷    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا می گوید قرار نیست درخصوص آزادی کشیش آمریکایی دربند ترکیه، با این کشور از در مصالحه برآید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۷    
اقتصادنیوز: عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی عملکرد دولت را طی شش سال گذشته ارزیابی کنیم، دولت انحراف زیادی از سیاست های اقتصاد مقاومتی دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۲۷    
اقتصاد نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: باوجود درخواست مکرر ما خودروسازان داخلی خودروهای باکیفیت و مدرن خود را هیچوقت به ناوگان تاکسیرانی اختصاص نمی دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۱    
اقتصادنیوز:معاون دبیرکل حزب لیبرال دموکرات ژاپن و نماینده پارلمان این کشور با اشاره به روابط دیرینه ایران و ژاپن اظهار داشت: دولت و پارلمان این کشور به دنبال توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با ایران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۱۱    
اقتصاد نیوز: بانک مرکزی اعلام کرد: قراردادهای سپرده سرمایه گذاری که در فاصله زمانی 2 تا 11 شهریور 1396 افتتاح شده، در صورت در خواست سپرده گذاران به مدت یک ماه قابل تمدید است.
  • ۱