جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 13 مرداد 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 2 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 3 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 4 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 5 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 6 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 7 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 8 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 9 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 10 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 11 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 12 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 13 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 14 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 15 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 16 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 17 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 18 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 19 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 20 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 21 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 22 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 23 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 24 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 25 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 26 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 27 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 28 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 29 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۱۱    
اقتصادنیوز؛ استیون سیگال هنرپیشه فیلم های اکشن هالیوودی به عنوان نماینده ویژه وزارت امور خارجه روسیه در مورد مسائل انسانی با آمریکا منصوب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۶    
اقتصادنیوز: رئیس کل جدید بانک مرکزی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی امشب بسته جدید ارزی دولت را رونمایی خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۸    
اقتصادنیوز: مدیر عامل سابق منطقه آزاد اروند گفت: عملکرد مناطق آزاد در ایجاد اشتغال، تولید و صادرات قابل دفاع و مطلوب نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۸    
اقتصادنیوز: جلسه هماهنگی برنامه ریزی برای طرح تنظیم بازار میوه و مرکبات شب عید سال 98 و کنترل و نظارت آن در سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۰    
اقتصاد نیوز: پورشه 911، معروف ترین مدل پورشه است که این کمپانی را متحول کرده و در طول سال ها در محبوبیت خودروهای اسپورت این کمپانی نقش موثر بازی کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۸    
اقتصادنیوز: در اغتشاشات شب گذشته کرج یک شهروند به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۸    
اقتصادنیوز: حسین راغفر همه همکاران اقتصاددان خود را که خواستار رسمیت بخشیدن به بازار دوم ارز برای کاستن از التهابات ارزی شده اند مجددا متهم به همکاری با کودتای آمریکایی و مافیا کرد!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۳۸    
اقتصاد نیوز: شرکت ملی نفت ایران 20 تیرماه امسال شماره حساب های متعددی را که رونوشت آن در اختیار وکیل بابک زنجانی قرار گرفته برای واریز بدهی به شرکای خارجی این مجرم نفتی اعلام کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۸    
اقتصاد نیوز:گزارش های رسیده از بازار حکایت از افزایش قیمت همه ی گوشی ها به ویژه برند اپل دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۳    
اقتصاد نیوز:در روزهای اخیر خبری مبنی بر متوقف شدن ثبت سفارش برای واردات گوشی منتشر شد و دیروز خبرها حاکی از آن بود که دلار 4400 تومانی به واردات موبایل تعلق نمی گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۷    
اقتصاد نیوز:بازیکن سپاهان بعد بیش از دو فصل پایش به گل در لیگ برتر فوتبال کشور باز شد!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۸    
اقتصاد نیوز:یک تیم تحقیقاتی امکانی برای تولید مقاله ویکیپدیا با استفاده از هوش مصنوعی فراهم کرده و تا کنون 100 مقاله در این مورد نوشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۶    
اقتصادنیوز: گفته شده است که بن علوی قصد داشته بعد از سفر به واشنگتن مستقیما به تهران بیاید تا پاسخ امریکایی ها را به طرف های ایرانی بدهد اما از او خواسته شده صبر کند تا ظریف از سفر خارجی اش بازگردد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۳    
اقتصاد نیوز: با بالارفتن قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی و وارداتی نیز طی چند ماه گذشته به شدت بالا رفت اما در این میان خودروهایی نیز وجود دارند که شاید کمتر کسی فکر کند که باید برای سوار شدن در آنها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۷    
اقتصاد نیوز:گوشی ترابایتی به گجتی اطلاق می شود که دارای یک ترابایت و یا بیشتر فضای ذخیره سازی باشد! این نام از آنجایی برایتان تازه به نظر می رسد که هنوز چنین محصولی وجود ندارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۱    
اقتصاد نیوز:شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی گلدمن ساکس می گوید ستاره ی بخت بیت کوین افول کرده است و این ارز دیجیتال دیگر هرگز دوران طلایی خود را تکرار نخواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۱    
اقتصاد نیوز:باشگاه میلان 2 خرید جدید خود شامل گونسالو ایگواین و ماتیا کالدارا را در میدان اصلی این شهر به هوادارانش معرفی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۲۶    
اقتصاد نیوز:طبق تحقیقی جدید فناوری ادیت عکس ها در اپلیکیشن و فیلترهای تصاویر سلفی سبب می شود افراد برای تغییر ظاهر خود جراحی پلاستیک انجام دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۱۷    
اقتصاد نیوز:تحلیلگران برآورد کرده اند که شرکت هواوی قصد دارد تبدیل به پرفروش ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۱۴    
اقتصاد نیوز:بزرگترین فروشگاه اینترنتی حق امتیاز عینک واقعیت افزوده ای را ثبت کرده که مکان دقیق کارمندان را در انبارها نشان می دهد و حتی می تواند به آنها دستوراتی هم بدهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۱۱    
اقتصاد نیوز:سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه وعده داد که به آرامی رئیس جمهور این کشور را از ورزش هاکی بیرون می کشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۲:۴۴    
اقتصادنیوز: کیهان در واکنش به انتشار ترانه چهل ساله سازندگان این ترانه را مورد حمله قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۲:۲۱    
اقتصادنیوز:شامگاه جمعه جمعیتی 500 نفره به حوزه علمیه اشتهارد حمله کردند که به گفته مدیر حوزه علمیه با سنگ و آجر نما را هدف قرار داده و شیشه های نمازخانه را شکستند و حین این خرابکاری ها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۲:۱۱    
اقتصادنیوز:انتشار یک عکس در رسانه های ضدانقلاب که ادعا شده مربوط به تجمع مردم ساری در روز های اخیر است، باعث رسوایی این جریان شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۲۷    
اقتصادنیوز :یک روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی مدعی شد که روسای جمهوری آمریکا و ایران ماه آینده میلادی در نیویورک دیدار خواهند کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۸    
اقتصادنیوز : وزیر ارشاد در توییت خود نوشت: ثبت سفارش کاغذ با حمایت بانک مرکزی سرعت یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۸    
اقتصادنیوز : روزنامه اسپانیایی 039;ال اکونومیستا039;روز شنبه در مقاله ای نوشته مارکوس سوارز افزود: دونالد ترامپ در مورد ایران اشتباه می کند زیرا فکر می کند که این کشور و کره شمالی شبیه هم هستند .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۸    
اقتصادنیوز : پنج رویداد مهمی که در هفته جاری بر تفکر سرمایه گذاران و تاجران تاثیر خواهد گذاشت و خبرهای بازار هم پیرامون آنها خواهند بود اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۸    
اقتصادنیوز :کمپانی Inkas Armoured Vehicles خودروی موسوم به Mercedes-Benz G63 AMG limousine را به قیمت 1.16 میلیون دلار رونمایی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۱    
اقتصادنیوز : جمعی از مردم با ثبت مطالبه خود در سامانه هوشمند دیده بان شفافیت و عدالت بار دیگر خواستار شفاف سازی حقوق ومزایای مدیران از رئیس جمهور شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۱    
اقتصادنیوز : زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر ساعت 21 و 32 دقیقه و 4 ثانیه امشب (شنبه) حوالی تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۱    
اقتصادنیوز : رویترز با توجه به کاهش و افزایش های قیمت نفت، نوشت که تازمانی که بلاتکلیفی تحریم های ایران و بی ثباتی تعرفه ها را داریم، بازار متشنج است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۱    
اقتصاد نیوز : آذرماه سال گذشته بود که فرمانده سپاه محمد رسول الله به صحن شورای شهر تهران آمد و از ورود ورود سپاه و بسیج به موضوع آسیب های اجتماعی شهر تهران خبر داد اما پس از واکنش های منفی به این ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۱    
اقتصادنیوز : وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه ای به علی لاریجانی - رئیس مجلس شورای اسلامی - نسبت به روند اعلام وصول استیضاحش در مجلس انتقاداتی را مطرح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۱    
اقتصادنیوز : جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد که اظهارات رامی حمدالله درباره اقدامات دولت وی علیه 35 هزار کارمند دولتی در نوار غزه، تایید رسمی دست داشتن وی در محاصره غزه و ساکنان آن است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۵    
اقتصادنیوز : رستمی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۵    
اقتصادنیوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هر کس با نرخ دولتی برای صادرات کالا اقدام کند باید ارز حاصل از صادرات را به کشور بر گرداند زیرا در دنیا هیچ کشوری در این مورد شوخی ندارد و ما نیزهم در این ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز : یک واحد تولیدی در حوالی شهر سردرود تبریز طعمه حریق شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز : رئیس فدراسیون فوتبال امیدوار است مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی بزرگسالان که یکی از دغدغه های کی روش برای امضای قرارداد جدید است، برطرف شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز : بزرگترین خریدار چینی نفت آمریکا، یونیپک، واردات نفت خام خود از آمریکا را لغو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد دود غلیظی که غروب امروز در مرکز شهر تهران مشاهده شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت تولید فولاد در دولت تدبیر و امید از 122 میلیون تن به بیش از 200 میلیون تن رسیده و این افزایش 80 میلیون تنی بیانگر همت مهندسان و متخصصان کشور است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : قفل هوشمند موسوم به Lockutron Bolt Keyless Door محصولی متفاوت و کاربردی برای تامین امنیت خانه های افراد است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : شخصی که با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری و جعل رأی دادستان کل کشور از 2 نفر مبلغ پنج میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال یکباره حکمی منتشر کرده که شوکی بزرگ برای لیگ برتر محسوب می شود. آنها دو بازیکن سرشناس را معلق کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
اقتصادنیوز؛ سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه نسبت به تحریم یکی از بانک های این کشور توسط آمریکا واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
اقتصادنیوز : وزارت دفاع روسیه نسبت به اقدام آمریکایی ها در نقض تعهدشان مبنی بر برملا نکردن محتوای تماس ها میان دو طرف جز با موافقت آنها ابراز تأسف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
اقتصاد نیوز: جزئیات آیین بزرگداشت و نکوداشت های بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران که امسال در باغ کتاب تهران برگزار می شود، اعلام شد. چهار هنرمند در جشن امسال تجلیل می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
اقتصادنیوز :رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نقش منطقه ای ایران را برای آمریکا خوردکننده دانست و گفت: محورمقاومت خوشبختانه توانسته است پیروزی های مقتدرانه ای را در عراق و سوریه و مقابل داعش بدست ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
اقتصاد نیوز : وکیل مدافع محمد حبیبی- فعال صنفی معلمان- از صدور حکم موکلش به 7 سال و نیم حبس خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۳    
اقتصادنیوز؛ انصارالله یمن با استفاده از پهپاد تهاجمی قاصف1 ، به پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط واقع در جنوب غربی عربستان حمله کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۱    
اقتصادنیوز؛ ری یونگ هو وزیر امور خارجه کره شمالی امروز-شنبه- از رفتار ها و سیاست های همتای آمریکایی خود انتقاد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۱    
اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی از اعلام فهرست نهایی دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی به زودی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۵    
اقتصادنیوز؛ سی.ان.ان نسبت به توئیت دونالد ترامپ که مجری سی.ان.ان را احمق ترین مرد در تلویزیون خوانده بود، واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۵    
اقتصادنیوز؛ عربستان سعودی که در پی حمله نیروهای یمنی به تنگه باب المندب صادرات نفت خود از این تنگه را متوقف کرده بود اعلام کرد که صادرات نفت خود از طریق مسیر کشتیرانی استراتژیک تنگه باب المندب در ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۵    
اقتصادنیوز؛ یک دستگاه پراید 132 سفید رنگ به قیمت 26 میلیون و 700 هزار تومان در بازار معامله می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۶    
اقتصادنیوز؛ امروز برخی رسانه ها از برکناری احمد عراقچی از معاونت ارزی بانک مرکزی خبر دادند. با پیگیری های انجام شده از سوی اقتصادنیوز آشکار شد این خبر صحت ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۶    
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در مناطقی از شهر کرج به ویژه گوهردشت خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۰    
اقتصادنیوز؛ علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون استیضاحش به علی لاریجانی، رئیس مجلس نامه نوشت و انتقاداتی نسبت به روند استیضاحش مطرح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۰    
اقتصادنیوز؛ عمران خان، رهبر حزب پیروز انتخابات سراسری پاکستان (تحریک انصاف)، اعلام کرد که کشورش به استحکام و گسترش روابط همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران می نگرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۱    
اقتصادنیوز؛ غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اینکه آمریکا یک جنگ ترکیبی (Hibrid warefare) است گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۶    
اقتصادنیوز؛ سفیر آمریکا در آلمان اعلام کرد: ما از شرکای آلمانی خود به دلیل اقدام برای متوقف کردن فعالیت های ایران سپاسگزاریم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۷    
اقتصادنیوز: نماینده مردم جیرفت در مجلس از اولتیماتوم ده روزه مجلس به شریعتمداری برای انتشار لیست کسانی که غیرقانونی و خارج از عرف به سامانه ورود کرده و خودروهای خارجی و گرانقیمت خریده اند، خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۸    
اقتصادنیوز: وکیل مدافع شهرام جزایری گفت: از وضعیت موکلم هیچ اطلاعی نداریم و خانواده اش نگران سلامتی او هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۸    
اقتصادنیوز؛ عبدالواحد موسوی لاری درباره پیشنهاد دونالد ترامپ مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با مقامات ایران گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۸    
اقتصادنیوز؛ سید احمد عراقچی که سال گذشته توسط ولی الله سیف به عنوان معاون ارزی بانک مرکزی انتخاب شده بود، امروز از این سمت برکنار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۸    
اقتصادنیوز؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی نسبت به الفاظ توهین آمیز امام جمعه بابل درباره پس گرفتن امضاهای سوال از رئیس جمهور واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۸    
اقتصادنیوز: دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با انتقاد از رسانه ملی در خصوص طرح ادعای خرید ارز و سکه در دوران التهاب این بازار از سوی بانک ها در این رسانه، گفت:
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ سرپرست معاونت سیاسی-امنیتی استانداری البرز با بیان اینکه مطالبات معترضان در کرج برآیند مطالبات اقتصادی نبوده و کاملاً ساختارکنانه است گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ در پی انتشار خبری مبنی بر نامه محرمانه روسیه به آمریکا مبنی بر همکاری این دو کشور در سوریه، وزارت دفاع روسیه این خبر را تایید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ دبیر کل حزب اتحاد ملت گفت: اصلاح طلبان در فرآیندی که بعد از اعتراضات دی ماه آغاز شد در وضعیتی قرار دارند که نمی توانند دفاع لازم را از دولتی که با حمایت آنها بر سر کار آمده انجام دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف، محمدجواد آذری جهرمی و محمود علوی برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس این هفته به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می روند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز: وزیر اموراقتصادی و دارایی از ارسال فهرست دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی به گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر داد تا به طور دقیق مشخص کنند چه افراد و شرکت هایی ارز دریافت کرده و کالا وارد نکرده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز: روند نزولی قیمت ها که از اواسط هفته گذشته آغاز شد تا انتهای هفته ادامه یافت و امروز با آغاز هفته، کاهش قیمت ها همچنان ادامه دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۸    
اقتصادنیوز: جست وجوی میدانی، درجه انحراف شبکه بانکی از نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار را بیش از 2 درصد نشان می دهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۵    
اقتصادنیوز؛ پس از شرکت های خودروسازی پژو و رنو، حالا مدیرعامل شرکت اسکانیای سوئد اعلام کرد که تحریم های آمریکا فروش خودروهای سنگین این شرکت به ایران را به خطر خواهد انداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۷    
اقتصادنیوز؛ مشاور علی لاریجانی در امور بین الملل گفت: مذاکره با آمریکا هرگز تابو نبوده است و مشکل مذاکره نیست بلکه رفتار قلدرمآبانه و بدعهدی آمریکا است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۷    
اقتصادنیوز: مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در کنار کامبیز دیرباز در افتتاحیه رستورانش به روز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۷    
اقتصادنیوز: بهاره رهنما در کنار دکترش عکسی را گرفته است و آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
روسای کل بانک مرکزی، مسوولیتی مهم تر از حفظ ارزش پول ملی و صیانت از ذخایر ارزی کشور ندارند و سایر وظایف و ماموریت های رئیس کل در ذیل این دو ماموریت اصلی قرار دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۰    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور در جدیدترین دستور ویژه برای برخورد با متخلفان ارزی، دستور داده تا نام افرادی که از ارز دولتی استفاده کرده و کالای خود را در مهلت مقرر به کشور نیاورده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز: با تهیه ی شیشه پاک کن طبیعی و خانگی و بدون مواد شیمایی می توانید سلامت خود را حفظ کنید و از بیماری های تنفسی جلوگیری کنید و دیگر هزینه ای برای شیشه پاک کن های مضر نپردازید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز: رییس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران قیمت امروز هر کیلوگرم گوشت مرغ را برای مصرف کنندگان 10 هزار و 450 تومان اعلام کرد و گفت: عرضه به قیمت 11 هزار تومان یا بیشتر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۲    
اقتصادنیوز: یک منبع آگاه ادعا کرد: وعده استخدام همسر یکی از نمایندگان باعث شد تا وی که موافق استیضاح وزیر کاربود به مخالف استیضاح تبدیل شده و همین تغییر موضع وی سبب شد تا استیضاح وزیر کار با اختلاف ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۳    
اقتصادنیوز: سعد المحمود در الاخبار نوشت: مرجعیت دینی عراق مردم را به افزایش تظاهرات صلح آمیز فرخوانده و به سه قوه در مورد عدم پاسخگویی به نیازهای تظاهر کنندگان هشدار داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۳    
اقتصاد نیوز:طبق آمارهای رسمی با ورود موج گرمای شدید به انگلیس در 15 روز اخیر، نرخ مرگ و میرهای ثبت شده در این کشور نزدیک به 700 مورد بیشتر از میانگین معمول بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۱    
اقتصادنیوز: خرید لوازم خانگی به علت تقلبی بودن برخی از این لوازم و بودن برندهای مختلف در بازار یکی از مشکل ترین کارهاست،آیا می دانید چگونه باید لوازم خانگی با کیفیت و مرغوب انتخاب کنید؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۷    
اقتصادنیوز؛ یک روزنامه ترکیه ای مدعی شد که آمریکا یک مرکز عملیاتی مخفی در شرق ترکیه و در فاصله 450 کیلومتری مرز ایران دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۷    
اقتصادنیوز؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: هدف جدی ما علاوه بر درخواست دولت سوریه مبارزه با تروریسم بود و هنگامی که احساس کنیم سوریه به یک تثبیت نسبی نزدیک شده است و مبارزه با تروریسم هم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۷    
اقتصادنیوز: تیم اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم، نه تنها بینش کافی ندارند بلکه ناهماهنگ هم هستند و در این شرایط ، مسائل اقتصادی قابل حل نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
اقتصادنیوز: یک رسانه قطری از توافق شفر و فدراسیون عراق خبر داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
گروه بنگاه ها – صنعتگر در حوزه محصولات تولیدی باید بتواند با قیمت ارزان مواد اولیه را تهیه کند .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۷    
اقتصاد نیوز:آیا صنعت تبلت در حال نابودی است؟ آمار نشان می دهد عرضه تبلت از 2017 بدین سو بیش از 13.5 درصد کاهش داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۴    
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی رئیس جمهور در جدیدترین دستور ویژه برای برخورد با متخلفان ارزی، دستور داده تا نام افرادی که از ارز دولتی استفاده کرده و کالای خود را در مهلت مقرر به کشور نیاورده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۴    
اقتصاد نیوز:سهراب مرادی در واپسین روزهای باقی مانده تا آغاز بازی های آسیایی، رکورد شکنی دیگری را از خود به نمایش گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۸    
اقتصاد نیوز:مامه تیام بازیکن سابق استقلال با عجمان قرارداد بست و تصمیم دارد پول رضایتنامه اش را هم پرداخت نکند.