شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 20 مرداد 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 2 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 3 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 4 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 5 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 6 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 7 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 8 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 9 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 10 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 11 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 12 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 13 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 14 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 15 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 16 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 17 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 18 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 19 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 20 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 21 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 22 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 23 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 24 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 25 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 26 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 27 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 28 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 29 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۴    
اقتصادنیوز: آنکارا ایرنا نرخ ارزهای خارجی در بازار ترکیه که از یک هفته پیش در حال افزایش بود، امروز دوشنبه و در اولین روز هفته کاری باز هم رکورد جدی را ثبت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۸    
اقتصادنیوز: نفت خبر گفت وگویی با سیدحسین موسویان مذاکره کننده ارشد هسته ای سابق ایرانی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۵    
اقتصادنیوز؛ در پی انتشار خبری در خصوص کشف یک انبار دارو و ایجاد این شائبه که متعلق به دختر وزیر سابق صنعت بوده است، سخنگوی قوه قضائیه امروز در این رابطه گفت که از چگونگی ماجرا خبر ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۵    
نزدیک به 40 سال از استقرار جمهوری اسلامی در ایران می گذرد.حضور مردم در انتخابات با وجود مشکلات ، پشتوانه بزرگی برای ثبات نظام بوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۴    
اقتصادنیوز: تهیه کننده دل از پایان پیش تولید این سریال نمایش خانگی با بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۱    
اقتصادنیوز: با انحلال سهام کلیه شرکت های غله و خدمات بازرگانی مناطق در جلسه اخیر هیات واگذاری موافقت شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۱    
اقتصادنیوز: تغییر آیین نامه قانون مشاغل سخت و زیان آور پیشنهادی است که از سوی فعالان بخش خصوصی دنبال می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۳    
گروه بنگاه ها- در مراسم افتتاحیه دفتر کارگزاری اتاق بازرگانی مشترک ایران و گرجستان بر لزوم ارائه اطلاعات صحیح به تجار و امکان گذر از دروازه اتحادیه اروپا برای کالاهای ایرانی تاکید شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۵    
اقتصادنیوز: آزاده نامداری در کنار متین ستوده عکسی را گرفته است و آن را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۴۰    
اقتصاد نیوز:مدیران اسنپ و تپسی دیروز در نشست خبری اتحادیه کسب و کارهای اینتنرتی اعلام کردند که در صورت تصویب لایحه ی محدودیت فعالیت تاکسی های اینترنتی، تعطیل خواهند شد!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۸    
اقتصاد نیوز:مدیران 16 شرکت فعال در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در نامه ای خطاب به رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به ایجاد انحصار در بازار اینترنت هشدار دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۲    
اقتصادنیوز: سید عباس صالحی به سوال یک کاربر در خصوص موقعیت شغلی و سطح زندگی فرزندان خود پاسخ داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۲    
اقتصاد نیوز:اشرف حکیمی بازیکن جوان تیم ملی فوتبال مراکش برای ادامه فوتبال خود به تیم بروسیادورتموند پیوست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۰    
اقتصادنیوز:توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک در حالی از تصمیم سازمان ملل برای نگه داشتن تحریم های لوازم ورزشی کره شمالی اظهار ناراحتی کرده که ایران نیز در تحریم وسایل ورزشی است و نسبت به شرایط ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۵۷    
اقتصاد نیوز:لیگ برتر فوتبال ایران هفته ی پر تساوی ای را پشت سر گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۵۴    
اقتصاد نیوز:تلفن های هوشمند مزایای زیادی دارند اما استفاده ی بیش از اندازه و اعتیاد به آنها خوب نیست. اعتیاد داشتن به هر کاری میزان بهره وری را کاهش می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۵۱    
اقتصاد نیوز: مرسدس کلاس G، آفرودر سخت و توانمند بنز است اما در رده سخت ها و توانتمندهای بنز "یونیماگ" افسانه ای چیز دیگری است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۴۲    
اقتصاد نیوز:وینفرد شفر با پیروزی مقابل تراکتورسازی رکورددار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۶    
اقتصاد نیوز: فرماندار زابل گفت: به دنبال وزش طوفان در سیستان 5 شهرستان این منطقه امروز تعطیل اعلام شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۳۳    
اقتصاد نیوز: برای چندمین بار شاهد افشای مشخصات گوشی سونی اکسپریا XZ3 هستیم. پرچمدار آینده سونی به نمایشگر 5.7 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۲۱    
اقتصاد نیوز:طبق تحقیقی جدید در دو سال اخیر تعداد بازدیدهای ماهانه فیس بوک از 8.5 به 4.7 میلیارد رسیده است. این روند نشان می دهد تعداد بازدیدها از وب سایت فیس بوک در این بازه زمانی نصف شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۸:۰۳    
اقتصاد نیوز:یک ورزشکار 81 ساله به بازی های آسیایی 2018 اعزام می شود!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۳:۳۵    
اقتصادنیوز : روزنامه ای در بوستون آمریکا خواستار واکنش هماهنگ نشریه های سراسر این کشور به حملات مداوم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به رسانه ها شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۳:۲۰    
اقتصادنیوز: مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر، در سخنانی گفت: نماز، روزه و حج فرار کنندگان مالیاتی قبول نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۱۶    
اقتصادنیوز : مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از وجود بیش از 17هزار کلاس درس فرسوده و کمبود 1300کلاس درس خبر می دهد .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۰:۱۶    
اقتصادنیوز : مدیرکل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سهمیه 3 هزار نفری برای بیمه پایه خبرنگاران از صندوق هنر اخذ شده است و در این بیمه هر خبرنگاری تقاضای عضویت داشته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۴۴    
اقتصادنیوز : عضو مجمع نمایندگان استان تهران تاکید کرد: بخش بزرگی از بدهی های فعلی شهرداری ناشی از تعهدات عمرانی بدون مدرک و سند در دوره گذشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفته است، احتمال مذاکرات دوجانبه میان روسای جمهور ایران و روسیه بطور جداگانه وجود دارد، اگرچه هنوز هیچ برنامه خاصی در این ارتباط پیش بینی نشده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کشور در اکثر مواد غذایی به خودکفایی رسید و وارد کننده نیست، گفت: در صورت تشدید تحریم ها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال تمامی منابع تجهیز شده و نیاز به دلسوزی ترامپ نداریم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : سفیر اتریش در ایران با بیان اینکه خواست و اراده کشورم و اتحادیه اروپا بر گسترش روابط دو جانبه با ایران است گفت: هدف از سفر به استانهای مهم ایران، تداوم همکاری ها است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز : بهنوش بختیاری از کشته شدن هفتاد کودک یمنی بر اثر حمله هوایی هواپیماهای عربستان سعودی ابراز تاسف کرد و نوشت: امان از این دنیایی که دیگه جای زندگی نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۸    
اقتصادنیوز : رفتگر بازنشسته ای که پول می گرفت و ضامن می شد، دستگیر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۵    
اقتصادنیوز : جمعی از فعالان دانشجویی اردوهای جهادی دانشگاه تهران با حضور در دفتر دکتر سعید جلیلی با وی دیدار و گفتگو کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۵    
اقتصادنیوز :500 هکتار از ذخیره گاه زیست کره میانکاله طی 24 ساعت گذشته در آتش سوخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۵    
اقتصادنیوز : با خروج آمریکا از برجام، شرکت فرانسوی توتال که رهبر کنسرسیومی متشکل از شرکت چینی CNPC و شرکت ایرانی پتروپارس در توسعه فاز 11 پارس جنوبی بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۵    
اقتصادنیوز : مدیر روابط عمومی شهرداری قم از ریزش چاه ورودی کارگاه ایستگاه مترو قم خبر داد و گفت: این حادثه هیچ ارتباطی با مترو ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۴    
اقتصادنیوز : رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد عمومی به مسئولان کشور خدشه دار شده و رسانه ها برای بازسازی آن و ایجاد امید در جامعه باید تلاش کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۴    
اقتصادنیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه قیمت برنج در سالجاری افزایش می یابد، گفت: باید با جدیت تلاش کنیم تا قیمت برنج وارداتی نیز روند افزایشی نداشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۴    
امروز قیمت پراید111 به 30میلیون تومان ر سید و در همین حال پژو2008 تا نزدیکی 200میلیون تومان پیش رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۴    
اقتصادنیوز : رئیس جمهوری ترکیه تاکید کرد که تدابیر لازم را برای رویارویی با جنگ اقتصادی که علیه ما راه افتاده است، اتخاذ کرده ایم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۴    
اقتصادنیوز :ده ها هزار نفر از ژاپنی ها با برپایی تظاهرات گسترده نسبت به استقرار مجدد پایگاه های نظامی آمریکا اعتراض کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز : رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم با بیان اینکه در سال گذشته 418 پروانه جدید طبابت در قم صادر شده است، گفت: امسال نیز تا کنون 120 پروانه جدید طبابت صادر شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز : رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران برای نخستین بار به اعلام کرد زمانی که در دفتر احمد مسجد جامعی آخرین رأی گیری های غیررسمی برای انتخاب شهردار تهران انجام شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز :افسر ارشد عملیات روانی پنتاگون در گفت وگو با برنامه بدون مرز ، روش های مختلف جنگ روانی آمریکا در کشورهای مختلف از جمله ایران را توضیح داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز : رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در دو هفته اخیر یک هزار میلیارد کالای اساسی احتکار شده از انبارهای استان کشف و ضبط شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز :رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس قوه قضائیه تاکید کردند: با پیشنهاد موافقت می شود. مقصود آن است که مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، بعدازظهر شنبه در نشست وزیران امور خارجه 5 کشور ساحلی خزر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز : شرایط تمرین امروز پرسپولیس به طرز عجیبی متشنج شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز : احسان کرمی با اشاره به نقش رامبد جوان در مسابقات خنداننده شو در برنامه خندوانه و جدیتی که در کارش دارد، از دشواری های کار او و مسئولیتی که در برابر مخاطبان دارد نوشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
اقتصادنیوز :بانک مرکزی در اطلاعیه ای آخرین تحولات بازار ارز را به منظور آگاهی هم وطنان تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۵    
اقتصادنیوز : جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) با یک موشک بالستیک یک پایگاه نظامی را در جیزان واقع در جنوب غرب عربستان هدف قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۵    
اقتصادنیوز :ایران تا چهار سال دیگر از رده هجدهم اقتصادهای بزرگ جهان به رده پانزدهم صعود می کند و چین جای آمریکا را در رده اول می گیرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۵    
اقتصادنیوز: قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند, حجم اعتبارات تخصیص داده به بخش های عمرانی و احداث زیرساخت های این منطقه در سال جاری را حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۰    
اقتصادنیوز؛ حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور با توئیتی کنایه آمیز نسبت به اظهارات اخیر محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۰    
اقتصادنیوز؛ وزرای امور خارجه پنج کشور حاشیه دریای خزر روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، ایران و آذربایجان جلسه خود را در آکتاو قزاقستان آغاز کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۳۰    
اقتصادنیوز؛ بر اساس بسته جدید ارزی دولت که هفته گذشته اعلام شد 25 قلم کالای اساسی مشمول تخصیص ارز دولتی برای واردات هستند و به گفته حسن روحانی، رئیس جمهور این کالاها نباید با افزایش قیمت مواجه شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۲    
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تاکید کرد: مسیر جدا برای ورود بانوان به ورزشگاه آزادی پیش بینی شده است تا اگر روزی مجوز ورود داده شد این جداسازی در کمتر از دو ماه اجرایی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز؛ در حالی که ساعاتی پیش خبری مبنی بر سفر نخست وزیر عراق به تهران در هفته آینده منتشر شده بود، یک منبع مطلع این خبر را تایید نکرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز؛ براساس اعلام نشریه زایتونگ بوئرسان در فرانکفورت آلمان، یک شرکت عرضه کننده خودرو به نام دی یوئر فعالیت های خود را در ایران به خاطر ترس از تحریم های آمریکا متوقف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۶    
اقتصادنیوز؛ معاون اول رئیس جمهوری گفت: در این مقطع بیش از هر زمان دیگر باید امید و اعتماد مردم تقویت شود و در این راستا انتظارها و توقعات از بخش فرهنگ بیش از سایر بخش ها است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۶    
اقتصادنیوز: دادستان و سرپرست دادسرای عمومی تهران حکم قضایی متمهان اقتصادی را اعلام کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۸    
اقتصادنیوز: رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت به طور کلی 12 برنامه را برای ایجاد یک میلیون فرصت شغلی دارد و هدف گذاری کرده که نرخ بیکاری را تک رقمی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور با هشدار نسبت به برنامه ریزی دشمن برای مسئله نفوذ یادآور شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در توئیتی با نام بردن از برخی مقامات امنیتی این کشور که درگیر پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا هستند، آن ها را دلقک خطاب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز: مدیر سرمایه گذاری و کسب وکار شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت ملی نفت چین (سی.ان.پی.سی) با سهم 80.1 درصدی در فاز 11 پارس جنوبی جایگزین توتال فرانسه شد و به کار ادامه می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۸    
اقتصادنیوز؛ در اولین روز از هفته جاری خرید و فروش خودرو متأثر از قیمت دلار شاهد افزایش قیمت خودروهای داخلی بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز؛ بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تشدید تنش ها میان ترکیه و آمریکا گفت: امروز می خواهم این پیام را برای کشور همسایه داشته باشم که آنها ایران را در کنار خود ببینند و احساس ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۲    
اقتصادنیوز-بنگاه ها؛ رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به آمار 650 هزار نفری خیرین در کشور و فعالیت آنها در عرصه های مختلف گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۹    
اقتصادنیوز وقتی نرخ پروازهای خارجی صد درصد گران می شود، تقاضا کاهش می یابد و پروازها کم یا کنسل می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۰    
اقتصادنیوز؛ در حالی که کتاب اوماروسا نیومن ، کارمند سابق کاخ سفید هنوز به مرحله چاپ نرسیده است، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید این کتاب را مملو از دروغ و اتهامات نادرست دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۰    
اقتصادنیوز؛ خبرگزاری فرانسه در گزارشی به پیشنهاد مذاکره دونالد ترامپ با رهبران ایران و پاسخ محمدجواد ظریف پرداخت و نوشت: وزیر امور خارجه ایران روز شنبه با متهم کردن واشنگتن به اعتیاد به تحریم کردن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۰    
اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس با ارایه برخی پیشنهادات برای ممانعت از انتخاب و انتصاب افراد دارای تابعیت مضاعف ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۰    
اقتصادنیوز؛ بن علی ییلدریم، نخست وزیر ترکیه در واکنش به سیاست های آمریکا علیه ترکیه گفت: آمریکا باید بداند که هیچ همپیمانی به جز دلار ندارد .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۰    
اقتصادنیوز؛ محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه نباید به مردم وعده هایی داد که امکان تحقق آن ها در کوتاه مدت وجود ندارد گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۴    
اقتصادنیوز: بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی موارد 45 گانه تأمین ارز بابت مصارف ارزی خدماتی را ابلاغ کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۸    
اقتصادنیوز: همیشه سعی می کنیم تا اینترنت پرسرعتی داشته باشیم ،با اینکه سرعت اینترنت در بیشتر مواقع از طرف سرویس دهنده تعیین می شود، اما می توان به کمک ترفندهایی سرعت اینترنت خود را تا 20٪ افزایش داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۸    
اقتصادنیوز؛ نرخ دلار در بازار دوم وارد کانال 7 هزار تومانی شد و یورو اندکی بیش تر از 9 هزار تومان در بازار دوم ارز معامله می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۸    
اقتصادنیوز: در پایان هفته گذشته نرخ ها دوباره وارد مدار صعودی شدند اما نهایتاً نرخ های ثبت شده برای پایان هفته اندکی تعدیل شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۵    
اقتصادنیوز: استفاده از “دستمال کاغذی” های نامرغوب عوارض فراوانی دارد ،گاهی استفاده از این دستمال ها برای خشک کردن بخشهای حساس بدن موجب بروز مشکلاتی برای خانم ها می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۵    
اقتصادنیوز: حسن روحانی رییس جمهوری، قانون اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم را برای اجرا به وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی و دادگستری ابلاغ کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۲    
اقتصادنیوز: خارش و حساسیت پوستی مشکلی است که برای اغلب افراد پیش می آید و افراد از راه های درمان خارش و حساسیت پوست و علائم آن آگاهی ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۲    
اقتصادنیوز؛ یک رسانه عربی از سفر حیدر العبادی نخست وزیر عراق به تهران در هفته آینده خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۲    
استیضاح آقای ربیعی و حواشی آن در مجلس از اتفاقاتی بود که اثرات جبران ناپذیری بر تصورات عمومی از کارآیی نظام سیاسی و سرمایه اجتماعی بر جا می گذارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۰    
اقتصادنیوز: چرا برخی افراد همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند و در مواقع تصمیم گیری به همه اتفاقات با بدبینی می نگرند؟ اکنون دانشمندان علوم اعصاب "ام.آی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۶    
اقتصادنیوز؛ مشاور پیشین کاخ سفید و ستاره تلویزیونی، در کتابی که بناست به زودی منتشر شود گفته است که کارزار انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا به او پیشنهاد حق السکوت داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز: روابط عمومی وزارت صنعت، معدن وتجارت در نامه ای به معاونت های این وزارتخانه خواهان توقف اختصاص آگهی های دولتی به روزنامه صمت شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۸    
اقتصادنیوز: شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی،چاپ و بسته بندی جهت تکمیل کادر خود دراستان یزد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۵    
اقتصادنیوز: شرکت تپ سی جهت تکمیل کادر خود در استان گیلان،رشت از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./ آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۹    
ورزشگاه آزادی؛ ورزشگاه ملّی ایران است. این ورزشگاه برای میزبانی بازی های آسیایی 1974 که در تهران برگزار می شد ساخته شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۶    
اقتصادنیوز: تالیا گرانت 16 ساله نخستین بازیگر زن است که علیرغم ابتلا به اوتیسم در یک سریال تلویزیونی انگلیسی جلوی دوربین می رود و البته در آن نیز نقش فردی مبتلا به اوتیسم را بازی می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۶    
اقتصادنیوز-گروه بنگاه ها؛ نشست هم اندیشی انجمن ملی برند به میزبانی صنایع شیر ایران(پگاه) برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۶    
اقتصادنیوز: فیلمبرداری فیلم سینمایی مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان پس از پایان سکانس های اسپانیا، در تهران در جریان است. تصاویری از لیلا حاتمی در این فیلم سینمایی منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۳    
اقتصادنیوز: محمد علی دستمالی، تحلیلگر مسائل بین الملل در یادداشتی به مقایسه رفتار مردم ایران و ترکیه در مواجهه با بحران دلار پرداخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۴    
اقتصادنیوز: محمد طبیبیان در گفت وگو با ایران به ریشه یابی وضعیت اقتصادی امروز کشور پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۱    
اقتصادنیوز: شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی هفته جاری با بیش از 2500 واحد ریزش به کانال 129 هزار واحد عقب نشینی کرد و به 129 هزار و 13 واحد رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۵    
اقتصادنیوز؛ رئیس جمهور قطاقستان گفت: در نشست فردا میان سران کشورهای حوزه دریای خزر تصمیماتی تاریخی گرفته خواهد شد.