جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 9 مرداد 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 2 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 3 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 4 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 5 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 6 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 7 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 8 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 9 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 10 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 11 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 12 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 13 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 14 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 15 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 16 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 17 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 18 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 19 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 20 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 21 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 22 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 23 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 24 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 25 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 26 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 27 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 28 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 29 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۲:۲۴    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا با تکرار ادعاهای خود درباره ایران و وضعیت اقتصادی این کشور، گفت که دیدار وی با همتای ایرانی اش بستگی به تصمیم طرف مقابل دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۹    
روز پنج شنبه 11 مرداد نشان بنیاد توث فرندلی سوئیس به عنوان یکی از معتبرترین معیارهای سنجش سلامت محصولات خوراکی مرتبط با بهداشت دهان و دندان به بایودنت اعطاء شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۹    
اقتصاد نیوز:مسافران چه کشورهایی بیشتر از بقیه در روسیه خرج کرده اند و بیشترین پول ها در صرف چه بخش هایی شده است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۰    
اقتصادنیوز؛ حسین کاظم پور اردبیلی نماینده ایران در اوپک گفت: عربستان سعودی با لاف زنی در مورد توان تولید خود، ترامپ را فریب دادند و حالا توان جبران تولید نفت ایران را ندارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۷    
اقتصاد نیوز:وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارایه توضیحات فنی درباره مشکلات زیرساختی مخابرات ایران در سال گذشته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۵    
اقتصاد نیوز: تقریبا حدود 4 سال از معرفی سوزوکی ویتارا در نمایشگاه خودرویی پاریس 2014 می گذرد و اینک سوزوکی از تغییر چهره ملایم این خودرو در نسل چهارم آن خبر می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۹    
اقتصاد نیوز: نماینده دائم روسیه در دفتر سازمان ملل در ژنو اعلام کرد که اوضاع سوریه به سمت ثبات بیشتر حرکت می کند و جنگ در این کشور در شرف پایان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۷    
اقتصاد نیوز: حضور بانوان در استادیوم ها این روزها بیشتر از هر زمان دیگر در رسانه ها مطرح می شود. در شرایطی که ورود آنها یکی از الزامات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است باید دید در نهایت شرایط این ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۱    
اقتصاد نیوز:این هفته لایحه ای به هیات دولت ارائه شد که در صورت تصویب آن، فعالیت تاکسی های اینترنتی محدود می شود؛ اما چرا باید چنین لایحه ای مطرح شود و تصویب آن چه عواقبی را در پی خواهد داشت؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۷    
اقتصاد نیوز: بنیاد موزیلا که وظیفه ی توسعه ی مرورگر فایرفاکس را برعهده دارد، در وبلاگ خود اعلام کرد که به زودی لوگوی مرورگر آن ها بازطراحی خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۴    
اقتصاد نیوز: مرکز آمار ایران نرخ تورم نقطه به نقطه را در پایان تیر ماه 13.8 درصد اعلام کرد که استان تهران با 17.4 درصد بیش از میانگین کشوری تورم را احساس کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۰۱    
اقتصاد نیوز: حضور پرتعداد بازیکنان ایرانی در لیگ های خارجی تا چه حد تحت تاثیر جام جهانی بوده است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز: تحلیلگران قیمت گلکسی نوت 9 سامسونگ را برآورد کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۱    
اقتصاد نیوز:رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بار دیگر از تصمیم خود برای اخراج سرمربی تیم ملی این کشور در آستانه جام جهانی 2018 دفاع کرد و پای رییس جمهور سابق ایالات متحده را به این موضوع باز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۲۸    
اقتصاد نیوز: هیجان زدگی هواداران برایتون بابت حضور علی رضا جهانبخش،ستاره فوتبال ایران تمامی ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۱۶    
اقتصاد نیوز:بازیکنان سابق سرخابی ها در تمرین دیروز ترابزون اسپور ترکیه همکاری جالبی داشتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۱۳    
اقتصاد نیوز:بر اساس آمار، زنان عرب توانسته اند با ورود به حوزه های مختلف علم به میدان رقابت با مردان بازگردند و به موفقیت های چشمگیری دست یابند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۸    
اقتصاد نیوز:بختیار رحمانی را قطعا باید مارکوپولو فوتبال ایران دانست. بازیکنی که در این چند سال بیش از چند ماه در یک تیم نمانده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۲۴    
اقتصادنیوز: یک نماینده اهل سنت اعلام کرد که محسن اراکی از احداث مسجد اهل سنت در تهران استقبال کرده و گفته است مجمع تقریب حامی این اقدام است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۲:۱۵    
اقتصادنیوز: کیهان در ستون گفت و شنود خود به نماینده دوم پایتخت توهین کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۱:۰۴    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف سه میلیارد لوازم بهداشتی قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان اشتهارد خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۶    
تارنمای العرب مباشر روز سه شنبه نوشت، سه شهروند روسی که کارت خبرنگاری داشتند، دوشنبه شب در جمهوری آفریقای مرکزی ترور شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۰:۲۶    
رئیس جمهوری اسبق ایران از وزارت کشور درخواست صدور مجوز برپایی اجتماع مردمی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۹    
محمد جواد ظریف در یک توئیت به ادعای مذاکره ترامپ واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۱    
کارشناس ارشد اندیشکده شورای آتلانتیک، پیشنهاد ترامپ برای دیدار با مقامات ایرانی را نشانه آشفتگی در سیاست گذاری کاخ سفید دانست و گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تکذیب اخبار منتشره مبنی بر موافقت سه فراکسیون سیاسی مجلس با طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور، گفت: طرح این موضوع را به صلاح کشور نمی دانیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۳۳    
یک مقام رژیم صهیونیستی درباره ژست آشتی جویانه رئیس جمهور آمریکا با ایران گفته هیچ تغییری در سیاست های دولت آمریکا علیه ایران صورت نگرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۱۳    
اقتصادنیوز: محمد باقرنوبخت با انتشار یک پست در توئیتر استعفای خود از سخنگویی دولت را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ترامپ چگونه می تواند به مردم ایران ثابت کند که سخنان شب گذشته اش از سر یک اراده واقعی بوده و برای عوامفریبی بیان نشده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۰    
معاون وزیر خارجه ایران در اظهاراتی اعلام کرد که حضور تهران در سوریه به توافق دو کشور بستگی دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۰    
سردار جعفری در پاسخ به ترامپ: مردم ایران هرگز به مسئولین خود اجازه مذاکره و ملاقات با شیطان بزرگ را نمی دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۲۵    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مواجهه با سارقان موتورسوار دچار شکستگی بینی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۱:۱۶    
رئیس مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه گفت: تعداد نخبگان و استعدادهای برتر شناسایی شده در حوزه های علمیه سطح کشور هزار و 513 نفر است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۴    
اقتصادنیوز؛ یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که وزیرخارجه این کشور برنامه ای با دیدار با همتای ایرانی خود در سنگاپور ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۴    
اقتصادنیوز؛ قیمت خودرو امروز نسبت به روز گذشته شاهد کاهش قیمت تعدادی از محصولات داخلی بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۴    
اقتصادنیوز؛ هوندا CB 250 مدل 2005 با 45 هزار کیلومتر کارکرد، به قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۴    
اقتصادنیوز؛ محمد (اسماعیل) کوثری درباره پیشنهاد دونالد ترامپ مبنب بر مذاکره بدون پیش شرط با ایران گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و اگر اسلام ناب بخواهد با شیطان بزرگ مذاکره کند دیگر اسلام ناب نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز؛ برونو لومیر وزیر دارایی فرانسه ابراز امیدواری کرد بتواند پیش از 6 آگوست برای ارسال هواپیماهای ATR به ایران از آمریکا مجوز بگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز؛ ایران ، روسیه و ترکیه در پایان نشست بین المللی سوچی که در مورد بحران سوریه به مدت دو روز در روسیه برگزار شده بود ، بیانیه ای صادر کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۷    
اقتصادنیوز؛ محمدرضا پورابراهیمی گفت: از سوی مسئولان دولتی اعلام شده ظرف 48 ساعت آینده سیاست های جدید ارزی دولت اجرایی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۷    
اقتصادنیوز: عده ای از کارگران شرکت خصوصی فعال در ساخت راه آهن موسوم به تراورس (وابسته به شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا) در اعتراض به تاخیر سه ماهه در پرداخت حقوق و مزایای خود مقابل ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز؛ سفیر کره جنوبی به همراه همسرش در حالی استوارنامه خود را از حسن روحانی دریافت کرد که لباس ةای بومی این کشور را پوشیده بودند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز؛ معاون اول قوه قضائیه گفت: اگر شفافیت به این معناست که همه موارد پرونده ها بیان شود باید گفت که نه به نفع متهم است و نه شاکی.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز؛ رییس جمهوری در دیدار سفیران جدید ایران در 14 کشور جهان گفت: شرایط کنونی و تهدید و فشار موجود از سوی دولت آمریکا را به فرصتی برای توسعه و پیشرفت روزافزون تبدیل کنیم و بی تردید می توانیم از ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۳    
اقتصادنیوز: علی عبدالله زاده دانش آموز نخبه اهل تربت حیدریه با کسب همزمان رتبه های اول در رشته زبان انگلیسی و رتبه دوم علوم تجربی در کنکور 97، رکورد بی نظیری از موفقیت را به ثبت رساند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۵    
اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور سریلانکا دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۲    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت خارجه روسیه تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه را اقدامی خرابکارانه دانست و گفت: این تحریم ها شهروندان شبه جزیره کریمه را هدف قرار داده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۲    
همه چیز آن طور که ما می بینیم و می شنویم ساده نیست.پشت بعضی پدیده های به ظاهر ساده اصولی قرص و محکم وجود دارد.اصولی که اگر نباشند،قطعا دنیای بدتری خواهیم داشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۶    
اقتصادنیوز؛ حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در واکنش به پیشنهاد دونالد ترامپ برای مذاکره بدون پیش شرط با رهبران ایران گفت: برنامه آمریکا در مسیر براندازی جمهوری اسلامی ایران است و این ها همه تاکتیک است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۳    
اقتصادنیوز؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با سفیر عمان در تهران گفت: مذاکره برای ایران تابو نیست ضمن اینکه برخی بازیگران ثالث زمام دشمنی بین ایران و آمریکا را در دست گرفته اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۳    
اقتصادنیوز؛ طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور علی طیب نیا، وزیر اقتصاد پیشین در کابینه دولت دوازدهم خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۳    
اقتصادنیوز: آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شرق استان تهران تاکید کرد: ما خوشحال هستیم که نیروی پربرکت ناجا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی در یادداشتی از اقدامات فوری دولت برای ساماندهی بازارهای سرمایه گذاری خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۶    
اقتصادنیوز: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پخش برخی برنامه های تلویزیونی تا پاسی از شب انتقاد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز: دو روز ابتدای هفته شاهد صعود چشمگیر قیمت ها بودیم و دیروز با وجود اینکه قیمت ها تا ساعات میانی روز اندکی تعدیل شدند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در واکنش به پیشنهاد ترامپ برای ملاقات بدون قید و شرط با رهبران ایران گفت: ترامپ باید قبل از هر چیز ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۴۷    
اقتصادنیوز؛ وندی شرمن مذاکره کننده ارشد آمریکا در مذاکرات برجام نسبت به اظهارات شب گذشته دونالد ترامپ مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با رهبران ایران واکنش نشان داد و گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۰    
اقتصادنیوز؛ وزیر خارجه عمان اعلام کرد که این کشور پادشاهی آماده کمک به منظور جلوگیری از درگیری میان ایران و ایالات متحده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۷:۲۰    
اقتصادنیوز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: در حوزه نظامی دشمن قدرت مواجهه با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و در حوزه اقتصادی نیز درست است که می تواند با اعمال تحریم های به ایران فشار بیاورند اما ما 40 سال ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۷    
اقتصادنیوز: شنیده ها حکایت از آن دارد که محمدباقر نوبخت از سمت سخنگویی دولت کناره گیری کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۱    
اقتصادنیوز؛ صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به پیشنهاد دونالد ترامپ مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با رهبران ایران گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۱    
اقتصادنیوز: پژوهشگران ناسا اعلام کرده اند صفحات عظیمی از یخ های آب را در عمق کمی از سطح سیاره مریخ یافته اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۱    
اقتصادنیوز: سیدمحمد صدر، مشاور عالی وزیر امور خارجه و عضو مجمع تشخیص مصلحت، در گفت وگویی با جماران به تحلیل وضعیت دیپلماتیک ایران پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۱    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از هاب مکانیزه اولین اپراتور خصوصی پست کشور بازدید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت ایران نباید ابتدا به ساکن پیشنهاد مذاکره رییس جمهوری آمریکا را رد کند. لازم است این موضوع با تامل و در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث قرار گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۶:۰۲    
اقتصادنیوز: ملانیا ترامپ در پی انتشار پیامی با موضوع سلامت و پیشنهادی به والدین غافلگیر شد ، غافلگیر از موج پیام هایی که او را سوژه تمسخر کرده بودند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز: ظاهر مو تأثیر زیادی در ظاهر فیزیکی افراد و میزان اعتماد به نفس دارد، به طوری که ریزش مو می تواند بسیار ناخوشایند باشد به ویژه اگر راهی برای جایگزینی موی از دست رفته وجود نداشته باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز: دیروز از حدود ساعت 16:30 نرخ سکه در بسیاری از سایت های معتبر اقتصادی داخلی حذف شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۳    
اقتصادنیوز: روش های زیادی برای بهبود درد کمر و گردن پیشنهاد می شود اما بهترین روش رفع این دردها می تواند یک ماساژ خانگی درست و اصولی باشد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۰    
اقتصادنیوز؛ جرمی هانت وزیر خارجه جدید انگلیس مدعی شد رئیس جمهوری روسیه خواهان تفرقه غرب است و شکست مذاکرات برگزیت وی را به وجد می آورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۰    
اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت ایران نباید ابتدا به ساکن پیشنهاد مذاکره رییس جمهوری آمریکا را رد کند. لازم است این موضوع با تامل و در شورای عالی امنیت ملی مورد بحث قرار گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۷    
اقتصادنیوز: مطالعات دانشمندان حاکی از رابطه تعرق بیش از حد با بیماری دیابت می دهد بنابراین باید به پزشک مراجعه کرد و نسبت به این بیماری و روش های درمان آن اقدام کنیم
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۰    
اقتصادنیوز؛ رئیس جمهوریدردیدار با سفیر کره جنوبی گفت: نباید اجازه دهیم حوادث سیاسی و تحریم های غیرقانونی به روابط تاریخی دو کشور آسیب و صدمه ای وارد کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۳۷    
اقتصادنیوز؛ نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره پیشنهاد ترامپ مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با ایران گفت: آمریکایی ها که با خروج از برجام یک تعهد بین المللی را نقض کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۸    
اقتصادنیوز: شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به تیر ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به تیر ماه 1396 به میزان 13.1 درصد افزایش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۹    
اقتصاد نیوز:مصدومیت دروازه بان استقلال بهترین فرصت را در اختیار کاپیتان این تیم قرارداده است تا بتواند جای خود را در ترکیب آبی ها تثبیت کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۶    
اقتصادنیوز؛ حمید گرمابی با بیان اینکه فرهنگ سازی های دستوری در اکثر مقاطع این 4 دهه، اکنون موجب بروز شکاف عمیق اعتقادی میان آنها با حاکمیت شده گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۶    
اقتصاد نیوز:معاون مرکز ملی فضای مجازی به روزنامه خراسان گفت: فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام جزو برنامه های ما بود وایجاد این بستر ها به ما کمک کرد تا بتوانیم دوران گذار منطقی تری داشته باشیم و در ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۱    
اقتصادنیوز؛ تحلیلگر نشریه نیویورک تایمز درباره پیشنهاد دونالد ترلمپ برای مذاکره بدون پیش شرط با ایران گفت: رئیس جمهوری آمریکا ابتدا بحران می سازد و سپس برای حل آن تلاش می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۱    
اقتصادنیوز؛ مصطفی کواکبیان با انتقاد از عملکرد وزارت مسکن درباره جلوگیری از مهاجرت به تهران گفت: من به آقای آخوندی پیش از این هم گفته ام آقای آخوندی یک مقدار از وزارتخانه پایین بیا تا با هم راه برویم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۵    
اقتصادنیوز: معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد گفت: میانگین ماندگاری و خواب کالاها در گمرکات کشور به واسطه این سازمان 2.5 تا 3روز است و تلاش می شود این میزان به حداقل ممکن برسد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۳    
اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهوری گفت: استانداران استان های مرزی در شرایط جدید اقتصادی که آمریکایی ها به دنبال ایجاد مانع برای فروش نفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۰    
اقتصادنیوز؛ پس از اعلام آمادگی دونالد ترامپ برای ملاقات و مذاکره با رهبرای ایران بدون پیش شرط ، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز مانند وزیر خارجه این کشور، برای مذاکره ایران و آمریکا شرط تعیین کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۰    
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی از تهیه طرح ساماندهی شهر تهران با هدف بهبود و ساماندهی وضعیت پایتخت خبر داد و گفت: این طرح مراحل تایید خود را طی کرده و اجزا آن در حال انجام است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۴    
اقتصادنیوز؛ محمد البرادعی به اظهارات رئیس جمهور آمریکا که گفته آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران است، واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۸    
اقتصاد نیوز:در پی انتشار خبری مبنی بر سرقت نشانی های IP شبکه تلگرام توسط شرکت مخابرات ایران، وزیر ارتباطات دستور رسیدگی به این موضوع را داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۸    
اقتصادنیوز؛ رسول خضری از افزایش امضاهای طرح سوال از رئیس جمهور به بیش از 100 امضا خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۸    
اقتصاد نیوز:طبق تحقیقی جدید با توجه به روند صعودی افزایش دی اکسید کربن در جو، احتمالا موج گرما کره زمین را در بر می گیرد. در این وضعیت آب و هوای اروپا به 50 میلیون سال قبل بر می گردد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۵    
اقتصادنیوز؛ فاطمه سعیدی عضو فراکسیون امید در توئیتی از تداوم سک.ت رئیس جمهور انتقاد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اقتصادنیوز؛ رئیس جمهور کشورمان در دیدار با سفیر جدید انگلیس در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره برای توسعه مناسبات و حسن رابطه با کشورهای اروپایی آماده است و اکنون پس از خروج غیرقانونی آمریکا از ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اقتصادنیوز؛ علی مطهری با بیان اینکه اکنون زمان مناسبی برای مذاکره با آمریکا نیست گفت: بهتر بود در زمان اوباما روابط و مذاکرات را با آمریکا انجام می دادیم و بسیاری از مشکلات را با دولت اوباما حل می ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اقتصادنیوز؛ وزرای امور خارجه ایران و آمریکا طی روزهای آینده به سنگاپور سفر می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اقتصاد نیوز:ترابزون اسپور که اخیراً وحید امیری و سیدمجید حسینی را به خدمت گرفت، یکشنبه شب در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 3 بر صفر بر میهمان خود، سامسون اسپور غلبه کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اقتصاد نیوز:اظهارات مقامات وزارت ورزش در خصوص معافیت 7 فوتبالیست در روزهای اخیر واکنش های متفاوتی را در جامعه به دنبال داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اقتصادنیوز: سامانه جامع تجارت به عنوان درگاه واحدی برای تجارت داخلی و فرامرزی ظهر امروز در غرفه وزارت صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین المللی الکامپ رونمایی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۲    
اقتصادنیوز؛ معاون برند آدیداس در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال ایران، اعلام کرد که این برند به خاطر این که نمی خواهد بازار کشور آمریکا را از دست بدهد از ادامه همکاری با ایران معذور است.