سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۴۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 19 فروردین 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 2 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 3 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 4 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 5 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 6 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 7 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 8 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 9 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 10 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 11 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 12 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 13 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 14 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 15 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 16 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 17 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 18 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 19 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 20 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 21 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 22 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 23 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 24 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 25 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 26 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 27 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 28 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 29 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۸    
بخور و نخورهای انواع گروه خونیبا دانستن گروه خونی خود می توانید برای افزایش سلامتی بدنتان مواد غذایی مرتبط با گروه خونی خود را مصرف کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۳    
شب گذشته (سه شنبه) مردم معترض منطقه الشرقیه عربستان، به خیابان ها آمدند و برای آزادی شیخ نمر تظاهرات کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۳    
پیرمرد 95 ساله طبسی برای نوزدهمین بار صاحب فرزند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۳    
یک دادگاه اتحادیه اروپا تحریم های این اتحادیه علیه یک بانک و 32 شرکت کشتیرانی ایرانی را که پیشتر لغو شده بود، بار دیگر برقرار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۱:۱۱    
وزیر خارجه کشورمان در پاکستان راه حل بحران یمن را گفت وگوی دو طرفه دانست و خواستار آتش بس فوری و توقف بمباران مراکز درمانی و زیرساخت های یمن شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۱:۰۸    
فدریکا موگرینی این روزها چهره ای شناخته شده برای ایرانی هاست. او که پیش از این وزیر خارجه ایتالیا بوده است، به عنوان نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی جانشین کاترین اشتون شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۹:۵۴    
کشورهای چین، امارات متحده عربی، جمهوری کره، ترکیه و هند پنج کشور عمده صادرکننده کالا به کشورمان بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۸    
گرهک تروریستی داعش مردی را به اتهام جادوگری در استان صلاح الدین عراق گردن زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۲۰:۱۸    
استفاده از فیس بوک می تواند میزان افسردگی کاربران را افزایش دهند. دلیل آن این است که برخی از افراد پست های مثبت دوستان خود را از روی حسادت با زندگی خود مقایسه می کنند!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۷    
با اطلاعات ترافیکی ارائه شده توسط دستگاههای جی پی اس در واقع تجربه رانندگی در کلاس جهانی را خواهیم داشت و استفاده از این امکان برای رسیدن به مقصد در کمترین زمان ممکن و از کم ترافیک ترین مسیرها کارایی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۰    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه معترض شیوه ای است که در حال حاضر در پیش گرفته شده و منابع صندوق توسعه را منفی هشت میلیارد دلار اعلام می کند و از تخصیص کم اعتبارهای صندوق توسعه گلایه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۹:۰۴    
چین مهلت 31 مارس را برای قرار گرفتن در جمع اعضای موسس پایه گذار بانک سرمایه گذاری زیرساخت آسیا تعیین کرده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۸    
ذخایر ارزی بانک های مرکزی کشورها پس از چند دهه افزایش به نظر می رسد دوران افول خود را آغاز کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۸:۵۰    
ایران به واسطه موقعیت ژئوپلیتیک خود در منطقه از قابلیت های بالایی برای تبدیل شدن به هاب انرژی در منطقه برخوردار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۴    
دستیابی به یک توافق هسته یی تاریخی با ایران نزدیک است اما برداشتن تحریم های اقتصادی، آزاد کردن حساب های مسدود شده و برداشتن موانع موجود بر سر خرید نفت از ایران آسان نخواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۸:۳۵    
همکاری های تجاری و پزشکی ایران، آلمان و اتریش قدمتی شبیه به سابقه تمدنی آنها دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
درحالی که نظام جمهوری اسلامی ایران بر استقلال اقتصادی خود تاکید بسیار زیادی دارد و بیش از سه دهه است که می کوشد این شعار نخستین انقلاب را محقق کند اما شرایط به گونه یی شده چین که یک کشور کمونیستی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۲    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر اینکه بنزین عرضه شده در جایگاه ها نیازی به مکمل ندارد، خواستار جمع آوری مکمل ها از پمپ بنزین های کشور شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
دبیر انجمن خودروسازان به اعلام اینکه خودروسازان اروپایی و کره ای منتظر نهایی شدن توافق هسته ای هستند، ابراز امیدواری کرد بعد از تیر که تحریم ها برداشته شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
مدیر سابق امور اوپک وزارت نفت اعتقاد دارد که مساله کاهش قیمت نفت سیاسی است؛ اگرچه ممکن است یک ظاهر اقتصادی به آن بدهند، ولی به طور قطع این موضوع سیاسی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
در حالی وزیر راه و شهرسازی اواخر پاییز سال گذشته از ممنوعیت ورود هواپیما با سن بالای 15 سال به ناوگان هوایی کشور خبر داده بود که وی اخیرا اجرای این وعده را به پس از رفع تحریم ها موکول کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۷    
یک سایت متعلق به مجموعه آیت الله مصباح یزدی در مطلبی عجیب، نوشت که انتقاد صریح نسبت به عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، به استناد فتاوای صریح مراجع تقلید و ولی امر مسلمین جهان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۱    
یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان در استقبال از همتای ایرانی اش محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در مسقط ، رانندگی خودروی حامل ظریف را تا ساختمان وزارت خارجه عمان برعهده گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران تغییرات تجاری ایران در سال 94 نسبت به سال گذشته را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع سواری در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
در حالی که وزیر نفت ایران امروز به چین سفر می کند، بررسی سابقه همکاری میان تهران و پکن، نشان از یک همکاری ساده اما در عین حال سطحی برای ایران دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
به طور متوسط در طول ایام نوروز امسال، 1.6 درصد از حجم مخزن سد لار آب پشت این سد ذخیره شده بود که عملاً این حجم از آب، حجم مرده سد محسوب می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۰    
یک دندانپزشک در همدان گفت: دندان عقل معمولا چهار عدد بوده که در قسمت خلفی دندان های دیگر می روید و از سن 17 سالگی به بعد ظاهر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
اتومبیل ها از زمانی که به تولید انبوه رسیدند به بخش جدانشدنیِ زندگی انسان ها تبدیل شدند. علاقه برخی به اتومبیل وصف ناشدنی است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
مذاکره کننده ی ارشد آمریکایی اختلافات منتشر شده در برگه نکات کلیدی ایران و آمریکا (فکت شیت) را روایت های متفاوتی توصیف کرد که در درون یک چارچوب می گنجند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
نرخ سود بانکی، یکی از مهم ترین ابزار در اجرای سیاست های اقتصادی است؛ بنابراین، بالا و پایین کردن این نرخ، مسیر پول در اقتصاد را تغییر می دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
پسر 9 ساله چینی به دلیل اینکه داستان پینوکیو را نمی دانست توسط مادرخوانده خود با شلاق تنبیه شد. انتشار تصاویر مربوط به این اتفاق در اینترنت، موج خشم مدافعان حقوق کودکان در چین را به همراه داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۷    
با تفاهم ایران و گروه 1+5 برای دستیابی به توافق جامع هسته ای، مردم به کاهش قیمت خودرو امیدوار شده بودند؛ با این حال کارشناسان معتقدند در سال جاری امکان کاهش قیمت خودرو وجود ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۱    
فارغ التحصیلان گروهان "ابو مجاهد اردنی" با برگزاری مانوری در الانبار عراق با ابوبکر بغدادی، خلیفه خودخوانده داعش بیعت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۱    
طبق آخرین آمار ساخت وساز از تعداد صدور پروانه های ساختمانی در کشور، سال گذشته تعداد صدور پروانه های ساختمانی نسبت به سال 92 کاهش یافته است اما آیا در امسال هم این روند تکرار خواهد شد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۵    
رئیس اتحادیه محصولات کشاورزی ایران اظهار کرد: امیدوارم با انجام مذاکرات و برداشته شدن تحریم ها بتوانیم به کشورهایی که از جاده یک طرفه واردات به ایران بهره می برند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۹    
در بازار امروز - چهار شنبه - سکه تمام عیار با افزایش 2500 تومانی به 957 هزار تومان رسید. همچنین هر دلار آمریکا با افزایش 30 تومانی 3320 تومان فروخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۹    
در 11 ماهه نخست سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان در تهران با رشد حدود 6 درصدی قیمت در هر متر مربع بیش از 50 درصد افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۹    
فلفل دلمه ای سرشار از ویتامین های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B6 است که ویتامین های موثر در تبدیل مواد غذایی به انرژی می باشند. فلفل دلمه ای همچنین گیاهی سرشار از فیبر، پروتئین و آهن می باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به برخی آمار بانک مرکزی در طول 11 ماهه سال 1393 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 40 درصد بخش صنعت و معدن بیشتر نتوانستند تسهیلات بگیرند که 50 درصد این میزان متعلق به استمهالات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۴۹    
هرچند آنچه در لوزان اتفاق افتاد نه یک توافق نامه قطعی، که بیشتر یک بیانیه سیاسی بود، اما به نظر می رسد همین بیانیه برای آب کردن یخ تحریم ها در عرصه حمل ونقل کافی بوده است و پس از زمزمه بازگشت کشتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره اظهارات متناقض مقامات آمریکایی در خصوص بیانیه سوییس گفت: سازمان انرژی اتمی و وزارت امور خارجه فکت شیت ایران را تهیه کرده اند و هم اکنون در دست وزیر امور خارجه است و در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۰    
قطع ناگهانی برق در واشنگتن باعث شد سخنگوی وزارت خارجه آمریکا کنفرانس مطبوعاتی اش را در تاریکی برگزار کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۳    
مردم آسیای شرقی وقت،انرژی و هزینه قابل توجهی برای غذا صرف می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۰    
اولین سفر قطار لوکس عقاب طلایی در سال 2015 با حرکت در "مسیر جواهرات پارسی" از 20 فروردین ماه انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۰    
با وجود اینکه به نظر می رسید اولین جلسه شورای پول و اعتبار به اولین پیشنهاد رییس کل بانک مرکزی برای بررسی سود بانکی اختصاص داشته باشد اما جلسه با بررسی نیمه تمام کلیات مقررات ناظر بر بانکداری برون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
رییس جمهور ترکیه در دیدار روز گذشته خود با رییس جمهور کشورمان در حالی بار دیگر خواستار کاهش قیمت گاز شده که پرونده مربوط به شکایت این کشور از ایران به دلیل بالا بودن قیمت گاز ایران بیش از یک سال است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در سخنانی از اتفاقات بوجود آمده در فرودگاه شهر جده عربستان سعودی انتقاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
نفت ایران با پیروزی قاطع بر الشباب در خاک عربستان صدرنشین گروه خود شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
حمایت هیأت حاکمه ایران از تفاهم هسته ای با گروه 1+5، موضع گیری یک سناتور برجسته جمهوری خواه درباره توافق هسته ای با ایران، جلسه خصوصی اوباما با شماری از روزنامه نگاران درباره موضوع ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۵    
می خواهید 100 ساله شوید؟طول عمر بالا همراه با سلامت آرزوی هر فرد است که می تواند با رعایت نوع خاصی از رژیم غذایی با درصد بالایی به آن دست یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۹    
بانک های خصوصی اواخر سال گذشته و اوایل سال 94 اقدام به استخدام جهت تکمیل نیروی انسانی با تخصص های مختلف کرده اند که در میان آنها درخواست برای همکاری با بازنشسته ها هم دیده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۳    
پارکینگ از جمله فاکتورهایی است که امروزه هر خریدار آپارتمان به آن توجه دارد؛ به گونه ای که بسیاری از خریداران حاضرند مبلغی علاوه بر قیمت اصلی بپردازند اما واحد مسکونیشان پارکینگ شخصی داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۰    
در حاشیه افزایش قیمت کرایه تاکسی...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۹    
محاکمه سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران و مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی به صورت غیرعلنی در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۶    
در حالی که ترکیه رایزنی برای کاهش قمیت گاز وارداتی از ایران را به سطح روسای جمهور کشانده است؛ ایران کاهش نرخ گاز صادراتی خود به این کشور را مشروط کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۰    
شرکت آفریقایی ام تی ان اعلام کرد در صورت کاهش تحریم ها علیه ایران این شرکت می تواند یک میلیارد دلار دارایی خود را از ایران خارج کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
گزارش های مکرری از امکان از سرگیری همکاری ها بین دو غول موبایل سازی یعنی سامسونگ و اپل نشان می دهد که نسل بعدی آیفون شامل قطعه ای خواهد بود که توسط رقیب آن یعنی سامسونگ ساخته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۸    
معاون بازار شرکت بورس معتقد است: در کل پیش بینی می شود با تدابیردولت برای ایجاد ثبات و کاهش نرخ تورم و انتظار منطقی که برای کاهش نرخ سود سپرده های بانکی وجود دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، لایحه ساماندهی بازارهای پولی مالی و سرمایه را مهمترین لایحه اقتصادی دولت برای تقدیم به مجلس در سال جدید اعلام کرد و از آماده کردن لایحه مربوط به سهام عدالت خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۷    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: فرماندهی ارزی کشور باید دچار تغییر شود تا بتوان از ارزهای وارد شده به کشور بهترین استفاده را در اقتصاد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۷    
نایب رئیس شورای ملی زعفران میزان صادرات این محصول را طی 11 ماه سال قبل 133 تن به ارزش 190 میلیون دلار اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۸    
فیس بوک با شکایت تازه ای روبرو شده که موضوع آن نحوه استفاده این شرکت از داده های کاربران در نرم افزار شناسایی چهره خود است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۳    
شرکت سونی سرویس بازیهای آنلاین موسوم به "آن لایو" را رسما خریداری کرده تا این سرویس رقیب پلی استیشن را پس از در اختیار گرفتن تعطیل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۷    
آیا این کاخ مجلل می تواند همان کاخ مرموز 670 میلیون یورویی ولادیمیر پوتین در کنار دریای سیاه باشد؟ گفته می شود او برای تعطیلات همیشه به اینجا می آید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۷    
معاون اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت میوه طی هفته جاری در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۱    
دور جدید مذاکرات نفتی جمهوری اسلامی ایران و چین با سفر وزیر نفت به پکن از امروز با محور وصول مطالبات معوق و امضای قراردادهای جدید نفتی آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
از آنجا که همه مدعی اند که اگه ما بودیم بهتر بود و میدونستیم چی بنویسیم در متن توافق... ما نیز پیشنهاد خودمان را می دهیم باشد که حالش را ببرید:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۴    
امکان توافق نهایی در مذاکرات هسته ای احتمال تک رقمی شدن نرخ تورم در سال جاری را افزایش داده است. اما نگرانی کارشناسان اقتصادی بر این است که بعد از آرام شدن جو مذاکرات، مشکلات ساختاری اقتصاد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۸    
بلیت برخی قطارهای مسافری رجاء از 18 فروردین لغایت 31 اردیبهشت ماه امسال در برخی ایام و در مسیرهای رفت، برگشت یا هر دو با تخفیف 5 تا 20 درصدی عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۰:۳۵    
دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تعلل بانک مرکزی را عامل تاخیر در تدوین قوانین پولی و بانکی خاص مناطق آزاد عنوان کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۰:۲۳    
کارگران می گویند در اولین نشست شورای عالی کار به دنبال تصویب ممنوعیت کلیه پرداختی های کارگران بصورت دستی هستند. آنها معتقدند واریز حقوق به حساب بانکی افراد باعث جلوگیری از فرار احتمالی وتخلف می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۱۰:۰۲    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۹    
مسوولان وزارت راه و شهرسازی و همچنین برخی از فعالان در حوزه مسکن در سال گذشته چندین مرتبه درباره افزایش عمر مفید آپارتمان ها برای بالا بردن قابلیت سکونت در بلند مدت از طریق بهبود و تقویت کیفیت ساخت و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۳    
بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر تولیدی شرکت سایپا و سایر شرکت های وابسته در سطح بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۷    
دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از ابلاغ دستورالعمل جدید شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۴    
بانک مرکزی در معاملات امروز (چهارشنبه 19 فروردین) مرکز مبادلات ارزی کشور از بین 39 ارز بانکی موجود در این مرکز نرخ 31 ارز را نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ 7 ارز دیگر را افزایش داد البته نرخ یک ارز نیز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۲۳    
روز سه شنبه شاخص بازار ارز نسبت به روزهای ابتدای هفته نوسان چندانی نداشت تا دلار در بازه محدود 3295 تا 3320 تومان نوسان کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۷    
بدون تردید یکی از دلایل اصلی خشنودی ایرانیان از توافق هسته ای لوزان، امیدواری آنها به کاهش قیمت کالاهای مختلف است؛ به نحوی که آنها انتظار دارند از پس این رخداد بزرگ سیاسی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۱    
مهم ترین موضوع پس از صدور بیانیه لوزان میان ایران و گروه کشورهای 1+5 به ویژه در ایران، موضوع چگونگی لغو تحریم های اقتصادی ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۸    
گفتمان اول: گزارش رقابت پذیری جهانی اقتصادهای جهان را به سه دسته اصلی منبع پایه به معنی تولید کننده منابع خام (نفت، مواد معدنی و .. ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۳    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه شب گذشته با آیت الله سیدعلی خامنه ای مقام معظم رهبری در تهران دیدار و گفتگو کرد.