سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۹:۴۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 29 فروردین 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 2 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 3 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 4 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 5 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 6 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 7 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 8 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 9 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 10 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 11 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 12 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 13 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 14 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 15 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 16 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 17 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 18 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 19 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 20 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 21 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 22 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 23 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 24 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 25 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 26 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 27 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 28 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 29 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۴۲    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت جدیدترین انواع ماشین ظرف شویی دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۳    
به مناسبت بیانات مهم رهبر انقلاب درباره مساله هسته ای در روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، پاسخ به یازده پرسش درباره مساله هسته ای با استفاده از بیانات ایشان در چندماه اخیر منتشر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۳۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت انواع فلش مموری فانتزی در بازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۱۸    
شهلا جودت اظهار کرد: چغاله بادام هایی که مقداری تلخی دارد، حاوی مقدار کمی اسید سیانوریک و ترکیبی از سم خطرناک سیانور است که مصرف زیاد آن می تواند به مسمومیت منجر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۶    
قائم مقام بانک مرکزی با تاکید بر اینکه بروز رقابت ناسالم در شبکه بانکی یکی از اشکالات موجود در این بخش است افزود: ریشه آن را بیش از هر چیز باید در عملکرد مخرب موسسات اعتباری غیرمجاز جستجو نمود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۵۱    
قطار پنج ستاره زندگی به عنوان جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور با سه حرکت رفت و برگشت از تهران به مشهد و به عکس آماده جا به جایی مسافران و ارائه خدمات است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۶    
دیدن نور و تونل شاید رایج ترین درک موجود از مرگ باشد. موارد عجیب و جدید دیگری از تجربه نزدیک به مرگ گزارش شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۳۳    
به میوه ای خوش طعم و عطر از خانواده سیب است. این میوه اگرچه به صورت خام نیز خوردنی است ولی اغلب، پخته آن را به صورت مربا و همچنین در غذاهایی همچون خورش و خوراک مصرف می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۹    
شرکت سرمایه گذاری ایرانی پترو فرهنگ در حال مذاکره برای خرید پالایشگاه Tam Oil's در کشور سوئیس است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۰    
یک خانم جوان در ایستگاه دانشگاه امام علی (ع) خودکشی کرد که خوشبختانه جان سالم به در برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۵۷    
یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم مقابل ملوان جان به جان آفرین تسلیم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۹    
نیروهای عراقی یکی از سرکردگان ارشد گروه تروریستی داعش را با لباس زنانه به دام انداختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۳۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت محبوبترین انواع تلویزیون 3بعدی سامسونگ در بازار شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۴    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت محبوب ترین انواع ریش تراش دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۵    
سرپرست نوسازی معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت با بیان اینکه نیروهای شرکتی دستگاه های اجرایی تعدیل نمی شوند، در عین حال از احتمال تعدیل برخی کارمندان ناکارآمد خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۱۲    
گروه تروریستی داعش صدور کارت های شناسایی اهالی استان رقه را با آرم این گروه تروریستی آغاز کرده است. کارت های شناسایی دارای تراشه الکترونیکی هستند که حاوی اطلاعات گوناگونی درباره دارنده آن می باشند و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز محبوب ترین مدل های تبلت های 7 اینچی موجود در سطح بازار تهران در برندهای مختلف است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۰    
بنا بر اعلام اداره اعتبارات بانک مسکن تسهیلات خرید مسکن برای واحدهای مسکونی با کمتر از 20 سال عمر، مبلغ 35 میلیون تومان است که به همراه 10 میلیون تومان وام جعاله (تعمیرات مسکن) این مبلغ به 45 میلیون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۷    
طی سال های گذشته قیمت جهانی نفت به علت بروز اختلافات بین المللی بین کشور های صادرکننده اصلی این محصول راهبردی و بروز جنگ های کوتاه و بلند مدت، دستخوش نوسانات بسیاری بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۷    
بر اساس گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت انواع سینما خانگی در سطح بازار به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۵۱    
در حالی که از نظر مقامات دولتی رکود بازار مسکن باعث شده تا بخش قابل توجهی اوراق مسکن روی دست خریداران بماند و حتی رئیس اداره ابزارهای نوین مالی فرابورس درباره خرید این اوراق هشدار داده است اما برخی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۹    
اجلاس بهاره صندوق بین المللی پول (IMF) و بانک جهانی از روز گذشته در شهر واشنگتن آغاز شد؛ اجلاس این دوره حول محورهای متعددی برگزار می شود که اهم این موضوعات در بیانیه این اجلاس مشخص شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۳۳    
اجرای طرح حذف صفر از پول ملی به واسطه نبود شرایط مناسب اقتصادی در دولت گذشته مسکوت ماند. این روزها در دولت یازدهم بار دیگر حذف صفرها بر سر زبان ها افتاده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۲۲    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز محبوب ترین مدل های موبایل موجود در سطح بازار است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۱۶    
پس از آنکه داعش، در روزهای اخیر حلقه محاصره شهر "الرمادی"، مرکز استان الانبار عراق را تنگتر کرد، هزاران شهروند عراقی از بیم جان، خانه و کاشانه خود را رها کرده و به سمت بغداد فرار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۷    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع سواری در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۹    
تلویزیون با پخش آنونس های سریال شمعدونی سروش صحت، از جایگزینی این مجموعه با سریال طنز در حاشیه خبر می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۵۵    
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی از توافق بانک های دولتی و خصوصی برای کاهش نرخ سود سپرده به 20 درصد و کاهش 2 تا سه درصدی سود تسهیلات خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۳۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از وزیر خارجه روسیه و چین به عنوان دوستان خوب یاد کرد و در خصوص جان کری گفت که زمان زیادی را صرف مذاکرات کرده است و یک مذاکره کننده جدی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۷    
هر ساله با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات پیش بینی ها در خصوص میزان افزایش نرخ اجاره بها شدت یافته و مسئولین در این حوزه اغلب با این وعده که افزایش قیمت ها جزیی و یا تغییری نخواهد یافت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۷    
رئیس جمهور افغانستان که پیش از این سفر خود به ایران را به تعویق انداخته بود، فردا در رأس یک هیئت عالی رتبه وارد تهران خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۴    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ما از سازمان دامپزشکی این سؤال را داریم که اگر گوشت بوفالوی هندی مورد تأیید است، چرا فقط باید در سوسیس و کالباس مصرف شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۱۱    
مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه های مرزی سازمان راهداری اعلام کرد: با توجه به کاهش قابل توجه پذیرش کامیون های ایرانی از سوی ترک ها در طول چند روز گذشته بار دیگر صفی طولانی از این کامیون ها در مرز مشترک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل اتباع خارجی وزارت کار با اعلام تعرفه جدید صدور پروانه کار اتباع خارجی، شرایط اشتغال اتباع خارجی را در ایران اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۲    
نشریه آمریکایی تایم نام وزیرخارجه کشورمان ر در لیست 100 نفره شخصیت های قدرتمند و تأثیرگذار جهان در سال 2014 قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۹    
نزدیک به هشت میلیون نفر در نوبت اعزام به سفر حج عمره هستند که اگر هر کدام از آنها ودیعه های 800 هزار تومانی گذاشته باشند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۵۹    
برخی از خوارکی هایی که همگی آنها را می شناسیم چنان خاصیت های درمانی و بویژه ضد ابتلا به دیابت دارند که از دانستن آنها شگفت زده می شوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۳۷    
بانک مرکزی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز ، در رشته های مختلف استخدام می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۱۰    
شرکت عصر تلکام فعال در زمینه اینترنت پر سرعت واقع در تهران از واجدین شرایط با حقوق و مزایای مکفی دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۷    
شرکت فناوری اطلاعات ایرانیان استخدام می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به فاصله زیاد میان نرخ تورم و سود سپرده ها و تسهیلات بانکی، از برنامه جدی ساماندهی نرخ سود بانک ها خبرداد و گفت: نرخ بالای سود بانکی برای بازار سرمایه مشکل ساز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۵    
محمد سلیمانی، وزیر اسبق ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکاوی وضعیت اقتصادی کشور، نسخه منحصر به فرد سامان دادن به شرایط نابسامان اقتصادی را اتکا بر منابع داخلی و بکارگیری فناوری ها و تجهیزات مدرن خارجی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۴۴    
رییس جمهوری با تأکید بر ضرورت مهار تروریست ها در منطقه، تأکید کرد که برای مبارزه با علت ها و ریشه های فکری و اقتصادی تروریسم باید تلاش بیشتری صورت پذیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۰    
گروه تروریستی داعش فروش کالباس، عصاره مرغ و نوشیدنی های انرژی زا را در استان رقه در شمال سوریه ممنوع کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۷    
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان گفت: کاهش سن کشتار مرغ و عرضه مرغ های کوچک سایز در بازار فوائد اقتصادی برای تولیدکننده و مصرف کننده به همراه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۴    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پدیده گرد و خاکی که از عراق و عربستان وارد کشور شده است فردا عصر از کشور خارج خواهد شد و دوشنبه جوی آرام خواهیم داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۵    
بورس تهران امروز نیز برای چندمین روز متوالی گرفتار سقوط شد و یا تدوام روند نزولی قیمت ها، خوشحالی سهامداران خود را به نگرانی تبدیل کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۲    
یک فعال بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر بازار سرمایه انتقاد کرد و گفت:دخالت سازمان بورس و حقوقی های بازار در روزهای اولیه انتشار بیانیه هسته ای و شتابزدگی در تصمیم گیری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۲    
نفت ایران در ماه مارس با یک دلار و 99 سنت کاهش در هر بشکه به طور متوسط بشکه ای 51 دلار و 27 سنت معامله شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۴:۰۲    
جولی بیشاپ وزیر امور خارجه استرالیا بامداد امروز (شنبه) به منظور دیدار با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۵۶    
قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز شنبه منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۳    
سخنگوی دولت از تدوین بودجه سایه در دولت خبر داده است، بودجه ای که تا پیش از این کارکردش مقابله با تحریم ها بود و بعد از بیانیه تفاهم لوزان، گویا قرار است نحوه هزینه منابع آزاد شده را نشان دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۰    
پسر 12 ساله هندی از بیماری نادری رنج می برد. بیماری او به شکلی است که گردنش 180 درجه خم می شود. والدین او ترجیح می دهند پسرشان به جای تحمل این رنج تا حالا مرده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۰    
تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده تحت تاثیر کاهش ارزش دلار آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۱    
فرمانده پلیس راه بم - زاهدان گفت: 9 تبعه غیرمجاز افغان و راننده ایرانی خودرو حامل این افراد بامداد شنبه در تصادف در جاده رستم آباد - بم در آتش خودرو جان باختند و پنج افغان دیگر بشدت دچار سوختگی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۳۱    
چندی است که با وجود جدی تر شدن برخورد نظارتی بانک مرکزی با انحراف بانک ها و موسسات مالی از نرخ های سود سپرده مصوب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۵    
تحریم های بین المللی علیه ایران هنوز برداشته نشده اما مدیران شرکت های نفتی غربی طی هفته گذشته اشتیاق خود برای انجام تجارت با ایران را در یک هتل باشکوه در فاصله چندمتری از رودخانه دانوب نشان دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن برنامه تاسیس دو بانک جدید بین المللی گفت: باید سیاست هایی به منظور مقاوم سازی اقتصاد در برابر شوک های خارجی تدوین شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۶    
همزمان با احتمال لغو تحریم های نفتی در حالی تاکنون 10 غول نفتی جهان آمادگی خود را برای بازگشت به ایران اعلام کرده اند که مذاکرات وزیر نفت با رئیس جمهور و دولت برای تصویب قراردادهای جدید نفتی آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۳:۰۸    
نمایندگان کارگران نامه ای به معاون روابط کار وزارت کار نوشته و از وی خواسته اند مقدمات برگزاری یک نشست سه جانبه با دستور کار ویژه قانونی شدن واریز تمامی حقوق ها به حساب های بانکی را فراهم کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۹    
دیوان محاسبات به موضوع دریافت وجوهات غیرقانونی توسط برخی از مدیران رسمی وزارت نفت و بازنشستگان این وزارتخانه ورود کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۹    
ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در روز پنجشنبه شاهد تجمع گسترده معلمان بود. شمار زیادی از معلمان سراسر کشور در اعتراض به وضع معیشتی خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۶    
رئیس اتحادیه سراسری تعاونی های تولیدی با انتقاد از نرخ های بالای سود تسهیلات بانکی به کاهش میزان تولید با وجود ظرفیت بالا و افزایش بیکاری اشاره کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۶    
در اوایل دهه 1990 بود که موافقتنامه عمومی تعرفه و تجارت مشهور به گات به سازمان تجارت جهانی (WTO) تغییر نام داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۳    
کاربران نرم افزار ارتباطی وایبر طی روزهای گذشته با کاهش شدید سرعت این نرم افزار و اختلالات متعدد آن مواجه شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۳    
بازار معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران با نوسان قیمت ها روبه رو بود، بطوریکه روند عمومی قیمت ها در روزهای ابتدایی هفته نزولی بود اما از صبح چهارشنبه با انتشار اخباری مبنی بر نتیجه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۰    
زنان و کودکان آواره سوری در استانبول به دلیل وضعیت بد معیشتی مجبور هستند برای تأمین مخارج زندگی از مردم گدایی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۷    
همزمان با افزایش اعتراض ها به جنایات سعودی ها در کشتار مردم مسلمان یمن، تکفیری های داعش انتشار تصاویر و اخبار وحشیگری های خود در عراق و سوریه را تشدید کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۷    
ساماندهی موسسات اعتباری بدون مجاز و بازار غیرمتشکل پولی وارد فاز جدیدی شد و این بار قرار است تدابیر و اقدامات بانک مرکزی به تصویب شورای عالی امنیت ملی برسد واین اقدام ظرف 6 ماه آینده خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۷    
مدیرعامل اتحادیه گل و گیاه کشور گفت: روسیه حدود 8 میلیارد دلار در سال گل وارد می کند و ما به دنبال آن هستیم بخشی از این نیاز را تامین کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۸    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع ماهی های پرفروش در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۶    
ریشه های کسب وکار خدماتی سودکسو (Sodexo) به یک شرکت حمل ونقل دریایی کوچک برمی گردد که توسط خانواده پیره بلون اداره می شد و از اوایل قرن 20 در بندر مارسی چنین کسب وکاری را راه انداخته بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۳    
ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی، حالا با واکنش اعتراضی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی روبه رو شده است؛ اگرچه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۰    
پادشاه عربستان سعودی شب گذشته با رئیس جمهوری آمریکا بصورت تلفنی گفتگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۰    
اعتماد به نفس در افراد مختلف به شکل های متفاوت، از تند مزاجی تا آرامش، بروز می کند. اعتماد به نفس درست، شخصیت واقعی فرد را نمایش می دهد، برعکس اعتماد به نفس کاذب بر سستی ها و نقاط ضعف سرپوش می گذارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۱۸    
جسد مومیایی متعلق به 900 سال پیش پس از دزدیده شدن توسط مردی ناشناس در کنار خیابان در جعبه ای پیدا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۳    
قیمت جهانی نفت در جریان هفته گذشته 5.5 دلار افزایش یافت و در پایان معاملات روز جمعه به 63 دلار و 45 سنت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۲:۰۰    
بررسی ها نشان می دهد میزان رشد قیمت مسکن به 10 برابر درآمدهای سرانه خانوار رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز موبایل های مناسب عکاسی در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
پورشه باکستر 2016 ساخت کشور آلمان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۴    
بررسی ها نشان می دهد در شرایطی که درآمد یک کارمند یا کارگر ایرانی یک پنجم درآمد همتای غربی اش هم نیست، پزشکان متخصص ایرانی چندین برابر همتایان خودشان در کشورهای غربی درآمد دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۱    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۴۵    
یک مطالعه نشان می دهد جاکارتا پایتخت 23 میلیون نفری اندونزی در بین شهرهای جهان از بدترین ترافیک برخوردار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۲۱    
در نیمه اول سال گذشته متوسط قیمت هر متر مربع زمین یا ساختمان مسکونی کلنگی در تهران سه میلیون و 877 هزار و 100 تومان بوده است که این میزان نسبت به دوره مشابه در سال 1392، معادل 9 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
شرکت مخابرات استان تهران نسبت به پیامکهای ارسالی توسط افراد سودجو با مضمون برنده شدن در جشنواره بهاری که در آن آدرس سایت مخابرات استان تهران درج شده است هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۳    
حج رفتن یا نرفتن، مساله کدام است؟ مساله این است که کسانی که برای سفر حج عمره نزد بانک ها ودیعه گذاشته اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۱:۰۱    
وزیر اقتصاد و دارایی در پاسخ به سؤالات نمایندگان مجلس، این هفته به جلسه علنی مجلس می رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۸    
معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای شهر تهران با توجه به افزایش میزان آلاینده ها در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۵۵    
بانک مرکزی نرخ بانکی 39 ارز را برای روز جاری (شنبه) اعلام کرد که براین اساس نرخ بانکی 12 ارز نسبت به پنجشنبه هفته گذشته کاهش و قیمت 24 واحد پولی افزایش یافت البته نرخ سه ارز نیز تغییری نکرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس جمهور خطاب به متجاوزان منطقه گفت: کمک مالی به تروریست ها در سوریه، لبنان و عراق به چه معناست؟ بمباران یمن به چه معناست؟ بذر کینه را در دل مردم منطقه نشاندید که پاسخ آن را دیر یا زود خواهند داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۰    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع خودروهای چینی در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۰    
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت های پلیس راهور برای برپایی هر چه باشکوه تر رژه نیروهای مسلح خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۹    
بهای دلار در آخرین روز هفته افزایشی، در مسیر کاهشی قرار گرفت، اما سکه با اهرم طلای جهانی رو به رشد گذاشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۱۶    
رشد 100 درصدی بدهی بانک های تجاری به بانک مرکزی در آذر ماه 93 زنگ خطری را برای وضعیت پولی کشور به صدا درآورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۴    
آیا می دانستید که بسیاری از برندهای مشهور جهان پیشینه نظامی داشته اند؟ برخی از کمپانی های بسیار مشهور جهان، با افتخار از پیشینه نظامی خود یاد کرده و آن را حتی در نشان تجاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۵۵    
بورس تهران در حالی بیشترین زیان هفتگی را در یک سال اخیر تجربه کرد که هفته ماقبل توانسته بود رکورد تاریخی رشد قیمتی را به ثبت برساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۳۱    
حسین ضراب، پدر رضا ضراب است. گفته می شود در زمان جنگ خانواده ضراب به دوبی رفته و رضا پسر کوچک خانواده در ترکیه مانده و آنجا به فعالیت می پردازد که پس از چند سال حسین ضراب پس از بازگشت به ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۹:۲۸    
شاید هنگام کار با اینترنت، کندی سرعت و اختلالات شبکه این سوال را در ذهن ایجاد کند که کدام کشورها بیشترین سرعت اینترنت را به کاربران خود ارائه می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ - ۰۸:۵۸    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر یک کلاهبردار پنج میلیارد ریالی از شهروندان خواست او را شناسایی کنند.
  • ۱