سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۱۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۶    
قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز پنج شنبه منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
احتمالا توافق هسته ای اثرات زیادی در داخل و خارج کشور خواهد داشت که شاید این کاریکاتور برخی از آنها را نشان داده باشد!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۸    
کوه آتش فشان "کالبیوکو" در شیلی برای نخستین بار پس از 42 سال فعال شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۸    
9 دفتر اطلاع رسانی گردشگری ایران پس از دریافت مجوز از کانون جهانگردی و اتومبیل رانی با تایید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رسما فعالیت خود را در کشورهای اسپانیا، ایتالیا، ژاپن، سوئیس، سنگاپور، چین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۸    
مذاکره ایران و آمریکا برای نگارش برجامتیم های مذاکره کننده ایران و امریکا به ریاست سید عباس عراقچی و وندی شرمن برای نگارش متن توافق جامع در وین وارد مذاکره شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: این آمادگی وجود دارد که با گشایش در امور، بتوان اعتبارات ویژه ای را به آموزش و پرروش تخصیص داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
6 ماه از اجرای شیوه نامه تازه ارزش خدمات درمانی و پزشکی بیشتر نمی گذرد؛ طرحی که قرار بود جان تازه یی به جیب های خالی خانواده های درگیر بیماری و مریض خانه بدمد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در یک جلسه مشترک با محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت عملکرد وزارت صنعت در سال گذشته و برنامه های آن برای اجرای لایحه حمایت از تولید در سال پیش رو را بررسی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
باوجود اعلام توقف حملات عربستان به یمن، از گفته های مسوولان نظامی ریاض این گونه برمی آید که این کشور همچنان انجام عملیات نظامی علیه یمن را در دستور کار دارد و حریم هوایی و دریایی یمن نیز کماکان در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
درحالی که شرکت های بازرسی فروش ارزش قاچاق کالای خانگی را 5 میلیارد دلار اعلام می کنند محمد حسین برخوردار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
هفته گذشته و تنها مدت کوتاهی بعد از تفاهم میان ایران و غرب، هیات تجاری از هند وارد ایران شده و با مسوولان پتروشیمی کشور دیدار کردند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
هوندا دی Concept مدل 2015 ساخت کشور ژاپن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۴    
آخرین گزارش اطلاعات مرکزی امریکا از اقتصاد ایران حاکی از آن است که وضعیت کشور با تغییر دولت روزهای خوبی را پشت سر گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۹    
مادربزرگ رئیس جمهوری آمریکا که در روستایی در شمال کنیا زندگی می کند امسال نیز توانست به زیارت خانه خدا برود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۶    
صبح امروزیک زن میانسال از طبقه سوم برج میلاد خود را به پایین پرتاب کرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۱    
با مفقود شدن کارت شناسایی ملی خود که تنها کارت هویتی با شماره ملی مخصوص و منحصر بفرد است، نه تنها مدرک هویتی خود را از دست می دهیم بلکه از انجام بسیاری از کارهای اداری عاجز می مانیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۲    
اوایلش با کمی ناراحتی پشت میز غذا شروع می شود. چند لقمه ای که می خورید، احساس می کنید شلوارتان به شکل آزار دهنده ای تنگ می شود و تحمل نشستن پشت میز را از شما می گیرد اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۷    
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: اعتماد نداشتن به آمریکا توهم نیست بلکه این واقعیت براساس تجربه چندین ساله کسب شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۴:۱۹    
مردم نمی دانند فورد بخرند یا مازراتی، فکر می کنم همین تردید مردم را از بازار خودرو رانده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۴    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۱    
شبکه خبری المیادین از درگیری های شدید بین ارتش یمن و شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهور مستعفی این کشور و حمله جنگنده های سعودی به تیپ 312 ارتش یمن خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
یورو مانیتور، در تحلیلی با در نظر گرفتن ساختار جمعیت و میزان مصرف خانوارها به بررسی پتانسیل ها و ریسک های سرمایه گذاری در ایران پرداخته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
زمانی که خودروساز لوکس ایتالیایی مازراتی یک دهه قبل وارد بازار چین شد، این برند تقریبا برای مشتریان چینی ناشناخته بود و در نخستین سال حضورش کمتر از 40 دستگاه فروخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۹    
آغازین روزهای اردیبهشت ماه 94 را در حالی سپری می کنیم که بازار خودرو کشور همچنان در خواب بهاری به سر می برد و خرید و فروش چندانی در آن انجام نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۹    
پس از حواشی بسیاری که پیرامون جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش آمد، آزاده نامداری عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که جنجالهای تازه ای را به دنبال داشت و باعث نامه ها و جوابیه هایی از دو طرف ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام اینکه خود را برای بدترین سناریو آماده کرده ایم و این بانک در سال پیش رو برای شرایطی که در آن تحریم های تحمیلی لغو شوند، برنامه ریزی نمی کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی مطالبه ای مردمی است، گفت: کاهش سود تسهیلات بانکی در نخستین جلسه شورای پول و اعتبار بررسی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۰    
روزنامه تریبون دو ژنو نوشت: احتمال پایان تحریم ها علیه ایران اشتهای کشورهای غربی را زیادکرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۱    
مطمئنا گوشی های زیادی چه هوشمند و چه غیر هوشمند در این بازه ی قیمتی وجود دارند، اما راهنمایی که ما به شما خواهیم رساند بر سه عبارت هوشمند بودن ، بهترین بودن و ارزان بودن تکیه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۳۱    
کاهش 15درصدی سرمایه گذاری در تکمیل آپارتمان های نیمه کاره روایت آمریکایی از ساختمان های تهران.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
جمهوریخواهان آمریکا هر روز بهانه ای جدید برای سنگ اندازی در مسیر دولت آمریکا برای توافق هسته ای با ایران درست می کنند.شروط جمهوریخواهان آمریکا برای تایید توافق هسته ای با ایران.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرطرفدارترین موبایل های اندرویدی در بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۱    
نماینده وزارت راه و شهرسازی، محرومیت دو ساله راننده اتوبوس حادثه دیده محور فیروزکوه را که منجر به کشته شدن 12 نفر از هموطنان شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۸    
ایران به حوثی ها سلاح می دهد، چون یک ماه پیش در یک قایق حامل اسلحه نوشته ی فارسی پیدا کردیم!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
توقف ناگهانی عملیات توفان قاطعیت گرچه دلایل پیدا و پنهان متعددی را در دل خود جا داده، بیش از هر چیز از سردرگمی عربستان از تصمیم گیری در این خصوص و نیز اختلافات گسترده در داخل خاندان سعودی حکایت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۲    
پس از انتشار آمارهای مربوط به بهبود وضعیت بخش مسکن آمریکا قیمت جهانی طلا بار دیگر با افت شدیدی روبرو شده و به کمتر از 1200 دلار در هر اونس رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۹    
علی رضا ارزانی، رییس اتحادیه سراسری آجیل و خشکبار با حضور در کافه خبر درباره وضعیت تولید و صادرات آجیل و خشکبار در کشور توضیح داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۳۳    
شمارش معکوس برای آغاز اکسپوی میلان به عنوان رویدادی بزرگ و جهانی در عرصه فرهنگی، تجاری، آموزشی و علمی آغاز شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
دادگاه شهر لوط اسرائیل علی منصوری، تبعه ایرانی تبار 55 ساله بلژیک را به اتهام جاسوسی به نفع ایران به هفت سال حبس محکوم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین آنچه در پی می آید جدیدترین نرخ روز انواع سواری پژو 405 و پژو 206 صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۷    
وزیر کشور: مستندات پرونده پولهای کثیف را به مجلس ارائه می دهم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۴    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، قیمت روز سبک ترین لپ تاپ های محبوب در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
گزارش وزیر نیرو از وضعیت نامناسب آبی، قرار گرفتن 130 شرکت در لیست واگذاری، رونق دوباره لیزینگ مسکن، بیکارترین رشته های دانشگاهی و آرامش بازار ارز؛ مهم ترین اخبار اقتصادی در هفته جاری بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۹    
دو بازی دوستانه تاریخ ملی ایران در یک دهه گذشته با ابهامی بزرگ روبرو شدند. یعنی این بازی ها برگزار شده بودند تا سودی کلان به جیب دلال ها بریزد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۹    
آیت الله سبحانی بر ضرورت توجه بیشتر به سلامت غذایی جامعه از سوی وزارت بهداشت تاکید کرد و گفت: صحت فکر ارتباط مستقیمی با صحت غذا دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع برنج ایرانی و وارداتی در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۴    
لاکسمی سارگارا یک دختر هندی است که در سن 1 سالگی توسط والدین خود به همسری پسری 3 ساله در آمده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۱    
گروهک تروریستی داعش با هدف تحریک مردم علیه ارتش و پلیس مصر، بیانیه هایی را میان مردم روستاهای مختلف صحرای سینا توزیع کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
رییس جمهوری ایران روز پنجشنبه از تبادل نظر با همتای چینی در خصوص نحوه کمک پکن در ادامه مذاکرات ایران و گروه 1+5 خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
کشته شدند. در یک شب در دو خیابان، به یک دلیل. بامداد دوشنبه ای که گذشت، در خیابان شریعتی و بزرگراه همت تهران دو ماشین مدل بالا تصادف کردند و روی هم پنج نفر به دلیل شدت تصادف کشته شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم شهری در فروردین ماه سال 94 به 14.5 درصد رسید که در مقایسه با اسفند سال گذشته 0.3 درصد کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۸    
بیشترین قیمت سبد نفتی اوپک در سال جاری میلادی روز دوشنبه به قیمت 59.50 دلار رقم خورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره نحوه نظارت بر کیفیت خدمات اپراتور اول تلفن همراه و نارضایتی مردم گفت: حق با مردم است و مشکلات را قبول دارم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
بانک مرکزی قیمت دولتی ارزها در مرکز مبادلات ارزی را برای امروز پنج شنبه اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
روز چهارشنبه بهای دلار برای چهارمین روز پیاپی روی قیمت 3345 تومان ایستاد تا این دوره عدم تغییر نرخ فروش شاخص بازار ارز رکوردی 11 ماهه را ثبت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۱    
ادامه حملات هوایی عربستان سعودی علیه یمن با وجود اعلام پایان عملیات، چالش آمریکا در مواجهه با سیاست های عربستان در منطقه، ارزیابی های جدید از حجم سلاح های هسته ای کره شمالی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
در حال حاضر قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از اکثر واحدهای مسکونی نوساز در شهرک نفت واقع در محدوده اشرفی اصفهانی بنا به گفته تعدادی از بنگاهداران فعال در این منطقه بین 5 میلیون و 400 هزار تا 6 میلیون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
گروهک تروریستی داعش فروشگاهی از معروف ترین برندهای پوشاک، عطر، ساعت و عینک مردانه را در شمال عراق افتتاح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
امروز روز زمین است. هر ساله 22 آوریل را برای سیاره دوست داشتنی مان، صلح و همچنین حفاظت از محیط زیست گرامی می داریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
در حال حاضر در بازار زمین و مسکن و سایر املاک کیش، از رکودی که هم اکنون در بازار مسکن پایتخت و سایر شهرهای کشور وجود دارد، چندان خبری نیست و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
به تازگی کودکی در هند متولد شده که دارای 8 دست و پا است و هندی ها ،کودک را به "گانش"(یکی از خدایان مذهب هندوئیسم) شبیه می دانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای ایرباس 320 فرضیه سقوط عمدی را تایید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۲    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار تهران، قیمت انواع محبوب ترین مدل های تبلت برند سامسونگ در بازار به شرح زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۹    
هر اشتباه تاوان خاص خود را دارد. برخی از این اشتباهات می تواند به ضرر جمعی از افراد تمام شود و دسته ای دیگر نیز فقط به ضرر خود شخص تمام می شود. در هر صورت، اشتباه اشتباه است!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۴    
یک پزشک که در بازار سیاه خرید و فروش نوزادان فعالیت داشت از سوی پلیس مشهد دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
درحالی متقاضیان مسکن مهر پردیس حدود 8 ماه است که در انتظار امضای قرارداد هستند که خبر می رسد این اتفاق به دلیل طلب پیمانکار این طرح از کارفرما روی داده و پیمانکار امضای قرارداد را به پس از تسویه حساب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
حسن عباسی در برنامه ای در دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه "در 1365 دو سال مانده به آخر جنگ در هتل پاریزین پاریس جلسه ای برگزار می شود" ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۰    
تک نرخی بودن ارز امری بدیهی برای هر اقتصاد سالمی است. امری بدیهی که اقتصاد کشورمان در بیشتر سال های پس از انقلاب با آن قهر بوده است و درنتیجه دره و پرتگاهی ساخته شده تا اقتصاد کشور گاه به تمامی در آن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۸    
نگاهی به انگشتان دست خود داشته باشید. آیا باور می کنید اگر بگوییم بر اساس طول انگشتان دست نسبت به یکدیگر می توان برخی از ویژگی های شخصیتی شما را پیش بینی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۵    
همزمان با جریان مذاکرات هسته ای میان ایران و آمریکا در وین و لوزان سوئیس، دانشمندان هسته ای آمریکا در مرکز شبیه سازی شده تأسیسات ایرانی در اعماق جنگل های تنسی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۲    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛