سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۷:۱۰Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۶    
نشست تحلیل شرایط اقتصادی کشور پس از لغو تحریم ها با حضور محمدمهدی بهکیش، نایب رئیس و دبیر کل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی، یحیی آل اسحاق عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۳    
شاغل از دیدگاه مرکز آمار ایران، فردی بالای 10سال است که در هفته آمارگیری حداقل یک ساعت کار کرده یا به طور موقت کارش را ترک کرده باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: اخیرا حاج سیدحسن آقای خمینی حدود یک ساعت با اخوی شان حاج سید علی آقا خمینی مهمان ما بودند که در این دیدار در مورد گمانه زنی در نشریات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۷    
گزارش مرکز آمار ایران از نرخ تورم نخستین ماه سال جاری حاکی از آن است که شاخص قیمت گوشت قرمز، سفید و انواع ماهی ها نسبت به آخرین ماه سال قبل کاهش پیدا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۴    
رئیس جمهورتاکید کرد که با منطق و استدلال حقوقی تمام قطعنامه های نابحق شورای امنیت را لغو خواهیم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۸    
بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر تولیدی شرکت سایپا و سایر شرکت های وابسته در سطح بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
در حالی برخی زمزمه ها از افزایش میزان وام خرید مسکن در سال جاری حکایت دارد، اما قیمت اوراق تسهیلات مسکن از ابتدای سال گرفتار سراشیبی شده و همانند بازار مسکن در رکود فرو رفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
رونی کلمن آمریکایی که خیلی زود و بی آنکه کلاسهایش در تهران برگزار شود ، به کشورش برگشت در صفحه اینستاگرامش به میزبانانش و آنها که برنامه اش در ایران را به هم زدند ناسزا گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۳    
آلکاتل هم به جمع شرکت هایی پیوست که با عرضه گوشی همراه با نمایشگر بزرگ قصد دارند بخشی از این بازار پرسود را از آن خود کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۱    
بر اساس نرخ های اعلامی بانک مرکزی برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی در روز جاری نرخ بانکی 14 ارز نزولی و 23 واحد پولی صعودی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۸    
معاون وزیر صنعت از احداث 2 پروژه پتروشیمی ظرف 2 ماه آینده در منطقه ویژه پارسیان خبر داد و گفت: در توافق با وزیر نفت، مقرر شد تا گاز مورد نیاز تمامی پروژه های این منطقه ویژه به صورت نامحدود تامین شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
کارشناس بازار کار با اشاره به اینکه مشاغل لحظه ای و ناپایدار در کاهش نرخ بیکاری نمی تواند موثر باشد گفت: بیش از 30 درصد مشاغل در تهران کاذب است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از تصادف زنجیره ای در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: بر اثر تصادف 11 خودرو با یکدیگر 10 نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
مجلس شورای اسلامی امروز به استفساریه ای رای داد که بر اساس آن بانک مرکزی در موسسات اعتباری غیر بانکی می تواند نظارت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۳    
مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری در پرونده حادثه شیراز گفت: تحقیقات در مورد این حادثه همچنان ادامه دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
از آن جایی که تامین سرپناه مناسب برای اقشار مختلف جامعه همیشه دغدغه ای مهم به شمار می رود، با آغاز سال جدید پیگیری وضعیت بازار مسکن ذهن مردم را به خود مشغول کرده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۷    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
در اظهار نظر اخیر رئیس سازمان بازرسی کل کشور رقم مطالبات معوق شبکه بانکی 10 هزار میلیارد تومان بیشتر از آمار بانک مرکزی اعلام شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
گزارشگر و خبرنگار روزنامه گاردین –روزنامه انگلیسی که از سال 1821 منتشر می شود- از وضعیت اجاره مسکن در شهر تهران گزارشی تهیه کرده که طی روزهای اخیر در این روزنامه به چاپ رسیده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۰    
رئیس جمهور وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
رئیس کل بانک مرکزی از اجرای مصوبات جدید شورای پول و اعتبار از 15 اردیبهشت ماه جاری خبر داد و گفت: نرخ های سود 22 درصد تا زمان سررسید قرارداد اعمال می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۱    
معاون دادستان بوشهر با اعلام ابعاد جدید پرونده متهم اختلال در نظام اقتصادی گفت: متهم این پرونده 40 هزار برگ چک و حواله برای انجام اعمال مجرمانه اش در اختیار داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۸    
محققان با استفاده از نوع خاصی از داروی سرطان موفق به از بین بردن ویروس هپاتیت ب در مدل های بالینی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع موبایل ها و تبلت برند اپل، موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۴    
مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور هزینه دریافت و تعویض شناسنامه در سال جاری را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
سنای آمریکا با 57 رای مخالف در برابر 39 رای موافق ، متمم "طرح بازبینی توافق هسته ای با ایران" را رد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
شرکت فرانسوی کالاین می گوید در آینده بوی عزیزان شما حتی پس از مرگشان را در بطری نگه خواهد داشت. کاتیا آپالاتِگویی این شرکت عطرسازی را پس از مرگ پدرش تاسیس کرده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور دیدار با مقام های اقتصادی جمهوری چک، صبح امروز (نهم اردیبهشت ماه ) در رأس هیأتی بلندپایه تهران را به مقصد پراگ ترک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
سه روز از حضور رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت یازدهم در مجلس می گذرد اماحاشیه های حضور وی همچنان ادامه دارد و گویا نباید پایان آن را درروزهای اخیرتصور کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۲    
بازار جهانی نفت به توقیف کشتی آمریکایی توسط جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
بازتاب خبر توقیف یک کشتی تجاری آمریکایی توسط ایران، ادعای تعقیب یک کشتی دیگر توسط نیروهای ایرانی، بازتاب اقدام جنگنده های سعودی در جلوگیری از فرود هواپیمای ایرانی در صنعا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۴    
امیرعباس سلطانی، عضو کمیسیون انرژی و عضو کمیته مجلس برای بررسی پرونده بابک زنجانی گفت:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۱    
سلمان بن عبدالعزیز پادشاه رژیم سعودی با صدور احکامی دستور برکناری مقرن بن عبدالعزیز و سعود الفیصل را از مناصب کلیدی خود صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۴۲    
پلیس راهور در خصوص علل حادثه اتوبوس محور فیروزکوه در اطلاعیه اعلام کرد: عدم توانایی راننده اسکانیا در کنترل وسیله نقلیه و نقص های فنی، راه و ساختاری از جمله علل این حادثه مرگبار هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۹    
همایش نسیم مطهر به مناسبت فرا رسیدن روز معلم با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در فرهنگسرای اشراق برگزار شد. علی لاریجانی رییس مجلس در این همایش بر دستان همسر شهید مطهری بوسه زد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۷    
موضوع حضور وزیر کشور در نخستین جلسه علنی مجلس در هفته جاری جهت ارائه توضیحات مربوط به سخنرانی دو ماه پیش او- که در آن به وجود پول های کثیف در روندهای انتخاباتی اشاره شده بود- در روزهای اخیر نقل محافل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۲۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر کیلومتر گروه خودروسازی مدیران خودرو در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۶    
سه دختر نوجوان بریتانیایی تبار که فوریه سال جاری میلادی با عبور از ترکیه به شهر رقه در سوریه رفته و به داعش پیوسته بودند برای نخستین بار پس از فرار از خانه ،تصویری را در توییتر منتشر کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور پس از دیدار با هیئت اقتصادی سوئیس گفت: این هیئت فضای خوشبینی بالایی را منتقل و برای سرمایه گذاری گسترده در حوزه های مختلف ایران ابراز امیدواری کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۷    
همایش ارائه نتایج کارآزمایی بالینی داروی سوپریمون در روز پنج شنبه سوم اردیبهشت ماه 1394 با حضور جمع کثیری از اساتید، محققان، دانشمندان و متخصصین محترم بیماریهای کلیه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۵    
8 کوهنورد ایرانی گرفتار در ارتفاعات هیمالیا از دولت ایران درخواست کردند برای نجات جانشان زودتر اقدام کند.