چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۴۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 16 بهمن 1395 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 31 فروردین 1395 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1395 اطلاعات روز 31 خرداد 1395 اطلاعات روز 31 تیر 1395 اطلاعات روز 31 مرداد 1395 اطلاعات روز 31 شهریور 1395 اطلاعات روز 30 مهر 1395 اطلاعات روز 30 آبان 1395 اطلاعات روز 30 آذر 1395 اطلاعات روز 1 دی 1395 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 بهمن 1395 اطلاعات روز 2 بهمن 1395 اطلاعات روز 3 بهمن 1395 اطلاعات روز 4 بهمن 1395 اطلاعات روز 5 بهمن 1395 اطلاعات روز 6 بهمن 1395 اطلاعات روز 7 بهمن 1395 اطلاعات روز 8 بهمن 1395 اطلاعات روز 9 بهمن 1395 اطلاعات روز 10 بهمن 1395 اطلاعات روز 11 بهمن 1395 اطلاعات روز 12 بهمن 1395 اطلاعات روز 13 بهمن 1395 اطلاعات روز 14 بهمن 1395 اطلاعات روز 15 بهمن 1395 اطلاعات روز 16 بهمن 1395 اطلاعات روز 17 بهمن 1395 اطلاعات روز 18 بهمن 1395 اطلاعات روز 19 بهمن 1395 اطلاعات روز 20 بهمن 1395 اطلاعات روز 21 بهمن 1395 اطلاعات روز 22 بهمن 1395 اطلاعات روز 23 بهمن 1395 اطلاعات روز 24 بهمن 1395 اطلاعات روز 25 بهمن 1395 اطلاعات روز 26 بهمن 1395 اطلاعات روز 27 بهمن 1395 اطلاعات روز 28 بهمن 1395 اطلاعات روز 29 بهمن 1395 اطلاعات روز 30 بهمن 1395 
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۴    
مایکل فلین، مشاور امنیت ملی آمریکا در بیانیه ای فوق العاده جنگ افروزانه ایران را به اقدامات بی ثبات کننده در سراسر خاورمیانه متهم کرده و عنوان کرد که آمریکا از امروز ایران را در کانون توجه قرار داده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۹    
آلا لووشکینا که در سن 89 سالگی عنوان پیرترین جراح دنیا را دارد و با اینکه فقط انتظار می رود کارهای روزانه اش را درست انجام دهد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۶    
تاجگردون گفت: افزایش سقف معافیت های مالیاتی کمک بزرگی به اقشار کم درآمد است. خط فقر در کشور دو میلیون تومان است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۶    
دکتر پرویزیان محصولات جدید الکترونیک بانک پارسیان را رونمایی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۰۳    
رئیس جمهوری میلیاردر آمریکا از اصلاحات مالی در وال استریت عقب نشینی کرد چرا که به گفته او دوستانش قادر نبودند پولی قرض کنند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۹    
وقوع پدیده گرد و غبار در کشور عراق علل زیادی دارد که وجود اراضی بسیار وسیع و خشک در منطقه تالاب ها مهم ترین علت بروز این پدیده در این کشور است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۸    
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتورسازی بعد از صحبت های جنجالی کی روش با ملی پوشانش جلسه گذاشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۶    
کارشناس فضای مجازی گفت: هدایت موج احساسات انسانی برخواسته از فاجعه پلاسکو به سمت تخریب قالیباف شبیه یک مانور تست از یک عملیات واقعی بود که قراراست؛ در آینده اجرا شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری انتشار دهنده تصاویر خصوصی عروسی جوان در شبکه اجتماعی تلگرام در این شهرستان خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۰۰    
ششمین روز از جشنواره فیلم فجر.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۸:۴۸    
"والدرمیرا رودریگز اولیویرا" در سن 106 سالگی به پیشنهاد ازدواج "آپارسیدو دیاس جاکوب" 66 ساله که از معلولیت جسمی رنج می برد، جواب مثبت داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مراحل مختلف کار احداث بیمارستان هسته ای در جریان است، گفت: امیدواریم در آینده شاهد شروع عملیات احداث این بیمارستان باشیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۲۳:۰۳    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه اختلاف دانشگاه آزاد و وزارت علوم پیرامون مدارک فارغ التحصیلان برخی رشته های دانشگاه آزاد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۶:۰۷    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه متأسفانه وزارت اقتصاد اطلاعات مؤدیان مالیاتی را ندارد، گفت: حذف دهک های پُردرآمد یارانه بگیر کار 10 دقیقه است، تمام زمین خواری ها ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۶    
رئیس انجمن صنایع پروفیل در و پنجره گفت: با گذشت یک و نیم ماه از نامه 14 تشکل صنعتی به رئیس جمهور برای جلوگیری از ارزان فروشی مواد اولیه صادراتی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۲۲    
برخی بدهکاران کلان فهرست 575 نفره/ زیان ده بودن بانک ها هشداری برای سهامداران رئیس کل بانک مرکزی از ارائه فهرست جدید بدهکاران کلان بانکی به قوه قضائیه در آینده نزدیک خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۹    
نماینده نقده و اشنویه در مجلس با بیان اینکه کولبرها قربانی نبود اشتغال در مرزهای کشور هستند، گفت: جان باختن کولبرها موجب فقیر شدن خانواده و سپس جامعه می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تهدیدات ترامپ چیزی جز بازار گرمی برای فروش تسلیحات آمریکا نیست و با وجود مشکلات داخلی آمریکا، این کشور دیگر نمی تواند کلانتر منطقه و جهان باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۷    
رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفته است: این اتحادیه ممنوعیت های مهاجرتی را به عنوان رویکردی برای کنترل مساله مهاجرت نمی داند اما با این حال روابط مثبت خود با آمریکا را با وجود ممنوعیت سفر صادر شده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۱    
این روزهای آقای دیپلمات به سفر می گذرد و سخنرانی کردن. بی تعارف تر از قبل از دولت انتقاد می کند و درباره انتخابات پیش رو حرف می زند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۵    
پس از آزمایش موشک بالستیک در ایران، دولت جدید آمریکا به این کشور "اخطار رسمی" داده و آقای ترامپ در توییتی گفته است که "ایران دارد با آتش بازی می کند."
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۰    
رسول خادم در پی مسائل پیش آمده در مورد عدم صدور روادید برای حضور تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2017 کشتی آزاد،در نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان، خواستار بررسی دوباره این موضوع توسط مراجع ذیصلاح شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۷    
سرمربی تیم ملی دقایقی قبل وارد فدراسیون فوتبال شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۸    
حسن علیزاده از هنرمندان و هنرشناسان کشورمان به رحمت حق پیوست. او برادر استاد حسین علیزاده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۵۸    
اداره گمرک آمریکا اعلام کرده است که ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به این کشور آزاد شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۴۳    
به گزارش خبرنگار سیاسی اطلاعات روز# پس از انتخاب "علی اکبر ولایتی" از سوی مقام معظم رهبری به ریاست هیات موسس و سپس انتخاب وی به ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۳    
اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع، امروز به ریاست آیت الله موحدی کرمانی تشکیل شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۱۰    
ناخن هایی مرتب و سالم می توانند نقشی کلیدی در زیبایی دست های انسان ایفا کنند. با این وجود برخی عوامل و شرایط می توانند به ضعف و شکننده شدن ناخن ها منجر شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۴    
معاون امداد و نجات هلال احمر تهران به تعداد مورد نیاز سگ های نجات برای تهران دوازده میلیون و 800 هزار نفری در حوادثی چون زلزله پرداخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۴    
ما علاقه مند هستیم برجام به طور موفقیت آمیز و خوب اجرا شود و دنبال بر هم زدن برجام نیستیم، اما اگر اجرای برجام به مخاطره افتد برای آن مقطع هم برنامه داریم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۵    
نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران می گوید تصمیم آمریکایی ها مبنی بر دریافت مجوز ویژه از این کشور به منظور صادرات تجهیزات پزشکی به ایران در بخش تجهیزات آزمایشگاهی مشکلی به وجود نخواهد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۴۶    
با توجه به عدم حضور تیم کشتی آمریکا در ایران این احتمال وجود دارد میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد از ایران گرفته شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
در این خبر تصویری از ترامپ هفت هزار ساله را مشاهده می کنید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۷    
2 کوهنورد بر اثر سقوط بهمن در لواسانات مفقود شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۴    
تازه ترین پست اینستاگرام منتسب به سردار سلیمانی به تصویری از دوره نوجوانی وی اختصاص یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۳۱    
سلما بابایی دختر شهید عباس بابایی از ورودش به عرصه هنر و کارگردانی و همچنین خاطراتش از دوران کودکی و پدرش می گوید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۳    
رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان ایران گفت: آقایان روحانی و مطهری در لیست 5 نفره این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری 96 قرار دارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰    
یک گفتگوی تلویزیونی در مصر که با حضور دو کارشناس گروه های اسلامی برگزار می شد، ناگهان به میدان جنگ بدل شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۰۴    
زندگی در کاخ باکینگهام برای عروس های این خاندان سلطنتی آنقدرها هم که فکر می کنید راحت نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۵    
ایستگاه هروی از بخش شمالی خط سه مترو به عنوان یکصدو هفتمین ایستگاه مترو تهران صبح امروز (شنبه) در آیینی با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری پایتخت به بهره برداری رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۲    
جدیدترین پیشرفت های علم پزشکی در زمینه شناسایی ریزفاکتورهای قلبی و عروقی حاکی از نقش بسیار تاثیرگذار دیابت، چربی خون، فشارخون و ناراحتی های غدد در بروز بیماری مرگ بار قلبی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس از ارسال مدارک تخلفات برادر رئیس جمهور به قوه قضائیه توسط جمعی از نمایندگان خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۸    
معاون وزیر اقتصاد با اشاره به نص صریح قانون برای تجمیع حساب های دولتی در خزانه و واریز و پرداخت تنها با مجوز خزانه داری کل گفت: این حسابها جاری است و هیچ سودی به آن تعلق نمی گیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۲    
جلسه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۶    
معاون وزیر ورزش تصمیم روادید ندادن به تیم ملی کشتی آمریکا برای مسابقات جام جهانی کرمانشاه را تصمیم نهایی کمیته ویژه بررسی موارد خاص خواند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۱۳    
هوای تهران امروز در شرایط سالم قرار دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۱:۰۴    
یک فروند هواپیمای ایرباس 330 هواپیمایی ترکیه در زاهدان فرود اضطراری کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۸    
فعال کارگری با انتقاد از عملکرد شعاری مسئولان وزارت کار، از عدم بازگشت اصلاحیه قانون کار به دولت خبر داد و گفت: دولت وعده کرده بود این اصلاحیه را بازگردانده و با تشکل های کارگری همکاری کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۵۵    
بارش برف، یخبندان و لغزندگی معابر به تعطیلی تمام یا برخی از مدارس 14 استان کشور انجامید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۶    
در دهه پایانی حکومت محمدرضا پهلوی توقع می رفت درآمدهای فراوان نفتی موجب رشد و توسعه صنعتی و رفاه عمومی مردم شود اما موجب وابستگی صنعت ایران به شرکت های چند ملیتی و افول وضعیت رفاه عمومی و معیشت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۳    
نوروزی گفت: 11 نفر ازاعضای باند جاعلان چک در بابلسر دستگیر شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۴۰    
مرحله اصلی رزمایش "مدافعان حریم ولایت" نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بامداد امروز(شنبه) در منطقه عمومی سمنان آغاز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۷    
مرد 38 ساله ای که سال گذشته پس از تحمل کیفر به جرم جاسوسی از زندان آزاد شده بود ، دوباره به اتهام جعل مُهرهای دادگستری و سپاه و همچنین نگهداری تجهیزات نظامی در حالی دستگیر شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۴    
مراحل داوری در خصوص تخلف ترکمنستان و قطع گاز صادراتی این کشور جریان دارد. اکنون در حال آماده سازی مستندات هستیم و در این زمینه اطمینان داریم که ترکمنستان محکوم و جریمه خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۱۹    
قاتل مرد جوانی که با قمه دستش به خون الوده شده بود در حالی از سوی پلیس بازداشت شده که مدعی است ماجرا برای انتقام جویی بوده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی ارتش جزئیات کمک رسانی ارتش به مردم گرفتار در برف در جاده هراز و فیروزکوه را بیان کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۰    
بارها مورد عمل جراحی قرار گرفتم بی آنکه نتیجه ای بگیرم، اما حاضر نبودم کوتاه بیایم. به همین خاطر از شیوه IVF که بتازگی در استان اصفهان انجام می شد استفاده کردم تا در صورت سقط های مکرر با وجود جنین ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۷    
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: جاده خاش - زاهدان در شمال سیستان و بلوچستان به دلیل بارش برف و یخ زدگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۳۴    
مستنداتی رسیده که نشان می دهد چهار نفر دیگر از صیادان ایرانی در دست دزدان دریایی سومالی هم زنده هستند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۲۸    
سرمربی تیم ملی، کشور را ترک کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۹:۰۷    
یک مسئول وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، نیروی دریایی آمریکا دستور استقرار یک ناوشکن را در سواحل یمن در واکنش به حمله اخیر انصارالله به ناوچه عربستانی داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۵۶    
دی ماه امسال تولید شش مدل وانت در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۴۷    
در حالی که چندی پیش عضو هیات مدیره انجمن صادرکننندگان فرش دستباف گفته بود که فرش های ایرانی به دلیل محدودیت صادرات از خاک آمریکا در آن کشور بلوکه شده اند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۳۲    
دادستان واشنگتن از صدور حکم قاضی فدرال سیاتل برای تعلیق فرمان اجرایی ترامپ در مورد مهاجرت، در سرتاسر آمریکا خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۳۲    
ششمین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۹    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در 29 استان کشور گفت: بیش از 3600 خودروی گرفتار در برف طی 2 روز گذشته توسط نیروهای امدادی رهاسازی شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۳    
بر خلاف برخی شایعات در فضای مجازی، تمام مدارس شهر تهران امروز دایر است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۲۳    
بر اثر بارش سنگین برف و برودت شدید هوا محور کرمان - بم از شامگاه جمعه مسدود شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۸:۱۷    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز (شنبه، 16بهمن) در قسمت پایین، قابل مشاهده است:
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۱:۲۰    
این فرهنگ کاملا غربی در کشور ایران با اشتیاق و گرمای بیشتری برگزار می شود!
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۰:۳۲    
من هم این خبر را در فضای مجازی دیدم جای تعجب ندارد قبلا نیز یکی دیگر از شهرداران تهران را خواهرزاده من اعلام کردند و الان هم آقای عابد ملکی را شایعه کردند که خواهرزاده من هست اما من اصلا خواهری ندارم ...