چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۹:۴۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 10 بهمن 1395 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 31 فروردین 1395 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1395 اطلاعات روز 31 خرداد 1395 اطلاعات روز 31 تیر 1395 اطلاعات روز 31 مرداد 1395 اطلاعات روز 31 شهریور 1395 اطلاعات روز 30 مهر 1395 اطلاعات روز 30 آبان 1395 اطلاعات روز 30 آذر 1395 اطلاعات روز 1 دی 1395 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 بهمن 1395 اطلاعات روز 2 بهمن 1395 اطلاعات روز 3 بهمن 1395 اطلاعات روز 4 بهمن 1395 اطلاعات روز 5 بهمن 1395 اطلاعات روز 6 بهمن 1395 اطلاعات روز 7 بهمن 1395 اطلاعات روز 8 بهمن 1395 اطلاعات روز 9 بهمن 1395 اطلاعات روز 10 بهمن 1395 اطلاعات روز 11 بهمن 1395 اطلاعات روز 12 بهمن 1395 اطلاعات روز 13 بهمن 1395 اطلاعات روز 14 بهمن 1395 اطلاعات روز 15 بهمن 1395 اطلاعات روز 16 بهمن 1395 اطلاعات روز 17 بهمن 1395 اطلاعات روز 18 بهمن 1395 اطلاعات روز 19 بهمن 1395 اطلاعات روز 20 بهمن 1395 اطلاعات روز 21 بهمن 1395 اطلاعات روز 22 بهمن 1395 اطلاعات روز 23 بهمن 1395 اطلاعات روز 24 بهمن 1395 اطلاعات روز 25 بهمن 1395 اطلاعات روز 26 بهمن 1395 اطلاعات روز 27 بهمن 1395 اطلاعات روز 28 بهمن 1395 اطلاعات روز 29 بهمن 1395 اطلاعات روز 30 بهمن 1395 
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در جریان توسعه مسکن مهر شهر جدید پردیس 319 بلوک ساختمانی 10 و 15 طبقه و در پرند 565 بلوک ساختمانی بیش از 12 طبقه احداث شده و یا در حال احداث است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۴    
پس از 11 روز دوری شهدای آتش نشان از خانواده ها، دقایقی پیش خانواده های این شهدا، با پیکر شهدای آتش نشان در ستاد معراج شهدا وداع کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۸    
محمد فرح قهرمان دو و میدانی المپیک که با قانون جدید ترامپ احتمالا نمی تواند به آمریکا و نزد خانواده اش بازگردد، به سیاست های ترامپ اعتراض کرد و قوانبن جدید را مشکل ساز خواند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به لایحه قانون ممنوعیت خروج بدهکاران بانکی استفاده از این لایحه به عنوان آخرین اقدام علیه بدهکاران را خواستار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۵۹    
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز عرضه سوسیس و کالباس خرد شده فله ای را تهدیدی برای سلامت شهروندان دانست و از مردم خواست از خرید مواد غذایی فله ای و خرد شده پرهیز کنند .
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۷    
رئیس بانک مرکزی در دولت محمود احمدی نژاد اظهارات تازه و جالب توجهی درباره کمک های خارجی این دولت انجام داده است که خود نشان دهنده ابعاد کمک های بی ضابطه ای است که به اذعان او دارای مکانیزم مناسبی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۲۹    
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه ترامپ، گستاخی نسبت به ملت ایران را از حد گذرانده است، خطاب به روحانی گفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۲۹    
بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر موجب شد که باز هم برخی مدارس استان های کشور امروز تعطیل شده یا با تأخیر فعالیت خود را آغاز کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۸:۲۶    
هیات دولت میزان پاداش پایان سال 1395 (عیدی) کارکنان دولت را مبلغ 770 هزار و 500 تومان تعیین کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۰۷:۱۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش گفت که تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مورد تقاضای دو نماینده کرمان و نوشهر بود که به علت انصراف هر دو، موضوع منتفی شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۳:۴۰    
تاکنون این ویروس حداقل به یکی از بزرگ ترین کمپانی های پتروشیمی این کشور رسوخ کرده و تاثیرات مخرب آن در حالت پیشرفت و گسترش است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۳:۲۸    
نسخه چاپی 1395/11/10 15:03:44 وقتی آیت الله هاشمی(ره) به مناطق خاص عربستان رفت؛ از حضور داخل کعبه تا بازدید از فدک و زمین های کشاورزی علی(ع) وقتی آیت الله هاشمی(ره) به مناطق خاص عربستان رفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۹    
خانواده های داغدار و همه ی ملت ایران به این عزم و شهامت برخاسته از ایمان ببالند و صاحبنظران، این پدیده را در تحلیلها و محاسبات خود درباره ی ایران و ایرانی مؤمن به حساب آورند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۲۲:۰۴    
لزوم تشکیل این هیئت نظارت چیست؟افرادی که در این هئیت فعالیت می کنند چه کسانی هستند؟ اصلا دبیرخانه هیئت موسس چه فعالیت خاصی انجام میدهد که این همه پست و شغل برای خود تعریف کرده است؟ تشکیل کمیسیون ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۲    
سه نفر از عاملان مدیریت 39 کانال مستهجن تلگرام با چند هزار عضو در بجنورد خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۴۴    
اخراج حق طبیعی هر باشگاهی است و برخی از تغییرات صورت گرفته مثبت بوده اما بی تعارف لیگ یک به محله برو بیای مربیان تبدیل شده و در حال از دست داد جایگاه فنی خود است! 72 درصد تغییر در کادر فنی تیم ها !!
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به افزایش قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته گفت: بیماری آنفولانزای مرغی باعث معدوم شدن تعداد زیادی از مرغ های تخم گذار شده که این امر بروی قیمت تخم مرغ ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۹    
باشگاه پرسپولیس با جدایی مهاجم خود مخالفت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 37 امضا به هیئت رئیسه تقدیم شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۱    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری 22 فروردین 96 و شوراهای شهر و روستا 30 اسفندماه 95 تعیین شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۵    
مطلع شدم شرکت های هواپیمایی (اتحاد، قطر، امارات، ترکیش، و... ) که به آمریکا پرواز دارند از مسافرانی که قصد کنسل کردن بلیت خود را داشته اند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۲    
سردار رمضان شریف اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات امدادرسانی ساختمان پلاسکو را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۳    
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس معتقد است که بازیگران و هنرمندان فیلم و تلویزیون در جامعه، اعتبار ویژه ای دارند و بسیاری از آن ها بین جوانان و خانواده ها به عنوان الگو مطرح هستند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۱    
مردی که به دنبال دریافت پیامک تهدیدآمیز، خواهرزاده خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، در جلسه دادگاه ضمن اظهار پشیمانی، گفت اگر دوباره به آن روز برگردد، هرگز دست به اسلحه نمی زند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۱۱    
فرزندم! بدان که در تمام عمرم تنها یک بار نماز صبحم قضا شد. پسربچه ای داشتم که شب آن روز فوت شد، سحرگاه در عالم رؤیا به من گفتند؛ این مصیبت به علت فوت آن نماز صبح به تو وارد آمد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۸    
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: غرب نگران آن است که مبادا ترامپ نسخه آمریکایی گورباچف باشد و آمریکا را به سرنوشتی دچار کند که شوروی سابق به آن دچار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۵    
آکادمی اسکار در بیانیه ای از مستثنی شدن اصغر فرهادی از ممنوعیت جدید آمریکا برای ورود ایرانیان به این کشور خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۳۲    
سیاسی کاری در حادثه پلاسکو در واقع فرار رو به جلو کسانی است که نمی توانند پاسخگوی مسئولیت خود باشند و سعی دارند تا با غبارآلود کردن فضا از روشن شدن حقیقت موضوع برای مردم جلوگیری کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۶    
بالاخره انتظارها به پایان رسید و زنگ افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به صدا درآمد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۶    
ملک عبدالله دوم به منظور دیدار با رئیس جمهور جدید آمریکا، به واشنگتن سفر می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۳    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از خدمات رایگان مترو به شرکت کنندگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۰    
وزارت خارجه کشورمان در پی محدودیت اتباع ایرانی برای سفر به آمریکا، به شهروندان ایرانی عازم این کشور توصیه هایی مطرح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۷    
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی گفت: پرونده موکلم امروز به اجرای احکام ارسال می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اخرین وضعیت پرونده فرزند یکی از مسئولان دولتی گفت: پرونده تشکیل شده، دعوای شخصی بوده و فساد مالی نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۸    
رییس کل بیمه مرکزی از برآورد بیمه 400 میلیونی برای آتش نشان های شهید خبرداد و از جزییات خسارات پرداختی به کسبه پلاسکو گفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۸    
نیروهای ارتش سوریه به کشف و خنثی سازی بمب های کارگذاشته شده از سوی گروه های تروریستی تکفیری در چشمه های عین الفیجه در وادی بردی واقع در حومه دمشق پس از آزادسازی آن ادامه می دهند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس اداره مراقبت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت:شیوع و بروز آنفلوانزا به چند عامل بستگی دارد که برای پیشگیری از این ویروس باید نکاتی را رعایت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۹    
رضا عطاران عکسی قدیمی از شاگرد اولی خود در 32 سال پیش را منتشر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۶    
دستنوشته یک معترض آمریکایی به قانون ممنوعیت ویزا در فرودگاه جان اف کندی: من جانم را مدیون پزشک ایرانی الاصل م هستم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۳    
قاضی پرونده در نوشتن حکم و در مقام جمع و تفریق اعداد، 7 میلیون تومان اشتباه کرده اما هیچ کس پس از گذشت 3 سال، پاسخگوی مردی که همه درآمدش از کار بر روی موتور تأمین می شود، نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۴    
در حالی دولت و مسئولان وزارت کار از پرداخت بیمه بیکاری به کارگران فاقد بیمه ساختمان پلاسکو خبر داده اند که اداره کار جنوب غرب تهران در پاسخ به مراجعه یکی از کارگران فاقد بیمه این ساختمان ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۱    
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه پروژه "زر نان" یکی از افتخارات ایران اسلامی است، گفت: رئیس جمهور برای افتتاح پروژه "زر نان" به این شهرستان می آید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۹    
نخست وزیر کانادا در پیامی خطاب به مهاجران و پناهجویان که توسط رئیس جمهوری آمریکا ممنوع الورود شده اند، اعلام کرد: کانادا از شما استقبال می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۹    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور از بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین سنگین است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۶    
برف شدید نقاط مختلف استان کردستان از جمله مریوان را سفید پوش کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۸    
رئیس کل بانک مرکزی پایین بودن استاندارد بانک های ایرانی و نگرانی از تحریم های آمریکا را دو دلیل عدم همکاری برخی بانک های جهانی با بانک های ایرانی عنوان کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۵    
سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک را اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۱۵    
عملیات امداد و نجات برای نجات گرفتار شدگان زیر بهمن در روستای بیوران علیای شهرستان سردشت با نجات 9 نفر به پایان رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰    
بانک سرمایه مذاکراتی را با بدهکاران انجام داده است و وقتی ما ناامید شدیم به سمت شکایت کیفری و حقوقی رفتیم. در نتیجه برخی از بدهکاران بازداشت شده اند که بزرگ ترین آن آقای م ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۷    
دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا روز شنبه برای نخستین بار از زمان ورود به کاخ سفید با ولادیمیر پوتین همتای روس خود به صورت تلفنی گفت و گو کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۸    
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با پراید سه نفر از سرنشینان پراید جان باختند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۲    
با اندازه گیری سطوح یک مولکول مشخص که توسط باکتری های ساکن دل و روده تولید می شود، دانشمندان می توانند میزان سلامتی قلب را تعیین کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۹    
بر اثر ریزش بهمن در منطقه سرچشمه قره دان از روستای بیوران علیا سردشت سه نفر کولبران منطقه جان خود را از دست دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۶    
مرد یخی در سنندج 'همایون عظیمی' که این روزها به مرد یخی سنندجی مشهور شده هر روز در دمای زیر صفر درجه در استخر روباز شنا می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۳    
مرد 41 ساله روسی در مدت 45 روز توانست یک کلیسای برفی را در روستای دورافتاده ای در سیبری بسازد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۳۰    
فرمانده کل سپاه با دانش جنگ کلاسیک در زمان جنگ تحمیلی تنها سه ماه دوام آورد، اظهار کرد: شکست عملیات هویزه و طرح مذاکره با صدام از سوی بنی صدر، نتیجه استفاده از دانش کلاسیک جنگ با مبانی غیرانقلابی بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حکم متهمان پرونده میلیاردی بانک تجارت که درسال 91 مبلغ 10 میلیارد تومان از بانک تجارت گچساران خارج کردند صادر و علاوه بر بازگرداندن هر کدام از متهمان ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۸    
حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد گفت: خبر فرار 6 زندانی از زندان زابل و شکنجه خانواده این متهمان کذب محض است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۲    
یکی از مدیران آتش نشان حاضر در ساختمان پلاسکو با وجود مصدومیت شدید موفق می شود خود را از برج آهنی پایتخت زنده خارج کند، خروج او از این ساختمان از سوی سایرین به نوعی معجزه تلقی می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: از این پس اشخاص حقیقی متقاضی تسهیلات بانکی تا مبلغ 100میلیون تومان و اشخاص حقوقی متقاضی تا مبلغ 300میلیون تومان نیازی به دریافت گواهی های مالیاتی ندارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۱    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: فعلا میرسلیم، گزینه حزب موتلفه برای انتخابات 96است اما گزینه های دیگری هم داریم که اوایل اسفند ماه معرفی می شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۲    
آکادمی علوم و هنرهای سینما با انتشار یک بیانیه آکادمی علوم و هنرهای سینما به خبر احتمال ممنوعیت ورود اصغر فرهادی به آمریکا برای شرکت در مراسم اسکار واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۹    
وقوع گرد و غبار اهواز از روز پنجشنبه 7 بهمن، موضوعی است که بخش عمده اخبار محیط زیست دو روز آینده کشور را به خود اختصاص داده است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات حریق شبانه در یکی از مخازن نفتی پالایشگاه تهران را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۶    
طبق فرمان اجرایی جدیدی که به امضای رئیس جمهوری آمریکا رسیده است، به ارتش آمریکا 30 روز فرصت داده شده تا یک استراتژی جدید برای "شکست" گروه تروریستی داعش تبیین کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۳    
مجلس با تعطیلی هشتم ربیع الاول موافقت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۳    
نشست خبری دومین همایش ملی تمدن نوین اسلامی ، با حضور دکتر ثقفی رئیس دانشگاه شاهد برگزار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۰:۲۴    
ک قاضی فدرال در نیویورک با صدور حکمی اضطراری "موقتا" دستور دونالد ترامپ مبنی بر منع ورود شهروندان هفت کشور به ایالات متحده را متوقف کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۸    
سیمای خوزستان خبر شوک کننده درگذشت یک فوتبالیست سرشناس را بعد از دقایقی به صورت زیرنویس تکذیب کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۵    
قاسم شجاعی- 38 ساله- یکی از نگهبان های ساختمان پلاسکو بود که روزحادثه در ساختمان حضور داشت ولی پس از انفجار و ویرانی این ساختمان عظیم ناپدید شد و خانواده اش را چشم انتظار گذاشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۵    
از روز اولی که پلاسکو آتش گرفت و سپس فرو ریخت بخشی از اصولگرایان طرفدار شهردار تهران از جمله رییس شورای شهر تهران به برخوردهای سیاسی یا مرده خوری سیاسی اعتراض و آن را محکوم کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۸    
رئیس جمهوری روسیه و همتای آمریکایی وی در تماسی تلفنی نسبت به تلاش در راستای بهبود روابط دو کشور و افزایش همکاری ها در حوزه مسائل سوریه متعهد شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۶    
رئیس جمهوری فرانسه در گفت وگوی تلفنی خود با همتای آمریکایی خود نسبت به اتخاذ رویکردهای حمایت گرایانه از سوی دولت جدید واشنگتن هشدار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۹:۰۳    
سردی و یخبندان پروازهای صبح فرودگاه ایلام را لغو کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۴    
محققان دانشگاه یوتا عینک هوشمندی ساخته اند که با استفاده از لنزهای مایع، دیدگان کاربر را دنبال کرده و فوکوس می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۴۲    
سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آتش سوزی در مخزن سوخت پالایشگاه شهید تندگویان در تهران، از آماده باش بیمارستان های هفت تیر و شهید مطهری و همچنین عوامل اورژانس تهران به منظور ارائه خدمات احتمالی خبر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۳۰    
وزیر خارجه ایران می گوید اقدام واشنگتن در منع ورود اتباع چند کشور مسلمان از جمله ایران به خاک آمریکا بی پایگی ادعاهای این کشور درباره دوستی با مردم ایران را نشان می دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۰۸:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه سه فرمان اجرایی برای تغییرسازمان شورای امنیت ملی آمریکا، منع لابی گری برای مقام های دولتی و آماده سازی طرح مقابله با داعش امضا کرد.