چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۱:۲۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 17 بهمن 1395 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 31 فروردین 1395 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1395 اطلاعات روز 31 خرداد 1395 اطلاعات روز 31 تیر 1395 اطلاعات روز 31 مرداد 1395 اطلاعات روز 31 شهریور 1395 اطلاعات روز 30 مهر 1395 اطلاعات روز 30 آبان 1395 اطلاعات روز 30 آذر 1395 اطلاعات روز 1 دی 1395 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 بهمن 1395 اطلاعات روز 2 بهمن 1395 اطلاعات روز 3 بهمن 1395 اطلاعات روز 4 بهمن 1395 اطلاعات روز 5 بهمن 1395 اطلاعات روز 6 بهمن 1395 اطلاعات روز 7 بهمن 1395 اطلاعات روز 8 بهمن 1395 اطلاعات روز 9 بهمن 1395 اطلاعات روز 10 بهمن 1395 اطلاعات روز 11 بهمن 1395 اطلاعات روز 12 بهمن 1395 اطلاعات روز 13 بهمن 1395 اطلاعات روز 14 بهمن 1395 اطلاعات روز 15 بهمن 1395 اطلاعات روز 16 بهمن 1395 اطلاعات روز 17 بهمن 1395 اطلاعات روز 18 بهمن 1395 اطلاعات روز 19 بهمن 1395 اطلاعات روز 20 بهمن 1395 اطلاعات روز 21 بهمن 1395 اطلاعات روز 22 بهمن 1395 اطلاعات روز 23 بهمن 1395 اطلاعات روز 24 بهمن 1395 اطلاعات روز 25 بهمن 1395 اطلاعات روز 26 بهمن 1395 اطلاعات روز 27 بهمن 1395 اطلاعات روز 28 بهمن 1395 اطلاعات روز 29 بهمن 1395 اطلاعات روز 30 بهمن 1395 
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۹    
یک مقام کابینه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دست کم یکی از مشاوران وی با دریافت پول، برای گروهک تروریستی منافقین سخنرانی کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۲    
سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای، تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 بهمن ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۰    
دبیر اجرایی کمیته استقبال از امام در سال 57 می گوید: مجاهدین دور آقای طالقانی را گرفته بودند و کمی محصورش کرده بودند، البته نه اینکه ایشان تا آخر پای مجاهدین بایستند ولی آن زمان فضا اینگونه بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۰    
کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک در طول 7 سال فعالیت خود، متولی بازجویی، اخذ اعتراف و نیزشکنجه هزاران تن از مبارزین بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۶    
آیت الله علم الهدی با اشاره به حاشیه های صورت گرفته درباره برگزاری کنسرت موسیقی در مشهد، ماجرای گفت وگویش با رئیس جمهور را در این زمینه تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در الامه گفت: اگر بتوانیم امکان بازگشت ایرانی ها را فراهم آوریم، در این صورت مهمترین تنبیه تاریخی را هم بر آمریکا و هم بر ترامپ وارد کرده ایم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۰۹    
وزیر علوم در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی رفع مشکل مدرک فارغ التحصیلان رشته های فاقد مجوز دانشگاه آزاد گفت: این مسئله در حال بررسی و حل شدن است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۱:۱۲    
انتظار کلی ما نه از کنفرانس بلکه از متولی آن یعنی انجمن مدیریت فناوری ایران پایان دادن به رفتار غیر حرفه ایی و غیر علمی با انجمن مدیریت تکنولوژی دانشگاه آزاد است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۱:۰۳    
به گزارش اطلاعات روز# به نقل از جماران؛مشاور رییس جمهوری گفت: ترامپ می خواهد بازارهای آمریکا را به سایر کشورها ندهد و به جای آن صنعت و تولیدات ایالات متحده را جایگزین کند که این نشان می دهد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۰:۱۸    
مگر داریم که خبرنگار یا منتقد را از نشست - دست کم "اسمی" - رسانه ای فیلم بیرون کنند؟ این جشنواره کجاست؟ دبیر و رییس کاخش دقیقا چه کاره اند و چه کار می کنند که یک روز در آن کارگردان را می خواهند کتک ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۵    
مراسم تشیع پیکر مطهر شهید مدافع حرم
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۳:۲۳    
اطلاعات روز#سحر قریشی با انشار تصویری در صفحه شخصی خود به سبک متفاوتی کشف حجاب کرد
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۳:۱۴    
بچه دائماً با پشت دست خود بینی و دهان خود را می مالد. صدای طفل در بعضی از بیماران تغییر می کند. کم اشتها می شود. سختی، بدخُلقی و در ادامه تب، ضعف و درد در ناحیهٔ گلو از علائم بارز این معضل است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۸    
کانالهای ضد دینی بازدید کننده کمی دارد اما فقط یک دعای فرج در یک کانال تا 14 میلیون نفر بازدید کننده دارد و این بیانگر آن است که جوانان ما ضد دین و به دنبال فساد نیستند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۹    
سوریه امروز (یکشنبه) مهلت داده شده به افراد مسلح که خواهان زمین گذاشتن سلاح هایشان و تسلیم کردن خودشان و آزاد کردن افراد ربوده شده در مقابل برخورداری از عفو هستند، تا 30 ژوئن آتی تمدید کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران 22 بهمن در کرمان به این شهر سفر می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۹    
سومین همایش بزرگ فرزندان روح الله 17بهمن ماه برگزار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان اموال تملیکی با اعلام اینکه از سالانه 15 میلیارد دلار قاچاق تنها 900 میلیون دلار آن کشف می شود، گفت: به نظر می رسد اموال بابک زنجانی در نهایت به صورت تهاتر با بدهی نفتی او تسویه شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۴۳    
مادر شهیدان موسایی (مادربزرگ دوست عزیز موسی موسایی) پس از طی چندین ماه بیماری سخت دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست .
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
بهمن نادری پور معروف به تهرانی یکی از شکنجه گران معروف سازمان مخوف و امنیتی ساواک در دوره پهلوی بود که با شکنجه کردن بهترین فرزندان این سرزمین نامش جزو شقی ترین افراد در تاریخ این کشور باقی خواهد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۳۱    
یخچال خانه اش جا ندارد، گوشت های شکار را زیر برف دفن می کند ، می گوید مشتری های دست به نقد زیادی دارد. گوشت شکار را با توجه به نوعش کیلویی 80 تا یکصد هزار تومان می فروشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۴:۲۸    
شاه برادر دیگری داشت که در ایران بود. از خاندان سلطنت طردش کرده بودند. فامیلی اش را "اسلامی" گذاشته بود. خیلی شبیه شاه بود .
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: خبرنگاران متقاضی دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۸    
رئیس انجمن علمی سلامت خانواده ایران از پذیرش دانشجوی دکتری در رشته "خانواده و سلامت جنسی" در سال آینده خبر داد و گفت: این اقدام جدید کاری بزرگ و ماندگار در کشور خواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۸    
بر اساس نامه رسمی مدیرعامل جامعه بازاریان این جزیره به مدیرعامل منطقه آزاد کیش، اعلام شده است پدیده ناهنجار مزون های شخصی در این منطقه رو به گسترش است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۵    
دادگاه استیناف درخواست کاخ سفید برای تجدید نظر در حکم قاضی آمریکایی درباره فرمان ضد مهاجرتی ترامپ را رد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۵    
کیفیت هوای استان تهران که به سبب بارشهای جوی سه روز گذشته به وضعیت سالم رسیده بود با کاهش وزش باد و بارندگی دوباره در شرایط ناسالم برای گروههای حساس و بیماران قرار گرفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۲    
در پی آزمایش موشکی ایران، وزارت دفاع آمریکا گزارشی به ترامپ درباره خطر موشک های تهران طی سال آینده ارائه داد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۹    
سیکلی معیوب در جریان اصولگرا تبدیل شده و پیش از آنکه به شاخصی برای رسیدن آنها به پیروزی نهایی باشد اصولگرایان را چنان سرگرم خود کرده است که اصلا فراموش کرده اند رقابتی بسیار مهم و حساسی در پیش رو ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۶    
وزیر بهداشت نسبت به محدودیت های تحریمی جدید برای تجهیزات پزشکی به دستور دولت ترامپ واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۳    
در حالی مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد تنها 390 هزار واحد مسکن مهر مشمول افزایش سقف 10 میلیونی وام می شوند که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
مراسم تشییع پیکر حسن جوهرچی با حضور برخی هنرمندان و خانواده آن مرحوم در خانه سینما برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر آخوندی به نشست بررسی استیضاحش در کمیسیون عمران دعوت نشده بود پس معاونان وی در جلسه چه می کردند؟
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۲۶    
در پی سفر یک هیأت بازرگانی هندی به ایران به نظر می رسد طی روزها و هفته های آینده شاهد از سرگیری واردات برنج هندی به ایران باشیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۷    
رضا داوود نژاد و همسرش در جشنواره فجر 35 حسین پاکدل و عاطفه رضوی در جشنواره فجر 95 محسن کیایی و همسرش در جشنواره فجر پژمان بازغی و همسرش در جشنواره فجر35 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۸    
بازیگوشی نازنین بیاتی در مقابل دوربین عکاسان ،در روز پنجم جشنواره فیلم فجر!
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
فعالیت های انتخاباتی خانه سرباز صلح ایران بزرگترین تشکل ایثارگری کشور با حضور بیش از 5 هزار نفر از شهروندان تهرانی آغاز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۳    
در حالی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از توجیه افزایش ناچیز قبض گاز مشترکین کم مصرف برای دفاع از شیوه جدید تعرفه گذاری گاز استفاده کرده است که در این تغییر مشترکین پرمصرف ماهانه حدود 100 هزار تومان ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۹    
با عبور از نیمه زمستان، برخی میوه ها با درصدی افزایش قیمت همراه شده اند اما قیمت محصولات صیفی و تره بار تغییری نکرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۶    
در حاشیه هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۳    
به نظر می آید این بار پوپولیسم احمدی نژاد از معبر ملی گرایی هیجانی و واکنش گروهی از ایرانیان می گذرد. به نظر می آید احمدی نژادی ها در روزهای آتی به ابزارها و نمایش های پرسر و صداتری هم دست بزنند...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۳۰    
مراسم تشییع پیکر "حسن جوهرچی" در خانه سینما در حال برگزاری است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۷    
بهمن کامیار گفت: مضمون فیلم سینمایی سد معبر به نفع شهرداری است چرا که آنها آنچنان که در فیلم اشاره شده برای ایجاد نظم تلاش می کنند نه در معبری که متعلق به عموم است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۲۴    
در حاشیه اخراج تمام ایرانی های کادر فنی و غیر فنی(!) تیم ملی، احمد عربانی این کارتون را در روزنامه قانون منتشر کرد. کی روش چیکارش میکنه!؟/کاریکاتور
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، پاداش پایان سال کارمندان موقت و خرید خدمت نباید از 350 هزار تومان کمتر باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت درپی حکم قاضی فدرال، تعلیق ممنوعیت ورود مسلمانان و درخواست فدراسیون کشتی و فدراسیون جهانی از ایران به تیم ملی کشتی آمریکا روادید اعطا خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۹    
علی پروین با بیان اینکه این روزها همه از اوضاع اقتصادی سینما گلایه می کنند ابراز امیدواری کرد مسئولان نظام به داد سینما برسند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۱:۰۳    
انسان باید با همسرش بسازد. با دشمن نه سازش نه تسلیم؛ اما با همسر، هم سازش هم تسلیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۷    
شهردار تهران به ماده 101 قانون کار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: قانونگذار گفته است گزارش بازرسان کار و کارشناسان بهداشت کار در موارد مربوط به حدود وظایف و اختیارات آنها در حکم ضابطان دادگستری است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۵۱    
حدود 20 روز از حادثه ای که تهران را تکان داد و خیلی ها را به خاک مصیبت نشاند، می گذرد و حرف هایی که خسارت دیده ها می زنند، نشان می دهد هیچ کدام از وعده هایی که به آنها داده شده، عملی نشده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۸    
دی ماه امسال تولید هفت مدل خودروی سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۶    
رییس قوه قضاییه گفت: نظام غرب در صدد نفوذ است؛ اینکه در فکر این هستند که انقلاب را از طریق نفوذ باز بدارند برای ما روشن است، اما متاسفانه عده ای باور ندارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: علی میرشکاری سرباز وظیفه نیروی انتظامی در شهرستان دلگان واقع در جنوب استان، بامداد امروز (یکشنبه) در درگیری با اشرار مسلح، به درج رفیع شهادت نائل آمد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۳    
شهردار تهران برای پاسخگویی به ابهامات پلاسکو وارد شورای شهر شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۸    
برای تعالی زبان فرهنگی انقلاب اسلامی ضروری است که اختلاف دیدگاه ها و سلیقه ها را به رسمیت بشناسیم و به هنر و هنرمند برای بیان دغدغه هایش میدان دهیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۵    
صبح دیروز، مردی هراسان با پلیس 110 تماس گرفت و از کشته شدن دخترش در رختخواب خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل حقوقی وزارت صنعت گفت این وزارتخانه علیه اظهارات خلاف واقع احمد توکلی در مجلس علیه وزیر صنعت در نامه به معاون اول رییس جمهور و در برنامه زنده "متن-حاشیه" شبکه سه سیما طرح شکایت می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۵۱    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حادثه پلاسکو از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجامع امور صنفی برای حضور در صحن شورای شهر تهران دعوت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد حسن جوهرچی دقایقی پیش از ساختمان شماره 2 خانه سینما آغاز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۴۲    
سقوط بهمن در پاکستان سبب شد بیش از 20 خانه زیر برف مدفون شوند که بر اثر آن 14 نفر جان باختند و تلاش برای نجات بقیه قربانیان ادامه دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۳    
به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 13؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار همایش بزرگداشت روز پرستار برگزار گردید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۳    
مجتبی عابدینی که در مسابقات جام جهانی ایتالیا نایب قهرمان شده بود با انگشت شکسته به این عنوان دست یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۰    
اندیشکده آمریکایی نوشت: تغییر شیوه رزمی نیروهای مسلح ایران به طور اساسی محاسبات راهبردی و توازن قوا در منطقه را تغییر می دهد و این امر پدیده ای گذرا نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۸:۳۰    
مردم در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیای آمریکا علیه دستور ترامپ برای منع مسافرت اتباع 7 کشور به آمریکا تظاهرات کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۷:۱۵    
به نظر می رسد عدم فعالیت و انزوای تشکل های سیاسی به عنوان نقطه ضعفی در عملکرد اداره کل تشکل ها محسوب می شود که خلا این فضای سالم کار را به جایی رسانده که دانشجویان به صراحت طی نامه ای عمکلرد مبهم و ...