چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۰:۳۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 19 بهمن 1395 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 31 فروردین 1395 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1395 اطلاعات روز 31 خرداد 1395 اطلاعات روز 31 تیر 1395 اطلاعات روز 31 مرداد 1395 اطلاعات روز 31 شهریور 1395 اطلاعات روز 30 مهر 1395 اطلاعات روز 30 آبان 1395 اطلاعات روز 30 آذر 1395 اطلاعات روز 1 دی 1395 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 بهمن 1395 اطلاعات روز 2 بهمن 1395 اطلاعات روز 3 بهمن 1395 اطلاعات روز 4 بهمن 1395 اطلاعات روز 5 بهمن 1395 اطلاعات روز 6 بهمن 1395 اطلاعات روز 7 بهمن 1395 اطلاعات روز 8 بهمن 1395 اطلاعات روز 9 بهمن 1395 اطلاعات روز 10 بهمن 1395 اطلاعات روز 11 بهمن 1395 اطلاعات روز 12 بهمن 1395 اطلاعات روز 13 بهمن 1395 اطلاعات روز 14 بهمن 1395 اطلاعات روز 15 بهمن 1395 اطلاعات روز 16 بهمن 1395 اطلاعات روز 17 بهمن 1395 اطلاعات روز 18 بهمن 1395 اطلاعات روز 19 بهمن 1395 اطلاعات روز 20 بهمن 1395 اطلاعات روز 21 بهمن 1395 اطلاعات روز 22 بهمن 1395 اطلاعات روز 23 بهمن 1395 اطلاعات روز 24 بهمن 1395 اطلاعات روز 25 بهمن 1395 اطلاعات روز 26 بهمن 1395 اطلاعات روز 27 بهمن 1395 اطلاعات روز 28 بهمن 1395 اطلاعات روز 29 بهمن 1395 اطلاعات روز 30 بهمن 1395 
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۴    
تازه ترین پست اینستاگرام کمند امیرسلیمانی به تصویری از خود و برادرش در سفر به رشت اختصاص یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۱    
محبوبترین خودروی مورد استفاده تروریستها "Pickup" ساخت 1985 تا 2012 می باشد. در این فهرست "Pickup Double"، "Nissan" و"Kia" نیز به چشم می خورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۲۳:۵۳    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۶    
معاون اول رئیس جمهوری تصویب نامه هیات دولت درمورد میزان پاداش پایان سال 1395 (عیدی) کارکنان دولت به مبلغ 770 هزار و 500 تومان را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۷    
مصطفی رجوی مدتی در فرانسه بود و سپس به عراق برده شد تا در قرارگاه اشرف به پدرش و مادرخوانده اش (مریم قجر عضدانلو) بپیوندد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۲۱    
داماد شاه گفت که خودم را بارها مقصر دانستم، من اردشیر زاهدی مقصرم ما بد کردیم، ما مردم را نفهمیدیم اینها را صراحتا می گویم، اعلی حضرت می گفت تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۵:۰۳    
19 بهمن 1357 - بیش از صدها هزار نفر از مردم تهران،با دعوت جامعه روحانیت و دیگر گروه های مذهبی- سیاسی برای اعلام همبستگی با تصمیم حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل دولت موقت انقلاب اسلامی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۲    
یکی از پیامبران الهی در قبری که خود مشغول به کندن آن بود؛ قبض روح می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۶    
قرارداد هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس در هیئت فوتبال تهران به ثبت رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۱    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در سال گذشته بیش از 27 میلیون زائر به مشهد مقدس مشرف شدند و 255 میلیون تشرف به حرم مطهر رضوی ثبت شده که نشان دهنده افزایش روزافزون زائران و ارادتمندان ساحت قدسی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما در دفاع از خودمان و صلح و ثبات منطقه کاملا موفق بودیم و نگذاشتیم آمریکا به اهدافش برسد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
فیلمنامه نویس فیلم سینمایی ویلایی ها در متن انصراف خود از ادامه داوری در جشنواره فیلم فجر نوشته است: من این دستاوردِ آسمانی را با جدال های حقیرانه و کوربینانه رقابت های زمینیانِ در گِل مانده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۸    
احمد حکیمی پور بعد از اظهارات سروری با اعتراض به هیات رییسه شورا گفت: آقای سروری حرف هایش خوب است، اما در حدود وظایف شورا نیست ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۲    
رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار از قانون مهاجرتی ترامپ که برای مراسم اسکار نیز دردسرهایی را در پی داشته انتقاد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۹    
حسین اسرافیلی مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی: حرکت و ایثار شهدای آتش نشان در امتداد شهدای 8 سال دفاع مقدس است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۰    
طبق این مصوبه مهم کابینه که به پیشنهاد مردادماه نیروی انتظامی مورد تایید قرار گرفته، خودروهای مذکور از سال 1395 به مدت 3 سال مشمول این افزایش سن فرسودگی خواهند بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۴    
آمدن ترامپ به کاخ سفید بر روی زندگی من و همسرم در آمریکا تاثیرات زیادی داشته است و این آمریکایی نبود که من به همسرم قولش را داده بودم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۵    
ترامپ می گوید شما باید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف ها را در 22 بهمن خواهند داد و نشان می دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می گیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز به همراه وزرای بهداشت و دادگستری از حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری عیادت کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۳    
اظهارات مدیر ارشد اجرایی شرکت توتال درباره حضور این شرکت در توسعه فاز 11 پارس جنوبی احتمال تعویق دوباره توسعه این فاز توسط فرانسوی ها را جدی تر کرد و نشان داد تحلیل عدم بازگشت تحریم ها با IPC برخلاف ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
پخش مجموعه "تویرلیووها" در شبکه پویا از صبح امروز آغاز می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مدیریت جهادی در هر زمینه منجر به پیشرفت خارق العاده در ابعاد مختلف کشور شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۹    
رئیس دیوان عدالت اداری اظهارات اخیر دونالد ترامپ را اعتراف به قدرت ایران دانست و گفت: این اعتراف بزرگ بعد از 38 سال توطئه غربی ها، از برکات انقلاب اسلامی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد که صندوق رفاه دانشجویی این دانشگاه هیچ بدهی به صندوق رفاه وزارت علوم ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۴    
خانواده راکتی فجر پاسخ سنگین جمهوری اسلامی ایران در جنگ ناهمطراز با دشمنان خواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۱    
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه ارز چند نرخی مشکلاتی برای صادرت و واردات ایجاد کرده است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۱    
در جلسه امروز شورای شهر پیرهادی خطاب به سرخو گفت: شما با نفوذ در شهرداری 176 متر پارکینگ در خیابان دربند را تبدیل به مسکونی کرده اید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۸    
سران قوا عصر امروز به میزبانی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی کشورمان با یکدیگر دیدار و گفت وگو می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۸    
هنگامی که بریتانیا در 1968 قوای خود را از شرق سوئز فراخواند با شادمانی بار حفاظت از خلیج فارس را به دوش گرفتم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۵    
ما برجام را برد - بردو به نفع جهان می دانیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای به استان ها میزان و نحوه پرداخت عیدی کارکنان آموزش و پرورش را اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۹    
بر اساس قانون، اداره کل هواپیمایی کشوری عهده دار امور صنعت هوایی کشور شد که البته در سال 67 و با اصلاح قانون هواپیمایی کشور، نام آن به سازمان هواپیمایی کشوری تغییر پیدا کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۴    
در پی اعلام شدن نامزدهای بخش مسابقه سینمای ایران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ،برخی از بازیگران سینما در اینستاگرام خود پستی منتشر کرده و هریک واکنش های متفاوتی داشتند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۸    
یکی از نزدیکان حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: رییس بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب صبح امروز - سه شنبه- از بیمارستان مرخص شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۶    
دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به ورود آخرین محموله 149 تنی کیک زرد از روسیه به ایران، خاطرنشان کرد: این محموله اولین محموله خریداری شده کیک زرد ایران بعد از حدود 40 سال است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۸    
رئیس جمهور با بیان اینکه نباید کتابی نوشته شود که بین مردم، اقوام و مذاهب اختلاف بیاندازد یا افراطی گری یا خشونت را ترویج کند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
آخرین خبرها در رابطه با رسیدگی به امور موسسه کاسپین و حواشی پیش آمده برای آن، حاکی از آن است که تاکنون نقل و انتقال بخش عمده ای از دارایی های چهار تعاونی تحت پوشش آن انجام شده و احتمالا تا پایان ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۲    
ما برجام را برد - بردو به نفع جهان می دانیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۴    
صدور رای نهایی دادگاه فدرال آمریکا در باره فرمان مهاجرتی ترامپ، که هفته گذشته با حکم یک قاضی این دادگاه موقتا متوقف شده بود، به شامگاه سه شنبه (امروز) موکول شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۴    
فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۶    
مشاور وزیرکار می گوید زنان اعتماد به نفس شغلی بالایی دارند و بنگاه هایی که توسط زنان اداره می شوند نسبت به سایر بنگاه ها موفق تر عمل می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
حمید استیلی و محمد نوازی از دعوای شان در دربی گفتند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۶    
مسوولان سیاست خارجی کشورمان موضع هم سطح اتخاذ نمایند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۳    
ازدواج موقت یک نیاز طبیعی است مثل رستوران در زندگی امروز، و همان طور که غذای سریع و مراکز تهیه غذا حتی از زیرزمین مساجد سر درآورده اند، باید برای تسهیل ازدواج موقت هم فکر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۷    
نهمین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از ظهر یکشنبه هفدهم بهمن با حضور هنرمندان سینما در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد ...