چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۷:۴۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 26 بهمن 1395 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 31 فروردین 1395 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1395 اطلاعات روز 31 خرداد 1395 اطلاعات روز 31 تیر 1395 اطلاعات روز 31 مرداد 1395 اطلاعات روز 31 شهریور 1395 اطلاعات روز 30 مهر 1395 اطلاعات روز 30 آبان 1395 اطلاعات روز 30 آذر 1395 اطلاعات روز 1 دی 1395 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 1 بهمن 1395 اطلاعات روز 2 بهمن 1395 اطلاعات روز 3 بهمن 1395 اطلاعات روز 4 بهمن 1395 اطلاعات روز 5 بهمن 1395 اطلاعات روز 6 بهمن 1395 اطلاعات روز 7 بهمن 1395 اطلاعات روز 8 بهمن 1395 اطلاعات روز 9 بهمن 1395 اطلاعات روز 10 بهمن 1395 اطلاعات روز 11 بهمن 1395 اطلاعات روز 12 بهمن 1395 اطلاعات روز 13 بهمن 1395 اطلاعات روز 14 بهمن 1395 اطلاعات روز 15 بهمن 1395 اطلاعات روز 16 بهمن 1395 اطلاعات روز 17 بهمن 1395 اطلاعات روز 18 بهمن 1395 اطلاعات روز 19 بهمن 1395 اطلاعات روز 20 بهمن 1395 اطلاعات روز 21 بهمن 1395 اطلاعات روز 22 بهمن 1395 اطلاعات روز 23 بهمن 1395 اطلاعات روز 24 بهمن 1395 اطلاعات روز 25 بهمن 1395 اطلاعات روز 26 بهمن 1395 اطلاعات روز 27 بهمن 1395 اطلاعات روز 28 بهمن 1395 اطلاعات روز 29 بهمن 1395 اطلاعات روز 30 بهمن 1395 
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۲    
با توجه به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق، سقف حقوق مدیران دولتی در ماه 20 میلیون 160 هزار تومان می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۵    
جمعی از خانواده های متهمان حمل مواد مخدر که به اعدام محکوم شده اند، صبح شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار لغو این مجازات شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۹    
مجلس دهم رسیدگی به لایحه بودجه سال 1396 را در دستور کار امروز خود قرار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد و گفت: درحال حاضر قیمت هرکیلوگرم مرغ 7500 تومان است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۱    
مداح مشهور اهل بیت(ع) به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۷    
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: عامل تیراندازی ها و قدرت نمایی در شهر کرمانشاه بالاخره پس از ماهها فرار در 5 شهر، توسط پلیس دستگیر شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۱    
- در یک حادثه تلخ و دردناک، چهار انگشت دست کارگر نوجوانی به طرز دلخراشی در میان چرخ گوشت صنعتی قطع شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۵۹    
نخست وزیر کانادا در سفر خود به ایالات متحده با دونالد ترامپ دیدار کرد. نکته جالب این دیدار چهره جاستین ترودو هنگام دست دادن با رئیس جمهوری آمریکا بود که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۲:۲۰    
قائم مقام وزیر نیرو در سفر به اهواز گفت: تا زمانی که مشکلات آب و برق در استان خوزستان به طور کامل برطرف نشده، تمامی نیروهای آب و برق در "آماده باش قرمز" خواهند بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۵۹    
علی زندوکیلی عکسی از زمان 18 سالگی خود را منتشر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۴    
انتشار تصویر جدید دختر دونالد ترامپ برای رئیس جمهور آمریکا حاشیه ساز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۰:۵۳    
عباس سلیمی نمین می گوید محمود احمدی نژاد برخلاف تاکید چندبارۀ مقام معظم رهبری برای حضور وی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، شرط حضورش را تغییر رئیس مجمع اعلام کرده بود!
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۵    
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: اگر کی روش راست می گوید، حالا باید 9 بازیکن را از استقلال به تیم ملی دعوت کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۳۲    
روابط پر فراز و نشیب فلین و رئیس جمهوری در نهایت موجب شد که دونالد ترامپ از او بخواهد تا از سمت خود استعفا دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود با ارائه مستنداتی به تذکر روز گذشته آیت الله مکارم درباره شرکت های هرمی پاسخ داده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۸:۳۸    
جعفری دولت آبادی در خصوص آخرین وضعیت متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، از تداوم بازداشت هشت متهم در این پرونده و هم چنین بازداشت چهار متهم در پرونده بانک ملت خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۲۲:۵۷    
دانشگاه آزاد در اقدامی قابل توجه به بهانه این نشست تمام هزینه های ایاب ذهاب و اقامت افراد اعزامی را به عهده گرفته است که از صندوق شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد به منظور هرچه باشکوه تر شدن مراسم چهلم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۰۲    
سری دوم برنامه دورهمی از نوروز 96 پخش خود را در 56 قسمت از سر خواهد گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۸    
رابین مربی خادم الشریعه که مدت ها با او کار می کند متاسفانه مربی آنیش گیری همسر سوپیکو(همسر رقیب گرجستانی خادم الشریعه) نیز است. به نظر می رسد تمام اسرار بازی سارا را او لو داده بود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۵    
هم اکنون برق مناطق شهری این شهرستان قطع شدن برق 50 روستا در ملایروصل بوده و عملیات وصل برق نقاط روستایی در حال انجام است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: اگر عربستان واقعا می خواهد حجاج ایرانی به حج بروند باید از تعلل و ایجاد تاخیر در روند صدور ویزا و مذاکرات پرهیز کرده و در استقبال از زائران ایرانی مصمم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۴۲    
سازمان حج و زیارت اطلاعیه ای درباره تغییر در زمان قطعی کردن ثبت نام در کاروان های نوروزی عتبات صادر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۷    
پرویر پرستویی تصویری از گور یک سرباز آمریکایی در اینستاگرام گذاشت و با اشاره به حک شدن نام خلیج فارس بر آن از دورویی دولتمردان آمریکایی انتقاد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۴    
منابع امنیتی عراق از انفجار 15 منزل مسکونی در ساحل غربی موصل خبر دادند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۲۱    
هفتاد و دومین مرحله از یارانه های نقدی حدود 77 میلیون نفر در آستانه پرداخت قرار گرفته است. در حالی هر ماه می تواند زمانی برای عدم واریز یارانه تعدادی باشد که ظاهرا فرمول تازه ای برای کاهش حجم یارانه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۷    
طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۴۲    
مهاجم آبی ها پس از درخشش در دربی موفق شد خود را یک پله بالاتر بیاورد و به همراه مدافع تراکتوری در رده دوم ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر قرار بگیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۳۳    
فریاد کسبه اطراف پلاسکو در شورای شهر: قالیباف سینه سپر کرد و گفت خسارات شما را می پردازم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۲    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در پیامی به اشتاین مایر انتخاب وی به ریاست جمهوری آلمان را تبریک گفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۴:۰۰    
وزیر ارشاد گفت: لایحه سازمان نظام هنر را در دستور کار دولت قرار داده ایم و خانه سینما تئاتر و خانه موسیقی اعضای اولیه ان برای تدوین پیش نویس خواهند بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۷    
مدیر بخش خاورمیانه پژو با بیان اینکه تشدید فشارهای آمریکا علیه ایران برای این شرکت مزیت است، گفت: این فرصتی است که به فعالیت هایمان سرعت بدهیم.. ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: می گویند اگر دست از موشک برندارید و این کار را متوقف نکنید، شما را تحریم می کنیم. آیا هیچ انسان عاقلی چنین اقدامی انجام می دهد که خودش را از یک سلاح دفاعی محروم کند؟
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه برجام توافقی با رویکرد برد –برد تدوین و امضا شد گفت:ایران به هیچ عنوان ناقض هرموافقتنامه ای که آن را امضا کرده نبوده است و تا زمانی که طرف های مقابل به تعهداتشان پایبند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۴۸    
نماینده مردم آبادان در مجلس نهم با بیان اینکه خوزستان سزاوار کم لطفی نیست، گفت: مردم خوزستان دلخور هستند که چرا علی رغم همه مقاومت های 8 ساله ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۷    
تصویری از فروش پیکان به شیخ های ابوظبی در سال 1353 خورشیدی.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۴    
یک روزنامه از بازداشت 8 دختر در دربی روز یکشنبه پایتخت خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۱    
سال هاست که از پایان ریاست جمهوری مردی می گذرد که جلوسش بر کرسی پاستور آن چنان پیش بینی شده نبود و البته مشکلاتی که بر اساس کم تجربگی دولت های نهم و دهم بر کشور تحمیل شد، قابل پیش بینی بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۹    
مطهری گفت: در پی حوادث سال 88 بخشی از مردم از بخشی از نظام دلگیر است و نیاز به آشتی ملی است. شعارهای این گروه از مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی موید این مطلب است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۶    
آیت الله العظمی مکارم شیرازی در تذکری بی سابقه که البته آن را خیرخواهانه خوانده است، از شورای نگهبان خواسته که در قلمرو مراجع ورود نکند .
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر از ورود اولین ایرباس 330 در دهه اول اسفند ماه خبر داد و گفت: ایرباس 321 جدید نقص فنی نداشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۲۱    
نمایندگان مجلس هرگونه بهره برداری چوبی از جنگل های شمال کشور را از ابتدای سال چهارم برنامه ششم توسعه ممنوع کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۸    
عرضه بنزین 2هزارتومانی در جاده های شمال استان تهران از حواشی جالب این روزهای تردد در مناطق برفی و کوهستانی این استان است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۳    
اینکه در خاک خودمان میهمان این و آنی شویم که سابقه هتاکی به حکم امام امت داشته باشد و شان قوانین و عزت کشور را حراج کنیم دیگر خیلی ناشی گری است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۲:۰۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با مدیرعامل بانک مسکن، خبر خوشی برای مددجویان بدون خانه این کمیته داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۷    
"سپاه تاکنون، 32 گلخانه در زابل، 140 گلخانه در شهر زاهدان و 20 گلخانه در شهر سراوان با هزینه خودش، احداث کرده و به طور رایگان در اختیار قبایل و طوایف محروم قرار داده است."
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۴    
اولین نشست مجمع عمومی قشر جوانان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح روز گذشته یکشنبه 25 بهمن ماه در سالن همایش مسجد الرحمن برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۱    
دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) که در 6 کشور دنیا فعال بود، تغییر ماهیت داد و براساس تصمیم فتاح مقرر شد جذب و ساماندهی خیران و کمک های ایرانیان خارج از کشور برای کمک به نیازمندان داخل کشور را عهده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
وزیر جهاد کشاورزی عملکرد بخش کشاورزی در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: تولید برنج تراریخته نداریم، انحصاری در واردات روغن نیست ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اکثر اعضای دولت یازدهم ایثارگر، خانواده معظم شهدا هستند و به عنوان ایثارگر تلاش می کنند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: الگوی جدید قراردادهای نفتی پس از تصویب متوقف شده و براساس این الگوهای جدید قراردادی منعقد نشده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۲۷    
بلافاصله پس از اتمام پیش فروش ساندرو استپ وی اتوماتیک که سایتش یک ساعته بسته شد و دست خیلی از مردم به آن نرسید، تبلیغات رنگانگ خرید و فروش حواله این خودرو در بازار آغاز شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۳    
با توجه به اینکه کارمزد خدمات کارت به کارت از سوی بانک مرکزی 500 تا 900 تومان اعلام شده است،در این میان هستند برخی از بانک های که هزینه این خدمت بانکی را به صورت نامحسوس افزایش داده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه توافق فراگیری را با ایران به امضا رساندیم گفت: عملیات بازرسی ما در نیروگاه های هسته ای ایران جریان خواهد داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۱:۰۰    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که بارش برف و باران مسیر ارتباطی 16 جاده را مسدود کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: هر سامانه ای که قرار است برای بار اول در کشور مستقر و بکارگیری شود (مثل اس 300)، در موقع راه اندازی باید اپراتورهای سازنده آن نیز حاضر باشند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۵۱    
پوریانی از پرونده کلاهبرداری 12 میلیارد تومانی از طریق راه اندازی صندوق خانگی به بهانه اعطای وام و سود بالای 30 درصد خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۲    
یارانه نقدی بهمن ماه ساعت 12 بامداد سه شنبه 26 بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۲    
در پی استعفای مایکل فلین از سمت مشاور امنیت ملی، کیت کلاگ ژنرال بازنشسته به صورت موقت مشاور امنیت ملی دولت ترامپ می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۹    
خواننده سرشناس آمریکایی سبک جاز و برنده هفت جایزه گرمی یکشنبه 24 بهمن در 76 سالگی چشم از جهان فروبست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۲۴    
رییس سازمان امداد و نجات عملیات امدادرسانی به استان های برف گیر و تحت تاثیر برف و کولاک را تشریح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۸    
رییس پلیس آگاهی ناجا از نظارت این پلیس بر فرارهای مالیاتی خبر داد و گفت: حتی در جرائمی مانند قاچاق کالا نیز پلیس آگاهی هم به فرارهای مالیاتی رسیدگی می کند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
ملوانان ایرانی که به اشتباه وارد آب های تانزانیا شده و در آنجا دستگیر شده بودند، آزاد شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۵    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راس هیاتی بامداد امروز به وقت تهران وارد هاوانا پایتخت کوبا شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۲    
وصی آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که در اوراق و دست نوشته های رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام متونی پیدا کردیم که می تواند به عنوان بخش هایی از وصیت نامه سیاسی که ایشان در حال نگارش آن بودند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۲    
بالاخره بعد از قول های فراوان، کشتی تحقیقاتی با نام کاوشگر خلیج فارس، امروز سه شنبه 26 بهمن ماه با حضور وزیر علوم به آب های خلیج فارس انداخته شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۹    
روزنامه ایران، زندگی زنی بنام محبوبه را گزارش کرده که در دوران جوانی به وسیله پسری که عاشقش بوده با اسید مورد حمله قرار گرفته ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۳    
روز اربعین دادستان مشهد دستور به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد داد و همین امر اسباب شکایت جدید مطهری را فراهم آورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۰    
پسر ناصر محمدخانی از عطشانی و یادم تو را فراموش شکایت می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۸    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: در دولت واداده به غربی ها وزرا برای بستن قرارداد به خانه سفیر می روند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۴۲    
مشاور امنیت ملی ترامپ به دلیل اتهامات مطرح شده علیه وی، از سمت خود استعفا داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۷    
بارش برف سنگین، برودت هواو وقوع سیلاب منجر به تعطیلی برخی از مدارس استان های کشور شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۱    
تصاویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی بیست و ششم بهمن به مسائل مختلف فوتبال به ویژه برتری استقلال در دربی 84 اختصاص دارد.