جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۵:۰۸Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 5 مهر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 2 مهر 1396 اطلاعات روز 3 مهر 1396 اطلاعات روز 4 مهر 1396 اطلاعات روز 5 مهر 1396 اطلاعات روز 6 مهر 1396 اطلاعات روز 7 مهر 1396 اطلاعات روز 8 مهر 1396 اطلاعات روز 9 مهر 1396 اطلاعات روز 10 مهر 1396 اطلاعات روز 11 مهر 1396 اطلاعات روز 12 مهر 1396 اطلاعات روز 14 مهر 1396 اطلاعات روز 15 مهر 1396 اطلاعات روز 16 مهر 1396 اطلاعات روز 17 مهر 1396 اطلاعات روز 18 مهر 1396 اطلاعات روز 19 مهر 1396 اطلاعات روز 20 مهر 1396 اطلاعات روز 21 مهر 1396 اطلاعات روز 22 مهر 1396 اطلاعات روز 23 مهر 1396 اطلاعات روز 24 مهر 1396 اطلاعات روز 25 مهر 1396 اطلاعات روز 26 مهر 1396 اطلاعات روز 27 مهر 1396 اطلاعات روز 28 مهر 1396 اطلاعات روز 29 مهر 1396 اطلاعات روز 30 مهر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۰:۲۹    
تیپ متفاوت بازیگر سریال شهرزاد در دیدار پرسپولیس و الهلال
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
مهدی محمد طاهری، مجری سابق برنامه ثریا بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۹    
علی دایی، به توهین کاپیتان سابق تیم فوتبال الهلال واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۹    
همزمان با روز برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حججی، شبکه یک سیما اعلام کرد که داستان زندگی او در قالب سریالی فاخر تولید می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۹    
معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی ارتش می گوید شیء نورانی که شامگاه سه شنبه چهارم مهر در آسمان کشورمان رویت شد مربوط به آزمایش موشک بالستیک روسیه بوده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۹    
البته ماجرای سرقت از داخل خانه ها به خالی کردن جاکفشی محدود نمی شود و وسایل انباری و پارکینگ خانه ها هم در خطر سرقت قرار دارند و ساکنان آپارتمان ها باید بیش از اینها حواس شان به محتویات انباری و ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۴    
کردستان ضرب الاجل سه روزه دولت مرکزی بغداد برای تحویل فرودگاه های این اقلیم را رد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۴    
با رونمایی از تلفن های همراه iphone 8+ ، iphone 8 و iphoneX شاهد عرضه قانونی و قاچاق آن در بازار ایران با اختلاف قیمتی قابل ملاحظه با سایت Apple هستیم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۹    
باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۴    
مهاجم تیم فوتبال استقلال صبح امروز دست خود را جراحی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۴    
مهدی طارمی برای ادای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق احضار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۴    
محافظه کاران ارشد آلمان، ولفگانگ شویبله را تحت فشار قرار دادند تا از وزارت دارایی کنار برود و در عوض ریاست پارلمان آتی آلمان را بر عهده بگیرد که شامل بلوک بزرگی از اعضای راست افراطی خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۹    
10 – 20 سال پیش کسی توی این چند روز به احترام عزای امام حسین اصلاح نمی کرد ولی الان چند ساله که مدل های عجیب و غریب دراومده و از چند روز مونده به محرم سروکله جوون ها پیدا میشه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۹    
دستیار ویژه رئیس جمهور در حقوق شهروندی به برخی زمزمه ها مبنی بر دلخوری اش از معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پاسخ داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۳۴    
مسعود بارزانی امیدوار است با جدایی از عراق یک قهرمان ملی لقب گیرد که رهبری کردها را بر عهده دارد و آنچه که امر واقع می نامد را بر عراق، دولتهای همسایه و جامعه بین الملل تحمیل کند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۹    
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی با تاکید بر اینکه برجام صرفا در حوزه هسته ای است و در آن هیچ بخش غیرهسته ای وجود ندارد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۴    
مدیرعامل شهربان شهرداری تهران از ساماندهی موقت 35 هزار دستفروش در نیمه دوم شهریورماه 96 و در آستانه بازگشایی مدارس(طرح استقبال از مهر) و پایان این طرح 15 روزه خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۲۴    
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمراستان البرزگفت: 2 کوهنورد که درارتفاعات البرز جنوبی در محدوده جاده کرج - چالوس گرفتار شده بودند،نجات یافتند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۹    
طبق گزارش های منتشر شده، کشور چین بطور کامل اپلیکیشن پیام رسان محبوب و کاربردی واتساپ را فیلتر و مسدود کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۹    
سوفیا ورگارا بار دیگر در راس فهرست فوربس درباره پردرآمدترین بازیگران زن تلویزیونی قرار گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۴    
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: از لحاظ تاکتیکی و بازی رو به جلو هستیم ولی در ضربات آخر دقت کافی را نداریم ، امیدوارم که این نتایج جبران شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۴    
صبح امروز و پس از حضور حضرت آیت الله خامنه ای در کنار پیکر مطهر شهیدحججی، انگشتر و چفیه رهبر انقلاب اسلامی به همسر این شهید اهدا شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۴    
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه ای که با اعضای کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی داشته در خصوص بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را مطرح کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۹    
با وجود اعلام مالک باشگاه نفت تهران در مورد استعفای علی کریمی از هدایت این تیم، جادوگر فوتبال ایران امروز تیمش را تمرین داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۴    
نمایندگان مجلس در بیانیه ای اقدام اقلیم کردستان در برگزاری غیر قانونی همه پرسی را محکوم کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۳۴    
طلبه جوانی بودم بی پول شدم. رفتم خانه استادم، گفتم: شما وقتی لمعه می خواندی و بیست سالت بود، بی پول هم شدی؟ گفت: بله.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۹    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول دستگاه قضا در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی حضور پیدا کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۴    
جادوگر از سمت خودش در تیم نفت طلاییه استعفا داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۵۴    
سحرگاه امروز؛ بوسه رهبر انقلاب بر تابوت شهید محسن حججی، مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۹    
یوجین مایکل جونز متفکر امریکایی در مورد مداحی حاج محمود کریمی گفت: هیپنوتیزمم کرد. سنگین بود. حس کاتولیکی عجیب غریبی داشت. من رو یاد توبه ستانان اسپانیا انداخت
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۴    
دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که باید یک سروگردن از سایرین بالاتر باشد، نتوانسته در دیدارهای اخیر کمک حال تیم باشگاهی اش باشد و رکورد عجیبی زده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۴    
به دنبال حضور چشمگیر مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حججی،خیابان انقلاب حدفاصل میدان فردوسی تا میدان امام حسین (ع) برای خودروها و وسائل نقلیه مسدود شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۲۹    
اهالی منطقه و خسارت دیدگان از سیل، همچنان از سهل انگاری های برخی مسئولان، پرداخت نشدن خسارت ها، رسیدگی نکردن به وضعیت سیل زدگان و همچنین کاسبی برخی مراکز دولتی از این شرایط، شکایت دارند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۴    
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: بی انصافی است که زحمات منصوریان نادیده گرفته شود و من مطمئن هستم استقلال با این برد وارد جمع مدعیان خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۴    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به اینکه خرید از سمت مرغ های سایز بزرگ به مرغ های سایز کوچک تر تغییر یافته گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورا در مجموع تقاضا برای مرغ 40 درصدکاهش یافته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۹    
پیروزی مقتدرانه تیم فوتبال الهلال برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۴    
حال و هوای میدان امام حسین علیه السلام دقایقی قبل از شروع مراسم تشییع پیکر شهید حججی.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۴    
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد، کشورش به نماینده حزب دموکرات کردستان عراق وابسته به مسعود بارزانی ابلاغ کرده که بعد از همه پرسی اجرا شده در اقلیم کردستان عراق حق بازگشت به ترکیه را ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: دو هواپیمای جدید این شرکت پنجشنبه 6 مهرماه به تهران می رسند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۴    
عضو هیات علمی گروه عصب پژوهشگاه رویان با بیان اینکه پیش بینی می شود واکسن آلزایمر را طی 6 ماه آینده حداقل در فاز آزمایشگاهی تولید کنیم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۴۴    
کاپیتان سابق الهلال بعد از شکست سنگین تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال طعنه سنگینی به علی دایی زد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۴    
نماینده باشگاه استقلال برای مذاکره با فاتح تریم می گوید، کمیته فنی باشگاه استقلال باید برای همکاری با این مربی تصمیم بگیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از دریافت وام ازدواج توسط تمام متقاضیان در نوبت سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها افرادی که امسال برای وام ازدواج ثبت نام کرده اند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۰:۲۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حاثه آفرینی یک دستگاه تریلر در خیابان فرمانیه خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۹    
زن جوان پس ازتحمل حدود 9 ماه بارداری، چشم انتظار تولد دومین پسرش بود.آخرین بار که به پزشک متخصص مراجعه کرده بود زمان زایمان با روش سزارین هم تعیین شد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۹    
رییس فراکسیون امید مجلس در واکنش به حواشی ایجاد شده در مورد یک عضو زرتشتی شورای شهر یزد، گفت که همه باید به قانون و رای مردم احترام بگذارند و با اشاره به رایزنی اعضای این فراکسیون با رییس مجلس در ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۹    
دولت آمریکا در راستای تداوم فشارهای اقتصادی علیه کره شمالی در ارتباط با برنامه های هسته ای و موشکی این کشور، از تحریم های جدید علیه پیونگ یانگ از جمله علیه هشت بانک و 26 فرد خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۹    
دو پیش تب تند پخش تیزرها در شبکه های ماهواره ای سروصدای زیادی به راه انداخت. به زعم بسیاری از اهالی سینما ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۹    
حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت دولت دوازدهم به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس به بیان خاطرات ناگفته و حال و هوای دوران حضورش در جبهه های دفاع مقدس پرداخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۴    
یک مقام آمریکایی دیگر قصد دارد به دلیل اختلاف نظر با رئیس جمهور ایالات متحده، از سمتش کناره گیری کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۴    
دقایقی پس از سحرگاه امروز، حضرت آیت الله خامنه ای به مسجد امام حسین واقع در میدان امام حسین علیه السلام تهران رفتند و برای لحظاتی در کنار پیکر مطهر شهید محسن حججی حضور یافتند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۹    
جلسه غیرعلنی امروز مجلس دقایقی قبل و با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی آغاز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۹    
میدان امام حسین(ع) دقایقی مانده به آغاز مراسم تشییع شهید محسن حججی، میزبان جمع کثیری از مردم تهران است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۹    
مدیر بخش عدم اشاعه سلاح های اتمی وزارت خارجه روسیه گفت: منع قانونی در مسیر آزمایش های موشکی ایران وجود ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۹    
مسئول استخدام نیروی داعش در آلمان و 4 مظنون دیگر به عضویت در این گروه، محاکمه شدند.