جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۸:۳۵Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 18 مهر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 2 مهر 1396 اطلاعات روز 3 مهر 1396 اطلاعات روز 4 مهر 1396 اطلاعات روز 5 مهر 1396 اطلاعات روز 6 مهر 1396 اطلاعات روز 7 مهر 1396 اطلاعات روز 8 مهر 1396 اطلاعات روز 9 مهر 1396 اطلاعات روز 10 مهر 1396 اطلاعات روز 11 مهر 1396 اطلاعات روز 12 مهر 1396 اطلاعات روز 14 مهر 1396 اطلاعات روز 15 مهر 1396 اطلاعات روز 16 مهر 1396 اطلاعات روز 17 مهر 1396 اطلاعات روز 18 مهر 1396 اطلاعات روز 19 مهر 1396 اطلاعات روز 20 مهر 1396 اطلاعات روز 21 مهر 1396 اطلاعات روز 22 مهر 1396 اطلاعات روز 23 مهر 1396 اطلاعات روز 24 مهر 1396 اطلاعات روز 25 مهر 1396 اطلاعات روز 26 مهر 1396 اطلاعات روز 27 مهر 1396 اطلاعات روز 28 مهر 1396 اطلاعات روز 29 مهر 1396 اطلاعات روز 30 مهر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس جمهور موافقت کرده سود سهام عدالت به صورت نقدی پرداخت نشود؛ این خبر را رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در شرایطی اعلام کرده است که پرداخت سود سهام عدالت باید در این ماه کلید بخورد و زمینه سازی برای ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۲    
اسامی محرومان هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۷    
پزشکان موفق شدند توده بسیار بزرگی که 5.5 کیلو گرم وزن داشت را از کلیه یک خانم هندی خارج کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۲    
طی عمر سه ساله داعش در عراق، ائتلاف امریکایی نقش شریک دزد و رفیق قافله را بازی می کرد تا داعش جغرافیای بزرگ اشغالی را در استان های عراق و سوریه حفظ کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۷    
سردار آزمون در بازی برابر روسیه توانست گلزنی کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۷    
مدافع استقلال در چند بازی اخیر تیم ملی حضور داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۷    
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 گفت وگو کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۷    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای از گزارش ها درباره تصمیم کاخ سفید برای اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلانی به عنوان سازمان تروریستی انتقاد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۷    
معاون رئیس جمهور عراق درباره احتمال بروز جنگ داخلی در شهر کرکوک هشدار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۷    
شیخ عبدالرحمن السدیس امام جماعت مسجدالحرام در مکه مکرمه اخیرا در سخنان جنجال آمیز به تمجید از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پرداخته و برای او دعا کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۵۲    
ایوانا همسر اول رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش در مصاحبه ای مدعی شد او بانوی اول آمریکا است نه همسر فعلی ترامپ، ملانیا !
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۳    
تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری مقابل سوریه نماینده آسیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۳    
مهاجم گلزن تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتواند دوباره به همان فرم خوب خود بازگردد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۳    
مسئول اورژانس اردستان گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه ون پلیس در محور اردستان- نایین یک نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۸    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای جدید خود را درباره تیم های لیگ برتری صادر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۸    
مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جزییات پرداخت و بازپرداخت وام شهریه از منابع صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۸    
دبیر انجمن خودروسازان از اصلاح مصوبه هیات دولت و معاف شدن خودروسازان از اسقاط خودروهای فرسوده به ازای تولید و شماره گذاری خودروهای پرمصرف خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۳    
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تشریح جزئیات نشست با رئیس دستگاه قضا درباره موسسه کاسپین گفت: براساس جمع بندی ها مقرر شد یک خط اعتباری توسط بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده گذاران این موسسه باز شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۳    
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر از ایجاد 4 هزار فرصت شغلی برای معتادان در سال 96 خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۳    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تائید دستگیری مهدی جهانگیری توسط سپاه استان کرمان گفت: سپاه حافظ ارزش ها بوده و با فساد در هر موضوعی برخورد قاطع می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۸    
سفیر ایران در لندن با بیان اینکه دری اصفهانی از اعضای تیم مذاکرات هسته ای نبود، عنوان کرد: وی به نمایندگی از سازمان خود و با شرکت در برخی از جلسات و به فراخور نیاز ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۸    
رئیس دادگستری استان تهران با بیان اینکه پرونده قاتل ستایش برای اجرای حکم تعیین وقت شده است زمان اجرا را اواخر مهر ماه اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۸    
وزیر راه و شهرسازی سال های 86 تا 92 را دوران بزرگترین مداخله دولت در بخش مسکن دانست و گفت: اینکه می گویند مسکن موتور محرک اقتصاد است و با تزریق پول و یک مداخله اقتصاد را راه بیندازید اشتباه است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۸    
انصار الفرقان متشکل از تعداد زیادی از جنگجویان غیرسوری و سوری است که سال هاست در عرصه های مختلف جنگ در سوریه حضور داشته اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۸    
با افزایش قیمت دلار موج جدید گرانی کالاها در بازار کلید خورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۲۳    
سلیمی با اشاره به زمین خواری صدها میلیاردی از سوی وابستگان مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:داماد یکی از وزرا به سمت مدیرعاملی ماشین سازی اراک،یکی از شرکتهای وابسته به صندوق منصوب شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۳    
رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین از ساماندهی پارکینگ های شخصی در مرزها برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبرداد و گفت: امسال اجازه تردد خودروی شخصی تا نقطه صفر مرزی داده نخواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۳    
کادر فنی پرسپولیس تصمیم قطعی خود را برای استفاده از رادوشوویچ در ترکیب اصلی این تیم گرفته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۴۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش 107 برابر قیمت زمین در بازه زمانی سال های 79 تا 92 خبر داد و گفت: از سال 92 تا امروز قیمت مسکن 1.7 برابر نرخ تورم افزایش یافته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۸    
سال ها از حضور یک گلر مشکوک استرالیایی به نام لیام ردی در استقلال می گذرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۸    
معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تکفیری ها در چند نوبت از سلاح های شیمیایی استفاده کرده اند، گفت:پزشکان و پرستاران نیروهای مسلح باید برای جنگ بیولوژیک آماده باشند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۸    
جنگنده های عراقی با پرواز بر فراز جاده عکاشات القائم ، نزدیک مرزهای این کشور با سوریه دو دستگاه خودرو متعلق به تروریست ها را شناسایی کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۸    
باز هم مهاجمان نامدار رئال مادرید و بارسلونا مانند 9 سال گذشته شانس نخست کسب توپ طلا 2017 خواهند بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۸    
پیرترین زن در هندوستان دارای یک پسر 79 ساله است که پای به پای مادرش به ورزش می پردازد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۳    
یکسال پیش وزیر اطلاعات درباره اتهامات وارده به دری اصفهانی پاسخ قابل تاملی به یکی از نمایندگان مجلس داد که حاکی از اشتباه فاحش کارشناسان ذی ربط درباره نفوذ در تیم مذاکره هسته ای است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۳    
ضرغامی که از فعالان عرصه فضای مجازی است، این روزها هم درباره شورای نگهبان، ماجرای ردصلاحیت ها و ایده نظام پارلمانی که به تازگی از سوی برخی نمایندگان اصولگرای نزدیک به علی لاریجانی مطرح شده ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۳    
هشت میلیارد دلار درآمد ایران از محل ورود گردشگر در حالی اعلام و تکرار می شود که هیچ منبع موثقی برای تایید آن وجود ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۸    
روزنامه گاردین بار دیگر در گزارشی از وضعیت بد کارگران در قطر سخن به میان آورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۳    
فرزند ملکه رنجبر گفت: با توجه به سن بالای مادرم عمل برای وی خطرناک است و شرایط گرفتگی رگ قلب نیز به حدی است که اگر عمل نشوند خطر جدی وی را تهدید می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی سازمان ثبت احوال از صدور ماهیانه دو میلیون و 500 هزار کارت هوشمند ملی خبر داد و گفت: کارت های قدیمی سال آینده بی اعتبار می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: باران تا آخر هفته در مناطق شمالی و شمال غرب کشور می بارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۸    
در رقابت های جام جهانی جودوی نابینایان و کم بینایان که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، محمدرضا خیرالله زاده جودوکار نابینا و کم بینا کشورمان در وزن 100+ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی دولت سپاه را یکی از مولفه های قدرت و دفاع ملت بعد از انقلاب خواند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۳    
دوازدهمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران در موضوع تحقیقات مقدماتی با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی و دوایر نظارت دادسرای تهران و دادیاران تحقیق سه ناحیه از دادسرای تهران ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۸    
داستان تکراری بی توجهی به تیم ملی فوتبال بانوان ادامه دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۸    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: روز گذشته جوانی 30 ساله که به دلیل پرونده کیفری در دادگستری کهندژ حضور یافت خود را از طبقه چهارم این مرکز به پایین پرتاب کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۳    
عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش درباره وضعیت ایمنی خط 7 مترو هشدار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۸    
درحالیکه وزارت نفت برای استخدام دانشجویان ممتاز دانشگاه نفت سد محکم مصاحبه را قرار داده است اما طبق اسناد موجود دارندگان "ژن خوب" به راحتی استخدام می شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳    
وزیر ارتباطات در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص آزار یک مسافر توسط راننده یکی از سرویس دهندگان تاکسی آنلاین در کشور، بر لزوم مراقبت از اعتماد کاربران به کسب و کارهای نوپا تاکید کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۳    
تعیین حداقل حقوق و دستمزد سال 1397 کارگران، امروز با برگزاری سه نشست دستمزد، روابط کار و تغییر ساختار به صورت رسمی کلید خواهد خورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی،تصویری و تلفن همراه گفت: برخی از شرکت هایی که در زمینه دام،طیور و کنجاله فعالیت می کنند اقدام به واردات گوشی تلفن همراه کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۸    
دود از کنده بلند شده، موفقیت مصر در صعود به جام جهانی و بازگشت هکتور کوپر بزرگ بهانه ای شده برای اینکه دوباره خیلی ها از این بگویند که سن در فوتبال فقط یک عدد است!
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهوری ترکیه نسبت به افزایش تنش در روابط کشورش با آمریکا در پی توقف صدور روادید برای شهروندان ترکیه ای ابراز تاسف کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۸    
شرط داشتن کارت پایان خدمت یا معفایت از سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح حذف شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۸    
وزیر امور خارجه روسیه خطاب به همتای آمریکایی خود تاکید کرد، مسکو بر بازگردانده شدن املاک دیپلماتیک خود که آمریکا آنها را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اصرار دارد و نسبت به تبعات حقوقی و تلافی احتمالی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۸    
نایب رئیس مجلس به سخنان رئیس قوه قضاییه درباره احضارها واکنش نشان داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۸    
دولتمردان ایران هنوز عادت نکرده اند وقتی پای میز مذاکره با خارجی ها می نشینند، برای بخش خصوصی امتیاز بگیرند؛ هنوز هم قراردادها و تفاهم نامه های خاص خودشان را امضاء می کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۳    
یک کشتی باربری ایران با 6 خدمه در آب های کویت غرق شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۳    
محصولات تراریخته بدون نظارت سازمان های بهداشتی و دولتی وارد ایران می شوند و به عقیده کارشناسان می توانند آسیب های جبران ناپذیری را برای مصرف کنندگان خود ایجاد کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۸    
حکم اخیر دیوان عدالت اداری از طریق فرمانداری به نیکنام ابلاغ شده و او هم حسب حکم دوهفته ای از فعالیت در شورای شهر یزد مرخصی گرفته است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۳    
مرحوم هاشمی در ادامه گفتند: من کسانی را دارم که نظرسنجی کرده اند و می گویند شما جزء سه نفر اول تهرانی، برای این کار بیا . مرحوم هاشمی دوباره گفتند: الان نگو. برو فکر کن و بعد به من بگو ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۳۳    
فدراسیون فوتبال از کمیته انضباطی فیفا درخواست بخشش عزت اللهی را داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۸    
بهنام برزای در استقلال به هازارد معروف است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۸    
نزاع و دعوا ، دومین عامل مرگ و میر ناشی از حوادث در کشور، بعد از تصادفات جاده ای است. این خبر سوژه ثنا حسین پور در ویژه نامه بی قانون شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۳    
بی شک حضور طارمی انگیزه قرمزها را در بازی الهلال بیشتر می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۲۳    
خبر برگزاری همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی و دفاع مقدس که روز یکشنبه در تهران برگزار گردید، توسط رسانه ملی سانسور شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۸    
منابع آمریکایی از وقوع تیراندازی در دانشگاه فنی تگزاس خبر داده اند. یک افسر پلیس کشته شده است.