جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۴:۴۰Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 15 مهر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 2 مهر 1396 اطلاعات روز 3 مهر 1396 اطلاعات روز 4 مهر 1396 اطلاعات روز 5 مهر 1396 اطلاعات روز 6 مهر 1396 اطلاعات روز 7 مهر 1396 اطلاعات روز 8 مهر 1396 اطلاعات روز 9 مهر 1396 اطلاعات روز 10 مهر 1396 اطلاعات روز 11 مهر 1396 اطلاعات روز 12 مهر 1396 اطلاعات روز 14 مهر 1396 اطلاعات روز 15 مهر 1396 اطلاعات روز 16 مهر 1396 اطلاعات روز 17 مهر 1396 اطلاعات روز 18 مهر 1396 اطلاعات روز 19 مهر 1396 اطلاعات روز 20 مهر 1396 اطلاعات روز 21 مهر 1396 اطلاعات روز 22 مهر 1396 اطلاعات روز 23 مهر 1396 اطلاعات روز 24 مهر 1396 اطلاعات روز 25 مهر 1396 اطلاعات روز 26 مهر 1396 اطلاعات روز 27 مهر 1396 اطلاعات روز 28 مهر 1396 اطلاعات روز 29 مهر 1396 اطلاعات روز 30 مهر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۴    
زیاده روی در مصرف مواد قندی حتی می تواند برای کبد مردان سالم هم مضر باشد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نهایی شدن گزارش کارگروه بررسی FATF در این کمیسیون در دو هفته آینده خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۹    
پسر جوان که راننده خودروی تاکسی اینترنتی بود قبل از سوار کردن مسافر زن بر خودرویش مواد مخدر مصرف کرد و زن جوان را هدف نیت شوم خود قرار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۹    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از بازنگری در دستورالعمل بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی در نشست شورای عالی بیمه خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۵    
در این بخشنامه سازمان اداری و استخدامی تاکید شده است بکارگیری نیروی انسانی بدون رعایت مراتب قانونی، خلاف موازین قانونی بوده و پرداخت هرگونه وجهی به آنها مجاز نخواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
این امکان وجود دارد که ایران و جمهوری چک موافقت نامه یا یادداشت تفاهم برای همکاری در امور گمرکی امضا کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
عضو شورای پول و اعتبار گفت: قوه قضاییه طبق روال عادی موضوع شکایت سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین را بررسی کرده و براساس این شکایت اقدام به توقیف اموال این موسسه کرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰    
رییس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه سود سهام عدالت تا یکماه آینده واریز می شود، گفت: سهام عدالت هیچ وقت رایگان واگذار نشده بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۰    
شرکت هواپیمایی ملی پاکستان موسوم به پی آی ای(PIA) اعلام کرد به علت خسارت مالی، پروازهای مستقیم خود به آمریکا را از 31 اکتبر متوقف خواهد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۵    
یکی از رهبران حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق می گوید تا تعیین دبیر کل جدید برای این حزب، کوسرت رسول علی، جانشین جلال طالبانی خواهد بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
اگر قصد شرکت در پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان را دارید، اینفوگرافی این خبر کمک خوبی به شما خواهد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
فرمانده عملیات الحویجه، اعلام کرد که در طی این عملیات 150 روستا آزاد و 385 تروریست داعشی کشته شده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۰    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رییس جمهور برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۵    
ایوانا ترامپ گفت رئیس جمهور آمریکا برای ارسال پیام هایش در شبکه اجتماعی توییتر، با او مشورت می کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵    
مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه بیانیه ای در مورد اسناد ارائه شده پیرامون شایعات اخیر نسبت به دستگاه قضا صادر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که این روز ها درگیر شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه شده مجبور است به ترکیه بازگردد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۵    
قاسمی گفت: سعودی ها هر وقت به خاطر پرونده تجاوز به یمن و حمایت از تروریسم تحت فشار افکار عمومی قرار می گیرند، اتهامات مضحک خود را علیه کشورمان از سر می گیرند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۰    
در این مطلب نحوه تهیه یک ترکیب گیاهی برای جلوگیری از پوکی استخوان و کمک به درمان آن آمده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۵    
وزارت کشور عربستان در بیانیه ای اعلام کرد که در حمله مسلحانه به کاخ پادشاهی در جده، 2 نیروی امنیتی کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۳:۴۰    
محمد حسین پرکره مشاور عالی ریس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در واکنش به تغییرات در دانشگاه ازاد گفت: اینکه گروهی به محابا میگویند دانشگاه ازاد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۵    
اطلاعات روز#
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۵    
اطلاعات روز#طه هاشمی فرزند معصومه ابتکار که با بیش از 8 حکم جلی فراری می باشد عکسی از خود با یکی از سران فتنه در صفحه شخصی خود منتشر کرد
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۰    
اطلاعات روز#براساس وظیفه ذاتی خود در آینده نزدیک با انتشار اسناد و تصاویری از پشت پرده "هاشمی زدایی توسط هاشمیون" پرده برداری خواهد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۰    
اطلاعات روز# پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، نام راننده روی گوشی پدیدار می شود و شما با او تماس می گیرید. راننده می آید و شما را تا مقصد می رساند. از اتومبیل او پیاده می شوید و می روید. ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۰    
اطلاعات روز#
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۰    
این باشگاه توسط افسون خانی جوان ترین مربی زن کشور که پیش از این توسط ریاست محترم جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت اداره می شود
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۱    
بیچاره بی نوا، یک صفحه تایپی جعل کرده بود به اسم "سند" که حتی مهر طبقه بندی نداشت، بعد ادعا می کرد دارد سند کیس سوپر امنیتی فوق سری افشا می کند!
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۱    
همزمان با تولد ولادیمیر پوتین، فروش همبرگری با نام وی در روسیه آغاز شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۱    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با تأکید بر اینکه افزایش حق انشعاب برق موضوع جدیدی نیست، یک اقدام قانونی بوده و وزارت نیرو این مصوبه را به شرکت های توزیع برق ابلاغ کرده است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ایران طبق خواسته های دولت قانونی عراق در مورد مرزها، کنترل های بیشتری بر مرز مشترک با اقلیم کردستان انجام می دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۶    
سفارت ایالات متحده آمریکا در عربستان پس از انتشار خبرهای تائید نشده درباره خنثی شدن حمله مسلحانه در جده به اتباع آمریکایی درباره سفر به این شهر هشدار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۶    
آمارها از بین دانش آموختگان دانشگاهی حاکی از این است که 75 درصد بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی هستند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۱    
فراکسیون پارلمانی اتحادیه میهنی کردستان در پارلمان عراق از دفتر سیاسی این حزب خواست درباره اتفاقاتی که طی مراسم تشییع جنازه جلال طالبانی رخ داد، تحقیق کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همراهی و منافع مشترک کشور ترکیه با جمهوری اسلامی ایران و دولت بغداد در برخورد قاطع با تجزیه غراق و جلوگیری از فتنه های آینده را بسیار مهم ارزیابی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: پساب خروجی پالایشگاه آبادان که بسیار خطرناک است هم اکنون به داخل رودخانه اروند می ریزد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۶    
براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی در هفته ابتدایی مهرماه بیشتر کالاهای خوراک کاهش قیمت را تجربه کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۶    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (شنبه) خود را در غیاب هفت بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۱    
بسیاری از مخاطبان صفحه اینستاگرام مریم کاویانی، با انتقاد از وی ، پیام تسلیت این بازیگر زن به محمود احمدی نژاد را اقدامی نادرست عنوان کردند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۶    
عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از جایگزینی سامانه صیاد به جای چک های موجود در چرخه بانکی کشور تا اردیبهشت 97 خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۱    
در حالی که نمایندگان مجلس در نامه ای به روحانی درباره افزایش تعرفه انشعاب برق واکنش نشان دادند،معاون وزیر نیرو این اقدام را مصوبه مجلس دانست و گفت:تا سال 1401قیمت انشعاب برق به هزینه تمام شده می رسد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۱    
اولین روزی که عازم منطقه ی عملیاتی شدیم، به راننده گفتم: هروقت به مرز رسیدیم، خبرم کن، می خواهم مرز را دقیق تر ببینم. با تعجب شانه هایش را بالا انداخت و گفت: آن جا که چیزی برای دیدن نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۱    
با ادامه تحقیقات جنایی درپرونده قتل فجیع پسرجوان مهابادی که به دست دوستانش و با ضربات متعدد ساطور از پا درآمده و پیکر نیمه جانش درخارج از شهر به آتش کشیده شده بود، جزئیات تازه ای ازاین پرونده فاش شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۱    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با تشریح جزئیات امدادرسانی در مناطق متاثر از سیل و آبگرفتگی در کشور از ادامه امدادرسانی در دو شهرستان استان گیلان خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۶    
مهلت ثبت نام آزمون کار آموزی وکالت سال 96 تا پایان روز یکشنبه مورخ 96/7/16 تمدید شده است.تمدید شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۱    
مراسم تودیع و معارفه مدیر زندان رجایی شهر با حضور مدبرکل زندان های استان تهران برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد وزیر امور خارجه روز چهارشنبه هفته جاری در نشستی با نمایندگان به ارائه توضیحاتی درباره مسائل مختلف منطقه و همه پرسی در اقلیم کردستان عراق می پردازد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: اگر نظر کمیسیون حقوقی شورا با عنوان شورای شهر تهران( حوزه انتخابیه تهران ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۶    
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف سه تن مواد مخدر از نوع گل با انهدام یک باند در استان خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که محل جلسات و دفتر رئیس مجمع تا پایان سال جاری به محل ساختمان مجلس سنا منتقل خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۱    
وکیل مدافع سازمان تامین اجتماعی از رسیدگی به بخشی از پرونده سعید مرتضوی مربوط به تامین اجتماعی، در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران در تاریخ 17 مهر ماه خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۱    
آمریکا تحریم های سودان را لغو کرد و در مقابل به تعهدی از سوی این کشور برای عدم انعقاد قراردادهای تسلیحاتی با کره شمالی دست یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۱    
رهبر انقلاب اسلامی درگذشت حاج داود احمدی نژاد را تسلیت گفتند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۷    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد، زائرانی که قصد انصراف از سفر اربعین را دارند با مراجعه به سامانه سماح می توانند درخواست خود را ثبت و مابقی هزینه خود را دریافت کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۷    
فرزند سید محمد خاتمی می گوید که رئیس دولت اصلاحات در انتخابات مجلس هفتم خیلی تنها شده بود: به عنوان یک سیاستمدار که رابطه پدر و فرزندی را کنار می گذارد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۷    
نظری جویباری حرف های جالبی درباره انتخاب شفر زد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
سامانه سهام عدالت از 10 تا پایان مهرماه مجددا جهت ارائه شماره شبا و واریز مابقی ارزش سهام عدالت برای مشمولین بازگشایی شد که در صورت عدم تکمیل موجودی سبد سهام نیمی از آن به دولت واگذار خواهد شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
نابودی داعش نزدیک است و تا 2 ماه دیگر نابودی این شجره خبیثه را جشن می گیریم و ایران، روسیه، سوریه و عراق باید این جشن را برپا کنند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
پایگاه خبری ای.بی.سی گزارش داد که ویدئوهای منتشر شده از میانمار نشان می دهند که خشونت علیه مسلمانان روهینگیا همچنان ادامه دارد و روستاهای مسلمان نشین ایالت راخین و نیز ساکنان آنها سوزانده می شوند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
نتایج یک نظرسنجی جدید حکایت از آن دارد که محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به رقم بی سابقه 32 درصد کاهش یافته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۲    
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: در اوایل آبان ماه در مورد میزبانی جام جهانی فوتسال تصمیم گیری می شود و ما لابی های خود را انجام داده ایم.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۲    
مهناز امامدادی با اشاره تغییر فرآیند صدور مجوز مشاغل خانگی گفت: مشاغل خانگی از سال 89 و همزمان با تصویب قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی مورد توجه قرار گرفت اما از سال 92 با تاکید وزیر کار ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۷    
وزیر خارجه کشورمان صبح امروز(شنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۷    
دنیز هشتبران دختر دارت انداز جوان ایرانی در رقابت های قهرمانی جوانان جهان با شکست حریف ایرلندی خود در رقابت های انفرادی به مدال طلا رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۷    
در حالی که گزارش شده پیونگ یانگ برای آزمایشات موشکی جدیدی برنامه ریزی می کند، ناو هواپیمابر رونالد ریگان آمریکا به همراه یک ناو مسلح به موشک های هدایت شونده و یک زیردریایی که با سوخت اتمی کار می کند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۷    
علی لاریجانی در جریان سفر به استان فارس عصر روز جمعه در یادواره شهدای منطقه بیضا شهرستان سپیدان سخنرانی کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۷    
معاون وزیر جهاد گفت: باقی مانده مطالبات گندمکاران طی دو ماه آینده واریز می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۲    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2075 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 2.7 درصد کاهش را نشان می دهد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۲    
مرز چیلات واقع در شهرستان دهلران قرار بود به منظور رونق اقتصادی منطقه و سهولت تردد زوار اربعین راه اندازی شود ولی آنطور که از شواهد مشخص است، تا اربعین امسال بازگشایی نمی شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تایید خبر حمله به برخی از بانک های تهران با استفاده از تفنگ ساچمه ای گفت: دو نفر از حمله کنندگان شناسایی و دستگیر شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۲    
دونده سرعتی ایران بعد از قهرمانی در دوی 60 متر بازی های داخل سالن آسیا در رده نهم جهان قرار گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۲    
یک کارشناس تغذیه گفت: سم آفلاتوکسین، سم بسیار قوی ای است که از کپک به وجود می آید و مصرف آن در دراز مدت باعث سرطان کبد می شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۲    
نیاز به همبازی برای بازی بدمینتون ، پارتنر خانم برای زبان می خواهم ، زوج هستیم و یک زوج می خواهیم برای بازی بیلیارد و .. ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۷    
رییس پلیس پایتخت از دستگیری تعدادی از افرادی که اقدام به شکستن شیشه بانک ها در نقاط مختلف شهر تهران کرده بودند، خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۷    
مبارزه با تروریسم و ثبات منطقه، اهداف مشترک ایران و ترکیه، اهدافی که روز به روز این دو همسایه استراتژیک منطقه را به هم نزدیک و نزدیک تر می کند و دستیابی به آن ها عالی ترین مقامات نظامی دو کشور را بر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۷    
لاروخا به عنوان یازدهمین تیم جواز حضور در جام جهانی فوتبال را به دست آورد و صربستان برابر اتریش شکست خورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به تشریح وضعیت بازار جهانی و داخلی طلا و سکه در هفته گذشته پرداخت و گفت که قیمت سکه و طلا برخلاف قیمت جهانی و تحت تاثیر قیمت ارز روند افزایشی داشته است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۷    
"کمپین بین المللی نابودی سلاح های هسته ای" که جایزه صلح نوبل 2017 را از آن خود کرد، درباره اقدامات دونالد ترامپ و نظارت او بر زرادخانه تسلیحات هسته ای آمریکا هشدار داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه آغاز مهرماه و شروع تحصیلات برای ما بسیار حائز اهمیت است گفت: ما هر چه داریم از علم است و توانا بود هرکه دانا بود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: هیچ کس حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد با کسی تسویه حساب سیاسی کند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۲    
پلیس راهنمایی و رانندگی شماره گذاری خودروهای تیگو 5، آریزو 5، ام وی ام X33، جک S5، لیفان 820، سوزوکی گراند ویتارا، هایما S7 و BYD S6 را به دلیل بالا بودن مصرف سوخت متوقف کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۲    
یک عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان می گوید: بسیاری از مسائلی که در زمینه کلی اقتصاد سبب جذب سرمایه یا سرمایه گذار است ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۲    
2 سال پیش تفاهم نامه ای بین شهرداری شیرازو میراث فرهنگی به امضا رسید و مسئولیت ساماندهی این قبرستان به شهرداری شیراز واگذار شد ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد، رسما از ایران و ترکیه درخواست کرده گذرگاه های خود با اقلیم کردستان عراق را بسته و تمامی تعاملات تجاری با این اقلیم را متوقف کرده و این تعاملات را به بغداد منحصر ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۷    
وکیل مدافع محسن مهاجرانی فرزند وزیر ارشاد دولت اصلاحات که یکی از متهمان پرونده دکل نفتی به شمار می رود، می گوید پرونده دکل نفتی 48 جلد و قاضی پرونده هنوز مطالعه آن را تمام نکرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۷    
تیم الهلال عربستان بازی تدارکاتی خود در اردوی آماده سازی امارات را به خاطر بازی با پرسپولیس به تاخیر انداخت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۲    
امام جمعه مشهد دیروز با انتقاد از وضعیت فضای مجازی از نیروی انتظامی خواست کنترل آن را به دست بگیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۲    
طبق آخرین گمانه زنی ها به نظر می رسد رضا فرجی دانا، عبدالرضا باقری، سیدضیا ء هاشمی و هادی خانیکی به عنوان گزینه های نهایی تصدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح هستند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۷    
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در خصوص بازدید آژانس از سایت های نظامی ایران گفت: وقتی نیاز به بازدید را تشخیص دهیم ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۲    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای روز جمعه گفت که ایران بر سر هیچ چیزی که باعث محدود شدن توان دفاعی کشور شود، توافق نکرده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۲    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:جباری از استقلال اخراج نشده و در این هفته در مورد وی اظهار نظر رسمی صورت خواهد گرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۷    
روندی از رکود مسکن در ایران که از سال 91 شروع شده و هنوز هم ادامه دارد، در نمودار زیر قابل مشاهده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۲    
اعضای باندی که پس از تولید مشروبات الکلی، آن ها را در بطری های ماءالشعیر یک کارخانه معروف داخلی بسته بندی کرده و در قالب بسته های ماءالشعیر آن ها را منتقل می کرده در شهرک غرب دستگیر شدند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۷    
منابع خبری بامداد شنبه گزارش داده اند عامل حمله مرگبار در شهر لاس وگاس آمریکا سفرهایی با انگیزه نامعلوم به کشورهای خاورمیانه داشته است.